30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
تبلیغات پیامکی در چناران + قابلیت‌ها و کاربردها

تبلیغات پیامکی در چناران + قابلیت‌ها و کاربردها

0

اجرای تبلیغات هدفمند و اصولی برای هر کسب‌وکاری لازم است، فرقی نمی‌کند در مرکز استان هستید یا شهرتان کوچک است، در هر صورت برای جذب مشتری باید با ترندهای روز پیش بروید. آن  دسته از مشاغل شهرستان چناران که آماده شروع یک روش تبلیغاتی نوین هستند و می‌خواهند برای همیشه روش‌های سنتی بازاریابی مانند پخش تراکت و ... را کنار بگذارند، در این مقاله با پنل اس ام اس چناران آشنا می‌شوند.

بعد از آشنایی با پنل پیامکی و نحوۀ ارسال پیامک می‌توانید بلافاصله شروع به ارسال پیامک تبلیغاتی کرده و بازخورد مشتری را بسنجید. برای شروع هم ملی پیامک کد تخفیف سی درصدی زیر را برایتان در نظر گرفته است.

امروز مشتریان زیادی خواهید داشت!

تبلیغات هدفمند در سطح استان خراسان رضوی، دسترسی به بانک شماره اصناف، تفکیک جنسیت و منطقه‌ای محله‌ای تنها بخشی از امکانات پنل پیامکی است.
30% تخفیف
KHRZ
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

سامانه ارسال پیامک کوتاه چیست؟

پنل اس ام اس چناران یا همان سامانه ارسال پیام کوتاه نرم افزار آنلاین ارسال پیامک‌های تبلیغاتی است که قابلیت اتصال به سایت و اپلیکیشن هم دارد.

کاربران از طریق پنل می‌توانند علاوه‌بر پیامک‌های تبلیغاتی، اس ام اس‌های اطلاع‌رسانی هم برای مخاطبانشان ارسال کنند. ارسال پیامک از طریق خطوط عمومی و اختصاصی انجام می‌شود، با این تفاوت که خطوط اختصاصی قابلیت دریافت پاسخ مخاطب را نیز دارند و خطوط عمومی بین چندین کاربر مشترک هستند. در ویدئو زیر به کاربردهای مهم پنل اشاره کردیم:

ملی پیامک را انتخاب کنید !

در میان شرکت‌هایی که پنل اس ام اس چناران را ارائه می‌دهند، ملی پیامک یکی از محموعه‌های خوشنام با بیش از ده سال سابقه است. با توجه به اینکه از کاربران جدید ملی پیامک هستید، می‌خواهیم در ادامه خیلی خلاصه با دیگر مزایا و قابلیت‌های کاربردی پنل آشنا شوید:

  • امکان ارسال پیامک صوتی و اس ام اس لینکدار
  • قابلیت‌راه‌اندازی باشگاه مشتریان و خبرنامه پیامکی
  • دسترسی به بانک شماره‌های به‌روز همراه اول و ایرانسل
  • ارائه کنسول ملی پیامک به عنوان API قدرتمند ارسال پیامک
  • ارائه فایل گزارش قابل دانلود بعد از هر ارسال به صورت فایل اکسل
  • امکان برگزاری نظرسنجی، آزمون پیامکی و سیستم دریافت انتقادات
  • دفترچه تلفن اختصاصی پنل برای ذخیرۀ شماره‌هایی که از قبل دارید
  • پشتیبانی همه روزه از کاربران با تماس تلفنی و ارسال تیکت از داخل پنل

بانک شماره‌های پنل اس ام اس چناران

بانک شماره پنل ملی پیامکبانک شماره‌های پنل اس ام اس چناران بهترین فرصت برای ارسال پیامک انبوه است تا حتی بدون دسترسی به شماره‌های مخاطبانتان بتوانید در سطح شهر و استان پیامک بفرستید. بانک شماره‌های پنل در قسمت منطقه هدفمند در دسترس است و شامل شماره‌های همراه اول و ایرانسل می‌شود.

اگر یادتان باشد گفتیم که هدف تبلیغات پیامکی ارسال پیامک هدفمند است تا تبلیغات شما به دست مشتریان واقعی برسد. در همین راستا، بانک شماره ایرانسل پنل اس ام اس چناران قابلیت ارسال اس ام اس به تفکیک جنس را فراهم کرده تا به راحتی بتوانید برای مشتریانتان پیامک بفرستید. مثلاً اگر فروشگاه لباس مردانه دارید، خیلی راحت هزینه‌هایتان را مدیریت کنید و فقط برای مردان پیامک تبلیغاتی بفرستید.

سومین بانک شماره پنل قابلیت ارسال پیامک به تفکیک شغل را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. شاید بپرسید که چرا باید از این بانک شماره استفاده کرد؟

مشاغلی مانند مصالح ساختمانی یا آهن آلات که عموم جامعه مشتری‌شان نیستند، از این بانک شماره می‌توانند برای ارسال پیامک به مشتری واقعی‌ استفاده کنید و برای مشتریانی که به کلا و خدماتشان نیاز دارند، تبلیغات بفرستید.

در آخر هم نوبت به ارسال پیامک به تفکیک منطقه و محل زندگی است. به این ترتیب می توانید با کمک ماژول کدپستی و دکل BTS به راحتی برای هر محله از چناران که دوست دارید، اس ام اس ارسال کنید. ماژول کدپستی برا اساس رنج کدپستی ارسال اس ام اس دارد و ماژول دکل BTS بر اساس آنتن‌دهی دکل در محله‌های مختلف بانک شماره مناطق شهر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

چناران و شهرکن صنعتی مهم خراسان

چناران در 50 کیلومتری غرب مشهد و در شمال استان خراسان رضوی واقع شده و ۵۳٬۸۷۹ نفر جمعیت دارد. عمدۀ محصولات چغندر و گندم استان خراسان در چناران تولید می‌شود، البته شهرک صنعتی چناران هم در نزدیکی شهر یکی از مراکز صنعتی مهم شرق کشور است.

در این شرایط اگر می‌خواهید مشتریان و سهم بیشتری از بازار داشته باشید، باید بر اساس یک برنامه‌ریزی اصولی تبلیغاتتان را شروع کنید. پنل اس ام اس چناران یک پکیج تبلیغاتی کامل برای تمام نیازهای کسب‌وکارتان است تا به راحتی بتوانید وارد دنیای تبلیغات پیامکی شوید و نتیجۀ آن را بلافاصله در میزان فروش ببینید.

جمع‌بندی

پنل اس ام اس ملی پیامکحالا که با صفر تا صد تبلیغات پیامکی آشنا شدید وقتش رسیده مدارکتان را کامل کنید و برای دریافت پنل اس ام اس چناران درخواست بدهید. برای دریافت پنل می‌توانید در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید یا با شماره 02163404 تماس بگیرید. در صورتی که نیاز به مشاوره دارید، تیم پشتیبانی ملی پیامک در تمام مراحل شما را راهنمایی می‌کند. آموزش‌های بیشتر و ترفندهای بازاریابی پیامکی را هم می‌توانید در اینستاگرام و یوتیوب ملی پیامک دنبال کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید