30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
معرفی انواع ابزارهای تبلیغاتی + بهترین ابزار کدام است؟

معرفی انواع ابزارهای تبلیغاتی + بهترین ابزار کدام است؟

272

تبلیغات واژه آشناییست که همه با آن سروکار دارند. هرجا کسب‌وکاری باشد، برای افزایش فروش و جذب مشتری به ابزارهای تبلیغاتی نیاز است. همانطور که روند تجارت رو به‌تغییر است، روش‌های بازاریابی هم عوض می‌شوند.

مقدمه ابزارها و روش‌های تبلیغاتتا همین چند سال پیش، مردم فکر نمی‌کردند با شبکه‌های اجتماعی هم می‌توان کسب‌وکار راه انداخت. اصلاً فکر می‌کردید به دوره‌ای بر‌سیم که تبلیغات محیطی کمرنگ ‌شوند و جایشان را به دیجیتال مارکتینگ بدهند؟

برای همین امروز می‌خواهم دربارۀ انواع ابزارها و روش‌های تبلیغات صحبت کنیم. هر کدام را مفصل بررسی کنیم و بعد بر اساس نوع کارمان، انتخاب مناسبی داشته باشیم. اگر شما هم شغل خودتان را دارید، تجارت می‌کنید یا دنبال انتخاب مشاور تبلیغاتی هستید، برای آشنایی بیشتر با صفر تا صد بازاریابی و تبلیغات، جذب مشتری و افزایش فروش در ادامه با ما همراه باشید.

انواع ابزارهای تبلیغاتی را بشناسیم!

معرفی انواع ابزارهای تبلیغاتیاولین کاری که باید انجام دهید، شناخت ابزارهای تبلیغاتیست. هر شرکتی می‌خواهد برندش را معرفی کند. فروش بیشتری داشته باشد. در واقع با تبلیغات است که تمامی اطلاعات مرتبط با کسب‌وکارتان را به دیگران نشان می‌دهید. مشتری را به خرید یا استفاده از خدمات‌ ترغیب کنید.

تبلیغات مکمل فروشتان هستند. این امکان را فراهم می‌کنند تا اطلاعات واقعی مربوط به محصولتان را هیجان انگیز و وسوسه‌کننده به دیگران نشان دهید. این روزها یکی از رموز موفقیتِ کسب‌وکارها، تبلیغات خاص و هیجان‌انگیز است، چون تأثیر زیادی روی مشتری دارد و صاحب سرمایه را به هدف اصلی‌ یعنی فروش بیشتر می‌رساند.

پس به عنوان صاحب یک تجارت یا برند، باید با ابزارهای مارکتینگ و تبلیغات آشنا شوید. مشاور تبلیغاتی داشته باشید. بر اساس نوع کار و هدفی که دارید، یک یا چند روش تبلیغاتی را استفاده کنید. یادتان باشد برای فروش باید به گوش مخاطب برسید و البته مخاطب به محصول شما نیاز داشته باشد. پس اول حس نیاز را در مشتری بیدار کنید. بعد سراغ بازاریابی بروید. حالا تبلیغات چه بخش‌هایی دارد؟

بخش‌‌های مختلف تبلیغات

تبلیغات از سه بخش مختلف تشکیل شده که دستۀ اول، تبلیغ کننده است. تبلیغ‌کننده، افراد و سازمان‌هایی هستند که تمایل به تبلیغ محصولات، کالا و خدمات دارند.

دستۀ دوم، نمایندگان مجاز هستند. این گروه در واقع شرکت‌های تبلیغاتی هستند که ایده‌های جدید تولید می‌کنند. گروه سوم هم رسانه‌ها و پلتفرم‌ها هستند. رسانه‌هایی مانند تلویزیون، یوتیوب، اینستاگرام و توییتر راه ارتباطی و اجرایی تبلیغات هستند.

اهداف در تبلیغات

حالا شاید بپرسید که ابزارهای تبلیغاتی چه اهدافی دارند. مهم‌ترین هدف مارکتینگ، افزایش مشتری و فروش است. علاوه‌بر این، تبلیغات به دنبال رسیدن به اهداف زیر است:

  • اطلاع‌رسانی به مخاطب
  • ترغیب مشتری به استفاده از خدمات یا محصولات موردنظر
  • تثبیت محصول در ذهن مشتری و برندسازی
  • آموزش طرز کار محصول به مشتری
  • صحبت کردن در مورد خدمات و مزایای محصول برای مشتری
  • اطلاع‌رسانی محصولات جدید و جذب مشتری بیشتر

معرفی انواع ابزارهای تبلیغاتی

با اهداف که آشنا شدید، نوبت ابزارهای تبلیغاتیست. از گذشته تا همین امروز، ابزارهای مختلفی برای جذب مشتری وارد بازار مارکتینگ شده است. از چاپ بروشور تا تبلیغ در تلویزیون و ورود به دنیای دیجیتال، همگی ابزارهایی برای معرفی محصولات جدید است. در ادامه مفصل درباره‌ این ابزارها صحبت می‌کنیم.

تبلیغات چاپی

تبلیغات چریکی و چاپی

بروشور و تراکت از ابزارهای تبلیغات چاپی هستند که هنوز در بازاریابی استفاده می‌شوند. اگر به کتابفروشی‌های انقلاب بروید یا از کنار موسسه‌های آموزشی رد شوید، حتماً به شما هم از این بروشورها می‌دهند.

اگرچه هنوز دوره استفاده از بروشور تمام نشده ولی این روش کاغذ زیادی مصرف می‌کند. آسیب زیادی به محیط‌زیست می‌زند. معمولاً خوانده نمی‌شود. بسیاری هم نگاه سرسری به بروشور دارند  و آن را دور می‌اندازند. حالا اگر هدف شما جذب مشتری بیشتر است، هرچقدر هم روی طراحی بروشور جذاب وقت بگذارید، نتیجه خیلی رضایت‌بخشی نخواهد داشت.

 تبلیغات چریکی

سال‌هاست که تبلیغات چریکی به یکی از روش‌های معروف بازاریابی تبدیل شده است. در این تبلیغات زمان و مکان بیشتر از همه اهمیّت دارد. معیار اصلی این تبلیغات، ایده‌های نوآورانه و خلاقیت است. اگر خوب بتوانید از خلاقیتتان استفاده کنید، با تبلیغات چریکی به فروش خوبی خواهید رسید.

البته مشاوران تبلیغات، شرکت‌ها و ایده‌پردازان هم در تبلیغات چریکی به شما کمک می‌کنند. یادتان باشد خلاقیت حتی در شروع کار، سکوی پرتاب بسیاری از برندهاست

تبلیغات آنلاین

تبلیغات آنلاین دقیقاً همان چیزیست که این روزها در فضای وب بیشتر از همه دیده می‌شود.

هر تبلیغی که در اینترنت منتشر ‌شود، در دستۀ بازاریابی دیجیتال است. شما می‌توانید در اینستاگرام، تلگرام، فیس بوک و یوتیوب محصولاتتان را معرفی کنند. همین روند روبه‌رشد تبلیغات آنلاین باعث شد تا مفهوم بلاگر و اینفلوئنسر وارد دنیای مارکتینگ شود. حالا حتی برندهای مشهور دنیا هم از بلاگرها برای تبلیغات دعوت می‌کنند.

با تبلیغات انبوه پیامکی در رفسنجان از رقبا پیشی بگیرید!حتما بخوانید: با تبلیغات انبوه پیامکی در رفسنجان از رقبا پیشی بگیرید!

بهترین مثال این تبلیغات، لوازم آرایشی-بهداشتی معروف مثل هدی بیوتی است. این برند مشهور صرفاً از طریق بلاگرها به شهرت جهانی رسید. محصولاتش قیمت بالایی دارند. هر محصول جدید در بازار بلافاصله به فروش می‌رسد. سایت‌های مختلف بر سر نمایندگی این برند رقابت جدید دارند و این مسیر فقط از تبلیغات دیجیتال و بلاگینگ استفاده کرده است

بنر تبلیغاتی در وب‌سایت‌های پربازید

بنرهای تبلیغاتی در وب‌سایت‌های پربازدید از روش‌های تبلیغات آنلاین است که طرفداران خودش را دارد. برای تبلیغات بنری باید ‌سایت داشته باشید. بر اساس کسب‌وکاری که دارید، بنر طراحی کنید. اطلاعات شخصی یعنی شماره تماس و نشانی سایت را حتماً در بنر درج کنید. حالا نوبت پیدا کردن سایتی است که بنر شما را به کاربرانش نشان دهد.

زمانی که می‌خواهید بنر تبلیغاتی سفارش دهید، به بازدید سایت توجه کنید تا نتیجه خوبی داشته باشد. سایتی که کاربران کم و بازدید پایینی دارد، مشتری زیادی برایتان نمی‌آورد.

 تبلیغات کلیکیتبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی از تبلیغات بنری ارزان‌تر است. برای همین بیشتر استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوپا از این روش استفاده می‌کنند.

برای تبلیغات کلیکی باید سایت پربازدیدی انتخاب کنید تا مشتری بیشتری روی تبلیغات شما کلیک کند. هزینه این روش بر اساس تعداد کلیک کاربرهای مهمان روی لینک محاسبه خواهد شد.

هنوز هم بسیاری از برندهای بزرگ در عرصۀ وب، از تبلیغات کلیکی استفاده می‌کنند. آژانس‌های هواپیمایی، تورهای لحظه آخری و بلیط‌های ارزان، مشتری همیشگی تبلیغات کلیکی هستند.

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ یکی از روش‌های تبلیغاتیست که قیمت زیادی ندارد. این روش برای اطلاع‌رسانی محصول، معرفی خدمات جدید، شروع جشنواره و تخفیف استفاده می‌شود.

شاید این سؤال پیش بیاید که چگونه به آدرس ایمیل کاربران دسترسی پیدا کنیم؟ برای دسترسی به آدرس ایمیل مخاطب دو راه دارید. روش اول دریافت ایمیل مشتری زمان خرید آنلاین یا حضوری است. روش دوم هم خبرنامه ایمیلیست تا در صورت تمایل مشتری برایش ایمیل بزنید. البته روش سوم دیگری هم هست. در این روش با پرداخت هزینه، می‌توانید بانکی از ایمیل مشتریان را داشته باشید.

بازاریابی پیامکی

 تبلیغات پیامکی

بازاریابی پیامکی یکی از ابزارهای تبلیغاتی پربازده است که هزینه زیادی ندارد. برای بسیاری از کسب‌وکارها که بودجه تبلیغاتی محدودی دارند، توصیه می‌شود.

بسیاری از سایت‌‌ها و مشاغل با ارسال پیامک انبوه، مشتری جذب می‌کنند. از همین روش به سود و فروش بالایی می‌رسند. ارسال پیامک سریع است. محیط کاربری پنل ساده است. در نتیجه صفر تا صد نوشتن متن و ارسال پیامک را می‌توانید خودتان انجام دهید.

در حوزه بازاریابی پیامکی سامانه ملی پیامک را به شما معرفی می‌کنم. این سامانه قیمت و تعرفه مناسبی برای ارسال پیام دارد. تیم پشتیبانی و فروش هم به سوالات شما در حوزه ارسال پیامک و تبلیغات پاسخ می‌دهد. از طرف دیگر کلیه آموزش‌ها را به صورت ویدئویی و نوشتاری آماده کرده است.

خصوصیات تبلیغاتی موثر

حالا که با مهم‌ترین ابزارهای تبلیغاتی آشنا شدیم، نوبت خصوصیات تبلیغات موثر است.

هر تبلیغاتی که قصد اجرایش را دارید، باید معیارهایی داشته باش.. در ادامه به مهم‌ترین موارد اشاره کردیم:

  • سرعت بالا و مناسب برای انتقال پیام
  • استفاده از خلاقیت، نوآوری، ایده‌های خاص و به‌یادماندنی
  • عنوان جذاب و محتوای کاربردی و متفاوت
  • ترغیب مشتری به خرید و جلب‌توجه مخاطب
  • توجه به نیاز مشتری و تاکید روی آن
  • توجه به نیاز بازار
  • استفاده از روش‌های جدید در تبلیغات
  • استراتژی و هدف‌گذاری مناسب برای رسیدن به فروش بالا

6 قانون که باید رعایت کنید!

استفاده از ابزارهای تبلیغاتی به‌تنهایی کافی نیست. در مارکتینگ باید نکات مهمی را رعایت کنید که از این لیست خیلی بیشتر است. من هم 6 نکته ابزارهای تبلیغاتیمهم را برایتان آوردم که هیچ‌وقت نباید فراموش کنید:

  • رک باشید: در تبلیغات باید ساده و قابل‌فهم صحبت کنید تا مخاطب با هر میزان تحصیلات پیام شما را درک کند.
  • اصل پیام در اول متن، اثرگذاری بیشتر: اصل پیام را همان ابتدای کار به مخاطب برسانید. در واقع با این کار مخاطب را غافلگیر کردید و اصل مطلب را می‌گویید. بعد از معرفی محصول، ویژگی‌ها و مزایایش را بگویید تا در ذهن مخاطب ثبت شود.
  • حاشیه نرفتن: در تبلیغات هر مطلب یا حرکت اضافی به ضرر شماست. دقیقاً به همین دلیل تبلیغات تلویزیونی بیشتر از 1 دقیقه طول نمی‌کشد. هنگامی که استفاده از یک کلمه مفهوم را کامل به مخاطب می‌رساند، به کار بردن دوبارۀ آن اشتباه محض است.
  • صحبت کردن با روش‌ مستقیم: برخی از روش‌های تبلیغاتی طوری رفتار می‌کنند، انگار مخاطب مجسمه است. در تبلیغات باید با مخاطب‌ مستقیم حرف بزنید.
  • منطق و احساس در روش‌های تبلیغاتی: اضافه کردن چاشنی احساسات و منطق اثربخشی تبلیغات را بالا می‌برد. هر چند روش های منطقی در مقایسه با احساسات موثر نیستند، اما به کار بستنشان لازم است.
  • استفاده از پاراگراف‌های کوتاه و مفهومی: در روش‌‌های نوشتاری از پاراگراف‌های کوتاه و مفهومی استفاده کنید. پاراگراف‌های طولانی مخاطب را سردرگم می‌کند و تأثیری در روند فروش ندارد.

 بهترین ابزار برای تبلیغات چیست؟

بهترین ابزار تبلیغاتی از روی هدفی که دارید، مشخص می‌شود. بدون شک شما هم دنبال افزایش مشتری و میزان فروش هستید. پس باید روی تبلیغات کم‌هزینه سرمایه‌گذاری کنید و البته برایش اشتراتژی بچینید.

بازاریابی پیامکی یکی از بهترین روش‌های تبلیغات دیجیتال است. این روش با تعرفه مناسب توانسته نظر بسیاری از کاربران را جلب کند. شما می‌توانید با تهیه پنل، ارسال اس ام اس تبلیغاتی را امتحان کنید. البته همین حالا از نتیجه‌اش مطمئن باشید.

خدمات تخصصی کولر گازی و آبی در پین ورکحتما بخوانید: خدمات تخصصی کولر گازی و آبی در پین ورک

پنل اس ام اس را می‌توانید از شرکت‌های ارائه‌دهنده پنل مثل ملی پیامک تهیه کنید. کار کردن با این پنل آسان است توضیحات سامانه به زبان فارسیست و نیازی به دانش انگلیسی نیست. تمامی قسمت‌های پنل همراه با توضیحات است. ارسال تست هم برای کاربر طراحی شده تا هر پیام پیش از ارسال انبوه، تست شود.

ابزارهای تبلیغاتیحالا شاید بپرسید که ملی‌پیامک چه امتیازاتی دارد که توجه مشتری را جلب کند؟ ما مهم‌ترین معیارهای پنل مناسب را برایتان آوردیم.

مزایای پنل ملی پیامک

  • آموزش به کاربران
  • تیم پشتیبانی قوی برای تمام روزهای هفته
  • تعرفه و قیمت مناسب
  • محیط کاربری آسان به زبان فارسی همراه با توضیحات
  • امکان ارسال تست سریع پیش از شروع ارسال انبوه
  • ابزارهای بازاریابی مختلف از جمله ارسال از روی نقشه و ارسال به بانک اصناف و مشاغل
  • خدمات وب‌سرویس پیامکی و اتصال پنل به وب‌سایت کاربر
  • ارائه فایل گزارش ارسال به‌صورت اکسل
  • آموزش تصویری در آپارات
  • آموزش نوشتاری در وبلاگ
  • ارائه پنل نمایندگی

جمع‌بندی

تبلیغات از اصول اساسی پیشرفت و موفقیت کسب‌و‌کارهاست. اگر دنبال جذب مشتری هستید، باید با ابزارهای تبلیغاتی آشنا باشید. بر اساس نوع کارتان بهترین روش را انتخاب کنید. دنیای امروز، دنیای بازاریابی و تبلیغات دیجیتال است. پس باید کسب‌وکارتان را به‌روز کنید. از روش‌های تبلیغات آنلاین استفاده کنید و همگام با پیشرفت‌های روز حرکت کنید.

مطمئن باشید که تبلیغات دیجیتال، با هزینه مناسب و سرعت بالا، نتیجه بهتری برایتان دارد. در فضای تبلیغات دیجیتال هم اگر دنبال روش بهتر و سریع‌تری هستید، پنل پیامکی را پیشنهاد می‌کنم. با اس ام اس تبلیغاتی، پیامتان به گوش همه می‌رسد.

برای تبلیغات پیامکی می‌توانید با شماره 02163404 تماس بگیرید. با همکارن فروش و پشتیبانی ملی پیامک صحبت کنید. مطمئن باشید اگر استراتژی‌ و اصول بازاریابی پیامکی را رعات کنید، به نتیجه قابل‌قبولی خواهید رسید.

 

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
81دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • مبین

    10 بهمن 1400، 11:18

    من لوازمشو میحوام نه راهنمایی

    • ایمان عمادی

      11 بهمن 1400، 11:05

      سلام دوست عزیز وقتتون بخیر
      لوازم یا همون ابزاری که برای تبلیغات نیاز دارین، پنل پیامکی، بیلبورد، دستگاه چاپ، بیلبورد، رسانه تبلیغاتی، صفحات مجازی و… هست که بهترین این ابزارها و ارزان‌ترین آن‌ها پنل اس ام اس هستش!

  • مغانلو

    10 بهمن 1400، 09:49

    سلام ممنون از تیم حرفه ای ملی پیامک
    من چندسالی هست از پنل پیامکی استفاده میکنم نه تنها شهر خودم بلکه اکثر شهر های مد نظرمو در سطح کشور با استفاده از بانک شماره های شما تونستم تبلیغات ارسال کنم و خیلی خیلی راضی هستم
    فقط خواستم تشکری کرده باشم.

  • محمد قربانی

    09 بهمن 1400، 16:40

    سلام من برای تبلیغ کدام پنل رو بگیرم از لحاظ اقتصادی به نفعمه؟
    کارم فروش پارچه هستش و قصد ارسال ماهی 10.000 پیامک رو دارم و میخوام از روی نقشه ارسال کنم
    شاید قصد قرعه کشی هم دارسته باشم
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • ایمان عمادی

      11 بهمن 1400، 12:23

      سلام وقتتون بخیر
      برای این تعداد ارسال پیامک و داشتن امکان قرعه‌کشی پیامکی، حداقل پنل شرکتی مناسبه!

  • محمدجواد عبداللهی

    07 بهمن 1400، 09:02

    سلام وقتتون بخیر
    قصد خرید پنل پیامکی برای میزان ارسال های بالا رو داریم
    داخل متن میخوایم لینک درج کنیم و بصورت کلیکی گزارش دریافت کنیم
    از لحاظ هزینه مشکلی نیست تمامی ارسال شده ها محاسبه بشه ولی در گزارش تعداد کلیک ها مهمن
    ممنون

    • ایمان عمادی

      11 بهمن 1400، 12:02

      سلام وقتتون بخیر
      برای خرید پنل پیامکی با تعداد بالا، پیشنهاد می‌کنم بسته تجاری یا نمایندگی رو تهیه بفرمایید.
      در حال حاضر امکان ارسال لینک در پیامک از خطوط 50004 وجود داره، برای گزارش به صورت کلیکی، بایستی لینک شما این قابلیت رو داشته باشه که به ازای هر بار کلیک بتونه شمارش کنه! اکثر سایت‌هایی که در زمینه کوتاه کننده لینک فعالیت می‌کنند، این قابلیت رو به شما ارائه می‌کنند.

  • رستگار

    05 بهمن 1400، 14:23

    ببخشید سلام
    من ثبت نام میکنم تو سامانه شما، با خطا مواجه میشم
    همه چی رو هم درست میزنم
    میشه راهنماییم کنید؟

    • ایمان عمادی

      11 بهمن 1400، 11:15

      سلام و عرض ادب
      دوست عزیز، لطفاً با شماره 02163404 و داخلی 1 و سپس داخلی 1 که بخش فروش ملی پیامک هست، تماس بگیرید و شماره موبایلی که باهاش ثبت‌نام می‌کنید را اعلام بفرمایید تا همکاران ما بررسی کنند.

  • نودهی

    03 بهمن 1400، 08:55

    سلاممم و خسته نباشید با خرید پ نل پیامکی شما من می تونم ارسال به صورت لینک داشته باشم و لینمک پیجم رو برای مخاطب هام یا به صورت انبوه تو منطقه ی خودم ارسال کنم

    • ایمان عمادی

      11 بهمن 1400، 12:28

      سلام وقتتون بخیر
      بله دوست عزیز، با خرید یک پنل اس ام اس از ملی پیامک، یک خط اختصاصی هدیه با پیش شماره 50004 برای شما فعال خواهد شد که بتونین لینک سایت یا صفحات مجازی خودتون رو ارسال کنید.
      توصیه می‌کنم مقالۀ آموزش کار با پنل اس ام اس رو مطالعه کنید.

  • شارعی

    30 دی 1400، 23:32

    من به شخصه اگر بخوام کسب و کاری راه اندازی کنم اول توی اینستاگرام فعالیت میکنم بعد ارسال پیامک میزنم بعد یک سایت ایجاد میکنم چون در حال حاضر اینستاگرام رقیب اصلی سایت شده

  • پیوند موهب

    30 دی 1400، 18:40

    من قصد دارم لینک ارسال کنم و میخوام لینکی که ارسال میکنم توی سایت ببینم که چقدر کلیک خورده روش آیا سامانه شما همچین کاری برای من انجام میده

    • ایمان عمادی

      11 بهمن 1400، 11:13

      سلام و درود بر شما
      برای این مورد پیشنهاد می‌کنم از وب‌سایت‌هایی که مخصوص این کار هستند، استفاده کنید. کافیه که توی گوگل جستجو کنید: کوتاه‌ کننده لینک!
      پیشنهاد می‌کنم مقاله “ارسال لینک در اس ام اس ، قابلیتی که باید جدی بگیرید!” رو هم مطالعه کنید.

  • رازیان

    24 شهریور 1400، 09:37

    واقعا مفید بود اطلاعات مفیدی بدست اوردیم ممنون از شما

  • حقی

    04 شهریور 1400، 11:26

    سلام من قصد خرید پنل پیامکی رو دارم اما قبل خرید میخوام پنل تست کنم و امکانت پنل رو مشاهده کنم برای تست پنل میشه راهنماییم کنید که باید چه کاری انجام بدم.

    • زهره تاجیک

      05 آذر 1402، 16:40

      سلام دوست عزیز. شما می‌تونید از پنل دمو استفاده کنید.
      برای این کار تو قسمت نام کاربری و رمز عبور کلمه demo رو بنویسید.

  • هادی کولیوند

    04 شهریور 1400، 11:13

    سلام می خواستم بدونم اگر پنل رو خریداری کنم شما برای ارسال پیامک متن پیامک مارو راهنمایی می فرمایید چون نم یدونم واقعا چه پیامکی باید ارسال کنم

    • زهره تاجیک

      05 آذر 1402، 16:39

      سلام دوست عزیز.
      بله ما مقاله‌های زیادی برای نوشتن متن پیامک داریم. یکی از لینک‌ها رو میذارم خودتون مطالعه کنید:
      https://www.melipayamak.com/blog/posts/how-to-write-effective-advertising-messages/
      اگر تو حوزه خاصی مثل املاک، آرایشگاه و غیره فعالیت دارید هم ما کلی متن پیامک آماده داریم که می‌تونید استفاده کنید.

  • مجید کاویانی

    02 شهریور 1400، 14:24

    درود بر شما
    در خصوص تبلیغات کلیکی شرکت شما میتونه راهنماییمون کنه و چه شرایطی برای شروع کار دارید؟

    • زهره تاجیک

      26 اسفند 1402، 15:12

      درود بر شما،
      ما تبلیغات کلیکی نداریم دوست عزیز باید از شرکت‌های دیگه کمک بگیرید.

  • جمال زاده

    31 مرداد 1400، 09:24

    من پنل شرکتی دارم و تونستم با ارسال هدفمند که توش کاربران رو با نام و نام خانوادگی صدا زدم ارتباط صمیمانه تری برقرار کنم و کاربران رو به خرید از سایتم سوق بدم
    به همه دوستان و به ویژه خوانندگان این مقاله پنل پیامکی رو پیشنهاد میکنم.

    • زهره تاجیک

      05 آذر 1402، 16:38

      سلام دوست عزیز.
      خیلی خوشحالم که این مقاله به دردتون خورده و تونستید ازش استفاده کنید.

  • راهب

    30 مرداد 1400، 20:15

    سلام ممنون از مقالتون برای تبلیغات بهتره ادم جامعه ی هدف خودشون رو اول پیدا کنه و مشخص کنه نسبت به اون جامعه هدف راه درست رو برای تبلیغلت خودش انتخاب کنه

    • زهره تاجیک

      05 آذر 1402، 16:37

      سلام دوست عزیز؛
      دقیقا حرف شما درسته. برای بازاریابی خوب اول باید بدونید قراره کالاها و خدماتتون رو به چه کسی ارائه بدین.
      بعد از اینکه فهمیدید جامعه هدف کیه براش برنامه ریزی کنید.

  • مسعود والا ادب

    30 مرداد 1400، 19:39

    سلام وقت بخیر
    خواستم بگم خداقوت خسته نباشید ممنون از مقاله خوبتون واقعا مفید بود مقایسه ابزارها باعث شد بهترین روش انتخاب کنیم
    ممنون از ملی پیامک کار درست

  • صبا نوری

    26 مرداد 1400، 21:07

    سلام وقت بخیر
    شما تبلغاتی کلیکی هم انجام میدین بصورت لینک؟

    • زهره تاجیک

      26 اسفند 1402، 15:21

      سلام دوست عزیز،
      خیر ما تبلیغات کلیکی نداریم.

  • زهرا قربانی

    26 مرداد 1400، 20:06

    به نظم برای تبلیغات بهترین ابزار بی تی اس ایرانسل هستش که برای شماره های فعال و در دسترس و تو منطقه مورد نیازت ارسال رو انجام میده
    و نکته دیگه بانک شماره های جدیدتون هست که تفکیک جنسیت داره به نظرم سنگ تموم گذاشتین و فوق العاده هستن
    ممنون از شما و سایت خوبتون

    • زهره تاجیک

      05 آذر 1402، 16:35

      سلام خانم قربانی
      خوشحالم که از ملی پیامک راضی هستید.
      خدمت رسانی به شما باعث افتخاره

  • کوکب مرادی

    31 تیر 1400، 20:41

    سلام به نظر من همه راه های تبلیغات کنار هم دیگه جواب میدن!
    ینی نمیشه به یکشون اکتفا کرد
    باید بگردیم دنبال جاهای که قیمت مناسب و تعرفه مناسب تر دارن که ارسال پیامک تبلیغاتیمون رو انجام بدیم
    یا مثلا برای اینستا …
    مث همون موقعی که تراکتی که میدیم پخش کنن رو از چاپخونه قیمت مناسب گرفتیم

    • نیلوفر اکبریان

      02 مرداد 1400، 11:30

      بله. نظرتون کاملاً درسته!
      باید شیوۀ مناسب و پربازده تبلیغات برای کسب و کار خودتون رُ پیدا کنین.
      البته از تجربه‌های کارشناسان ملی پیامک هم در این زمینه می‌تونین استفاده بفرمایید. 02163404

  • خدری

    29 تیر 1400، 22:43

    شما تبلیغات کلیکی هم دارید؟
    یعنی پیامک ارسال کنیم هرکی رو لینک کلیک کرد هزینه بندازه برای ما؟
    اینجوری فکر کنم به صرفه تره

    • نیلوفر اکبریان

      06 مرداد 1400، 09:08

      سلام خیر تبلیغات کلیکی نداریم، اما قابلیت ارسال لینک رُ داریم. اگر شما این قابلیت رُ داشته باشید، می‌تونین لینک رُ از طریق پیامک ارسال بفرمایین!

  • رمضان حسینی

    28 تیر 1400، 21:11

    در این دوره یی که قرار داریم که همه چی مربوط شده به عصر ارتباطات و تکنولوژی بهترین راه های تبلیغات استفاده از اینستاگرام و پیامک هستش من خودم از این دوتا خیلی جواب گرفتم و خیلی برام خوب بوده

  • سیده میرزاخانی

    21 تیر 1400، 09:15

    خسته نباشین
    من در مورد تبلیغات چریکی اولین باره میشنوم میشه لطفا یه توضیح کوتاه تری راجبش بدید و اینکه برای خرید پنل های پیامکی شما کدوم پنل رو پیشنهاد میدید؟
    ما یکی از شعبات بیمه آسیا هستیم و ارسال به بلک لیست برامون حائز اهمیته
    ممنون

    • نیلوفر اکبریان

      23 تیر 1400، 12:49

      دوست عزیز می‌تونید با اتصال سایت به پنل از خدمات وب‌سرویس پیامکی استفاده کنید
      برای ارسال پیامک غیرتبلیغاتی به لیست سیاه هم باید حتماً خط خدماتی داشته باشید
      لطفا با 02163404 تماس بگیرید یا شمارتون رُ برای من بگذارید تا همکارانم برای اعلام مدارک با شما تماس بگیرند و پنلتون رو فوراً فعال کنند

  • مهناز روزبهانی

    20 تیر 1400، 15:47

    سلام وقتتون بخیر
    مقالتون خیلی خوب بود ولی فکر میکنم با این شرایط کرونا بهترین کار همین تبلیغات به روش پیامک باشه مثلا تبلیغات چاپی که اصلا پیشنهاد نمیشه در این وضعیت من کجا میتونم تعرفه های پنلتون برای خرید ملاحظه کنم؟
    سپاس

    • نیلوفر اکبریان

      21 تیر 1400، 08:26

      دوست عزیز برای مشاهده هزینه‌های پنل و ارسال پیامک، لینک تعرفه رُ که براتون گذاشتم لطفاً مشاهده کنید

  • خدادوست

    26 اسفند 1399، 23:29

    سلام روزتون بخیر. من یه نوع تبلیغ توی کلیپهای معروف تد تاک دیده بودم که داشت در مورد گاو بنفش توضیح میدادش. خیلی جالب بود، کل حرفش منظور از تبلیغ از نوع گاو بنفش این بود که خلاقیتی داشته باشی که تا حالا کسی اونو ندیده باشه و برای اولین بار باشه.
    کسی که تا حالا گاو با رنگ بنفش ندیده، پس خیلی جالب و تعجب آور هستش براش. اینم در نوع خودش خوب بود به نظرم گفتم تو دیدگاه های مقالتون باشه

  • روشنا ابدی

    23 اسفند 1399، 12:32

    من میتونم برای تبلیغات کانال تلگرام پنل پیامکی تهیه کنم؟
    داخل متن پیامکم لینک تلگرام برای تبلیغات میتونم ارسال کنم؟
    ممنون

    • نیلوفر اکبریان

      24 اسفند 1399، 13:33

      دوست عزیز اگر خط 3000 یا 50004 داشته باشید، می‌تونید لینک کانال، پیج اینستاگرام و سایت رُ برای مشتری ارسال کنید

  • حامد صبوری

    23 اسفند 1399، 10:01

    سلام ممنون از تیم ملی پیامک
    من پنل پیامکی نمایندگی و رو در سایتتون مطالعه کردم میخواستم بدونم در این پنل حتما باید کاربر جذب کنیم؟ من دلیل خرید پنل نمایندگی برام در این هستش چون تعرفه ی پایینی داره میتونم بخاطر تعرفه پایین خریداری کنم؟

    • نیلوفر اکبریان

      08 فروردین 1400، 14:22

      دوست عزیز پنل نمایندگی فرصتی برای فعالیت تحت عنوان برند خودتون هست که قطعاً میتونه نتیجه مثبتی روی درآمد مستقیمتون داشته باشه

  • دانش ماسوله

    21 اسفند 1399، 19:07

    در این که تبلیغات پیامکی واقعا ارزون ترین روش و بهینه ترین روش تبلیغات هستش، شکی توش نیست. ولی باید در کنار این تبلیغات کار های دیگه هم انجام بدیم مثل تبلیغات بنری و تبلیغات گوگل این دو مورد هم میشه گفت به نسبت جواب میده

  • بابایی

    18 اسفند 1399، 20:39

    سلام من یه سوالی داشتیم آیا شما خودتون شماره ها رو میدین یا چجوریه؟
    مشه لطفا راهنماییم کنید؟

    • نیلوفر اکبریان

      14 فروردین 1400، 14:04

      دوست عزیز شماره‌های خودتون رُ می‌تونید در قسمت دفترچه تلفن پنل ذخیره کنید یا از بانک شماره‌های ملی پیامک استفاده کنید

  • هادی نوری

    18 اسفند 1399، 11:05

    سلام
    من برای سایتم از وب سرویس شما استفاده میکنم و پنلم اقتصادی هست می خوام حالا تبلیغات خودم رو شروع کنم می خوام بدونم با ااین پنل هم می تونم انجام بدم یا به نظر شما بهتره یک پنل دیگه بخرم یا مثلا پنلم روارتقا بدم

    • نیلوفر اکبریان

      15 فروردین 1400، 09:50

      مشکلی نداره دوست عزیز، پنل اقتصادی هم برای کارتون مناسبه ولی با پرداخت مابه‌التفاوت هم میتونید برای پنل بالاتر درخواست بدید

  • فریده حکیمی

    17 اسفند 1399، 11:35

    تراکت و من تا چندسال پیش استفاده میکردم و جواب میداد ولی تقریبا نزدیک به 6 ماه یکسالی میشه انقدر تبلیغات شبکه های اجتماعی و پیامکی زیاد شده که به چشم نمیاد.
    از اونجایی که همیشه تبلیغاتی تراکتی انجام میدادم تبلیغات اصطلاحا دیجیتالی برام سخته
    پشتیبانی خدماتتون به چه شکله اگر خارج از تایم اداری سوالی داشتیم؟

    • نیلوفر اکبریان

      18 اسفند 1399، 08:36

      دوست عزیز پشتیبانی به‌صورت تماس تلفنی و ارسال تیکت هست
      همه روزه از ساعت 8 صبح تا 10 شب می‌تونید با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید

  • محمدعلی کلانتری

    16 اسفند 1399، 23:21

    سلام من قبلا از یه شرکت دیگه پنل داشتم که یه خط داشتیم 20 نفری ازش استفاده میکردیم.اصلا معلوم نبود کی به کیه !
    تا اینکه با پنل شما اشنا شدم و دیدم که به هر نقر یه خط میدین و قید اون شخص رو شرکت رو کلا زدم.مرسی از شما و پشتیبانای خوبتون

  • فتح الهی

    30 بهمن 1399، 18:58

    با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما دوستان زحمت کش و عزیز من به پیشنهاد یکی از دوستان پنل شا رو تهیه کردم و این سوال برای بنده پیش اومد که ایا برای هم میشه از این پنل ها استفاده کرد؟
    من پنل پایه دارم ایا متصل میشه به سایت ؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    • نیلوفر اکبریان

      02 اسفند 1399، 13:59

      دوست عزیز پنل پایه شرایط اتصال به سایت و استفاده از خدمات وب‌سرویس پیامکی نداره.
      می‌تونید با پرداخت مابه‌التفاوت پنل رُ ارتقا بدین و از خدمات وب‌سرویس استفاده کنید.

  • زنگنه

    27 بهمن 1399، 02:10

    بنظرم تبلیغات کلیکی که واقعاً بی ارزشه و مزاحمته کسی هم نمیبینه و استفاده نمیکنه.
    باز پیامک و ادورز بازدهی خیلی بهتری داره

  • نسیم شایان

    26 بهمن 1399، 10:15

    خسته نباشین
    من از پنل های پیامکی میخوام برای اولین بار برای تبلیغات استفاده کنم و چندتا سوال دارم:
    1/ امکان ارسال لینک در سامانه شما وجود دارد مثلا تگرام، اینستاگرام و …
    2/امکان ارسال به افرادی که پیام های تبلیغاتی خود را مسدود گرده اند هم فراهم شده است یا خیر؟

    • نیلوفر اکبریان

      26 بهمن 1399، 13:48

      سلام دوست عزیز. ارسال لینک فقط با خط 3000 و 50004 امکان‌پذیره
      ارسال پیام تبلیغاتی به لیست سیاه مخابرات ممنوع و بر خلاف قانونه

  • چوبستون

    25 بهمن 1399، 17:31

    سلام؛ من یه سایت دارم توی زمینه لوازم چوبی به اسم چوبستون میخوام بدونم از بین راه‌های تبلیغاتی که هستش و شما توضیح دادید کدوم روش برای ما بهینه تر هستش این سوال و از شما میپرسم به خاطر این که یک شرکت هستید توی زمینه دیجیتال مارکتینگ و تمام زمینه هارو ساپورت میکنید.

    • نیلوفر اکبریان

      26 بهمن 1399، 10:31

      دوست عزیز شما روش‌های مختلف مثل سایت، شبکه‌های اجتماعی و بازاریابی پیامکی رو بر اساس هدف و بودجه‌ای که دارید، می‌تونید انتخاب کنید

  • محمد عبدی

    24 بهمن 1399، 15:12

    سلام وقتتون بخیر. با توجه به محتوایی که نوشتین و مقاله کامل و خوبی که دارین، فکر می کنم آسونترین و ارزانترین روش تبلیغاتی، همین استفاده از بازاریابی پیامکی هستش درسته؟
    فقط موضوعی که هست اینه که آیا دیتا و اطلاعات افراد رو دارین؟ شماره هاشون هست یا باید خودمون اضافه کنیم؟

    • نیلوفر اکبریان

      25 بهمن 1399، 12:57

      دوست عزیز بانک شماره‌های به‌روز ملی پیامک بعد از دریافت پنل در اختیارتون قرار می‌گیره. در قسمت دفترچه تلفن می‌تونید شماره‌های مشتریان سابق خودتون رُ وارد کنید

  • دیزاین شکوه

    20 بهمن 1399، 16:01

    برای شروع همین مثلا پنل اقتصادی تهیه کنم برای تبلیغات کسب و کارم کفایت میکنه؟
    یا اینکه حتما برای بازدهی بالاتر باید پنل های بالاتر خریداری کنم مثل تجاری؟
    منتظر جواب شما هستم.

    • نیلوفر اکبریان

      20 بهمن 1399، 16:31

      دوست عزیز بر اساس حجم پیام‌های ارسالیتون در شروع کار می‌تونید هر کدام از پنل‌ها که مدنظرتونه، تهیه کنید و بعد با پرداخت مابه‌التفاوت ارتقا بدید.

  • آرامش

    20 بهمن 1399، 09:05

    سلام خداقوت، مقاله تون خیلی حوب بود
    من خودم وقتی کسب و کارم رو شروع کردم خیلی از همین روش های تبلیغاتی که در مقاله تون رو گفتید انجام دادم و هزینه ی خیلی زیادی هم کردم اما خب از بیشتریا بازدهی ندیدم، در میان همه ی این ها از تبلیغات فضای مجازی بازدهی خیلی خیلی خوبی دیدم که به همه پیشنهاد میدم مخصوصا کسایی که پیج اینستاگرام دارند و از پنل های پیامکی بازدهی خیلی خوبی دیدم با تبلیغات منطقه ای که انجام دادم.

  • رضا ملکی

    14 بهمن 1399، 10:00

    سلام
    از نظر من برای کسب کار های کوچک و تازه تاسیس شده هیچ راهی بهتر از ارسال پیامک تبیلغاتی تو منطقه و صنف خود و تبیلغ در اینستاگرام نیست
    تا بتونیم محصول خودمون رو معرفی کنیم
    ااما برای کسب و کار های بزرگ تر میشه از بقیه روش هایی که شما تو مقاله درج کردید استفاده کرد

  • فرامرز حدادى

    03 بهمن 1399، 22:17

    من بيشتر روش هاى تبليغات رو براى تبليغ كارم استفاده كردم كه بهترين هاش يك تبليغات آنلاين بوده مخصوصا از طرف اينستاگرام و تبليغات پيامكى. اين دو روش جز بهترين ها بودن كه من تونستم جوابدهى خوبى بگيرم.

  • مصیب زاده

    03 بهمن 1399، 21:52

    سلام وقتتون بخیر باشه بنده میخواستم برای فروشگاه م بنر تبلیغاتی بگیرم حساب کردم حدود 12 تا 15 میلیون هزینه بنر هستش آیا به نطظرتون منطقیه که این هزینه رو انجام بدم و چقدر برام بازخورد داره؟ البته قصد دارم پنل هم تهیه بکنم برای ارسال اس ام اس. اگر قرار باشه بنر خیلی برام فیدبک نداشته باشه خب بیام این هزینه رو در اسال اس ام اس بکنم تا نتیجه بهتری بگیرم ممنون میشم توضیح بدین اگر اطلاعی دارید ازش.

    • نیلوفر اکبریان

      04 بهمن 1399، 09:35

      دوست عزیز برای مشاوره استفاده از پنل و استراتژی تبلیغات پیامکی بر اساس بودجه‌ای که دارید، با 02163404 تماس بگیرید و با تیم پشتیبانی صحبت کنید!

  • امیر فخریان

    30 دی 1399، 20:36

    به نظرم تبلیغات چریکی و تبلیغات وقفه ای و تبلیغات سطح شهر بهترین بازدهی رو داره ولی هزینه خیلی بالایی داره.
    و برای بیزنس های کوچیک تری که خیلی بودجه تبلیغات ندارند و بازدهی میخوان سامانه پیامکی بهترین پیشنهاد

  • امیری

    30 دی 1399، 19:27

    با سلام و خسته نباشین
    تا حالا انقدر راه های تبلیغ و یکجا نخونده بودم واقعا برای تبلیغ مغازه ای که تازه در محله ای راه اندازی کردیم گیج شدم کدوم تبلیغ رو انجام بدیم.
    ممنون میشم شماره تماس مستقیم بدید برای مشاوره

    • نیلوفر اکبریان

      05 اسفند 1399، 14:29

      دوست عزیز با شماره 02163404 تماس بگیرید و با تیم پشتیبانی برای مشاوره صحبت کنید

  • حشمتی

    30 دی 1399، 18:05

    با سلام و عرض ادب به هم شما عزیزان دوست داشتنی ملی پیامک.به نظر بنده حقیر تبلیغات پیامکی تا زمانی که سیم کارت پرونده اش باز باشه روش عالی و پرسودی هستش.

  • مرضیه خلیفه

    30 دی 1399، 16:24

    با سلام.
    من با اون قسمت تبلیغات توی سطح شهر خیلی موافق هستم و از نوشتن مقاله ایی به این خوبی شما نهایت تشکر رو دارم.
    ممنونم که اینقدر خوب راجع به تبلیغات های مختلف میایید اطلاعات مینویسید واقعا خیلی خوب هستش.

  • سپیده احمدنیا

    30 دی 1399، 11:26

    سلام و با عرض خسته نباشید بنده مقالتونو خوندم و خواستم یه تشکر کنم واسه اطلاعات مفیدی که در اختیار ما قرار میدهید با اینکه میتونید فقط صرفا تمرکزتونو رو پنل پیامکی خودتون داشته باشید از سایر روش های تبلیغاتی هم صحبت میکنید و پنل پیامکی هم کنارش مقایسه میکنید این خیلی خوبه ممنون از شما.

  • ریحانه صدر اعظم

    06 دی 1399، 23:31

    سلام با ارزوی تندرستی من‌ یک مربی یوگا هستم که در حال حاضر برای این مورد و شرایط کرونا نمی تونم کلاس های حضوری برگذار کنم و قصدم کلاس به صورت مجازی و یک سایت راه اندازی کردم که کاربرا عضو سایت بشن میخوام در متن پیامک تبلیغاتیم حتما لینک سایتم درج بشه

    • نیلوفر اکبریان

      07 دی 1399، 10:33

      دوست عزیز برای ارسال لینک حتما باید خط 1000 یا 50004 داشته باشین تا متن و لینک صفحتون رو بتونین همزمان ارسال کنین

  • افرا سرویس

    03 دی 1399، 07:43

    در این که تبلیغات پیامکی واقعا ارزون ترین روش و بهینه ترین روش تبلیغات هستش، شکی توش نیست.
    در رابطه با استراتژی و تکنیک های بازاریابی پیامکی هم میتونم ازتون کمک بگیرم؟
    من دیدم با مشتریای خوبی هم همکاری دارین.

    • نیلوفر اکبریان

      03 دی 1399، 08:42

      دوست عزیز هم میتونین با 02163404 تماس بگیرین و با تیم پشتیبانی صحبت کنین و هم میتونین کتاب بازاریابی پیامکی را مطالعه کنین تا بیشتر بهتون کمک کنه!

  • خانه هوشمند الفا

    04 تیر 1399، 09:37

    به این میگن یه استراتژی عالی.
    موفق باشید

  • صابری

    20 مهر 1398، 11:44

    سلام
    کار ما فروش خط تولید و ماشین آلات صنعتی هستش
    بازار هدفمون هم کسایی هستن که 45 الی 100 میلیون سرمایه دارن و میخوان یه کار تولیدی راه اندازی کنن
    میشه یک پیشنهاد خوب برامون ایمیل کنید

    • ولی‌محمدی

      01 آبان 1398، 17:05

      با سلام
      برای دریافت مشاوره از کارشناسان مجموعه، درخواست مشاوره ارسال بفرمایید

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید