30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
تبلیغات هدفمند در بومهن، پیامتان را به دست مشتری واقعی برسانید !

تبلیغات هدفمند در بومهن، پیامتان را به دست مشتری واقعی برسانید !

0

بومهن یکی از نزدیک‌ترین شهرها به شرق پایتخت است که در موقعیت فوق‌العاده‌ای از لحاظ آب‌وهوایی قرار دارد، از طرف دیگر بومهن در مسیر جاده شمال است و همین مورد سبب شده تا بسیاری از کسب‌وکارها برای جذب مشتریان بیشتر به فکر توسعه فعالیتشان در این شهر و نواحی اطرافش باشند تا علاوه‌بر مردم از حضور گردشگران هم نهایت استفاده را ببرند. پنل اس ام اس بومهن مسیر جذب مشتری را برای مشاغل مختلف آسان کرده تا فقط با ارسال یک اس ام اس بتوانند به راحتی فروش بیشتری داشته باشند.

برای آشنایی کامل با ارسال پیامک تبلیغاتی و مزایای کاربردی‌اش در ادامه با ما همراه شوید و کد تخفیف زیر را هم برای ثبت‌نام همراه داشته باشید.

یار شهروندان تهرانی در تبلیغات

با ارسال پیشنهاد ویژه به محله و منطقه خود، مشتریان جدیدی را جذب کنید و با ارسال پیامک پیشنهاد به مشتریان فعلی و جدید خود، تبریک تولد، یادآوری و... آن ها را حفظ کنید.
30% تخفیف
THRN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل ارسال پیامک چیست؟

پنل ارسال پیامک، نرم افزار آنلاین ارسال پیامک انبوه است که فرصت مناسبی برای تبلیغات، اطلاع‌رسانی و تعامل با مشتری‌ را در اختیار کاربرانش قرار داده است. مدیریت پیامک‌های تبلیغاتی به راحتی از طریق پنل انجام می‌شود و بعد از هر ارسال فایل گزارش به صورت اکسل قابل دانلود است تا بتوانید تحلیل خوبی از ارسالتان داشته باشید. در ویدئو زیر به تمام امکاناتب که بازاریابی پیامکی در اختیارتان قرار میدهد، اشاره کردیم.

ملی پیامک، ارائۀ خدمات پنل اس ام اس بومهن

یکی از شرکت‌های ارائه‌دهندۀ خدمات پنل اس ام اس بومهن مجموعه ملی پیامک است که با تعرفه مناسب فرصت تبلیغات را برای تمام کسب‌وکارها فراهم کرده تا با هر سرمایه‌ای که دارید، باز هم بتوانید تبلیغات هدفمند و مطلوبی داشته باشید. ملی پیامک علاوه بر طراحی پنل‌های پایه، اقتصادی، شرکتی، تجاری و نمایندگی با قیمت و دسترسی‌های متفاوت مزایای زیر را هم در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد:

  • ارائۀ پنل نمایندگی و قابلیت کسب درآمد
  • امکان ارسال پیامک صوتی و اس ام اس لینکدار
  • دسترسی به بانک شماره‌های به‌روز همراه اول و ایرانسل
  • پشتیبانی همه‌روزه از کاربران از ساعت 8 صبح تا 10 شب
  • پشتیبانی روزهای تعطیل و جمعه‌ها از 9 صبح تا 5 عصر
  • ارائۀ خدمات وب‌سرویس و افزونه‌های پیامکی برای کاربرانی که سایت و اپلیکیشن دارند

بانک شماره پنل اس ام اس بومهن

پنل اس ام اسهمانطوری که گفتم پنل اس ام اس بومهن بانک شماره‌های جامع و به‌روز همراه اول و ایرانسل را برای ارسال پیامک انبوه در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این بانک شماره‌ها که به صورت سالانه به‌روزرسانی می‌شوند، شامل سیمکارت‌های دائمی و اعتباری هستند.

اولین بانک شماره که در قسمت منطقه هدفمند در دسترس کاربر قرار دارد، مختص شماره‌های همراه اول است. در همین قسمت به بانک شماره کشوری ایرانسل هم دسترسی دارید که قابلیت ارسال پیامک به تفکیک جنسیت را هم فراهم کرده است. به این ترتیب اگر کالا و خدمات شما فقط برای آقایان یا بانوان است، با این فیلتر ارسال پیامک دیگر هدر رفت هزینه و سرمایه نخواهید داشت و به راحتی می‌توانید پیامکتان را به دست مشتری واقعی برسانید.

سومین بانک شماره پنل اس ام اس بومهن مختص اصناف و مشاغل سطح شهر، استان و تمام کشور است. اگر یادتان باشد پیشتر گفتیم که پنل اس ام اس بومهن شرایطی را فراهم کرده تا به راحتی تبلیغات هدفمند داشته باشید و مشتریان بازار هدف را به سادگی پیدا کنید. این امکان به کمک چندین بانک شماره‌ در دسترس کاربران ملی پیامک قرار خواهد گرفت تا برای هر شغلی که بیشتر مرتبط با کسب‌وکارشان است،  پیامک ارسال کنند.

قابلیت ارسال تبلیغات منطقه‌ای چگونه است؟

برای ارسال پیامک منطقه‌ای، پنل اس ام اس بومهن ماژول کد پستی و ارسال از طریق دکل bts ایرانسل را در اختیارتان قرار داده تا به تفکیک منطقه و محله هم برای مخاطبتان پیامک بفرستید.

قابلیت ارسال پیامک منطقه‌ای باعث شده تا هم مسیر اجرای تبلیغات هدفمند برایتان آسان شود و هم هزینۀ زیادی بابت تبلیغات پرداخت نکنید، به راحتی در مناطقی که دوست دارید، تبلیغات داشته باشید و اگر قصد ارسال کد تخفیف دارید، آن را فقط به محله‌های مشخصی اختصاص دهید.

نگاهی به بومهن، شهری در نزدیکی پایتخت

بومهن با ۷۹٬۰۳۴ نفر جمعیت یکی از شهرهای نزدیک به پایتخت است و از موقعیت خوبی در استان تهران برخوردار است. مشتریانی که کسب‌وکار شما می‌تواند در این شهر داشته باشد، فقط ساکنان بومهن نیستند، بلکه گردشگرانی که از سراسر استان به این ناحیه سفر کرده یا در مسیر سفر به شمال از بومهن می‌گذرند، می‌توانند مخاطب تبلیغات شما باشند. با این حساب بهتر است که همین امروز خیلی جدی و با برنامه‌ریزی وارد دنیای تبلیغات پیامکی شوید، برای دریافت پنل اس ام اس بومهن درخواست بدهید و بعد از مدت کوتاهی نتیجۀ دلخواهتان را در میزان فروش ببینید.

جمع‌بندی

پنل پیامکیدر انتهای مقاله و بعد از آشنایی با مزایا و قابلیت‌های پنل اس ام اس بومهن وقتش رسیده که سراغ راه‌اندازی پنل خودتان بروید. برای این کار فقط باید مدارکتان را به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی آماده کرده و برای احراز هویت برای تیم فروش بفرستید.

پس فرصت را از دست ندهید، در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کرده یا با 02163404 تماس بگیرید تا فقط در یک روز کاری پنل شما آماده شود. در ضمن تعدادی پیامک هدیه هم همراه با خط عمومی و اختصاصی از سوی ملی پیامک هدیه می‌گیرید تا از همان لحظه بتوانید برای بانک شمارۀ پنل یا شماره‌های خودتان اس ام اس بفرستید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید