30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
دامغان را با تبلیغات پیامکی بترکانید!!

دامغان را با تبلیغات پیامکی بترکانید!!

0

دامغان نامی قدیمی در بین شهرهای ایران است که با توجه‌ به مرکزیت نسبی از همان دیرباز شرایط استراتژیکی در قلب کشور داشت. با توجه‌ به این موارد، یک روش تبلیغاتی که بتواند با هزینه‌ای مناسب تمام  اهداف تبلیغاتی را به‌خوبی پوشش دهد، برای بسیاری از مشاغل خیلی مهم است. به همین بهانه امروز  پنل اس ام اس دامغان را معرفی می‌کنیم تا با صفر تا صد این روش تبلیغاتی مقرون‌به‌صرفه آشنا شوید. در ادامه با ما باشید تا به توضیح آن بپردازیم.

امروز، کل شهر از بودنت باخبر میشن!

با ارسال پیامک تخفیف به محله، منطقه و شهرهای استان سمنان، مشتریان جدیدی را جذب کنید. با بازاریابی پیامکی مشتریان هیچوقت نام شما را از یاد نمیبرند.
30% تخفیف
SEMN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

سامانه پیامکی چیست؟

اگر بخواهید تبلیغات پیامکی خوبی داشته باشید، نیاز به ابزار مناسب آن دارید. ابزار ارسال پیامک انبوه یا همان سامانه پیامکی یک نرم افزار آنلاین و تحت وب است که قابلیت‌های مختلفی در اجرای تبلیغات انبوه دارد. به عنوان مثال این ابزار به شما اجازه می‌دهد که از یک تا چند میلیون پیامک ارسال کنید.

ارسال پیامک از طریق خطوط عمومی و اختصاصی انجام می‌شود که به‌صورت مجازی روی پنل شما راه‌اندازی می‌شود. در ضمن امکانات دیگری همچون بانک شماره‌های مختلف، وب‌سرویس و افزونه‌های پیامکی، امکان دریافت پاسخ مخاطب و انواع ماژول‌های ارسال اس ام اس از مهم‌ترین قابلیت‌های پنل است که شما را برای داشتن تبلیغاتی بهتر همراهی می‌کند.

ملی پیامک، ارائه خدمات پنل اس ام اس دامغان

ارسال پیامک یکی از روش‌های جذاب تبلیغات برای مشاغل است. کسانی که بازی تبلیغات را می‌دانند، به خوبی از پنل اس ام اس دامغان برای حفظ مشتریانشان استفاده می‌کنند. در این میان شرکت ملی پیامک بیش از ده سال است که خدمات سامانه پیامکی را به مردم دامغان ارائه می‌کند. در نتیجه پیشنهاد می‌کنم برای تهیه پنل اس ام اس حساب ویژه‌ای روی خدمات شرکت ملی پیامک باز کنید.

از جمله مهم‌ترین مزایایی که این شرکت در اختیار کاربران پنل اس ام اس دامغان می‌گذارد، به شرح زیر است:
پنل اس ام اس دامغان

  • از ملی پیامک می‌توانید بهترین تعرفه‌های ارسال اس ام اس تبلیغاتی را دریافت کنید.
  • پشتیبانی تلفنی و تیکتی کامل استفاده از پنل را در ملی پیامک می‌بینید.
  • علاوه بر تهیه زیرساخت ارسال، آموزش تبلیغ نویسی را نیز دریافت خواهید کرد.
  • پشتیبانی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 9 شب و روزهای تعطیل از 9 صبح تا 5 عصر را در طول استفاده از پنل به همراه خواهید داشت.
  • جامع‌ترین بانک شماره دامغان و کشور در سایت ملی پیامک در دسترس شما خواهد بود.

بانک شماره خطوط جامع دامغان

بعد از اینکه به بعضی مزایای پنل اس ام اس دامغان اشاره کردیم، باید به شما اطمینان خاطر بدهیم که برای استفاده از پنل، جای نگرانی نداشته باشید. از آنجا که شما در ابتدای کار هستید و هنوز شماره تماس‌های زیادی در دسترس ندارید ، ملی پیامک این کار را برای راحتی شما انجام داده است.

در واقع بانک شمارۀ پنل اس ام اس دامغان شامل 17256 شماره اعتباری و 13765 شماره دائمی همراه اول است که می‌تواند شروع خوبی برای تبلیغات انبوه و جذب مشتری باشد. اما اگر کسب‌وکار شما صرفاً خدمات یا کالایی را فقط برای زنان یا مردان آماده کرده، مثل استخر یا باشگاه، یکی از تکنیک‌های دیگری که برای شما مفید است، ارسال بر حسب جنسیت است. یعنی مشاغلی که می‌خواهند فقط یک جنس را هدف ارسال خود قرار دهند، می‌توانند از فیلتر ارسال بر حسب جنیسیت پنل اس ام اس دامغان استفاده کنند.

برای ارسال بر اساس جنسیت پس از ورود به پنل، به بخش منطقه هدفمند بروید. روی گزینۀ ارسال جدید بزنید و با مشاهده دکمه "تفکیک جنسیت" به لیست شهرها وارد شده و با انتخاب دامغان به شماره آقایان و بانوانی که خطوط ایرانسل دارند دسترسی خواهید داشت.

در آخر هم بد نیست که با بانک شماره اصناف و مشاغل پنل آشنا شوید. به این ترتیب باز هم در همین قسمت منطقه هدفمند به بانک شماره تفکیک شده اصناف و مشاغل دامغان دسترسی دارید تا برای هر گروه شغلی که مدنظرتان است،  بتوانید پیامک بفرستید.

نگاهی به دامغان

دامغان یکی از شهرهای باستانی ایران است که در استان سمنان واقع شده و بنا بر آخرین سرشماری این شهر 59106 نفر جمعیت دارد.

شهرهای باستانی مانند دامغان اصولاً تعداد آثار باستانی و سایت‌های گردشگری زیادی دارند. صنعت توریسم در این ناحیه دلیل خوبی برای رشد بسیاری از کسب‌وکارها و رقابت مشاغل با یکدیگر برای جذب مشتری بیشتر است. در نتیجه، کسب‌وکارهایی که قصد پیشرو شدن در بازار را دارند با کمک پنل اس ام اس دامغان می‌توانند از سایرین پیشی بگیرند.

جمع‌بندیپنل اس ام اس دامغان

باتوجه‌به شرایط ویژه اقتصادی شهر و از سوی دیگر قابلیت‌های مختلف و کاربردی پنل اس ام اس دامغان بهتر است که جستجو برای یافتن بهترین روش تبلیغاتی را همینجا به پایان برسانید و سراغ خدمات پیامکی بروید. هزینه مناسب پنل به همراه تعرفه‌های مقرون به صرفه، سرعت بالای ارسال، آموزش‌های همیشگی تیم ملی پیامک از مزیت‌های مهم اس ام اس مارکتینگ نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی است.

مدتی پس از استفاده از این ابزار اگر با آموزش‌های ملی پیامک همراه باشید به یک متخصص در زمینه تبلیغات پیامکی تبدیل خواهید شد. برای مشاوره استفاده از پنل با ما از طریق شماره تماس 02163404 یا صفحات مجازی ملی پیامک در ارتباط باشید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید