30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
شروع تبلیغات هدفمند در اردستان با ارسال پیامک

شروع تبلیغات هدفمند در اردستان با ارسال پیامک

0

اجرای تبلیغات بر حسب بانک شماره‌های مختلف یکی از آن مزیت‌هاییست که کاربران در هر شغلی که باشند، به دنبالش هستند. معمولاً در این شرایط بیشتر کسب‌وکارها سراغ تبلیغات تراکتی یا حضور در شبکه‌های اجتماعی می‌روند، در حالی‌ که  شاید به نتیجه مثبتی نرسد. به همین خاطر می‌خواهیم برای مشاغل فعال در اصفهان و شهرهای اطرافش درباره پنل اس ام اس اردستان صحبت کنیم.

کد تخفیف سی درصدی زیر را برای ثبت‌نام داشته باشید و برای معرفی پنل در ادامه با ما همراه شوید:

تخفیف ویژه اصفهانی‌ها

با پنل پیامکی اصفهان به صورت هدفمند در هر شهر و روستایی که می‌خواهید تبلیغ کنید. ارسال پیامک هدفمند، تبلیغ شما را به دست مخاطبان واقعی‌تان می‌رساند.
30% تخفیف
ESFN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

سامانه ارسال اس ام اس چیست؟

سامانه ارسال پیام کوتاه نرم افزار آنلاین و تحت وب مشابه اینترنت بانک و حساب جیمیل است که برای ارسال و دریافت پیامک استفاده می‌شود. پنل اس ام اس اردستان روی هر مرورگری با اتصال به اینترنت در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، شامل دو خط عمومی و اختصاصی می‌شود که خط عمومی همانطور که از نامش پیداست بین چند کاربر مشترک است. خط اختصاصی هم که برای دریافت پاسخ مشتری استفاده می‌شود، فقط مختص یک کاربر است و قابلیت دریافت پاسخ مشتری هم دارد.

خب حالا یک سوال مهم، کاربران چقدر باید هزینه برای شروع تبلیغات داشته باشند ؟! پنل چه مزایایی را در اختیارشان قرار می‌دهد؟ برای پاسخگویی به این سوال و ده‌ها مورد دیگر در ادامه با ما همراه باشید.

ملی پیامک چه مزایایی دارد؟

پنل اس ام اس اردستان توسط شرکت ملی پیامک ارائه می‌گردد، این مجموعه بیش از 10 سال است که برای شرکت‌های مختلف خدمات پیامکی را ارائه می‌دهد و طی این سال‌ها با تجربه بیشتر و بهبود خدمت‌رسانی به یکی از بهترین روش‌های تبلیغات تبدیل شده است.

تعرفه‌های ملی پیامک مناسب و بسیار مقرون‌به‌صرفه است و به شما کمک می‌کند تا با بهترین هزینه و بهترین روش، پربازده‌ترین تبلیغات را داشته باشید.

شما می‌توانید پیامک‌های مختلف را به‌صورت زمان‌دار یا تدریجی ارسال کنید. مثلاً اگر مشتریان شما زیاد هستند و ممکن است امکان پاسخ‌گویی هم‌زمان به آن‌ها را نداشته باشید، در این حالت پنل خود را تنظیم کنید تا در فواصل معین برای تعدادی از مخاطبین پیام ارسال کند و مهلت مراجعه سه روزه را برایشان مشخص کند و سه روز بعد سراغ گروه دیگری برود. بعد از هر ارسال هم می‌توانید از ارسال‌هایتان خروجی گزارش بگیرید و به این وسیله پنل اس ام اس خود را مدیریت نمایید.

محیط کاربری ملی پیامک ساده و به زبان فارسیست، پس نیازی نیست که برای کار کردن با پنل نگران باشید. همچنین آموزش‌های صفر تا صد ارسال پیامک تبلیغاتی و کار کردن با پنلرا کاربران می‌توانند در ویدئوهای آموزشی آپارات ملی پیامک و اینستاگرام دنبال کنند. کتابچه بازاریابی پیامکی هم مفصل دربارۀ ارسال پیامک تبلیغاتی و نوشتن پیامکی که منجر به جذب مشتری شود، صحبت کرده است.

بانک شماره پنل اس ام اس اردستان

پنل ارسال پیام کوتاه چیست؟پنل اس ام اس اردستان چندین بانک شماره مختلف برای اجرای تبلیغات انبوه پیامکی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اولین بانک شماره برای ارسال انبوه است و شامل شماره‌های  همراه اول می‌شود. دومین بانک شماره هم قابلیت ارسال پیامک به تفکیک جنسیت را دارد و مختص سیمکارت‌های اپراتور ایرانسل است. برای ایرانسل است.

یکی دیگر از مهم‌ترین بانک شماره‌های پنل اس ام اس اردستان لیست اصناف مشاغل سطح شهر اردستان و استان اصفهان است. در قسمت منطقه هدفمند می‌توانید به بانک شماره مشاغل کشوری دسترسی کاملی داشته باشید. بر اساس نوع کالا و خدماتی که ارائه می‌دهد، برای برخی مشاغل پیامک بفرستید و مشتریانی را پیدا کنید که بیشتر به کالا و خدماتتان نیاز دارند.

نگاهی به اردستان

اَردِستان یکی از شهرهای استان اصفهان در نواحی مرکزی ایران است. این شهر از شمال به استان سمنان و گرمسار، از غرب به کاشان ، نطنز و برخوار و میمه، از شرق به شهرستان نائین و از جنوب به شهرستان‌های کوهپایه و نائین محدود است.

شهر اردستان با جمعیت ۱۵٬۷۴۴ نفر یکی از قطب های مهم تجاری، گردشگری و اقتصادی استان اصفهان است که برای هر کسب‌وکاری در این منطقه اهمیت ویژه دارد.

جمع‌بندی

پنل اس ام اسبرای ارسال پیامک با پنل اس ام اس اردستان اول از همه نیاز به خدمات شرکت ملی پیامک دارید. برای دریافت پنل می‌توانید در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید یا با شماره 02163404 تماس بگیرید تا همکاران تیم فروش و پشتیبانی مسیر دریافت پنل را برایتان توضیح دهند.

تیم پشتیبانی از 8 صبح تا 10 به صورت تلفنی و ارسال تیکت پاسخگوی کاربران است. برای روزهای تعطیل و جمعه هم از ساعت 9 صبح تا 5 عصر به تمام سوالات پاسخ می‌دهیم تا هیچ دغدغه‌ای در ارسال پیامک به ویزه در تعداد انبوه نداشته باشید. پس با خیال راحت با ما در تماس باشید و برای هر کالا و خدماتی که ارائه می‌دهید، اس ام اس تبلیغاتی هدفمند ارسال کنید

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید