30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
راهنمای کامل ارسال پیامک تبلیغاتی در الیگودرز

راهنمای کامل ارسال پیامک تبلیغاتی در الیگودرز

0

افزایش درآمد و فروش بالا در شهری مانند الیگودرز که بازار پر از رقابتی دارد، بیش از هر چیز نیاز به تبلیغات و جلب توجه مشتریان دارد. در واقع اگر یک برنامه بازاریابی کامل، درست و اصولی داشته باشید نه تنها در سطح شهر و استان بلکه از تمام کشور می‌توانید مشتریانی جذب کنید که خواهان محصولاتتان باشند. پنل اس ام اس الیگودرز یکی از معدود روش‌هاییست که برای اجرای تبلیغات اصولی با تعرفه مناسب به بسیاری از کاربران پیشنهاد می‌شود.

حالا یک سوال مهم ؟! پنل پیامکی را از کجا بخرم و چگونه شروع کنم؟ آیا برای ارسال پیامک تبلیغاتی نیاز به آموزش هم دارم؟ چگونه در این مورد یا یک متخصص مشورت کنم؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به این سوالات پاسخ دهیم.

امروز، روز فروش چند برابری است!

تبلیغات پیامکی یک روش مطمئن، زودبازده و قدرتمند برای تبلیغات در سطح شهرهای استان لرستان است.
30% تخفیف
LRTN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

سامانه ارسال پیام کوتاه چیست؟

پنل اس ام اس الیگودرز که به آن پنل پیامکی هم می‌گویند، نرم افزار آنلاین ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی است. این پنل‌ها با خطوط اختصاصی و عمومی از سرشماره‌های مختلف امکان ارسال تبلیغات پیامکی را با قیمتهای متفاوت فراهم کردند.

خطوط اختصاصی پنل قابلیت دریافت پاسخ مخاطب را دارد و خطوط عمومی بین چندین کاربر مشترک است. شرکت ملی پیامک هم روی هر پنل تعدادی خط عمومی و اختصاصی به کاربرانش هدیه می‌دهد. در نتیجه هر کسب‌وکاری با میزان بودجه‌ و سرمایه‌، خیالش بابت یک برنامه تبلیغاتی اصولی و هدفمند راحت است. البته در ویدئو زیر هم مفصل درباره پنل اس ام اس الیگودرز صحبت کردیم و در قسمت بعدی مقاله به مزایایی اشاره می‌کنیم که این مجموعه در اختیارتان قرار خواهد داد:

ملی پیامک، ارائه‌دهندۀ سامانه‌ تبلیغات پیامکی

حالا که جستجو برای پنل اس ام اس الیگودرز را شروع کردید، بد نیست که با مزایا و خدمات شرکت ملی پیامک آشنا شوید. هنگام خرید پنل با استفاده از کد بالا سی درصد تخفیف برای ثبت‌نام دارید. در هنگام دریافت پنل هم علاوه‌بر خطوط اختصاصی و عمومی، یک بسته پیامک رایگان هدیه می‌گیرید. در همان ابتدای شروع کار نیز تمامی قابلیت‌های زیر در اختیارتان قرار می‌گیرد:

  • پشتیبانی همه‌روزه از کاربران به صورت ارسال تیکت و تماس تلفنی
  • قابلیت ارسال پیامک بر اساس جنسیت (ویژه بانک شماره ایرانسل)
  • طراحی 4 نوع پنل با قیمت‌ و دسترسی‌ متفاوت همراه با بسته پیامک هدیه
  • دسترسی به بانک شماره‌های به‌روز همراه اول و ایرانسل برای ارسال انبوه
  • قابلیت ارسال اس ام اس لینکدار از خطوط 3000 و 50004 روی تمامی پنل‌ها
  • کنسول ملی پیامک، وب‌سرویس پیامکی و افزونه‌ها برای اتصال سایت به پنل
  • آموزش اصول ارسال پیامک تبلیغاتی در مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی

بانک شماره پنل اس ام اس الیگودرز

بانک شماره پنل ملی پیامکپنل اس ام اس الیگودرز با ارائۀ بانک شماره‌های به‌روز اپراتورهای همراه اول و ایرانسل بهترین شرایط برای ارسال پیامک انبوه را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

اولین بانک شماره پنل برای اپراتور همراه اول الیگودرز است که 18119 شماره اعتباری و 13213 سیمکارت دائمی را در اختیارتان قرار می‌دهند. دومین بانک شماره هم مخصوص کسب‌وکارهایی است که فروشگاه لباس یا کفش، سالن زیبایی و ... دارند، یعنی مشتریان کالا و خدماتشان فقط برای بانوان یا آقایان هستند. این بانک شماره برای کاربران ایرانسل است و قابلیت ارسال پیامک بر اساس جنسیت را فراهم کرده است.

سومین بانک شماره الیگودرز برای ارسال پیامک به اصناف و مشاغل مختلف شهر استفاده می‌شود. به این ترتیب اگر محصولات و تولیداتتان مرتبط با بعضی اصناف و مشاغل خاص است، از این بانک شماره می‌توانید به هر کدام از گروه‌های شغلی پیامک ارسال کرده و خیلی سریع‌تر و راحت‌تر به نتیجۀ مطلوبتان برسید.

نگاهی به الیگودرز

شهرستان اَلیگودَرز، پنجمین شهر پر جمعیت شرق استان لرستان است که بر اساس آخرین سرشماری رسمی کشوری ۹۰٬۷۹۹ نفر  جمعیّت دارد.

الیگودرز با فاصله حدود 5 ساعته از پایتخت فرصت خوبی دارد تا بسیاری از محصولاتش را به تهران بفرستد و با جذب مشتری از این کلانشهر گوی سبقت را از رقبایش در بازار بگیرد. برای استفاده حداکثری از این موقعیت، امکانات تبلیغاتی پنل اس ام اس الیگودرز را دست کم نگیرید.

جمع‌بندی

اگر با توجه به مزایا و قابلیت‌های پنل اس ام اس الیگودرز اگر مشتاق ورود به دنیای تبلیغات پیامکی هستید، برای شروع کار می‌توانید در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید یا با شماره 02163404 تماس بگیرید.

اول از همه برای احراز هویت استفاده از سامانه باید به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی مدارکتان را آماده کنید و برای تیم پشتیبانی بفرستید. خط اختصاصی موردنظرتان را سفارش دهید یا از خطوط هدیه استفاده کنید. در آخرین مرحله با پرداخت هزینه منتظر تائید اپراتور باشید. ظرف سی الی چهار ساعت پنل اختصاصی شما فعال شده و می‌توانید از همان لحظه شروع به ارسال پیامک کنید.

هر زمان هم که نیاز به مشاوره بیشتر داشتید، با ما تماس گرفته یا از داخل پنل تیکت ارسال کنید. تیم فروش و پشتیبانی ملی پیامک از زمان شروع تبلیغات پیامکی تا رسیدن به نتیجۀ مطلوب در کنار کاربرانش است و هر زمان که خواستید، می‌توانید روی کمک ما حساب کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید