30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
مشتری های بیشتری با پنل اس ام اس بندردیلم پیدا کنید!

مشتری های بیشتری با پنل اس ام اس بندردیلم پیدا کنید!

0

اگر شما هم قصد دارید که یک برنامه ویژه برای رشد و پیشرفت کسب‌وکارتان داشته باشید پیشنهاد می‌کنم در ابتدای برنامه بازاریابی‌تان کمی بیشتر درباره بازاریابی پیامکی فکر کنید. پنل اس ام اس بندردیلم می‌تواندروشی برای حذب مشتری خداکثری و افزایش نرخ فروشتان باشد، اما چطور؟

برای پاسخ به این سوال و آشنایی بیشتر با اصول ارسال پیامک تبلیغاتی در ادامه با ما همراه شوید. در ضمن کد تخفیف سی درصدی زیر هدیه ملی پیامک برای ثبت‌نام کاربران جدید است.

یک قدم تا شروع تبلیغات طوفانی!

تخفیف ویژه پنل پیامکی بوشهر؛ با ارسال پیامک تبلیغاتی می‌توانید دقیقا در همان شهرهایی که دوست دارید تبلیغ کنید و دیگر هزینه اضافی بابت تبلیغی که به دست مشتری نمی‌رسد، نپردازید.
30% تخفیف
BSHR
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل ارسال پیامک چیست؟

برای استفاده از پنل اس ام اس بندردیلم ابتدا باید با سامانه ارسال پیامک یعنی ابزار کار تبلیغات پیامکی آشنا شوید. سامانه ارسال پیام کوتاه نرم افزار آنلاین و تحت وبی مانند اینترنت بانک برای ارسال پیامک به صورت انبوه و هدفمند است.
اگر سامانه پیامکی علاوه‌بر خط عمومی دارای خط اختصاصی هم باشد، قابلیت دریافت پاسخ مشتریان را دارد. در واقع این نرم افزار تحت‌وب برای مدیریت پیامک‌های ارسالی و دریافتی استفاده می‌شود و به بانک شماره‌های مختلفی دسترسی دارد که در ویدئو زیر به مهم‌ترینشان اشاره کردیم:

ملی پیامک، ارائۀ خدمات بازاریابی پیامکی

ملی پیامک یکی از شرکت‌های ارائه‌دهندۀ خدمات پنل اس ام اس بندردیلم است که با ده سال سابقه در حوزۀ تبلیغات پیامکی به عنوان یکی از خوشنام‌ترین مجموعه‌ها شناخته می‌شود. پیشنهاد ما به کسب‌وکارهای است که در ابتدای مسیر هستند، استفاده از خدمات شرکن ملی پیامک است. در ادامه مهم‌ترین قابلیت‌های پنل‌های این شرکت را برایتان آوردم:

  • قابلیت ارسال پیامک از طریق پترن
  • به‌روزرسانی سالانه بانک شماره‌ها
  • دسترسی کامل به بانک شماره‌های همراه اول و ایرانسل
  • قابلیت ارسال پیامک لینکدار از طریق خطوط 3000 و 50004
  • ارائه خدمات کنسول ملی پیامک، خدمات وب‌سرویس و افزونه‌ها
  • پشتیبانی همه‌روزه از کاربران به صورت تماس تلفنی و ارسال تیکت
  • طراحی 4 نوع پنل پایه، شرکتی، اقتصادی و تجاری با دسترسی‌های متفاوت
  • ارائۀ بهترین تعرفه ارسال پیامک (تعرفه ارسال در پنل‌های مختلف متفاوت است)
  • تهیه مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی، ویدئوهای آپارات و یوتیوب ملی پیامک

بانک شماره پنل اس ام اس بندردیلم

بانک شماره پنل ملی پیامکهمانطور که در بالا هم گفتیم، ارسال پیام کوتاه هدفمند یکی از مهمترین اصول تبلیغاتی است که پنل اس ام اس بندردیلم در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد، حتی اگر شماره‌های کمی از مشتریان خود دارید، تازه شروع کرده‌اید یا هنوز هیچ مشتری ندارید، ملی پیامک با بزرگترین بانک شماره‌ کشوری که به صورت هدفمند طبقه‌بندی شده، شرایط ارسال انبوه اس ام اس تبلیغاتی را برایتان فراهم کرده است.
پنل اس‌ ام اس بندردیلم با 7097 شماره دائمی و 7449 سیمکارت اعتباری همراه اول شروع خوبی برای ارسال انبوه پیامک است، پس اگر در این منطقه فعالیت اقتصادی دارید و می‌خواهید هدفمند تبلیغات کنید، ارسال انبوه پیامک را باید جدی بگیرید.

ارسال اس ام اس بر اساس جنسیت

ویزگی فو‌‌ق‌العاده دیگری که در پنل اس ام اس بندردیلم در دسترس کاربران قرار گرفته، قابلیت ارسال پیامک بر حسب جنسیت مشتریان است. این بانک شماره که مختص سیمکارت‌های اپراتور ایرانسل است، امکان ارسال پیامک فقط به بانوان یا آقایان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بر اساس نوع کالا و خدماتی که دارید، ارسال پیامک داشته باشید.

نگاهی به بندر دیلم

بندر دیلم یکی از شهرهای استان بوشهر است که از موقعیت تجاری فوق‌العاده‌ای برخوردار است

بندر دیلم در حدود ۲۰۰ کیلومتری بندر بوشهر و شمال غربی استان واقع شده است. این بندر تجاری حدود ۲۵٬۷۳۰ نفر جمعیت دارد اما مشتریانش فقط شامل همین شهرستان نیستند، بلکه فروشگاه‌های این شهر به تمام استان و کشور ارسال محصول دارند. برای جذب مشتری از سراسر کشور بهتر است همین حالا وارد سایت ملی پیامک شوید و با پر کردن فرم مشاوره اقدام به ثبت‌نام برای دریافت پنل نمایید. تنها در کمتر از ۳ ساعت، یعنی در طی یک روز کاری پنل شما فعال شده و می‌توانید تبلیغات پیامکی‌تان را برای همه کشور با دسته‌بندی‌های مختلف ارسال کنید.

جمع بندی

پنل اس ام اس ملی پیامکداشتن برنامه‌ریزی برای تبلیغات یکی از اصول بازاریابی موفق است. شما به عنوان صاحب یک فروشگاه یا برند باید با تبلیغات اصولی در کنار پرداخت هزینه‌ مقرون‌به‌صرفه توجه افراد بیشتری را به کسب‌وکارتان جلب کنید. پنل اس ام اس بندردیلم این شرایط را برایتان فراهم کرده تا با بهترین نتیجه را از تبلیغاتتان داشته باشید.

همچنین با ارسال تیکت یا شماره‌گیری ۰۲۱۶۳۴۰۴ می‌توانید در کنار خرید و فعالسازی پنل از یک مشاوره‌ی رایگان بازاریابی پیامکی استفاده کنید. توجه داشته باشید که ساعت کاری تیم فروش و پشتیبانی ملی پیامک همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب و در ایام تعطیل و غیرکاری از ساعت ۹ صبح تا 5 عصر می‌باشد.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید