30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
جذب مشتری با تبلیغات پیامکی در بجنورد

جذب مشتری با تبلیغات پیامکی در بجنورد

0

اگر شما هم به عنوان یک صاحب کسب‌وکار در شهرستان بجنورد دغدغه افزایش فروش و جذب مشتریان جدید را دارید، پیشنهاد ما استفاده از پنل اس‌ام اس بجنورد است تا در هر موقعیتی که هستید با هر میزان بودجه، بتوانید تبلیغات هدفمندی داشته باشید. پس برای آشنایی با این روش در ادامه مقاله با ما همراه باشید و کد تخفیف سی درصدی زیر را برای ثبت‌نام اولیه همراه داشته باشید.

مشتریان زیادی منتظر شما هستند!

تنها روش تبلیغات موبایلی در استان خراسان شمالی، ارسال پیامک تبلیغاتی است. با پیامک از شهر، منطقه و محله خودت مشتری جدید جذب کن و با مشتریان قبلی در ارتباط باش!
30% تخفیف
KHSH
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

سامانه ارسال  اس‌ ام اس چیست؟

هر روش تبلیغاتی نیازمند زیرساخت‌های مشخصی است تا به نتیجه مثبت برسد. بازاریابی پیامکی هم مانند سایر نرم افزارهای تحت وب، بعد از اتصال به اینترنت و از طریق نام کاربری و رمز عبور اختصاصی قابل دسترسی است تا کاربر بتواند وارد صفحه‌ خود شده و شروع به ارسال پیامک تبلیغاتی کند.

البته نگران کار با این نرم‌افزار نباشید! سامانه‌ی ملی پیامک در کنار محیط کاربری ساده‌ای که دارد، تمام آموزش‌های پنل اس‌ ام اس بجنورد و نحوۀ ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی را در کانال آپارات خود قرار داده تا کاربران به راحتی بتوانند برای تمام مخاطبانشان پیامک بفرستند. البته در کنار تمام آموزش‌ها، ملی پیامک کتابچه‌ بازاریابی پیامکی و مینی دوره‌ رایگان را برای نوشتن اس‌ ام اس جذاب و  مدیریت بهتر تبلیغات پیامکی در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

چرا باید از ملی پیامک استفاده کنیم؟

پاسخ ساده است! ملی پیامک یکی از بزرگترین و با تجربه‌ترین سامانه‌های پیامکی است که در کنار پشتیبانی قوی و آنلاینی که دارد، به شما دسترسی بزرگترین بانک شماره‌ کشوری در دسته‌بندی‌های مختلف را می‌دهد. به این ترتیب در کنار داشتن خطوط عمومی و اختصاصی می‌توانید به تمام مشتریان و مخاطبان در سطح شهر، استان و حتی کشور نیز اس ام اس بفرستید.

هزینه ارسال پیامک هم اصل مهمی در انتخاب روش تبلیغاتی است که برای کسب‌وکارهای نوپا همیشه تردید همراه دارد. تعرفه‌ مناسب ملی پیامک در کنار سرعت بالای ارسال، فرصتی را فراهم کرده تا با هر بودجه‌ای که دارید، با ارسال پیامک انبوه بتوانید کل کشور را مخاطب قرار دهید. این ویژگی در سایر روش‌های تبلیغاتی بی‌سابقه است.

وب‌سرویس و کنسول ملی پیامک برای فروشگاه‌های آنلاین و سایت‌های فروشگاهی که با مشتریان سر و کار دارند، یک دستیار مناسب در ارسال کد ورود، فراموشی رمز، ارسال کد مرسوله و… است. شما تنها کافی است، وب‌سرویس ملی پیامک را به سابت خود متصل نمایید تا تک تک پیامک‌های ضروری سایت یا اپلیکیشن خود را با کوتاه‌ترین زمان ممکن ارسال نمایید.

بانک شماره‌های پنل اس‌ ام اس بجنورد

پنل پیامکیبانک شماره‌های جامع و به‌روز پنل اس ام اس بجنورد یکی دیگر از مزیت‌های کاربردی است که توسط شرکت ملی پیامک به کاربرانش ارائه می‌شود. دسترسی به بانک شماره‌‌های به روز و کامل ایرانسل و همراه اول برای شما برگ برنده‌ای در تبلیغات است

 پنل اس ام اس بجنورد ۱۴۷۸۱۴ شماره اعتباری و ۵۲۱۱۵ سیمکارت همراه اول را برای ارسال انبوه تبلیغات پیامکی در اختیارتان قرار می‌دهد. البته اگر کسب‌وکاری مانند سالن زیبایی یا مزون دارید و فقط می‌خواهید برای زنان یا مردان پیامک بفرستید، بانک شماره ایرانسل پنل بجنورد قابلیت ارسال پیامک به تفکیک جنسیت را برایتان فراهم کرده است.

در پنل بجنورد امکان ارسال اس‌ ام اس به بانک اصناف و مشاغل شهر را در دسته‌بندی‌های متنوع دارید تا پیامک هدفمند شما دقیقاً برای همان افرادی که بیشتر به کالا و خدمات شما نیاز دارند، برسد. مثلاً اگر کارتان در حوزه‌ فروش موبایل یا تعمیرات خودرو است، با استفاده از بانک اصناف و مشاغل ملی پیامک می‌توانید به گروه‌های شغلی موردنظرتان پیامک بفرستید.

نگاهی به بجنورد !

شهر بجنورد مرکز استان خراسان شمالی با ۲۰۱٬۷۲۶ نفر جمعیت یکی از بزرگترین شهر‌های شمالشرقی ایران است. کسب‌وکارهای بومی ساکن در بجنورد و شهرهای اطراف می‌توانند با پنل اس‌ ام اس بجنورد خود را در بین رقبا مطرح کنند.

بازاریابی پیامکی در کنار مقرون‌به‌صرفه بودن می‌تواند سرمایه شما را نیز مدیریت کند تا بدون تبلیغات اشتباه، از اتلاف هزینه و زمانتان جلوگیری کنید و از بهترین روش برای اجرای یک تبلیغات پر بازده استفاده کنید. به این ترتیب، می‌توانید به بحنورد، شهرهای اطراف و تمامی کشور تبلیغات پیامکی ارسال کنید تا هم به افزایش مشتریان جدید منجر شود و هم بدون غفلت از مشتریان قدیم، به راحتی تعامل خوبی با آن‌ها داشته باشید. برایشان کد تخفیف بفرستید و در نهایت فروش بالاتری را تجربه کنید.

جمع‌بندی

پنل اس ام اسدر این مقاله با پنل اس‌ ام اس بجنورد به خوبی آشنا شدید و دیدید که یک پیامک چقدر می‌تواند در معرفی کسب‌وکار شما موثر باشد. اگر هنوز هم برایتان جای سوال باقیست که چگونه می‌توانید یک بازاریابی پیامکی اصولی داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم با تیم پشتیبانی و فنی ملی پیامک تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بازاریابی پیامکی استفاده کنید. تیم پشتیبانی در تمام روزهای هفته از ۸ صبح تا ۹ شب و در روزهای تعطیل از ۹ صبح تا ۵ عصر کاربران را در مورد نحوۀ ارسال پیامک و اس‌ ام اس مارکتینگ راهنمایی می‌کند.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید