30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
راهنمای ارسال تبلیغات انبوه در بندر امام خمینی

راهنمای ارسال تبلیغات انبوه در بندر امام خمینی

1

اگر در بنادر مهم جنوب ایران فعالیت اقتصادی و کسب‌وکاری دارید با پنل اس‌ ام اس بندر امام خمینی می‌توانید در سطح شهر، استان و حتی کشور تبلیغات هدفمند ارسال کنید. حالا یک سوال مهم، تبلیغات پیامکی به چه صورت کار می‌کند؟

در این مقاله می‌خواهیم به سازوکار این روش تبلیغاتی که بسیار مقرون‌به‌صرفه، سریع و پر بازده است بپردازیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

تا بازار داغه مشتریتو پیدا کن!

برای معرفی کسب و کار خود به وسیله یک تبلیغات هدفمند در استان خوزستان، می توانید همین الان از سی درصد تخفیف بهرمند شوید. برای جذب، تعامل و نگهداری مشتری فقط به یک پنل پیامکی مناسب نیاز دارید.
30% تخفیف
KHZS
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل پیامکی بندر امام خمینی چیست؟

پنل اس ام اس بندر امام خمینی نرم‌ افزار تحت وب و آنلاین است که تنها با داشتن اینترنت، رمز عبور و نام کاربری اختصاصی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید، هر زمان که خواستید، وارد پنل شوید و تبلیغات پیامکی انبوه یا منطقه‌ای‌تان را به راحتی ارسال کنید.

با پنل پیامکی بندر امام خمینی به آسانی می‌توانید پیامک‌های غیرتبلیغاتی هم ارسال کنید و اعضای لیست سیاه مخابرات هم این پیام‌ها را دریافت خواهد کرد. وب‌سرویس پیامکی از طریق افزونه‌های متنوع، پیامک‌های اطلاع‌رسانی مثل ورود و خوشامدگویی، کد ارسال مرسوله، پیامک فراموشی رمز عبور و غیره را خیلی راحت و سریع به دست اعضای سایت یا اپلیکیشن می‌رساند. در ویدئو زیر بیشتر به این موارد مهم اشاره کردیم.

چرا ملی‌پیامک بهترین خدمات پیامکی را دارد؟

داشتن پنل اس ام اس بندر امام خمینی به تنهایی برای برنامه تبلیغاتی شما کافی نیست، بلکه سامانه باید از شرکتی مانند ملی پیامک خریداری شود که علاوه‌بر تعرفه مناسب ارسال پیامک، بزرگ‌ترین بانک شماره کشوری را هم برای تبلیغات هدفمند و اصولی به شما ارائه دهد و البته از پشتیبانی همه روزه و آنلاین برخوردار باشد.

این دو ویژگی دقیقاً بزرگ‌ترین مزیت‌های پنل ملی‌ پیامک است. البته شما می‌توانید پس از خرید و فعالسازی پنل پیامکی بندر امام خمینی از بانک شماره‌های آن که در دسته‌بندی‌های مختلف بارگزاری شده، استفاده کرده و تبلیغات گسترده و انبوهی در سطح شهر و استان داشته باشید.

در مورد پشتیبانی ملی‌ پیامک باید بگویم شما می‌توانید همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب و در ایام غیر کاری و تعطیل از ساعت ۹ صبح تا 5 عصر به صورت تماس تلفنی و ارسال تیکت هر سوالی دارید، بپرسید یا از مشاوره رایگان استفاده کنید. در کنار پاسخگویی به کاربران، تیم پشتیبانی ملی پیامک آموزش‌های صفر تا صد پنل و ماژول‌های کاربردی را در پیج اینستاگرام، کانال یوتیوب و آپارات ملی‌پیامک در اختیار کاربرانش قرار داده است.

در کنار این مورد شما می‌توانید پس از ارسال پیامک‌ از طریق پنل اس ام اس بندر امام خمینی گزارش ارسال را به صورت فایل اکسل دانلود کنید تا بدانید دقیقاً چه تعداد پیام ارسال شده و چه تعداد از مخاطبان در لیست سیاه هستند.

بانک شماره‌های پنل اس ام اس بندر امام خمینی

پنل اس ام اسهمانطور که گفتیم یکی از مزایای ملی‌پیامک داشتن بزرگترین بانک شماره در دسته‌بندی‌های متنوعی است که به شما امکان یک بازاریابی پیامکی اصولی را می‌دهد. شما می‌توانید پس از ثبت‌نام و فعال‌سازی پنل از منوی ارسال، گزینۀ منطقه هدفمند را انتخاب کرده و به بانک شماره‌ها دسترسی داشته باشید.

پنل اس‌ ام اس بندر امام خمینی به ۲۰۸۷۷ خط اعتباری و ۱۴۳۹۰ خط دائمی همراه اول دسترسی دارد. در کنار این، می‌توانید برای ارسال پیامک به تفکیک جنسیت از بانک شمارۀ به‌روز ایرانسل استفاده کنید. این بانک به ۳۵۹۳۵ شماره ایرانسل آقا و ۱۴۹۱۰ شماره ایرانسل خانم دسترسی دارد تا اگر محصولات یا خدمات اختصاصی آقایان یا بانوان دارید، مانند باشگاه ورزشی یا فروشگاه لباس، به راحتی پیامک تبلیغاتی هدفمندی برای مشتریان واقعی‌تان بفرستید.

سومین بانک شماره کاربردی پنل پیامکی بندر امام خمینی به اصناف و مشاغل سطح شهر دسترسی دارد. با این حساب اگر با گروه‌های شغلی خاصی در ارتباط هستید یا می‌خواهید فقط جامعه فرهنگیان یا وکلا و... پیامک شما را دریافت کنند، به این فیلتر ارسال پیامک نیاز دارید.

نگاهی به بندر امام خمینی

بندر امام خمینی با نام قدیمی بندر شاپور، یکی از بندرهای استان خوزستان با ۷۸.۳۵۳ نفر جمعیت است. این بندر تجاری به دلیل نزدیکی به خلیج فارس یکی از بهترین راه‌های بازرگانی و صادراتی کشور است و تقریباً بیشتر شرکت‌های فعال در حوزه صادرات و واردات در آن شعبه یا دفتری دارند.

تبلیغات پیامکی در این بندر بکی از بهترین گزینه‌ها برای کسب‌وکارها، برندها و فروشگاه‌هاست تا به راحتی تعامل با مشتریانشان را مدیریت کنند، برندسازی داشته باشند و نرخ فروش بالایی را تجربه کنند.

جمع‌بندی

تبلیغات هدفمندحالا که متوجه مزایا، اهمیت و کاربرد پنل اس‌ ام اس بندر امام خمینی و سازوکار آن شدید، بهتر است هر چه سریع‌تر پنل اختصاصی خودتان را داشته باشید و شروع به ارسال پیامک کنید.

برای شروع کار می‌توانید با ورود به وبسایت ملی پیامک و پر کردن فرم مشاوره یا تماس با شماره‌ ۰۲۱۶۳۴۰۴ اقدام به مشاوره و خرید پنل پیامکی مناسب کنید. پس از پرداخت هزینه، تکمیل اطلاعات و اسال مدارک جهت احراز هویت، تنها در کمتر از ۳ الی 4 ساعت پنل پیامکی شما فعال می‌شود. حالا می‌توانید از تبلیغات انبوه و بانک شماره‌های حاضر در پنل برای تبلیغات استفاده کنید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر دارید در انتهای همین متن برایمان نظرتان را بنویسید تا به تمام سوالات شما پاسخ دهیم.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید