30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
چگونه پنل اس ام اس بسازیم و پیامک انبوه بفرستیم؟

چگونه پنل اس ام اس بسازیم و پیامک انبوه بفرستیم؟

7

در بحث تبلیغات و بازاریابی همیشه این چالش مطرح بوده که چه روشی مناسب‌تر و البته مقرون به صرفه‌تر است و در عین حال بیشترین بازدهی را دارد؟! ولی وقتی می‌گوییم بازاریابی دقیقاً چه روشی مدنظر ماست؟!

تبلیغات تلویزیونی و ماهواره‌ای؟ ساخت ویدئو یا موشن گرافیک‌های جذاب و بانمک؟ تبلیغات بنری در شبکه‌های اجتماعی و یا استفاده از اینفلوئنسرهای اینستاگرام و تلگرام؟ شاید بیلبورد! حتی پخش تراکت.! همه ما قبول داریم که برخی روش‌های بازاریابی واقعاً جذاب هستند، اما انتخاب آنها مستلزم صرف هزینه بسیاری است. اما اگر به دنبال روشی زودبازده و مقرون به صرفه برای بازاریابی خود هستید، ما به شما استفاده از پیامک تبلیغاتی و ارسال توسط پنل اس ام اس را پیشنهاد می‌کنیم.

امروزه بازاریابی پیامکی یکی از روش‌های موثر در رونق کسب‌و‌کارها و برندینگ، شناخته می‌شود. صرف هزینه کمتر، راحتی کار و در عین حال بازده بیشتر از مزیت‌های استفاده از این روش نسبت به سایر روش‌های بازاریابی، محسوب می‌شود.

البته برای شروع بازاریابی پیامکی، نیاز به پنل اس ام اس خواهید داشت تا با ارسال پیامک انبوه، افراد بیشتری را هدف قرار داده و مشتریان بیشتری را جذب نمایید. اگر شما هم قصد دارید با تهیه پنل اس ام اس، محصولات و خدمات خود را به افراد بیشتری معرفی کنید، در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با پنل اس ام اس و انواع روش‌های ارسال پیامک انبوه با آن، آشنا سازیم.

پنل اس ام اس چیست؟ 

مسلماً شما نمی‌توانید به صورت دستی به بازاریابی پیامکی بپردازید، بنابراین نیاز به ابزار مناسبی برای ارسال پیامک انبوه دارید. سامانه‌ پیامکی یک نرم‌افزار آنلاین است و این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا در عرض چند دقیقه به تمام افراد مدنظر خود پیامک ارسال نمایید.

این سامانه به سیستم‌های مخابراتی متصل است و به شما اجازه مدیریت آسان پیام‌های کوتاه را می‌دهد.

امکانات یک پنل اس ام اس خوب

  • دریافت یا ارسال تعداد بالای پیامک
  • امکان گزارش‌گیری از پیامک‌های ارسالی، دریافتی و برگشت خورده
  • داشتن بانک شماره‌های طبقه‌بندی شده و به‌روز (بر حسب شهر و منطقه، شغل، جنسیت، سن و ...)
  • امکان اتصال سامانه پیامک به وبسایت و سایر نرم افزارها به وسیله افرونه‌ها من جمله افزونه ثبت نام با شماره موبایل در وردپرس

چگونه پنل اس ام اس بسازیم؟

همانطور که گفتیم پنل اس ام اس یا همان سامانه پیامکی به ارسال پیامک از طریق وب گفته می‌شود و از آنجا که مزیت‌های زیادی به نسبت سایر روش‌های معمول بازاریابی و تبلیغات دارد، طرفداران بسیار زیادی نیز دارد.

اگر شما هم جزء آن دسته افرادی هستید که بازاریابی پیامکی را برای رونق کسب‌و‌کار خود انتخاب کرده‌اند ولی نحوه تهیه و قیمت پیامک را نمی‌دانند، ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا با خرید از یک سامانه ارسال پیامک، پنل اس ام اس خود را بسازید.

روش‌های تهیه پنل اس ام اس

به طور کلی دو روش برای تهیه پنل اس ام اس پیش روی شما قرار دارد: یکی استفاده از اسکریپت سامانه و عقد قرارداد با اپراتورها و دیگری تهیه پنل آماده از نمایندگی‌ها.

1- استفاده از اسکریپت سامانه پیامکی

این روش برای ساخت پنل اس ام اس پیشنهاد نمی‌شود چراکه اصلاً مقرون و به صرفه نیست چراکه نیازمند عقد قرارداد مستقیم با اپراتورها هستید. حداقل هزینه برای اینکه بتوانید یک پنل پیامکی از این روش تهیه نمایید، حدود ده میلیون تومان است.

البته اگر تمایل داشته باشید حتما از این روش برای ساخت پنل پیامکی خود استفاده کنید، ملی پیامک یک نمونه اسکریپت به نام  اسکریپت سندروید را به شما معرفی می‌کند. این اسکریپت که با زبان PHP، برنامه‌نویسی شده است برای ارسال پیامک انبوه SMS و MMS استفاده می‌شود.

2- تهیه پنل از نمایندگی‌های سامانه پیامکی

تمامی سامانه‌های پیامکی که در حال حاضر در بازار وجود دارند، همگی نمایندگی هستند. با خرید پنل از این نمایندگی‌ها می‌توانید به راحتی، پیامک‌ انبوه ارسال نمایید. نمایندگی‌های مختلف پنل‌ اس ام اس رایگان و یا پولی در اختیار شما قرار می‌دهند. ولی در تهیه پنل‌های رایگان باید توجه داشته باشید که این سامانه‌ها:

  • تعرفه ارسال پیامک بالایی دارند.
  • امکانات خیلی کمی دارند.
  • به‌روزرسانی‌ خیلی کندی دارند و آپدیت در آن‌ها به ندرت صورت می‌گیرد.
    و این مسئله قطعا به ضرر شماست و از خیلی امکانات جدید و مفید یک سامانه پیامکی مناسب، بی‌بهره خواهید بود.
  • ثبات چندانی ندارند و مسائلی از قبیل ورشکستگی در این سامانه‌ها بسیار اتفاق می‌افتد.

حالا که با پنل اس ام اس و نحوه تهیه آن آشنا شدید، وقت آن رسیده تا کار با پنل خود را شروع کنید و با استفاده از آن پیامک‌های انبوه ارسال نمایید. ولی قبل از آن بهتر است با مزایای ارسال پیامک انبوه از طریق پنل بیشتر آشنا شوید.

ارسال پیامک انبوه و مزایای آن

همه ما می‌دانید برای ارسال پیامک ابتدا باید یک متن کوتاه و جذاب آماده و سپس آن را برای مخاطب خود ارسال کنیم. حالا فرض کنید همین پیامک را بخواهید به بیش از یک مخاطب بفرستید، تبلیغات انجام دهید یا محصولات و خدمات خود را معرفی کنید. آیا باز هم به همین شیوه عمل خواهید کرد؟! و آیا اصلا ارسال پیامک به حجم زیادی از مخاطبان با این روش امکان‌پذیر است؟! مسلماً خیر.

در این شرایط از ارسال پیامک انبوه از طریق پنل پیامکی استفاده خواهیم کرد. ارسال پیامک انبوه مزایای بسیاری دارد، من جمله:

  • صرفه‌جویی در وقت و هزینه

اگر جزء آن دسته افرادی هستید که به تازگی برای خود کسب و کاری راه انداخته‌اید و قصد دارید تبلیغات گسترده اما با صرف هزینه کم داشته باشید، ارسال پیامک انبوه بهترین روش بازاریابی و تبلیغات برای شما خواهد بود.

  • ارسال هدفمند پیامک‌

ارسال پیامک انبوه مزایای زیادی دارد اما هدفمندی تبلیغات پیامکی در این روش، یکی از ویژگی‌های برجسته آن به شما می‌رود. یعنی با استفاده از ارسال پیامک انبوه، تعداد مخاطبین خود را کمتر ولی مرتبط‌تر به موضوع کسب‌و‌کارمان انتخاب خواهیم کرد.
مثلا از نظر پیش‌شماره، فقط به شماره‌های خاصی پیام می‌دهیم، یا از نظرجغرافیایی فقط به یک محدوده خاصی براساس محله، منطقه، کدپستی پیام می‌دهیم و...

نحوه ارسال پیامک انبوه

شاید با خود بگویید که برای ارسال پیامک انبوه باید به شرکت مخابرات مراجعه کرده و برای دریافت امکان ارسال پیامک انبوه، درخواست رسمی دهید و درگیر امور اداری وقت‌گیر و طاقت‌فرسا شوید. ولی باید بگوییم که اصلا برای ارسال پیامک انبوه نیازی به اینکار یا تهیه دستگاه خاصی ندارید. کافی است یک پنل پیامکی از یک نمایندگی معتبر خریده و برای ارسال پیامک به صورت انبوه، اقدام نمایید. ارسال پیامک انبوه از طریق پنل اس ام اس به چند روش صورت می‌گیرد که عبارتند از:

آیا استفاده از پنل اس ام اس واقعاً تاثیری بر روی کسب و کار شما دارد؟حتما بخوانید: آیا استفاده از پنل اس ام اس واقعاً تاثیری بر روی کسب و کار شما دارد؟

1- ارساس اس ام اس منطقه‌ای

امکان ارسال پیامک انبوه از طریق پنل اس ام اس بر اساس شهر، استان و یا مناطق مختلف جغرافیایی وجود دارد. به طور مثال بسیاری از نامزدهای انتخاباتی و برخی از فروشگاه‌ها برای اینکه بتوانند برندسازی کرده و مشتریان یک منطقه جغرافیایی خاص را به سمت خود جذب کنند، از این روش ارسال پیامک، استفاده می‌کنند.

2- ارسال اس ام اس بر اساس کد پستی

ارسال پیامک انبوه براساس کد پستی به شما کمک می‌کند تا اگر می‌خواهید یک محله کوچک را برای تبلیغ محصولاتتان هدف قرار دهید، بدون صرف هزینه و زمان زیاد، مشتریانتان را در همان محله جذب کنید. ارسال پیامک انبوه براساس کد پستی به دو روش صورت می‌گیرد:

  • روش اول: از طریق کد پستی همراه اول
  • روش دوم: از طریق کد پستی ایرانسل

3- ارسال اس ام اس به فایل اکسل

این روش ارسال پیامک، منطقه یا محل خاصی را پوشش نمی‌دهد بلکه وابسته به شماره تماس‌هایی است که قبلا در یک فایل اکسل جمع‌آوری کرده‌اید. به این صورت که فایل اکسل شماره تماس مشتریان قدیمی خود را در پنل اس ام اس خود بارگذاری و به تمام آنها پیامک ارسال می‌کنید.

4- ارسال اس ام اس به BTS

روش دیگری که برای ارسال پیامک در نظر گرفته می‌شود بر اساس منطقه BTS است. در این روش، پیامک از طریق دکل مخابرات ایرانسل به شماره افرادی که در منطقه مورد نظر سکونت دارند ارسال می‌شود. این نوع پیامک به دلیل نزدیکی افراد به محل کسب و کار، ممکن است نتایج بهتری نسبت به سایر روش‌ها داشته باشد.

5- ارسال اس ام اس براساس سن و جنس

یکی دیگر از روش های ارسال پیامک، بر اساس سن و جنسیت افراد است. برخی زمینه‌های کاری مربوط به یک جنس خاص هستند. برای مثال فروش مانتو و تخفیف‌های مربوط به آن مختص به خانم‌ها است. بر این اساس، ارسال پیامک برای این نوع فروش، باید بر اساس، جنسیت تعیین شده برای خانم‌ها باشد.

کلام آخر

در این مقاله با نحوه تهیه پنل اس ام اس و ارسال پیامک انبوه از طریق آن آشنا شدیم و دانستیم که با داشتن برنامه‌ریزی مناسب و بازاریابی پیامکی هدفمند، می‌توان برندینگ موفقی داشت و در ذهن مشتری ماندگار شد.

سامانه ملی پیامک همواره در تلاش بوده تا با ارائه سرویس‌های منحصر به فرد خود من جمله ارسال پیامک انبوه، بهترین شیوه‌های بازاریابی و تبلیغات را با تعرفه‌ای مناسب برای رونق کسب‌و‌کار مشتریان خود، ارائه دهد.

در صورتی‌که تصمیم دارید برای ارسال پیامک‌های انبوه تبلیغاتی خود از پنل اس ام اس ملی پیامک استفاده کنید و از امکان تست 3 روزه آن بهره‌مند شوید، همین حالا به سایت ملی پیامک به آدرس www.melipayamak.com مراجعه نمایید و یا با شماره 63404-021 داخلی 1 تماس بگیرید تا کارشناسان و پشتیبانان فنی ملی پیامک در عرض چند دقیقه پنل اس ام اس شما را فعالسازی نمایند.

همچنین ملی پیامک این امکان را برای مشتریان خود فراهم نموده تا در صورت عدم رضایت از امکانات سامانه ارسال پیامک و یا نارضایتی از پشتیبانی آن، بتوانند تا 30 روز پس از خرید پنل، درخواست خود را مبنی بر بازگشت وجه پنل، به مجموعه ملی پیامک ارائه دهند.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
دیدگاه ها بسته شده است.

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید