30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
تبلیغات در اردکان ، فرصت طلایی برای جذب مشتری !

تبلیغات در اردکان ، فرصت طلایی برای جذب مشتری !

0

تبلیغات، جذب مشتری و بازاریابی خیلی هم کار سختی نیست، فقط باید راه و البته ابزار مناسبش را پیدا کنید. پنل اس ام اس اردکان ابزار تبلیغاتی در این شهرستان است که علاوه‌بر قیمت مناسب، خیلی سریع شما را به مشتریان بازار هدفتان می‌رساند و مزایای مختلفی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید تبلیغات هدفمند و مطمئنی را اجرا کنید. مثلاً در مقایسه با تبلیغات محیطی هزینۀ کمتری دارد یا بر خلاف حضور در شبکه‌های اجتماعی فایل گزارش کاملی را از بازخورد تبلیغات در اختیارتان قرار می‌دهد.

خب حالا این پنل اس ام اس چیست و چه مزایای بیشتری نسبت به دیگر متدهای مارکتینگ در اختیار کسب‌وکارتان قرار می‌دهد؟!

صرفه‌جویی در هزینه + تبلیغات هدفمند در یزد

تبلیغات با هزینه مناسب در استان یزد، هر روز شما را به شکوفایی کسب‌وکارتان نزدیک‌تر میکند. پنل پیامکی با بیش از 80 امکان متنوع بهترین ابزار برای افزایش مشتری است.
30% تخفیف
YAZD
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل پیامکی چیست؟

اول از همه ببینیم که پنل اس ام اس اردکان چیست؟! پنل پیامکی نرم افزار آنلاین و تحت وب برای مدیریت پیامک‌های انبوه است، یعنی کاربر می‌تواند تعداد زیادی پیامک تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی ارسال کرده، پاسخ مخاطب را به راحتی دریافت کند و تعامل مناسبی با آن‌ها داشته باشد.

پنل دسترسی کاملی به بانک شماره‌های جامع شهر اردکان دارد و  بهترین ابزار برای تبلیغات کسب‌وکارهاییست که به تازگی راه افتادند یا بودجۀ محدودۀ برای تبلیغات دارند و می‌خواهند با بهترین تعرفه به تعداد زیادی از مخاطبان دسترسی داشته باشند. خب حالا کاربران برای برخورداری از این مزایا باید سراغ کدام شرکت بروند؟

ملی پیامک، ارائۀ خدمات پنل پیامکی اردکان

بر اساس معیارها و قابلیت‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنم، پیشنهاد من به شما برای پنل اس ام اس اردکان شرکت ملی پیامک است. این شرکت یکی از قدیمی‌ترین ارائه‌دهنده‌های خدمات اس ام اسی در ایران است که علاوه‌بر تعرفه مناسب ارسال پیامک تبلیغاتی مزایای دیگری را هم در اختیارتان قرار می‌دهد. در ادامه به مهم‌ترین این مزایا اشاره خواهیم کرد:

  • پشتیبانی همه‌روزه از کاربران به صورت تلفنی و ارسال تیکت از ساعت 8 صبح تا 10 شب در طول هفته و از ساعت 9 صبح تا 10 شب در روزهای تعطیل
  • ارائۀ خدمات وب‌سرویس پیامکی و اتصال سایت به پنل
  • دسترسی کامل به تمام پلاگین‌ها و افزونه‌های پیامکی
  • قابلیت ارسال خودکار پیامک‌هایی مانند رمز عبور یکبار مصرف، وضعیت مرسوله و ...
  • دسترسی به بانک شماره‌های جامع همراه اول و ایرانسل اردکان
  • قابلیت دسترسی به بانک شماره اصناف و مشاغل
  • قابلیت ارسال پیامک بر اساس جنسیت

بانک شماره پنل اس ام اس اردکان

پنل ارسال پیام کوتاه چیست؟اولین قابلیت پنل اس ام اس اردکان دسترسی به بانک شماره‌های جامع همراه اول است که شامل  12594 شماره اعتباری و 15187 سیمکارت دائمیست. برای دسترسی به این بانک شماره باید از قسمت منطقه هدفمند پنل اقدام کنید، یعنی در قسمت بانک شماره کشوری استان یزد و سپس شهر اردکان را انتخاب کنید تا تعداد شماره‌ها را به شما نشان دهد و بتوانید برای هر کدام از دو بانک شماره که می‌خواهید، اس ام اس تبلیغاتی بفرستید.

با نوشتن متن پیامک جذاب می‌توانید تعداد زیادی از مخاطبان را به مشتریان دائمی تبدیل کنید. بهتر است که در انتهای متن هم حتماً آدرس سایت یا پیج، آدرس کانال تلگرام یا فروشگاه را حتماً بنویسید تا مشتریان دسترسی راحتی به شما داشته باشند.

تبلیغات محله‌ای را جدی بگیرید !

پنل اس ام اس اردکان قابلیت ارسال تبلیغات محله‌ای را در اختیار کاربرانی قرار می‌‌دهد که می‌خواهند بازاریابی و جذب مشتری را اول از همه با محله‌های اطرافشان شروع کنند. به این ترتیب کاربر می‌تواند پیشنهادهایی مانند ارسال رایگان محصول به محله‌های اطراف، ارسال کد تخفیف و ... را به صورت منطقه‌ای برای مشتریانی که اطرافش هستند، بفرستد.

برای ارسال پیامک منطقه‌ای می توانید از ابزار کدپستی استفاده کنید یا سراغ دکل‌های ایرانسل bts بروید. البته برای ارسال پیامک از طریق کدپستی باید رنج کدپسنی محله موردنظرشان یعنی 5 رقم اول هر محله را پیدا کنید و بعد براشان پیامک بفرستید. برای ارسال از طریق دکل هم باید حتماً حداقل 50 هزار ارسال در هر نوبت داشته باشید و بر اساس دکل‌های ایرانسل به محله‌های مختلف اس ام اس بفرستید.

آشنایی با اردکان !

اردکان با ۷۵،۲۷۱ نفر جمعیّت یکی از مهم‌ترین شهرهای استان اردکان است که نقش مهمی در صنعت و بازار سرمایه استان دارد. پنل اس ام اس یزد دسترسی کاملی به بانک شماره‌های جامع استان دارد و شرایط تبلیغات هدفمند و موثر با بهترین هزینه را برای کسب‌وکارهای مختلف فراهم کرده است.

فعالسازی پنل اختصاصی ارسال اس ام اس هم زمان زیادی از کاربر نمی‌گیرد. بعد از احراز هویت و تائید پنل توسط اپراتور، نام کاربری و رمز عبور برایتان ارسال می‌شود و از همان لحظه می‌توانید تبلیغات پیامکی‌تان را شروع کنید.

جمع‎‌بندی

پنل اس ام اسپنل اس ام اس اردکان یکی از معدود روش‎‌های تبلیغاتیست که هر کسب‌وکار با هر میزان بودجه‌ای که دارد برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی می‌تواند از آن استفاده کند. فرقی نمی‌کند که شخص حقیقی یا حقوقی باشید در هر صورت پنل پیامکی هر آنچه نیاز داشته باشید، در اختیارتان قرار خواهد داد.

برای فعالسازی پنل هم می‌توانید با 02163404 تماس بگیرید و با تیم پشتیبانی فروش صحبت کنید. تمامی آموزش‌ها در مورد نحوه ارسال پیامک و ترفندهای فروش پیامکی در اینستاگرام، یوتیوب و آپارات ملی پیامک برایتان آماده شده است تا در مسیر بازاریابی و جذب مشتری در سراسر اردکان، استان یزد و ... پیشگام بازار باشید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید