30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
آشنایی با پنل اس ام اس اراک برای جذب مشتری

آشنایی با پنل اس ام اس اراک برای جذب مشتری

0

اراک از شهرهای پیشتاز در زمینه کسب‌وکارهای بزرگ محسوب می‌شود. کارخانجات و صنایع بزرگی که در این شهر هستند نقش بزرگی در اقتصاد استان مرکزی و کشور دارند. این صنایع با گذر زمان برای کسب سهم بیشتری از بازار، به روش‌های جدید تبلیغات رو آورده‌اند و پنل اس ام اس اراک راهکار مفیدی برای این مشاغل است.

برای اینکه بدانید چرا به شما پنل اس ام اس اراک را پیشنهاد می‌کنیم، کد سی درصدی تخفیف زیر را هم برای ثبت‌نام پنل همراه داشته باشید!

تخفیف عالی برای خرید پنل پیامکی استان مرکزی!

با ارسال پیامک تبلیغاتی می‌توانید دقیقا در همان شهرهایی که دوست دارید تبلیغ کنید و دیگر هزینه اضافی بابت تبلیغی که به دست مشتری نمی‌رسد، نمی‌پردازید.
30% تخفیف
MRKZ
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

سامانه ارسال پیامک چیست؟

برای اینکه با پنل اس ام اس اراک آشنا شویم ابتدا بهتر است تعریف پنل اس ام اس یا سامانه پیامکی را بدانیم. پنل اس ام اس در حقیقت یک نرم‌ افزار آنلاین درست مانند ایمیل است که پس از ورود به آن، امکانات مختلفی برای ارسال و دریافت پیامک به شما ارائه می‌شود.

امکان ارسال پیامک به صورت انبوه یعنی در تعداد نامحدود یکی از پرمخاطب‌ترین قابلیت‌های این سامانه است. مشتریان می‌دانند که ارسال پیامک در تعداد بالا با گوشی موبایل ممکن نیست. پس نیاز به پنل اس ام اس برای ارسال پیامک‌های خود دارند. یک شماره اختصاصی و تعدادی شماره عمومی هم در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید به‌خوبی پیامک‌های خود را ارسال و دریافت کنید. خدمات دیگری مثل ارسال هوشمند، ارسال زمان‌دار، پاسخ خودکار، بانک جامع شماره موبایل شهر، پیامک و... مواردی هستند که به مدیریت پیامک‌های شما کمک می‌کند. البته تمامی این مزایا را در ویدئو زیر هم توضیح دادیم.

ملی پیامک، بهترین فرصت برای شروع تبلیغات پیامکی

ملی پیامک یکی از بهترین شرکت‌ها در حوزه ارائۀ خدمات تبلیغات پیامکیست. داشتن پنل اس ام اس اراک توأم با همراهی یک شرکت معتبر می‌تواند باعث ایجاد رضایت شما شود، چرا که:

  • ملی پیامک بیش از ده سال است که سابقه فعالیت دارد.پنل اس ام اس اراک
  • پشتیبانی همه‌روزه حتی در روزهای تعطیل در کنار شماست.
  • از روش‌های مختلفی مانند کانال آپارات، وبلاگ و مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی می‌توانید آموزش‌های مربوطه را داشته باشید
  • به بانک شماره‌های جامع همراه اول و ایرانسل بر اساس جنس و گروه شغلی دسترسی داشته باشید

بانک شماره جامع پنل اراک

پس از تهیه پنل اس ام اس اراک ممکن است نیاز به بانک شمارۀ اهالی شهر داشته باشید. دلیل این کار، نیاز شما به جامعه مخاطبان جدید بوده تا خود را به آنها معرفی کنید. سامانه پیامکی بانک شمارۀ جامعی از شهروندان اراک را ارائه می‌کند تا نگران به‌دست‌آوردن شماره تماس مشتریان نباشید.

ملی پیامک برای شما کار جمع اوری شماره تماس مشتریان احتمالی را انجام داده است. شماره‌های همراه اول موجود در پنل اس ام اس شامل 260989 شماره اعتباری و 116575 شماره دائمی می‌شود که بعد از ارسال انبوه هر کدامشان می‌توانند به مشتری دائمی شما تبدیل شوند.

ارسال پیامک بر اساس مناطق اراک

یکی از بانک شماره‌های موجود در پنل اس ام اس اراک، بانک شماره بر اساس منطقه زندگی مخاطبان شماست. از آنجا که ممکن است مخاطبان در منطقه خاصی زندگی کنند یا بخواهید محلۀ مشخصی را در تبلیغات هدف قرار دهید، می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید.

مثلا یک فروشگاه زنجیره ای می‌خواهد تبلیغاتش را بیشتر بر خانواده‌های اطراف خود متمرکز کند، درست همانطور که تراکت یا پوستر ها را فقط در اطراف خودش پخش می‌کند، اس ام اس هم بهتر است ابتدا در محیط نزدیک شما منتشر شود و با این کار احتمال درگیر شدن مخاطب بالا رود.

پیامپ در اراک، پیدا کردن مشتری از روی نقشه

برای ارسال منطقه‌ای می‌توانید از قابلیت پیامپ استفاده کنید. در این بخش، صاحبان شماره سیم‌کارت‌ها بر اساس منطقه زندگی تقسیم شده و روی نقشه مشخص شده‌اند. در قسمت پیامپ و بر اساس نقشه شهر اراک می‌توانید هر خیابان یا محله را انتخاب کرده و برای اهالی آن به هر تعداد پیامک ارسال کنید. روی نقشه اراک می‌توانید خیابان‌ها و کوچه‌ها را هم مشاهده و انتخاب نمایید. عکس زیر بخشی از تصویر پیامپ در پنل اس ام اس اراک است.

پنل اس ام اس اراک

نگاهی به اراک

اراک کلان‌شهر فعال ایران، واقع در استان مرکزی است که با جمعیت 520 هزارنفری خود اقتصاد فعالی دارد. این شهر با مساحت حدود 98 هزار کیلومترمربع کارخانجات و صنایع بزرگی را در خود جا داده و دقیقاً به همین دلیل است که پنل اس ام اس اراک برای شروع تبلیغات مؤثر  لازم و ضروریست.

در بین کسب‌وکارها همیشه برنده کسی است که زودتر و بهتر با مشتری ارتباط بگیرد، چرا که داشتن یک ارتباط خوب باعث ساخت مشتری وفادار می‌شود و یک مشتری وفادار به‌راحتی فروشنده محبوبش را رها نمی‌کند.

جمع‌بندی

پنل اس ام اس اراک

از دلایل مهمی که مشتریان ما از پنل اس ام اس اراک استفاده می‌کنند، دسترسی به تعداد بالای مشتریان، امکان ایجاد ارتباط دوطرفه و داشتن ابتکار در عین مقرون‌به‌صرفه بودن هزینه‌های آن است. سایر روش‌های تبلیغات هزینه چند برابری را به مشتری تحمیل می‌کنند اما هزینه پیامک برای هر مشتری فقط قیمت چند تومانی دارد.

با داشتن سامانه پیامکی می‌توانید مدیریت ارسال پیامک‌ها را خودتان به دست بگیرید. در واقع صفر تا صد پیامک در دستان شماست، اما در روش‌های دیگر فقط یک سفارش‌دهنده هستید و امکان مدیریت مسیر بازاریابی‌تان را ندارید. برای تهیه پنل اس ام اس اراک کافی است با شماره 02163404 در ارتباط باشید. علاوه بر یک سامانه، مینی دوره آموزش بازاریابی پیامکی را هم از ما هدیه بگیرید تا یک تبلیغات مؤثر را اجرا نمایید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید