30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
امدادینو، شرکت تعمیر یخچال سامسونگ، ال جی، بوش و…

امدادینو، شرکت تعمیر یخچال سامسونگ، ال جی، بوش و…

1

در گذشته برای نگهداری از مواد غدایی روش‌هایی همچون تخمیر، فرمنتیشن و به دود کشیدن کاربرد داشت، اما پیشرفت فناوری باعث آسودگی ما از دردسر چنین کارهایی شد. امروزه برای نگهداری مواد غذایی لازم نیست که کار خاصی انجام دهید، تنها کافی است آنها را در یخچال خود قرار دهید.

اما اگر ایرادی متوجه یخچال شما شود چه ‌می‌کنید؟ همان طور که ‌می‌دانید با توجه قیمت روزافزون لوازم خانگی، بخصوص یخچال‌های سامسونگ، ال‌جی و بوش و سایر برندهای مطرح بازار، نمی‌توانید تعمیر لوازم خانگی خود را به هر شرکتی بسپارید. پس نیاز به یک شرکت و نمایندگی معتبر برای تعمیر وسایل منزل امری اجتناب ناپذیر است. ما در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین شرکت تعمیر یخچال سامسونگ و سایر برندها بپردازیم، اما پیش از آن، ببنیم که ویژگی‌های یک شرکت معتبر تعمیر لوازم خانگی چیست. با ما همراه باشید.

ویژگی‌های یک شرکت معتبر یخچال و فریرز

1- وجود تعمیرکاران با تجربه و دوره‌ دیده:

همان‌طور که گفته شد، شما باید تعمیر یخچال‌ خود را به شرکتی بسپارید که از تجربه و کیفیت تعمیرکاران آن اطمینان داشته باشید. از طرفی، تعمیرکاران یک شرکت معتبر تعمیر لوازم خانگی علاوه بر سابقه کار در نمایندگی‌ برند‌های معتبر، دوره‌های مورد نیاز برای تعمیر و سرویس یخچال‌های ال‌جی، سامسونگ، بوش و... را گذرانده و لایسنس این شرکت‌ها را دریافت نموده اند.

2- استفاده از قطعات اورجینال

یک شرکت تعمیر یخچال ال‌ جی که معتبر باشد، به شما تضمین استفاده از بهترین قطعات موجود در بازار را می‌دهد. از آن‌جا که تنها یک فرد متخصص توانایی تشخیص اورجیینال یا غیراورجینال بودن یک قطعه را دارد، بهتر است پیش از درخواست خدمت به شهرت شرکت مدنظرتان توجه نمایید.

3- میزان رضایت مشتری

همان‌طور که در مورد قبل ذکر شد، بهتر است قبل از درخواست خدمت از یک شرکت خاص ازکیفیت کار آنها اطمینان حاصل نمایید. برای این کار به راحتی می‌توانید نگاهی به تالارهای گفتگوی مرتبط، یا بخش پیشنهادات و انتقادات وب‌سایت آن شرکت بیاندازد.

4- اطمینان از قیمت دریافتی

ناخواه قیمت فاکتور تعیین کننده‌ای در ارائه و دریافت هر نوع خدمت است. شما نیاز دارید تا مطمئن باشید که هزینه‌ی دریافتی برای تعمیر، بیشتر از هزینه‌ی تمام شده نباشد. با توجه به قیمت روزافزون لوازم خانگی و بطبع لوازم جانبی، امکان دریافت هزینه‌ی اضافی از طرف تعیرکار به بهانه‌های مختلف وجود دارد.

برخی شرکت‌های تعمیر یخچال سامسونگ، ال‌جی و بوش همچون امدادینو با ارائه پیش‌فاکتور این اطمینان را به مشتری می‌دهند که هزینه‌ی دریافتی مطابق با هزینه‌ی تمام شده است. شما تنها با ثبت درخواست در وب‌سایت امدادینو، حتی پیش از از ارسال تعمیرکار، می‌توانید از حدود هزینه‌ی تعمیر باخبر باشید. وجود چنین ویژگی نشان از کیفیت خدمات، در عین دریافت کمترین هزینه‌ی ممکن، است.

5- پشتیبانی پس از ارائه خدمات

شرکت‌های معتبر در زمینه‌ی ارائه خدمات، نه تنها به جذب مشتری، بلکه به حفظ آن نیز اهمیت می‌دهند. مهم‌ترین نکته در حفظ مشتری، پشتبانی در حین و پس از انجام تعمیر یخچال و فریز است.

6- عیب یابی پیش از شروع تعمیر

جهت جلوگیری از اتلاف وقت، بهتر است روند تعمیر حتی پیش از ارسال تعمیرکار آغاز شود. شرکت‌های معتبر حوزه تعمیر همواره با استفاده از مشاوران تلفنی کاربلد و حرفه‌ای، فرآیند عیب‌یابی را پیش از ارسال تعمیرکار آغاز می‌کنند.

7- ارائه‌ی برخی خدمات بدون دریافت هزینه

یک شرکت معتبر تنها به سود مالی خود نمی‌اندیشد. گاها پیش می‌آید که مشکلات پیش آمده برای یخچال شما تنها با یک مشاوره‌ی درست حل خواهد شد. شرکت‌های معتبر نه تنها در قبال این مشاوره هزینه‌ای دریافت نمی‌کند، بلکه پیش از ارسال متخصص، این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهند.

8- دسترسی دائم

این جزو ویژگی‌های مهم تعمیرکار خوب و معتبر است که دائما و 24 ساعته در دسترس شما باشد. شرکت‌های باسابقه و مطرح، همواره در زمان موردنظر شما، نیروی متخصص را در اخیتار قرار می‌دهند. باتوجه به مشغله‌ی زیاد و برنامه‌های فشرده کاری و اجتماعی، این ویژگی می‌تواند بسیار کارآمد باشد.

نکته ی مهم؛ شرکت امدادینو با وجود متخصصین مجرب و لایسنس شده از طرف شرکت‌های مطرحی همچون بوش، ال‌جی، سامسونگ و سایر برندهای ایرانی و خارجی اقدام به ارائه‌ی خدمت تعمیر انواع یخچال‌های ساید، فریزساید، دوقلو کرده است. تنها با ثبت درخواست خدمت، در کمترین زمان ممکن بهترین و باسابقه‌ترین تعمیرکاران سیار شرکت امدادینو، به محل شما اعزام و اقدام به تعمیر و سرویس لوازم خانگی می‌نمایند. هم‌چنین امدادینو با افتخار اعلام می‌نماید که مشاوره‌های تلفنی این‌ شرکت بدون دریافت هزینه‌ی اضافه در اختیار هموطنان قرار گرفته‌است.

دلایل استفاده از خدمات شرکت امدادینو

  1.  وجود متخصصین مجرب و دوره دیده از طرف برندهای مطرح بازار
  2.  ارائه‌ی پیش‌فاکتور پس از ثبت درخواست و پیش از ارائه‌ی خدمت
  3.  پشتیبانی دائم و 24 ساعته
  4.  رضایت بالای مشتریان از کیفیت تعمیرکاران امدادینو
  5.  استفاده از بهترین قطعات موجود در بازار
  6.  وجود کارشناسان و مشاوارن تلفنی مجرب
  7.  ارائه‌ی مشاوره بدون دریافت هزینه‌ی اضافه
  8.  شروع فرآیند عیب‌یابی پیش از ارسال تعمیرکار

امدادینو پیش‌رو در زمینه‌ی تعمیر یخچال

امدادینو emdadino نمایندگی معتبر تعمیر لوازم خانگی، آماده ی ارسال مجرب‌ترین تعمیرکاران به محل و منزل شما می‌باشد. شرکت امدادینو با جلب درصد بالای رضایت مشتریان، وجود تعمیرکاران و مشاوران مجرب و باسابقه آماده‌ی ارئه خدماتِ شبانه‌روزی است.این شرکت در جهت آسایش و راحتی هموطنان، اقدام به ارائه ی خدمت تعمیر یخچال سامسونگ، بوش و ال‌جی در محل نموده است.

برای استفاده از خدمات درخور و باکیفیت شرکت امدادینو کافی است به وب‌سایت این شرکت به نشانی emdadino.com مراجعه و یا با شماره 87700770 -021 تماس حاصل نمایید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید