30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
راهنمای اجرای تبلیغات پیامکی هدفمند در آستانه اشرفیه

راهنمای اجرای تبلیغات پیامکی هدفمند در آستانه اشرفیه

0

هر کسب‌وکاری علاوه‌بر مخارج تامین محصولات یا ارائۀ مناسب خدمات باید بخشی از هزینه‌ و سرمایه‌اش را برای تبلیغات کنار بگذارد تا بتواند باز هم مشتریان بیشتری داشته باشد. حالا یک سوال مهم، کدام روش تبلیغاتی‌ با تعرفه مناسب می‌تواند مشتریان بیشتر و بیشتری جذب کند؟ پنل اس ام اس آستانه اشرفیه برای بسیاری از کسب‌وکارهای ساکن در این شهرستان مزایا و قابلیت‌های متعددی را فراهم کرده که از ارسال پیامک انبوه تا پیدا کردن مشتری از روی محل زندگی‌شان را شامل می‌شود.

برای آشنایی با زیروبم تبلیغات  پیامکی و جذب مشتری حداکثری از طریق ارسال پیامک در ادامه این مقاله با ما همراه شوید تا مفصل در این مورد باهم صحبت کنیم.

روش عالی تبلیغات در استان گیلان!

با خرید پنل پیامکی استان گیلان به شهرها، مناطق و محله‌ها، پیامک تبلیغات ارسال کنید و به تمامی اصناف استان نیز دسترسی داشته باشید.
30% تخفیف
GILAN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل پیامکی چیست؟

پنل پیامکی نرم افزار آنلاین اجرای تبلیغات پیامکی و ارسال اس ام اس است تا کسب‌وکارها علاوه‌بر اطلاع‌رسانی این امکان را داشته باشند تا برای بازاریابی و جذب مشتری هم پیامک بفرستند. در ضمن بعد از هر بار اسال، از طریق فایل گزارش‌گیری هم به راحتی تبلیغات پیامکی‌شان را تحلیل کنند تا بدانند چه تعداد از مشتریانشان در لیست سیاه مخابرات هستند و چه تعداد از این لیست هنوز پیامکشان را دریافت نکردند.

در ضمن اگر سایت یا پیج اینستاگرام دارید و کسب‌وکارتان آنلاین است، با دسترسی به خطوط 3000 و 50004 به راحتی می‌توانید اس ام اس لینکدار بفرستید. البته در این مورد توصیه می‌کنم که حتماً از کوتاه‌کننده‌های لینک استفاده کنند تا با توجه به محدودیت 70 کاراکتر پیامک فارسی، فضای بیشتری برای نوشتن داشته باشند. در ویدئو زیر بیشتر درباره کاربردهای پنل اس ام اس آستانه اشرفیه صحبت کردیم:

ملی پیامک، ارائۀ خدمات تبلیغات پیامکی‌

برای استفاده از خدمات پنل اس ام اس آستانه اشرفیه  می‌توانید همین حالا تلفن را بردارید و با 02163404 تماس بگیرید یا در سایت شرکت ملی پیامک ثبت‌نام کنید تا پنل اختصاصی شما برای تبلیغات پیامکی فعال شود. احتمالاً می‌پرسید که این شرکت چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟! در ادامه خیلی خلاصه به مزایایی که توسط این شرکت به کاربران ارائه می‌شود، اشاره کردیم:

  • ارائۀ بهترین تعرفه برای ارسال پیامک
  • طراحی 4 نوع پنل با دسترسی‌های متفاوت
  • هدیه خطوط عمومی و اختصاصی و تعدادی پیامک روی هر پنل
  • پشتیبانی همه‌روزه از کاربران به صورت تلفنی و ارسال تیکت
  • قابلیت ارسال پیامک به بانک شماره ایرانسل بر اساس جنسیت
  • قابلیت ارسال پیامک بر حسب محل زندگی مخاطبان از طریق کد پستی و دکل ایرانسل
  • دسترسی به بانک شماره‌های اصناف و مشاغل آستانه اشرفیه و دیگر شهرهای استان
  • آموزش کامل فروش پیامکی و جذب مشتری از طریق مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی

بانک شمارۀ پنل اس ام اس آستانه اشرفیه

پنل ارسال پیام کوتاه چیست؟

پنل اس ام اس آستانه اشرفیه چندین بانک شماره مختلف در اختیار کاربران قرار داده تا تبلیغات انبوه پیامکی‌شان را به راحتی مدیریت کرده و به نتیجۀ دلخواهشان برسند. اگر هم کاربر تازه هستید و هنوز تسلط کاملی به پنل ندارید، برای آشنایی با نحوۀ ارسال پیامک می‌توانید از ویدئوهای آموزشی اینستاگرام و آپارات ملی پیامک استفاده کنید، اما یک سوال مهم‌تر! این بانک شماره‌ها دقیقاً شامل چه کسانی می‌شود؟

بانک شماره همراه اول پنل اس ام اس آستانه اشرفیه شامل تمام سیمکارت‌های دائمی و اعتباری شهر است. اما اگر کسب‌وکاری دارید که خدماتش صرفاً متعلق به زنان یا مردان است، مثل بوتیک لباس یا فروشگاه کیف و کفش، می‌توانید از بانک شماره ایرانسل استفاده کنید و بر جسب جنسیت برای مخاطبان در سطح شهر اس ام اس بفرستید. این بانک شماره به تازگی به‌روزرسانی شده و خیلی سریع شما را به تعداد زیادی از مشتریان معرفی خواهد کرد.

سومین بانک شماره پنل آستانه اشرفیه که به هدفمند شدن تبلیغات پیامکی کمک می‌کند، بانک شماره اصناف و مشاغل شهر است. برای اجرای تبلیغات اصولی و دسترسی به مشتریان واقعی می‌توانید بر اساس نوع کسب‌وکاری که دارید، برای اصناف و مشاغل شهر پیامک بفرستید و مطمئن باشید که تبلیغات شما به دست کسی رسیده که واقعاً به آن نیاز دارد.

نگاهی به آستانه اشرفیه

آستانه اشرفیه  یکی از شهرهای استان گیلان در نزدیکی لاهیجان است که به عنوان مرکز مذهبی گیلان نیز شناخته می‌شود.

این شهر مذهبی علاوه‌بر موقعیت جغرافیایی مناسب، خاک بسیار حاصل‌خیزی نسبت به شهرهای مختلف گیلان دارد و معروف‌ترین محصولاتش برنج و مرکبات است، یعنی دقیقاً کالایی که به سراسر ایران صادر می‌شود. اگر در این موقعیت خاص تجاری فعال هستید و می‌خواهید به سراسر کشور محصول بفرستید باید کاری کنید که مشتریان نام شما را شنیده باشند. این فرصت را پنل اس ام اس آستانه اشرفیه برایتان فراهم کرده است.

جمع‌بندی

پنل اس ام اسپنل اس ام اس آستانه اشرفیه با قابلیت‌ها و مزایای مختلف، یکی از بهترین ابزارها برای اجرای تبلیغات پیامکی اصولی است. ارسال پیامک تبلیغاتی تعرفه مناسبی دارد، خیلی سریع انجام می‌شود و در کنار ارائۀ پشتیبانی از طرف ملی پیامک تقریباً دیگر جای هیچ نگرانی را باقی نمی‌گذارد.

فعالسازی پنل بعد از دریافت مدارک از سوی کاربر نهایتاً به سه تا چهار ساعت زمان نیاز دارد. بعد از دریافت نام کاربری و رمز عبور می‌توانید وارد پنل شده و شروع به ارسال اس ام اس تبلیغاتی کنید. هر زمان هم که نیاز به راهنمایی و پشتیبانی داشتید، از داخل پنل تیکت بفرستید یا با 02163404 تماس بگیرید تا به تمام سوالاتتان پاسخ دهیم.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید