30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
مزایا و کاربردهای پیامک برای تبلیغات و افزایش فروش خشکشویی ها

مزایا و کاربردهای پیامک برای تبلیغات و افزایش فروش خشکشویی ها

7

با گسترش فرهنگ استفاده از تلفن همراه در چند سال گذشته، استفاده از بازاریابی پیامکی برای کسب و کارها به امری ضروری تبدیل گشته است. "خشک شویی" ها نیز از این امر مستثنی نیستند و باید شیوه های تبلیغاتی خود را با گذر زمان تغییر دهند. شاید بتوان گفت که استفاده از این سامانه تبلیغاتی برای کارهایی مانند خشک شویی بسیار ضروری تر از تجارت های دیگر می باشد.

حرکتی رو به جلو در دنیای پر سرعت امروزی

مطمئن باشید که خشک شویی ها با استفاده از بازاریابی پیامکی می توانند درآمد بیشتری داشته باشند زیرا در عصر تکنولوژی امروزی، تجارت همواره رو به جلو پیش می رود. بنابراین اگر می خواهید در کسب و کار خود موفق باشید شما نیز باید خود را با این روند وفق دهید. برای شروع به کار بهتر است که در ابتدا نام خود را بر سر زبان ها بیاندازید. جهت اجرای این فرآیند باید که در ابتدا یک شرکت ارائه دهنده سامانه ارسال پیام کوتاه را بیابید و بر اساس نیازهای خود از آنها سامانه هوشمند دریافت کنید. سپس، با استفاده از بانک شماره تلفنی که از شرکت ارائه دهنده سامانه پیامک خود دریافت می کنید، می توانید پیامک های تبلیغاتی را به تلفن های همراه محدوده ی کاری خود ارسال نمایید. مطمئن عده ای هستند که از دریافت پیامک های شما راضی باشند.

همانطور که می دانید کشور ما دارای جمعیت جوانی می باشد و این جوانان به تدریج که وارد بازار کار می شوند به یک خشکشویی برای شستشوی مرتب لباس های کاری خود احتیاج دارند. در تعامل با جوانان، بازاریابی پیامکی بسیار موفق عمل می کند به این دلیل که جوانان همواره گوشی موبایل خود را به همراه دارند و بازاریابی پیامکی روشی بسیار مفید برای دسترسی سریع به آنان است. تحقیقات نشان می دهد که بیش از 90% از جوانان ترجیح می دهند که امور ارتباطی خود را از طریق پیامک انجام دهند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که پیامک شما با استقبال آنها مواجه خواهد شد. هنگامی که می خواهید به مشتریان خود تخفیف دهید هیچ راهی بهتر از آن نیست که از طریق ارسال پیامک این پیشنهاد را به مشتریان خود بدهید. بیشتر مشتریان شما در اتاق خود کپه ای از لباس های نشسته دارند و منتظر شنیدن این خبر از شما هستند. برای نمونه شما می توانید این گونه پیامکی را به مشتریان خود ارسال نمایید :

تخفیف ویژه خشکشویی پاک. با آوردن 2 پیراهن، پیراهن سوم شما را به رایگان تمیز می کنیم.

مزایا و کاربردهای پیامک برای خشکشویی ها

پیامک های صمیمانه از جانب خشکشویی نشانه مشتری مداری

اگر می خواهید که خشکشویی خود را به صورت حرفه ای اداره کنید باید بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهید. هنگامی که فردی چند تکه لباس را برای شستشو به خشکشویی شما می آورد، نام و نام خانوادگی و شماره تلفن همراه او را در فهرست خود ثبت نمایید. با آماده شدن لباس ها و فرا رسیدن زمان تحویل، شما می توانید با ارسال یک پیامک شخصی سازی شده از آنها بخواهید که برای تحویل گرفتن لباس های خود حضور پیدا کنند. این پیامک کوتاه و کم هزینه می تواند نام شما را در بین دیگر مرم و خشکشویی ها زبانزد کند. به یاد داشته باشید که مشتریان شما بهترین منبع تبلیغاتی شما هستند. علاوه بر این، ارسال پیامک به مشتریان شما نشان می دهد که شما همگام با جدیدترین تکنولوژی ها حرکت می کنید. آمار نشان می دهد خشکشویی هایی که از سامانه ارسال پیامک استفاده می کنند کسب و کار بهتری دارند و روزانه مشتریان جدید بیشتری به آنها مراجعه می کنند.

هزینه بسیار کم و آمار دسترسی سریع به مشتریان از نکات بسیار ارزشمندی است که بازاریابی پیامکی را به عنوان بهترین ابزار خدماتی/تبلیغاتی خشکشویی ها معرفی می سازد. تلفن همراه و پیام کوتاه سریع ترین راه ارتباطی با بیشتر افراد هستند پس چرا شما از این منفعت استفاده نکنید؟

***

امیدواریم که با این مطلب توانسته باشیم روزنه ای، هرچند کوچک، را در رابطه با کاربردهای سامانه ارسال پیامک برای شما عزیزان باز کرده باشیم. در آینده سعی می کنیم مطلب مفصل تری را همراه با مصاحبه با یکی از خشکشویی های موفق ایران برای شما عزیزان گردآوری نماییم. خوشحال می شویم که نظرات و پیشنهادات شما را در این زمینه بدانیم.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی ملی‌پیامک به شماره تلفن 02188003373 تماس بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید