30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
پنل اس ام اس ازنا، راهنمای کامل بازاریابی هدفمند و اصولی

پنل اس ام اس ازنا، راهنمای کامل بازاریابی هدفمند و اصولی

0

برای شروع تبلیغات هدفمند و برنامه‌ریزی برای یک بازاریابی اصولی و مطمئن در شهرستان ازنا، می‌خواهیم با ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق پنل اس ام اس ازنا بیشتر آشنا شویم. اگر می‌خواهید بدانید که ارسال پیامک چقدر هزینه دارد یا برای شروع کار باید سراغ کدام شرکت یا مجموعه بروید، در ادامه با ما همراه شوید. در ضمن برای ثبت‌نام کاربران جدید در استان لرستان و شهرستان ازنا، کد تخفیف زیر را در نظر گرفتیم.

امروز، روز فروش چند برابری است!

تبلیغات پیامکی یک روش مطمئن، زودبازده و قدرتمند برای تبلیغات در سطح شهرهای استان لرستان است.
30% تخفیف
LRTN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل ارسال اس ام اس چیست؟

برای شروع ارسال پیامک تبلیغاتی باید اول از همه پنل ارسال اس ام اس داشته باشید. پنل ابزار ارسال پیامک تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی است که از طریق دو خط عمومی و اختصاصی قابلیت ارسال پیامک دارد و اگر کسب‌وکارتان آنلاین است، با خدمات وب‌سرویس می‌توانید پنل را به سایت وصل کنید.

البته پنل اس ام اس ازنا کاربردها و مزایای دیگری هم دارد که در ویدئو زیر مفصلاً به آن اشاره کردیم.

ملی پیامک، ارائه‌دهندۀ پنل اس ام اس ازنا

حالا که با کلیت پنل اس ام اس ازنا آشنا شدید، احتمالاً در جستجوی مجموعه یا شرکتی هستید که این خدمات را با بهترین شرایط در اختیارتان قرار دهد. به همین سبب در این پاراگراف شرکت ملی پیامک را معرفی کردم که بهترین خدمات ارسال پیامک تبلیغاتی به ازنا را در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد.

  • ارائۀ بهترین تعرفه ارسال پیامک تبلیغاتی
  • امکان ارسال پیامک صوتی
  • قابلیت راه‌اندازی خبرنامه پیامکی و باشگاه مشتریان
  • ارائۀ بانک شماره‌های به‌روز همراه اول و ایرانسل
  • ارائۀ خدمات وب‌سرویس پیامکی و افزونه‌های ارسال پیامک
  • ارائۀ کنسول ملی پیامک به عنوان بهترین API ارسال پیامک
  • قابلیت ارسال اس ام اس لینکدار از خطوط 3000 و 50004
  • مشاوره و پشتیبانی همه‌روزه کاربران به صورت تماس تلفنی و ارسال تیکت
  • آموزش نحوه ارسال پیامک، فروش و بازاریابی پیامکی و ... در ویدئوهای آپارات و یوتیوب ملی پیامک

بانک شماره‌های پنل اس ام اس ازنا

پنل اس ام اس ازنابانک شماره‌های پنل اس ام اس ازنا که شامل شماره‌های همراه اول و ایرانسل می‌شود، برای ارسال پیامک انبوه از طریق پنل ملی پیامک در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. بانک شماره همراه اول شهرستان ازنا 10876 شماره اعتباری و 7716 دائمی دارد و شروع خوبی برای جذب مشتری جدید است.

دومین بانک شماره که قابلیت ارسال به تفکیک جنسیت را هم دارد، بانک شماره ایرانسل پنل اس ام اس ازنا است. بیشتر مشاغلی که فقط در حوزه زنان یا مردان فعال هستند، مثلاً فروشگاه لباس یا آرایشگاه دارند، بیشتر نگران رساندن تبلیغاتشان به دست مشتریان واقعی هستند. در بیشتر مواقع هم بخش مهمی از سرمایه تبلیغاتی شان هدر می‌رود. ارسال پیامک به تفکیک جنسیت برای زنان یا مردان فرصتی را فراهم کرده تا دقیقاً برای مشتری که نیازمند کالا و خدماتتان است، اس ام اس بفرستید. به همین ترتیب می‌توانید از بانم شماره اصناف و مشاغل هم استفاده کنید و با فیلتر گروه شغلی به هر زمینه کاری که دوست دارید، پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

پوشش‌دهی تمام مناطق شهر

در ادامه همین مسیر تبلیغات هدفمند به این فکر کردید که چطور می‌توانید با ارسال پیامک در مناطق خاصی از شهر تمرکز تبلیغاتی بیشتری داشته باشید؟

پنل اس ام اس ازنا دو ماژول کدپستی و دکل bts ایرانسل را در اختیار کاربران قرار داده تا برای مشتریانشان به تفکیک محل زندگی اس ام اس تبلیغاتی بفرستند. به این ترتیب هم می‌توانید تبلیغات منطقه به منطقه داشته باشید و هم فقط به مناطق خاصی از شهر کد تخفیف اختصاص دهید.

دکل bts ایرانسل بر حسب آنتن‌دهی دکل ارسال پیامک دارد ولی بعد از 8 شب هیچ ارسالی را انجام نمی‌دهد. ماژول کدپستی هم بر اساس رنج کدپستی مناطق مختلف ارسال پیامک به تفکیک محل زندگی دارد. این رنج کدپستی را می‌توانید از روی نقشه سامانه ملی پست که به تازگی راه‌اندازی شده، به راحتی پیدا کنید.

شهرستان کوهستانی ازنا

شهرستان کوهستانی ازنا با ۴۷٬۴۸۹ نفر جمعیت در استان لرستان واقع شده است. ازنا طبیعت زیبایی دارد و عمدتاً به عنوان یکی از توریستی‌ترین شهرهای استان لرستان شناخته می‌شود که شهرتی هم در بافت گلیم دارد.

برای شروع برنامه تبلیغاتی هدفمند در این شهرستان به راحتی می‌توانید از پنل اس ام اس ازنا استفاده کنید. مشتریانی از سراسر استان و حتی کشور داشته باشید. اگر فروش اینترنتی دارید به راحتی تعداد زیادی از پیامک های ورود به سایت یا اپلیکیشن یا وضعیت محصول و ... را به صورت خودکار برای مخاطب ارسال کنید و خیلی راحت‌تر از فروش سنتی، اعتماد مشتری را جلب کنید.

جمع‌بندی

پنل اس ام اسبر خلاف آنچه بسیاری از صاحبان مشاغل تصور می‌کنند، شروع تبلیغات هدفمند چندان هم مسیر دشواری نیست. اگر بر اساس هدف و بودجه‌ای که دارید، برنامه‌ریزی کنید با استفاده از پنل اس ام اس ازنا می‌توانید یک پکیج کامل بازاریابی و جذب مشتری داشته باشید و علاوه بر ارسال انبوه پیامک، باشگاه مشتریان اختصاصی‌تان را راه‌اندازی کنید، در تعامل با مشتری باشید و کد تخفیف بفرستید.

برای ثبت‌نام پنل هم دو راه دارید، می‌توانید در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید یا با 02163404 تماس بگیرید تا تیم پشتیبانی شما را راهنمایی کند. تا شروع کار فقط یک کلیک فاصله دارید !

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید