30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
قابلیت جذب مشتری حداکثری در آران و بیدگل با ارسال پیامک

قابلیت جذب مشتری حداکثری در آران و بیدگل با ارسال پیامک

0

اگر قصد تبلیغات و تجارت در شهرستان آران و بیدگل دارید، برای اجرای یک برنامه تبلیغاتی کامل و اصولی باید روشی را پیاده کنید که به بهترین نتیجه برسد. وقتش رسیده که با پنل اس ام اس آران و بیدگل بیشتر آشنا شوید. شاید تا به‌ حال فکر نکردید که به راحتی و فقط با ارسال اس ام اس می‌توانید مشتریانی که واقعا به کالا و خدماتتان نیاز دارند، پیدا کرده و به خرید جذب شان کنید؟!

در ادامه این ترفند تبلیغاتی جذاب را مفصل توضیح می‌دهیم و دربارۀ بازاریابی پیامکی بیشتر صبحبت می‌کنیم. در ضمن، کد تخفیف هدیه زیر برای کاربرانی است که می‌خواهند پنل اختصاصی کسب‌وکار خودشان را داشته باشند.

تخفیف ویژه اصفهانی‌ها

با پنل پیامکی اصفهان به صورت هدفمند در هر شهر و روستایی که می‌خواهید تبلیغ کنید. ارسال پیامک هدفمند، تبلیغ شما را به دست مخاطبان واقعی‌تان می‌رساند.
30% تخفیف
ESFN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل ارسال پیام کوتاه چیست؟

برای اینکه بتوانید از پنل اس ام اس آران و بیدگل استفاده کنید، ابتدا لازم است با این ابزار و قابلیت‌های آن آشنا شوید. پنل اس ام اس یا سامانه پیامکی، یک نرم‌ افزار آنلاین اینترنتی است که به شما امکان ارسال پیامک به سیم‌کارت‌ها را در هر تعدادی می‌دهد. کافی است بخواهید که چند هزار پیامک را به‌صورت یکجا برای جامعه هدف خود ارسال کنید، سامانه پیامکی این کار را برای شما انجام می‌دهد.

در واقع همین پیامک‌هایی که روزانه برایمان ارسال می‌شوند و ما را به خرید ترغیب می‌کنند، از طریق پنل پیامکی ارسال می‌شوند. برای شروع تبلیغات پیامکی در آران و بیدگل باید سراغ جستجو برای پیدا کردن بهترین سامانه پیامکی بروید.

بهترین سامانه‌های پیامکی برای راحتی کار شما، دارای قابلیت‌هایی مثل ارسال زمان‌دار، هوشمند، پاسخ خودکار، انواع و اقسام بانک‌ها،گزارش دهی، امکان اتصال به وب‌سایت یا وب‌سرویس، خطوط خدماتی و قابلیت‌های دیگر هستند که در ویدئو زیر به آن‌ها اشاره کردیم:

چرا باید ملی پیامک را انتخاب کنیم؟

پیش از شروع جستجو درباره بهترین شرکت ارائه‌دهندۀ خدمات پنل اس ام اس آران و بیدگل اگر ویدئو بالا را هم تماشا کردید، بهتر است با مجموعه ملی پیامک آشنا شوید که در زمینه تبلیغات پیامکی ده سال سابقه دارد و مزایای زیر را در اختیارتان قرار می‌دهد:

  • بهترین تعرفه ارسال پیامک تبلیغاتی
  • قابلیت ارسال پیامک از طریق پترن و الگو
  • قابلیت ارسال پیامک به خارج از کشور (فقط پنل تجاری)
  • امکان ارسال پیامک صوتی با صدا و زبان منطقۀ خودتان
  • قابلیت ارسال لینک در پیام از طریق خطوط 3000 و 50004
  • ارائۀ خدمات وب‌سرویس پیامکی، افزونه‌ها و کنسول ملی پیامک
  • طراحی 4 نوع پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری با دسترسی‌های مختلف
  • دسترسی به بانک شماره‌های به‌روز همراه اول و ایرانسل در دسته بندی های مختلف
  • ارائۀ فایل قابل دانلود گزارش در فرمت اکسل برای تحلیل پیام‌های ارسالی و اس ام اس‌های نرسیده به مشتری

بانک شماره پنل اس ام اس آران و بیدگل

پنل ارسال پیام کوتاه چیست؟

اولین بانک شماره که توسط پنل اس ام اس آران و بیدگل ارائه می‌شود، در قسمت منطقه هدفمند زیرشاخه بانک شماره کشوری قرار گرفته که شامل شماره‌های همراه اول و ایرانسل می‌شود.

در این بانک شماره به 7932 شماره اعتباری و 13622 سیمکارت دائمی دسترسی دارید و می‌توانید به راحتی برای نیمی از شهر تبلیغات پیامکی ارسال کنید. اگر هم بخواهید به تفکیک جنسیت فقط برای خانم‌ها یا آقایان پیامک بفرستید، باید سراغ بانک شماره ایرانسل بروید. بانک شماره جنسیت پنل در سال جدید به‌روزرسانی شده است.
اگر کسب‌وکاری مانند سالن زییابی یا فروشگاه لباس دارید، که خدمات و محصولات مختص بانوان یا آقایان دارد، با کمک بانک شماره ایرانسل پنل می‌توانید برای مشتریان واقعی بازار هدفتان تبلیغات پیامکی ارسال کنید.

نگاهی به آران و بیدگل

آران و بیدگل شهری در شمال استان اصفهان است که در فاصلۀ 5 کیلومتری شمال شرق کاشان قرار دارد و از جنوب شرق به ابوزیدآباد، از غرب به نوش‌آباد و از شمال به کویر مرکزی ایران و دریاچه نمک راه دارد. این شهرستان کوچک و مذهبی ۶۵٬۴۰۴ نفر جمعیت دارد.

اگر قصد دارید توجه مشتریان بیشتری را جلب کنید و در عین حال هزینه مقرون‌به‌صرفه‌ای را برای این کار کنار بگذارید، به خدمات پنل اس ام اس آران و بیدگل نیاز دارید.

اگر همین امروز مدارکتان را به عنوان شخص حقوقی یا حقیقی کامل کنید و به تیم پشتیبانی ملی پیامک ارائه دهید، بعد از تائید هویت توسط اپراتور (برای جلوگیری سواستفاده از پنل‌ها و حفظ امنیت کاربران) می‌توانید در کمتر از 3 ساعت پنل اختصاصی خودتان را داشته باشید.

جمع‌بندی

پنل اس ام اس آران و بیدگل یکی از بهترین ابزارهای تبلیغات و بازاریابی در سال‌های اخیر است که توانسته برای بسیاری از مشاغل به نتایج مثبت و قابل‌قبولی برسید.

بازاریابی در ایرانبرای دریافت فوری پنل مسیر پیچیده‌ای ندارید، فقط همانطور که گفتم باید مدارکتان را آماده کنید و با تیم فروش تماس بگیرید. برای را طی نمایید. در صورتی هم که هنوز سوالی دارید، پیشنهاد می‌کنم با 02163404 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید. تیم ملی پیامک همه روزه از 8 صبح تا 10 شب و روزهای تعطیل از 9 صبح تا 5 عصر در حال پاسخگویی به کاربران است.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید