30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
راهنمای افزایش فروش با تبلیغات پیامکی در دوگنبدان

راهنمای افزایش فروش با تبلیغات پیامکی در دوگنبدان

0

تبلیغات حرف اول را برای هر برند و کسب‌وکاری می‌زند. اگر به فکر پیشی‌گرفتن از رقبای خود در منطقه و شهر دوگنبدان هستید، با پنل اس‌ ام اس دوگنبدان این امکان به سادگی برایتان فراهم می‌شود تا هر نوع کالا و خدماتی که دارید را به جامعه بازار هدفتان معرفی کنید. فرقی ندارد که مشتریان شما چه کسانی هستند، چه شغلی دارند و کجا زندگی می‌کنند؛ ماژول‌های پنل اس ام اس به تمام این کاربران دسترسی کامل دارد.

اگر کنجکاو شدید بیشتر با ارسال پیامک تبلیغاتی آشنا شوید، در ادامۀ مقاله با من همراه شوید و از کد تخفیف زیر هم برای ثبت‌نام در سایت ملی پیامک استفاده کنید:

بهترین روش تبلیغ در کهکیلویه و بویراحمد!

با ارسال پیامک هدفمند به منطقه، مشاغل و اصناف استان کهکیلویه و بویراحمد روز به روز مشتریان خود را افزایش میدهید.
30% تخفیف
KB30
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل ارسال پیامک چیست؟

سامانه ارسال پیام کوتاه نرم‌ افزاری مشابه اینترنت بانک است که به صورت آنلاین فعال می‌شود و پس از ثبت‌نام فقط با نام کاربری و رمز عبور اختصاصی روی هر مرورگری قابل دسترسی است. پنل عموماً برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی استفاده می‌شود اما قابلیت خدماتی هم دارد، یعنی اگر کسب‌وکارتان آنلاین است، برای اطلاع‌رسانی، پیگیری سفارش‌های مشتریان و کد تایید ورود و… می‌توانید با وب‌سرویس پیامکی حتی به لیست سیاه مخابرات هم ارسال پیامک غیرتبلیغاتی داشته باشید.

چرا ملی پیامک را انتخاب کنیم؟

خب حالا یک سوال مهم، چرا پیشنهاد ما از ابتدای مقالۀ پنل اس ام اس دوگنبدان، شرکت ملی پیامک است؟ بیایید با هم با مهم‌ترین مزایای این شرکت آشنا شویم:

هزینه‌های زیاد اجرای تبلیغات باعث شده است تا کسب‌وکارهای بسیاری به جای انتشار تراکت یا تهیه تیزر برای شبکه‌های اجتماعی یا نصب بیلبورد سراغ تبلیغات پیامکی بروند که با تعرفه مناسب تبلیغات پیامکی امکان یک بازاریابی گسترده و هدفمند را با مقرون‌به‌صرفه‌ترین حالت ممکن در اختیار همه قرار می‌دهد. از طرف دیگر ارسال پیامک بازدهی بالایی هم دارد و بر اساس آخرین آمار 98% پیام‌های ارسالی توسط مخاطب خوانده می‌شود.

البته بسیاری از کاربران نگران شرایط ارسال پیامک هستند، اما باید بگویم که خیالتان راحت باشد. با آموزش‌های صفر تا صد ویدیویی کانال آپارات ملی‌پیامک خیلی راحت می‌توانید مدیریت تبلیغات خود را به عهده بگیرید، با مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی و کتابچه اس‌ ام اس مارکتینگ، بهترین متن‌ها را برای تبلیغات خود بنویسید و از ۷۰ کاراکتر پیامک فارسی بهترین استفاده را برای تبلیغات کسب‌وکار خود ببرید.

همچنین در صورتی که تازه کسب‌وکار خود را راه اندازی کرده‌اید با بانک شماره‌های جامع پنل اس ام اس دوگنبدان می‌توانید یک تبلیغات گسترده و هدفمند را به صورت اصولی انجام دهید. در کنار تمامی این موارد با پشتیبانی همه روزه ملی‌پیامک از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب و روزهای تعطیل از 9 صبح تا 5 عصر در کنار شماست تا کلیه مشکلات و سوالات خود را به راحتی برطرف کنید.

بانک شماره‌های جامع پنل اس ام اس دوگنبدان

بانک شماره‌های پنل اس ام اسدسترسی کامل به شماره موبایل مشتریان برای تمام کسب‌وکارها مهم و حیاتی است. با پنل اس‌ ام اس دوگنبدان می‌توانید مشتریان بالقوه خود را در این منطقه به دست بیاورید و به مخاطبان بازار هدف هم دسترسی راحتی داشته باشید.
برای استفاده از بانک شماره‌ها فقط کافیست وارد پنل شوید و پس از ورود، از قسمت منطقه هدفمند، بانک شماره همراه اول و ایرانسل را پیدا کنید. بانک شماره همراه اول دوگنبدان به ۲۰۷۹۷ شماره دائمی و ۱۵۱۹۹ خط اعتباری دسترسی دارد. علاوه‌بر این اگر کسب‌وکاری دارید که فقط مرتبط با آقایان یا بانوان است، می‌توانید به تفکیک جنسیت از بانک شماره ایرانسل استفاده کنید و برای خانم‌ها یا آقایان جداگانه تبلیغات پیامکی بفرستید.

نگاهی به شهر دوگنبدان زیبا

دوگُنبَدان، شهری در جنوب غربی ایران، بخش گچساران و یکی از شهرهای پر جعمیت استان کهگیلویه و بویراحمد است. بر پایه آخرین سرشماری کشور، دوگنبدان ۱۲۱۷۲۸ نفر جمعیت دارد.

مراکز تجاری مختلف و رشد عالی در این منطقه موجب شده تا کسب‌وکارهای مختلف از پنل پیام کوتاه دوگنبدان برای تبلیغات هدفمند استفاده کنند و با جذب مشتریان واقعی بازار هدف فروششان را چند برابر کنند.

جمع‌بندی

پنل اس ام اس دوگنبداناگر تبلیغات جدی و هدفمند برای کسب‌وکار شما هم مهم است، بهتر است هر چه سریع‌تر دست به کار شوید و روش تبلیغاتی خود را متناسب با بازار هدف انتخاب کنید. پنل اس ام اس دوگنبدان این فرصت را برایتان فراهم کرده تا به راحتی با ارسال اس ام اس برای کارتان تبلیغ کنید.

پس همین حالا برای مشاوره و پشتیبانی تبلیغات پیامکی با شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ملی پیامک استفاده کنید. پس از تکمیل اطلاعات، پر کردن فرم ثبت‌نام و واریز وجه در کمترین زمان ممکن، پنل اختصاصی‌تان فعال می‌شود و می‌توانید تبلیغات خود را با کمترین هزینه به تمام شهر و حتی استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال نمایید و پاسخ خود را دریافت کنید تا به نتیجۀ مطلوبتان برسید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید