30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
برنامه‌های ارسال پیامک گروهی در اپل و آیفون

برنامه‌های ارسال پیامک گروهی در اپل و آیفون

92

ارسال پیامک گروهی در اپل و آیفون

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که ساده‌ترین راه ارسال پیامک گروهی در اپل و آیفون چیست؟ ما امروز می‌خواهیم به همین سوال مهم جواب دهیم و خبرهای خوشی برایتان داریم!

روش‌های زیادی برای ارسال اس ام اس‌های گروهی در گوشی‌های آیفون وجود دارد و آن‌قدرها که فکر می‌کنید کار سختی نیست، فقط باید این مقاله را بخوانید تا صفر تا صد کار را یاد بگیرید.

ارسال پیامک گروهی در اپل و آیفون

یکی از ساده‌ترین روش‌های ارسال پیامک گروهی در آیفون این است که بدون نصب هیچ برنامه‌ای از طریق قسمت پیام‌ها اقدام به ارسال پیامک گروهی کنید. برای این کار تنها کافیست که با کلیک روی + نام مخاطبان مورد نظر خود را در قسمت To وارد کنید. سپس، متن پیامک مورد نظرتان را بنویسید و گزینه‌ ارسال را بزنید.

به همین راحتی شما یک پیامک گروهی برای دوستان‌تان ارسال کردید! البته از نظر بسیاری از کاربران این روش وقت‌گیر است و خیلی‌ها دقیقاً مثل شما دنبال راه‌های سریع‌تری هستند. برای ارسال سریع اس ام اس‌های گروهی در گوشی‌های آیفون به اپلیکیشن‌های ارسال گروهی نیاز دارید. ماهم در ادامه می‌خواهیم همین برنامه‌ها را معرفی کنیم:

ارسال پیامک گروهی با Connect

اپلیکیشن CONNECT یکی از بهترین برنامه‌های آیفون برای مدیریت مخاطبان و پیام‌های ارسالی است. با برنامه CONNECT می‌توانید در کمترین زمان گروه‌های مختلفی را ایجاد کنید تا در صورت نیاز با آن‌ها در تماس باشید. تنها با یک کلیک می‌توانید برای گرو‌ه‌های مختلف (که از قبل ایجاد کردید) پیامک و یا ایمیل‌های گروهی ارسال کنید. ایجاد این گروه‌ها بسیار ساده است و همان‌طور که در بالا توضیح دادم، تنها کافیست نام مخاطبان موردنظرتان را در لیست گروه جدید وارد کنید و تغییرات را ذخیره کنید.

ارسال پیامک اپلیکیشن Text 2 Group Pro

با برنامه Text 2 Group Pro هم می‌توانید به‌راحتی گروه‌هایی از مخاطبان مختلف داشته باشید و هم برای آن‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن پیامک و یا ایمیل گروهی بفرستید. تنها کافیست روی گروه موردنظرتان کلیک کنید، متن پیامک را بنویسید و با یک کلیک آن را برای دوستان‌تان ارسال کنید.

اپلیکیشن Group SMS 4

برنامه GROUP SMS هم مثل برنامه‌های قبلی، با ایجاد گروه‌هایی از مخاطبان به شما کمک می‌کند تا به‌راحتی برای گرو‌ه‌هایی از دوستان، همکاران و یا اقوام خودتان پیامک‌های گروهی بفرستید. شما می‌توانید پیام‌ها و عکس‌های‌تان را برای دیگران بفرستید و از خدمات این برنامه لذت ببرید.

اپلیکیشن‌های دیگر برای ارسال پیامک گروهی در اپل و آیفون

حتماً با اپلیکیشن‌های Whatsapp و BBM و SINGNAL آشنایی دارید. کسانی که علاقه‌ بیش‌تری به کار کردن با این برنامه‌ها دارند هم می‌توانند با ایجاد گروه‌های مختلف، پیامک‌های گروهی خودشان را برای دوستان و آشنایان ارسال کنند. در حال حاضر بین این سه برنامه، اپلیکیشن SINGNAL بیشتری محبوبیت را دارد.

ارسال پیامک گروهی با استفاده از سامانه‌ پیام کوتاه

حالا اینجا می‌خواهم روش متفاوت‌تری را معرفی کنم که شاید درباره‌اش کمتر شنیدید یا اصلاً نشنیده باشید.

یکی از بهترین روش‌هایی که می‌توانید با استفاده از آن پیامک‌های گروهی بفرستید، در هزینه، وقت و زمان صرفه‌جویی کنید، استفاده از یک پنل پیامکی است.

با سامانه ارسال اس ام اس که ابزارهای مناسبی برای اطلاع‌رسانی دارد، نه تنها به دوستان و آشنایان‌تان پیامک ارسال می‌کنید بلکه اگر کسب‌وکاری دارید، می‌توانید از آن برای افزایش فروش و تبلیغ هم استفاده کنید. شاید بپرسید چطور؟ به شما می‌گویم.

ارسال پیامک گروهی در اپل و آیفون

بازاریابی پیامکی و ارسال پیام‌های هدفمند

یکی از ابزارهایی که شما برای افزایش فروش از طریق پنل اس ام اس لازم دارید، بازاریابی پیامکی است.

پنل‌ پیامکی قابلیت‌های منحصر‌به‌فردی مثل ارسال بر اساس سن و جنسیت، ارسال منطقه‌ای، ارسال بر اساس شغل، ارسال از روی نقشه و کلی امکانات دیگری دارد که می‌توانید با کمک آن‌ها مشتریان‌تان را دسته‌بندی کنید، برای هر دسته متناسب با خودشان تبلیغات هدفمند بفرستید، خبر محصولات جدید و کسب‌وکارتان را به گوششان برسانید. در واقع این ارسال پیامک هدفمند به صورت گروهی است که شما را به هدفتان یعنی جذب مشتری و افزایش فروش نزدیک می‌کند.

در مورد هزینه تبلیغات پیامکی هم اصلاً لازم نیست نگران باشید. هزینه ارسال پیامک انبوه به نسبت سایر روش‌های تبلیغاتی بسیار ناچیز است و در واقع می‌توان گفت که تعرفه‌های پنل برای ارسال پیامک گروهی بسیار هم مناسب است.

خدمات بانکی بهتر با استفاده از پیامکحتما بخوانید: خدمات بانکی بهتر با استفاده از پیامک

اگر می‌خواهید برای کسب‌وکارتان از بازاریابی پیامکی استفاده کنید، سامانه ملی پیامک پیشنهاد من به شماست. این شرکت با ده سال سابقه یکی از پیشگامان ارائه‌دهندۀ پنل‌های اس ام اسی است و در مسیر مارکتینگ می‌تواند شما را برای رسیدن به بیشترین میزان فروش راهنمایی کند.

ارسال آسان اس ام اس‌های گروهی

هما‌ن‌طور که در این مطلب خواندید اپلیکیشن‌های مختلفی برای ارسال پیامک گروهی در اپل و آیفون وجود دارد و شما می‌توانید برنامه‌ موردنظرتان را به‌راحتی دانلود کنید و از خدمات آن بهره‌مند شوید.

فراموش نکنید که قبل از دانلود، اطلاعات برنامه را کامل بخوانید تا برنامه‌ای رایگان دانلود کنید. بعضی از برنامه‌های ارسال پیامک گروهی در اپل و آیفون رایگان نیستند و شما مجبورید برای استفاده از آن‌ها هزینه‌ مشخصی را بپردازید. در صورتی که درباره دانلود این برنامه‌ها و موارد دیگر هم سوالی دارید، در انتهای همین متن برایمان بنویسید تا به آن پاسخ دهیم.

برای استفاده از سامانه ارسال اس اماس گروهی یا دریافت فوری پنل ملی پیامک هم می‌توانید در صفحه اصلی سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید تا همکاران من با شما تماس بگیرند و در این زمینه مشاوره‌های بیشتری ارائه دهند.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
3دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • علی خدادادی

    16 اردیبهشت 1401، 01:09

    سلام من به طور مثال یک گروه ۶۰ نفری درست کردم هر روز یک متنی پیامک میکنم حالا فردا همون روز یک متن به فرض مثال به دو نفر از این گروه ۶۰نفری که درست کردم نمیخوام پیام بفرستم باید از دوباره گروه درست کنم نمیشه آن دو نفر حذف کرد یا به فرض مثال دو نفر دیگه به این گروه ۶۰ نفری اضافه کرد با گوشی آیفن امکان پذیر هست

  • احسان مجیدی نیا

    24 مرداد 1399، 15:34

    سلام
    من میخواهم پیامک گروهی برای مخاطبین ارسال کنم البته توسط گوشی آیفون .
    کدام برنامه را پیشنهاد می کنید .
    متشکرم

    • نیلوفر اکبریان

      30 فروردین 1400، 08:35

      دوست عزیز از تمام برنامه‌هایی که برای سیستم عامل اندروید تنظیم شده، می‌تونید استفاده کنید

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید