30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
درباره پنل اس ام اس اهر چه باید بدانیم؟!

درباره پنل اس ام اس اهر چه باید بدانیم؟!

0

صاحبان باهوش کسب‌وکارها در قرن حاضر می‌دانند که بدون داشتن برنامه مشخص و مدون برای شناساندن کسب‌وکار یا محصول خود، امکان ادامه رقابت با برندهای بزرگ بازار را ندارند. با توجه‌ به شرایط بازار شهر اهر و اینکه شما برای دیده شدن، به هزینه‌های سرسام‌آور تبلیغات شهری نیاز ندارید، ما پنل اس ام اس اهر را پیشنهاد می‌دهیم.

در ادامه مقاله علت اینکه چرا پنل پیامکی اهر یکی از مؤثرترین راه‌های ارتباط با مشتری است، توضیح خواهیم داد. در ضمن کد تخفیف زیر را برای ثبت‌نام اولیه داشته باشید.

تخفیف ویژه آذری‌های عزیز!

با ثبت‌نام در پنل اس ام اس آذربایجان شرقی میتوانید هم مشتریان جدیدی جذب کنید و هم بدون واسطه پیام‌تان را به گوش مشتریانتان برسانید.
30% تخفیف
AZGH
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

درباره پنل پیامکی بیشتر بدانیم !

پنل اس ام اس یا پنل پیام کوتاه نرم‌افزاری اینترنتی است که به شما کمک می‌کند ارسال پیامک خود را به‌صورت انبوه انجام دهید. برای ارسال تعداد زیادی پیامک تنها راه استفاده از همین پنل‌هاست و از موبایل نمی‌توانید استفاده کنید. در واقع ارسال پیامک تبلیغاتی از موبایل هم ممنوع است و هم دسترسی به بانک شماره‌ها در گوشی موبایل تعریف نشده است.

پنل اس ام اس اهر ابزاری است که اگر از تمام امکانات آن بهره ببرید، می‌تواند یک روش تبلیغاتی تمام عیار باشد. مثلاً می‌توانید در روز به تعداد بسیار زیادی اس ام اس تبلیغاتی ارسال کنید. با اتصال سایت به پنل پیامکی، تعداد زیادی از پیام‌ها را به صورت خودکار بفرستید. با مشتری در تعامل باشید و اعتمادش را راحت جلب کنید. پیامک‌‌هایی مانند کد تخفیف یا تبریک تولد بفرستید و از ده‌ها مزیت دیگر برخوردار باشید که در ویدئوی زیر به آن‌ها اشاره کردیم.

چرا پنل ملی پیامک را انتخاب کنید ؟

ملی پیامک سعی دارد مزایا و قابلیت‌های تبلیغاتی کاربردی و مهمی را از طریق پنل اس ام اس اهر را به مشتریانش تقدیم کند که در اینجا فقط به نمونه‌هایی از آن اشاره می‌کنیم.

  • پنل اس ام اس اهر امکان ارسال پیام متنی و صوتی را برای ارسال‌کنندگان فراهم کرده است.
  • ملی پیامک بیش از ده سال است که به مشاغل سراسر ایران، خدمات تبلیغاتی ارائه می‌دهد و در این سال‌ها توانسته‌ نیازهای مختلف مشتریان را برآورده کند.
  • امکان برگزاری مسابقه اس ام اسی و نظرسنجی پیامکی را فراهم کرده تا از این طریق اعضای خبرنامه پیامکی‌تان را افزایش دهید.
  • ارائه فایل گزارش قابل دانلود در فرمت اکسل که فرصت خوبی برای تحلیل پیامک‌های ارسالی است، در سامانه ملی پیامک در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
  • ملی پیامک از طریق ویدئوهای اینستاگرام، یوتیوب و آپارات ملی پیامک، صفر تا صد اجرای تبلیغات پیامکی را به کاربرانش آموزش می‌دهد.
  • در نهایت و شاید مهم‌ترین نکته درباره استفاده از پنل پیامکی اهر قیمت بسیار مناسب آن است که در مقابل خدماتی که ارائه می‌دهد، به‌صرفه‌ و مناسب است.
  • سامانه پیامکی از لحاظ ارائۀ نتیجۀ مثبت اجرای تبلیغات در مقایسه با سایر روش‌های مارکتینگ مثل بیلبورد یا پخش تراکت هدفمندتر است. کافیست از بین بانک شماره‌های موجود در سامانه پیامکی اهر، مشتریانی که واقعاً به کالا و خدماتتان نیاز ندارد، پیدا کنید و برایشان پیامک بفرستید.

بانک شماره‌های پنل اس ام اس اهر

ملی پیامک در کنار تمام مزیت‌های گفته شده، بانک شماره به‌روزی از تمامی اپراتورهای تلفن همراه از طریق پنل اس ام اس اهر در اختیارتان قرار می‌دهد. به این ترتیب، شما می‌توانید شماره‌های مربوط به هر محله یا شغل پیدا کرده و برای آن‌ها پیام بفرستید.

پنل اس ام اس اهر

بانک شماره همراه اول این سامانه، 27722 شماره اعتباری و 16422 شماره دائمی دارد که برای ارسال‌های جزئی و دقیق به تفکیک نوع سیمکارت و حتی اپراتور به شما کمک می‌کند. البته  اگر می‌خواهید فقط برای خانم‌ها یا آقایان پیام بفرستید به بانک شماره ایرانسل پنل پیامکی اهر نیاز دارید. ممکن است این سؤال برای شما پیش بیاید که این تفکیک‌ها چه فایده‌ای دارد ؟!

برای کسب‌وکارهایی که خدمات و کالایی فقط برای زنان و مردان دارند، مثل سالن زیبایی با فروشگاه لباس، ارسال پیامک به خانم‌ها یا آقایان کاربردیست و به ارسال پیامک هدفمند منجر می‌شود.

نگاهی به اهر

اهر یکی از شهرهای مهم شمال شرقی استان آذربایجان شرقی است. اهر در مسیر ارتباطی تبریز به باکو و قفقاز (قره باغ) قرار گرفته و موقعیت تجاری مهمی در این استان دارد. جمعیت این شهر بر اساس آخرین سرشماری 1395 تعداد 105641 نفر می‌باشد و چهارمین شهر پر جمعیت استان به حساب می‌آید.

اگر فعالیت اقتصادی در اهر یا شهرهای اطرافش دارید، برای تبلیغات هدفمند نیازمند خدمات پنل اس ام اس اهر هستید تا به راحتی مشتریان بیشتری جذب کرده و تعامل بدون دغدغه‌ای با آن‌ها داشته باشید.

جمع‌بندی

اگر با خواندن این مطالب متوجه شدید که خرید پنل اس ام اس اهر ضروری است، با مشاورین ما از طریق شماره 02163404 تماس بگیرید یا در سایت ثبت‌نام کنید. با ارائۀ مدارک، احراز هویت و تائید اپراتور پیامکی حاوی نام کاربری و رمز عبور برایتان ارسال می‌شود. از همان لحظه شما

پنل اس ام اس اهر

می‌توانید ارسال پیامک و تبلیغات خود را شروع کنید. فراموش نکنید که هنوز دیر نشده اما در دنیای تجارت دقیقه‌ها مهم‌اند. البته علاوه‌بر کد تخفیف سی درصدی، هدیه ما به شما مینی دوره رایگان آموزش بازاریابی پیامکی برای مدیریت درست تبلیغات خواهد بود. پس از همین حالا شروع کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید