30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
همه چیز درباره رپورتاژ‌آگهی (0 تا 100 انجام رپورتاژ)

همه چیز درباره رپورتاژ‌آگهی (0 تا 100 انجام رپورتاژ)

0

دنیای اطراف ما، آن‌قدر از تبلیغات پر شده که دیگر کمتر کسی به آن‌ها توجه دارد. همچنین عدم هماهنگی در کیفیت برخی محصولات در مقایسه با تبلیغات آن‌ها سبب شده تا خاطره‌ای نامطلوب در ذهن عموم مردم، ایجاد شود.

پس اولین کاری که باید در زمینه بازاریابی انجام شود، کنار گذاشتن روش‌های کلیشه‌ای قدیمی است که مخاطب، چندان به آن‌ها توجه نشان نمی‌دهد و حتی ممکن است اثراتی منفی بر ذهن او داشته باشد!

رپورتاژ آگهی یا همان رپورتاژ خبری یکی از روش‌های خلاقانه‌ای است که به خاطر ماهیتی که دارد به‌ شدت مورد توجه افراد مختلف قرار گرفته است.

اما جادوی رپورتاژآگهی در چیست؟!

جواب این سوال را در ادامه مطلب به شما می‌گوییم؛ پس اگر دوست دارید بدانید چگونه می‌توانید با رپورتاژ و انتشار آن در سایر وبسایت‌ها، نظر افراد و مشتریان‌ بیشتری را به کسب‌و‌کار خود جلب کنید با ما همراه باشید...

رپورتاژ آگهی چیست و چه مزایایی دارد؟

ذهن‌های خلاق این‌بار هم راهی بهتر برای معرفی کسب‌و‌کار، محصولات و خدمات به صاحبان مشاغل نشان می‌دهند.

رپورتاژ آگهی، نوعی تبلیغات غیر مستقیم است که مخاطب آن را در قالب یک گزارش حاوی اطلاعات دریافت می‌کند و روش‌های مختلفی برای انجام آن، وجود دارد.

امروزه به علت استفاده گسترده از فضای اینترنت، رپورتاژ نیز در سایت‌های اینترنتی مختلف درج می‌شود. معمولاً در طول متن یا در انتهای مقاله رپورتاژی، لینک‌هایی قرار داده می‌شود تا خواننده متن به سایت مورد نظر هدایت شود.

اگر بخواهیم درباره مزایای این نوع بازاریابی و نحوه معرفی کسب‌و‌کار از طریق آن، صحبت کنیم؛ باید بگوییم که تاثیرگذارترین مزیت این روش، تبلیغات به صورت غیرمستقیم است. این امر باعث می‌شود تا ذهن مخاطب نسبت به مطلب ارائه شده، مقاومت نشان ندهد و راحت‌تر آن را بپذیرد.

اگر رپورتاژ به‌ صورت صحیح انجام شود، بک‌لینک به سایت آگهی‌دهنده بیشتر شده و همین موضوع، سبب افزایش بازدیدکنندگان و بهینه‌سازی سایت خواهد شد.

افزایش بازدیدکنندگان هر وب‌سایتی سبب افزایش اعتبار آن و در نتیجه نمایش در میان لینک‌های ابتدایی موتورهای جستجوگر خواهد شد.

انجام رپورتاژ و لینک‌هایی که برای معرفی محصولات و خدمات شما در آن قرار داده می‌شود، مشتریان زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد و همه این موارد برای افزایش فروش کالا یا خدماتتان مؤثر خواهد بود.

البته باید دقت داشته باشید که محتوای رپورتاژ باید استانداردهای لازم را داشته باشد و در عین حال بتواند مخاطب را به خوبی جذب کند. به همین دلیل در ادامه به بررسی اصول نگارش رپورتاژ می‌پردازیم.

نگارش محتوای رپورتاژ

 :برای نگارش محتوا به‌خصوص زمانی‌ که قصد دارید آن را در سایت‌های دیگر منتشر کنید، بهتر است

  • کاملاً خلاقانه نگارش شود.
  • متن رپورتاژ کوتاه، مختصر و مفید باشد.
  • جذابیت و پیوستگی مطالب، به‌گونه‌ای باشد تا مخاطب ترغیب شود مقاله را تا انتها بخواند.

برای ترغیب و جذب مخاطب برای همراهی شما تا پایان مقاله رپورتاژی، باید ارتباط‌ بین تیترهای مختلف را با دقت بیشتر و هوشمندانه‌تر انجام دهید.

هرچه مطلب رپورتاژی، جذاب‌تر نگارش شود، احتمال جلب نظر مخاطب به کسب‌و‌کار و در نتیجه ورود آنها به سایت از طریق لینک‌های داخل متن و کال تو اکشن قرار داده شده در متن، افزایش پیدا می‌کند. این همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید!

  • اطلاعاتی که در متن گنجانده می‌شود باید به صورتی باشد که ابتدا به نیاز مخاطب پاسخ دهد و سپس به بررسی و معرفی محصولات و خدمات کسب‌و‌کارها، بپردازد.

حتما تا حالا متوجه شده‌اید که نگارش محتوای رپورتاژی، نیازمند شرکت در دوره‌های آموزش تولید محتوا است، حتی اگر این فرصت را ندارید، اصلاً نگران نباشید، می‌توانید برای نگارش یک محتوای رپورتاژی با کیفیت و مخاطب‌محور با بازدهی بالا، این‌کار را به افراد حرفه‌ای و متخصص در این زمینه بسپارید.

آژانس بازاریابی و تبلیغات اینترنتی "نوین"، با تیم تولید محتوای حرفه‌ای خود، گزینه مناسبی برای انجام صفر تا صد رپورتاژ آگهی و تضمین رونق کسب‌و‌کار شماست.

نویسندگان حرفه‌ای تیم "نوین" در زمینه نگارش رپورتاژ و کارشناسان با تجربه آن، در انتخاب وب‌سایت مناسب جهت انتشار رپورتاژ در کنار شما خواهند بود تا با انجام رپورتاژ آگهی‌ به صورت اصولی، بازخوردی سریع بگیرید.

حال باید ببینیم چه وبسایت‌هایی برای درج محتوای رپورتاژ مناسب هستند؟ و "نوین" بر چه اساسی بهترین سایت‌ها را برای انتشار محتوای رپورتاژی شما، انتخاب می‌کند؟

انتشار رپورتاژآگهی

یکی از عوامل مهم در انجام رپورتاژ آگهی موفق، انتشار آن در سایت‌های معتبر است. کاری که مجموعه نوین به بهترین شکل برای مشتریان خود انجام می‌دهد. در این خصوص نوین سایت میزبان رپورتاژ را با شرایط زیر و وسواس فراوان، انتخاب می‌کند:

  • سایت‌های پربازدید

قطعاً آگهی که درج می‌کنید باید توسط افراد زیادی دیده شود تا بتواند بازخورد مناسبی برای کسب‌و‌کار شما به دنبال داشته باشد. سایت‌هایی که تعداد بازدیدکنندگان و به اصطلاح ترافیک سایت آن‌ها بالاست، مناسب‌ترین میزبان برای آگهی شما هستند.

  • سایت‌های مرتبط با خدمات یا محصولات کسب‌و‌کارها

سایت‌هایی با موضوعات عمومی و سایت‌هایی که زمینه کاری آن‌ها با خدمات یا محصولات شما ارتباط دارد، بازاریابی هدفمندی را برایتان صورت می‌دهند. در این‌ صورت احتمال بیشتری وجود دارد که کسانی‌ که به سایت میزبان وارد شده‌اند، به محصولات شما نیاز داشته باشند.

  • توجه به عمر و اعتبار دامنه سایت میزبان

سایت‌های قدیمی و شناخته شده، یعنی سایت‌هایی که عمر دامنه بیشتری دارند و اعتبار دامنه آن‌ها بالاست، سایت‌هایی مناسب برای انتشار رپورتاژ آگهی هستند.

تیم "نوین"، قبل از انتشار مقالات رپورتاژی، تمام موارد بالا را با ابزارهای تحلیلگر، در سایت‌ها مورد بررسی قرار می‌دهد. اگر سایتی تمام شرایط بالا را دارا بود، با توجه به بودجه شما، آن را به شما پیشنهاد می‌دهند.

روش‌های فوق‌العاده افزایش فروشحتما بخوانید: روش‌های فوق‌العاده افزایش فروش

در پایان...

ما استفاده از خدمات آژانس بازاریابی و تبلیغات اینترنتی "نوین" را به شما پیشنهاد می‌دهیم. چراکه هرآنچه شما برای توسعه و رونق کسب‌و‌کار خود نیاز دارید را به شکلی حرفه‌ای و کامل، به شما ارائه می‌دهد.

"نوین" در تمام مراحل نگارش تا انتشار یک محتوای رپورتاژی حرفه‌ای در کنار شما خواهد بود تا بتوانید در کمترین زمان ممکن، کسب‌و‌کار خود را به دیگران معرفی کنید.

نوین نه تنها در زمینه رپورتاژ آگهی بلکه در زمینه تولید محتوا، روش‌های نوین بازاریابی اینترنتی، طراحی وب‌سایت، سئو و بهینه‌سازی سایت، آموزش گوگل وبمستر، آموزش تبلیغات گوگل، آموزش تولید محتوا و سایر دوره‌های مربوط به دیجیتال مارکتینگ و همچنین مشاوره در زمینه توسعه کسب‌و‌کارها، نیز به ارائه خدمات می‌پردازد.

چنانچه قصد دارید از رقبایتان پیشی بگیرید و به جمع مشتریان وفادار "نوین" بپیوندید، با مراجعه به وبسایت www.novin.com و یا تماس با شماره 63404-021 داخلی 3، از مشاوره کارشناسان حرفه‌ای تیم نوین، بهره ببرید و آینده کسب‌و‌کار خود را تضمین کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید