30% تخفیف خرید پنل پیامکی برای تبلیغات و تبریک عید فقط تا 1 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
کاربرد سامانه پیامک برای پزشکان

کاربرد سامانه پیامک برای پزشکان

130

خانم اله‌بیگی

به علت جراحی پیش آمده برای آقای دکتر، زمان ویزیت شما به فردا موکول شد.

وقتی این پیامک را دریافت کردم بیشتر خوشحال شدم تا ناراحت! چون دیگر لازم نبود 80 کیلومتر بیهوده، تا آن سر شهر بروم. چه خوب شد که اینجور چیزها را با پیامک اطلاع می‌دهند وگرنه مثل قدیم‌ها باید کلی راه می‌رفتیم و در آخر هم با در بسته مواجه می‌شدیم. واقعاً که سامانه پیامک تبلیغاتی یک‌ جاهایی معجزه می‌کند! اطلاع‌رسانی از طریق اس ام اس به بیماران و همراهان یکی از کارهایی است که خاطره‌ای خوش در ذهن آنها به جا می‌گذارد.

اگر شما مدیر یک بیمارستان، مرکز بهداشتی یا درمانگاه هستید، سامانه پیامکی می تواند به شما کمک کند که از طریق ارسال پیامک انبوه، با مخاطبان خودتان ارتباط برقرار کنید. سامانه پیامکی برای مراکز زیبایی، دندانپزشکی، چشم پزشکی، فیزیوتراپی، دامپزشکی، توانبخشی، اپتیک و داروخانه معجزه می‌کند. اما چطور؟ الان به شما می‌گویم! اما قبل از آن بگذارید کمی بازاریابی مراکز پزشکی را بررسی کنیم.

بهترین روش‌های بازاریابی برای پزشکان کدام است؟

حالا دیگر روش‌های بازاریابی و تبلیغات بسیار پیشرفته و سریع شده‌ است. افرادی که از روش‌های قدیمی برای گسترش کسب‌و‌کارهای خودشان استفاده می‌کنند، باید آگاه باشند که از رقبایشان عقب خواهند افتاد. این مسئله شامل مراکز پزشکی هم می‌شود. رقبای شما با استفاده از روش‌های نوین بازاریابی تلاش می‌کنند تا روند مراجعه و درمان بیماران را ساده‌تر کنند. حالا با توجه به مقدمه‌ای که خدمتتان گفتم، بیاید نگاهی به انواع روش‌های بازاریابی برای مراکز پزشکی بیندازیم.

تبلیغات گوگل

بسیاری از بیماران، دیگر برای پیداکردن یک پزشک یا یک مرکز درمانی معتبر از دوستانشان پرس‌و‌جو نمی‌کنند. آنها مرورگر موبایل خودشان را باز می‌کنند و مستقیماً عبارت موردنظر خودشان را در گوگل جستجو می‌کنند. پس اگر تا الان اقدام به ساختن یک وب‌سایت عالی نکردید، در همین مرحله از گردونۀ رقابت‌ها حذف می‌شوید. حالا فرض کنیم که شما یک وب‌سایت خوب هم دارید. آیا بیماران تمام لینک‌های پیشنهادی گوگل را باز می‌کنند؟

همانطور که می‌بینید با جستجوی عبارت بهترین مراکز زیبایی، گوکل بالای 30 هزار نتیجه برای شما پیدا می‌کند. اما تحقیقات نشان می‌دهد که تنها درصد کمی از کاربران صفحه اول نتایج گوگل را رد می‌کنند و به صفحات بعدی می‌روند. حالا اینجا دیگر نوبت شماست که وارد عمل شوید و کاری کنید که تبلیغاتتان در صفحه اول و چه بهتر که در لینک اول نمایش داده شود. آیا این کار شدنی است؟بهترین مراکز زیبایی

بله. با تبلیغات گوگل!

تبلیغات گوگل یا همان Google Ads باعث می‌شود تا افراد با جستجو کردن سوالشان، مستقیما به شما متصل شوند و اولین چیزی که می‌بینند لینک شما باشد. برای آگاهی بیشتر با این روش شگفت‌انگیز بازاریابی، به صفحۀ تبلیغات گوگل ما در سایت نوین مراجعه کنید.

ایمیل مارکتینگ

هنوز کاربران بسیاری در سراسر دنیا از ایمیل استفاده می‌کنند. به همین دلیل ایمیل مارکتینگ یا همان بازاریابی ایمیلی یکی از روش‌های بسیار مهم و پربازده برای مراکز پزشکی می‌باشد. شما می‌توانید با استفاده از ایمیل مارکتینگ، مزایا و ویژگی‌های مرکز پزشکی خودتان را برای مخاطبانتان شرح دهید و همچنین برتری خدمات‌تان را نسبت به رقبا در قالب بازاریابی ایمیلی بیان کنید. پیشنهاد می‌کنم اگر مدیر یک مرکز پزشکی هستید و به دنبال راهی برای تبلیغات می‌گردید، حتماً مقاله ایمیل مارکتیگ ما را بخوانید.

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

پنل پیامکی برای پزشکانشبکه‌های اجتماعی بزرگ‌ترین تریبون برای اطلاع‌رسانی هستند. این روزها دیگر همه در اینستاگرام هستند و به‌سرعت از هر موضوعی مطلع می‌شوند. پس با این حساب باید به شما بگویم که اگر هنوز به جمع اینستاگرامی‌ها نپیوسته‌اید، بزودی کسی جایتان را خواهد گرفت! پس دست به کار شوید و صفحۀ خودتان را راه بیاندازید. آن هم با تولید محتوای فوق‌العاده و افزایش فالوور بسیار در اینستاگرام. ابداً هم نگران تبلیغات در اینستاگرام و مدیریت صفحه‌تان نباشید.  دیدوگرام هر آنچه نیاز دارید را به شما می‌گوید.

و اما بازاریابی پیامکی

شاید بتوان گفت بازاریابی پیامکی مهم‌ترین روش بازاریابی و تبلیغات برای مراکز پزشکی و درمانی است. شاید آدم‌ها در موقعیت‌هایی به اینترنت دسترسی نداشته باشند، اما مسلماً همه به موبایل دسترسی دارند. شاید ایمیل‌های خودشان را نخوانند و اینستاگرامشان را چک نکنند، اما امکان ندارد که در طی روز چندین بار به موبایلشان نگاه نکنند. پس بازاریابی پیامکی و استفاده از پنل اس ام اس را جدی بگیرید!

بازاریابی پیامکی چطور به کمک پزشکان می‌آید؟

مهمترین ویژگی بازاریابی پیامکی که باعث می‌شود برای هر کسب‌و‌کاری مناسب باشد، امکان انتخاب مخاطب تبلیغات است. به این معنا که شما با استفاده از پنل اس ام اس به یک بانک بزرگ از شماره‌ دسترسی پیدا می‌کنید و بر اساس نیازتان انتخاب می‌کنید که :

  • چند سال داشته باشند؟
  • اهل کجا باشند؟
  • شغلشان چه باشد و ...

ارسال پیامک به‌صورت انبوه، به دو صورت کار پزشکان را راحت می‌کند. از طریق ارسال پیامک به بیماران و همچنین ارسال پیامک به کارکنان مرکز. برای آشنایی بیشتر با این دو روش و همچنین آشنایی با مزایای ارسال پیامک انبوه تا پایان این مقاله با من همراه باشید.

1) ارتباط با بیماران

کاربرد سامانه پیامکی برای پزشکانیادآوری، تایید، تغییر یا لغو قرار ملاقات: در مراکز بهداشتی و مطب‌ها چند روز مانده به نوبت بیمار، با او تماس گرفته و زمان ملاقات را یادآوری می‌کنند. شما می‌توانید این کار را به‌راحتی و با ارسال اس ام اس زماندار به‌صورت خودکار انجام دهید. با سیستم جدید نوبت‌دهی در مطب‌ها، امکان رزور نوبت با ارسال پیامک به جای تماس گرفتن‌های بیهوده، وجود دارد. همچنین مراجعین شما می‌توانند با استفاده از سامانه پیامکی شما، به‌راحتی قرار ملاقاتشان را تایید و لغو کنند و یا آن را تغییر دهند

امکان ارتباط مستقیم بیمار با پزشک : شما می‌توانید با استفاده از پنل اس ام اس، از طریق جمع‌آوری نتایج پزشکی و آزمایشات، با بیمار خودتان در ارتباط باشید و نکات پزشکی را هرازچندگاهی به او یادآوری کنید. اینگونه بیمار متوجه می‌شود که نگران سلامتی او هستید. پنل اس ام اس تبلیغاتی یک روش بسیار ساده برای نزدیکتر کردن ارتباط است. بیمار تحت درمان به توجه پزشک یا ارائه‌دهنده خدمات پزشکی خود نیاز دارد.

پیامک در خدمت هنر و هنرمندانحتما بخوانید: پیامک در خدمت هنر و هنرمندان

یادآوری مصرف دارو : بسیاری از بیماران شما را، سالمندان و کارمندان تشکیل می‌دهند. این افراد معمولا به دلیل کهولت سن و یا مشغله کاری، فراموش می‌کنند داروی خودشان را مصرف کنند. پنل اس ام اس این امکان را به شما می‌دهد تا به‌راحتی زمان مصرف داروی بیمارانتان را به‌صورت اتوماتیک به آنها یادآوری کنید. نکته بسیار مهم در استفاده از سامانه پیامکی، در نظر گرفتن بهترین زمان برای ارسال پیامک انبوه است.

ارزیابی خدمات ارائه‌شده : پنل پیامک تبلیغاتی یک راه بسیار مناسب و پربازده برای پرسیدن نظر بیماران است. مدیران بیمارستان‌ها، مطب‌ها و ... می‌توانند در هر مرحله از درمان نسبت به نظرسنجی و بهبود کیفیت فعالیت‌های خودشان اقدام کنند.

2) ارتباط با کارکنان

اطلاعات در مورد تغییرات کارکنان: مدیریت پرسنل امری زمان‌بر و دشوار است. ارسال اس ام اس انبوه باعث صرفه‌جویی بسیار در زمان مدیران مراکز پزشکی خواهد شد. شما می‌توانید به‌منظور استخدام و جایگزینی نیروها از پنل پیامکی خود استفاده کنید.

اخبار، اطلاعیه‌ها و هشدارها : انتقال دادن هرگونه اطلاعاتی که نیاز است در مجموعه صورت بگیرد، به‌راحتی از طریق پنل اس ام اس قابل انجام است. کارکنان شما تمام پیامک‌هایشان را می‌خوانند.

ارتباط با تامین کنندگان : ارائه گزارش کار و نحوۀ مدیریت مالی بین شما و تامین‌کنندگان‌تان با استفاده از سامانه پیامکی بسیار شفاف و سریع خواهد بود.

کلینیک شما، شلوغ تر از همیشه!

با ارسال پیامک هدفمند به محله کلینیک، مشتریان جدیدی را جذب کنید و با یادآوری زمان مصرف دارو، ارزیابی خدمات ارائه شده و ارتباط مستقیم با بیمار، کلینیک خود را مطرح کنید.
10% تخفیف!
MPC10
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

از دیگر مزایای ارسال پیامک انبوه برای مراکز پزشکی

  • زمانی که مراحل درمان بیمار به پایان رسید، با ارسال یک پیامک ساده به‌صورت اتوماتیک برای او آرزوی سلامتی کنید. شاید ساده به نظر برسد، اما تاثیر فوق‌العاده‌ای در روحیه بیمار و وجهه کاری شما دارد.
  • همچنین ارسال یک پیامک ساده در ایام خاص (ترجیحاً اعیاد و روزهای شادی)، می‌تواند روحیۀ بیمارانتان را تازه کند.
  • نکات ساده آموزشی درباره سلامتی و پیشگیری از بیماری‌ها، باعث می‌شود تا همیشه در یاد بیمارانتان ماندگار شوید.

تمام این کارها بسیار تاثیرگذار است اما تنها به این شرط که از راه درست و اصولی انجام شود. پیشنهاد می‌کنم وبلاگ سامانه پیامکی ما یعنی ملی پیامک  را مطالعه کنید تا با قدرت شگفت‌انگیز بازاریابی پیامکی و ارسال پیامک انبوه آشنا شوید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
97دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • کژال غفاری

    10 شهریور 1400، 15:26

    سلام خسته نباشین
    برای استخدام پزشک در کلینیک قصد تبلیغات رو داریم و تعداد بالایی میخوایم ارسال کنیم
    امکانش هست قبل از خرید پنل تعداد و یا شماره های پزشکان و دسته بندی های آنها رو مشاهده کنیم؟

  • بهمنی

    06 شهریور 1400، 11:45

    سلام وقتتون بخیر خسته نباشید می خواستم بپرسم از خدممتون که بنده یک داروخانه دارم که تازه تاسیس هستیم میخوام تبلیغات انجام بدم ایا پنل به کار من میاد؟

    • زهره تاجیک

      26 بهمن 1402، 12:18

      درود بر شما،
      برای داروخانه میتونید تو همون محدوده خودتون پیامک ارسال کنید. اگر سایت دارید هم میتونید از خدمات وبسرویس استفاده کنید که کارهای ثبت سفارش و … رو به مشتریان پیامک بده.

  • هدیه راهی

    06 شهریور 1400، 09:05

    سلام و درود
    قصد دارم ارسال پیامک تبلیغاتی توی شهر خودمون انجام بدم می خوام بدونم ارسال به شماره های بلک لیست رو در حال حاضر شرکت شما انجام میده یا خیر ؟

    • زهره تاجیک

      26 بهمن 1402، 12:20

      درود بر شما،
      یک نکته‌ای که دوستان باید بهش دقت کنید اینه که اگر راه و ترفندی بزنید که پیامک شما به بلک لیست ارسال بشه باز هم اون بازدهی رو نداره. چون اون شخصی که پیامک رو مسدود کرده واقعا دلش نمی‌خواد اس ام اس تبلیغاتی بگیره. حالا شما با ارسال پیامک تبلیغاتی، به حقوق شهروندی اون مخاطب احترام نگذاشتید.

  • ونون وب

    04 شهریور 1400، 08:47

    من ادمین یک سایت پزشکی هستم و از افزونه بوکلی برای سایت کارفرمام استفاده میکنم برای بخش نوبتدهی اما متاستفانه هر چقدر سعی میکنم پنل پیامکی به افزونه اتصال بدم موفق نمیشم خطا میده مجوز دسترسی به این بخش ندارم؟
    پنل اقتصادی دارم
    موجودی 180 پیامک
    تاریخ انقضا 1400/5/6

    • زهره تاجیک

      28 بهمن 1402، 13:56

      درود بر شما،
      احتمالا دارید از پنل پایه استفاده می‌کنید. برای اتصال افزونه باید حتما از پنل اقتصادی و بالاتر استفاده کنید.

  • جوانمرد

    02 شهریور 1400، 09:29

    سلام از این سامانه می خوام برای نوبت دهی و اتصال به افزونه ی بوکلی استفاده کنم می خواستم بدونم این مورد امکان پذیر هست و ایا ارتباط برقرار می کنه یا خیر

    • زهره تاجیک

      28 بهمن 1402، 13:56

      درود بر شما،
      بله می‌تونید با خرید یک پنل اقتصادی و یا بالاتر، افزونه رو به پنل متصل کنید.

  • شروین اقایی

    01 شهریور 1400، 20:21

    سلام من برای سایت یک پزشک از سامانه شما استفاده کردم و خیلی راضی هست ایشون
    برای نوبت دهی استفاده میکنیم روی سایتشون که سرعت ارسال پیامکش خوبه و برای لیست سیاه هم میره
    من چون برنامه نویس هستم از این به بعد حتما از سامانه شما استفاده میکنم

    • زهره تاجیک

      26 بهمن 1402، 12:20

      درود بر شما،
      خوشحالیم که تونستید از این سامانه به خوبی استفاده کنید.

  • مجاوری کلوری

    01 شهریور 1400، 16:12

    سلام دوستان ملی پیامک
    میخوام بدونم برای پزشکان چطوری میشه نوبت‌دهی پیامکی داشت؟
    آیا امکان این هست بشه با پیامک نوبت داد و ساعت مشخص کرد؟
    ممنون

    • زهره تاجیک

      28 بهمن 1402، 13:58

      سلام دوست عزیز،
      بله هم افزونه بوکلی پرو رو داریم که اگر سایت داشته باشید می‌تونید استفاده کنید و هم از داخل خود پنل، از ماژول شماره دهی استفاده کنید.

  • بابلی زاده

    31 مرداد 1400، 11:14

    وقتتون بخیر خسته نباشید می خواستم بپرسم از خدممتون که بنده یک فروشگاه لوازم ورزشی دارم آیا پنل اس ام اس به درد کار بنده می خوره یا نه ؟ اگه راهنمایی کنید ممنون می شم

    • زهره تاجیک

      26 بهمن 1402، 12:15

      درود بر شما،
      بله پنل پیامکی رو همه مدل کسب و کارها میتونن استفاده کنن.
      شما میتونید مشتریان جدید تو منطقه خودتون پیدا کنید، به مشتریان قدیمی‌تون پیامک تخفیف بفرستید و خیلی کارهای دیگه. با شماره 02163404 تماس بگیرید.

  • خیری

    30 مرداد 1400، 16:19

    ما برای فروشگاه آنلاین استفاده کردیم
    ولی خط خدماتی نداشتیم امکان ارسال به بلک لیست نداشتیم
    ولی از طریق سایت که خریدمیکنن از همون طریق اطلاع رسانی میکنیم
    ممنون بابت زحماتتون

    • زهره تاجیک

      26 بهمن 1402، 12:14

      درود بر شما،
      خواهش می‌کنم امدیوارم که موفق و پیروز باشید.

  • عباس پور

    25 مرداد 1400، 18:04

    من شنیدم برای حیطه پزشکی باید حتماً مجوزات خاصی داشته باشیم؟
    ایا این درسته؟
    و چه مجوز هایی لازمه

    • زهره تاجیک

      26 بهمن 1402، 12:14

      درود بر شما،
      بله باید پروانه طبابت داشته باشید تا بتونید پیامک‌های پزشکی ارسال کنید.

  • گلاب رحیمی

    04 مرداد 1400، 20:33

    سلام من از سایت دکتر فرزانپور وقت گرفتم و خیلی راحت برام پیامک اومد و وقتمو اعلام کرد بهم.رفتم بدون شلوغی مطب دکتر و ویزیت شدم
    بعدش چون خودمم سایت دارم پنل رو تهیه کردم و به جای ایمیل از پیامک استفاده کردم و خیلی راحت ترشد کارم
    ممنون شما هستم

    • مونا هادی

      18 مرداد 1400، 12:03

      خواهش می‌کنیم. بسیار عالی!

  • میثاق وب

    02 مرداد 1400، 11:23

    سلام وقت بخیر من ادمین سایت یک پزشک هستم خواستم بدونم من میتونم با افزونه بوکلی بوسیله پنل شما برای سایت نوبت دهی پزشک مورد نظرم وب سرویس پیاده سازی کنم؟
    ممنون میشم شرایطشو توضیح بدید.
    سپاس

    • نیلوفر اکبریان

      03 مرداد 1400، 09:22

      سلام وقت شما هم بخیر
      بله دوست عزیز، امکان‌پذیره! افزونه بوکلی، سامانه ملی پیامک رُ پشتیبانی می‌کنه و پیشنهاد می‌کنم برای دریافت توضیحات فنی و راهنمای فعال‌سازی با بخش فنی 02163404 تماس بگیرید.

  • نادر محمودراد

    31 تیر 1400، 21:16

    ما برای مطب استفاده کردیم پنل رو دیدیم برای لیست سیاه ارسال انجام نمیده و به دست بعضیا نمیرسه
    اومدیم نوبت دهی رو اینترنتی کردیم و تونستیم برای همه ارسال رو انجام بدیم و راحت ترم هست خداییش

    • نیلوفر اکبریان

      02 مرداد 1400، 11:21

      خیلی عالی. با خطوط خدماتی اشتراکی و وب‌سرویس دیگه نیازی هم نیست که دائماً به پنل پیامکی سر بزنید. همۀ مراحل اتوماتیک انجام میشه!

  • رادمند

    26 تیر 1400، 09:54

    سلام و وقت بخیر می خواستم بدونم آیا ملی پیامک سیستمی داره که بتونه برای بیماران مطب نوب بده با پیامک . یعنی به جای اینکه بیمار تماس بگیره براش خودکار پیامک نوبت دهی ارسال بشه

    • نیلوفر اکبریان

      26 تیر 1400، 14:23

      بله دوست عزیز، از داخل پنل قسمت ارسال به ابزار نوبت دهی دسترسی دارید

  • جهانبانی

    26 تیر 1400، 09:38

    سلام خسته نباشید من قبلا از یه سامانه پیامکی دیگه پنل داشتم اما همیشه متن های پیامکم برای مطب فیلتر میشد میخواستم بدونم توی سامانه شما هم این مشکل وجود داره یا خیر؟

    • نیلوفر اکبریان

      26 تیر 1400، 14:33

      دوست عزیز یکسری کلمات فیلتر هستند و به احتمال زیاد، در متن پیامکتون از این واژ‌ه‌ها استفاده کردید
      برای لیست کلمات فیلتر شده با ملی پیامک تماس بگیرید تا در نوشتن متن درست و استاندارد راهنمایی‌تون کنند

  • dr.allahkaram

    26 تیر 1400، 09:35

    سلام وقتتون بخیر بنده جراح زیبایی هستم و در کلینیکم خدمات زیبایی ارائه می دیم می خواستم بپرسم چطور میشه از خدمات پیامکی تون استفاده کرد ؟ و اینکه آیا من جواب گیرم یا نه؟

    • زهره تاجیک

      13 اسفند 1402، 10:46

      درود بر شما،
      اینکه جواب میگیرید یا نه بستگی به خیلی چیزها داره. اینکه از چه استراتژی‌ای برای تبلیغات استفاده کنید، متن پیامک چی باشه و غیره.
      اما برای کلینیک زیبایی باید پروانه طبابت رو داشته باشید و برای کارشناسان ما ارسال کنید.

  • دکتر رضا آذرم

    23 تیر 1400، 14:04

    تو روش بازاریابی پیامکی، آیا امکانی وجود داره که مثلا به بیماران بگیم برای رزرو نوبت، عدد 1 رو ارسال کنن؟ و یه پیامک اتوماتیک در جواب براشون ارسال بشه؟ مدت زمانی هم که این پیامک خودکار پاسخ، میخواد ارسال بشه، حدودا چند دقیقه هستش؟ سوال بعدیم، منوط به سوال قبلیه، اگر امکانش وجود داشت، کدوم پنل باید تهیه بشه؟

    • زهره تاجیک

      28 بهمن 1402، 14:02

      درود بر شما،
      برای نوبت دهی تو پنل باید از ماژول شماره دهی استفاده کنید. پنل مورد نیازش هم پنل تجاریه!
      مدت زمانش هم بسته به مخابرات و اپراتوره اما اغلب خیلی سریع و در چند ثانیه ارسال میشه.

  • تیموری

    14 تیر 1400، 11:37

    سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم پنل شما امکان نوبت دهی رو داره که خودش اتوماتیک وقتی کسی بهش پیام ارسال کرد بهش نوبت بده و پیامک کنه براش و همینطور که نوبت ها رو به تریب و منظم بده

    • زهره تاجیک

      28 بهمن 1402، 14:00

      درود بر شما،
      بله می‌شه از ماژول شماره دهی استفاده کرد.

  • علی زنگنه

    14 تیر 1400، 09:58

    سلام وقتتون بخیر؛ من در بخش it یک بیمارستان تازه ساز در غرب تهران فعالیت میکنم. یک نرم افزار تیم ما طراحی کرده برای اطلاع رسانی عمل ها و اطلاع رسانی دیگه به پزشکان. میخواستم بدونم آیا میتونم سامانه شمارو به نرم افزار خودم اتصال بدم.

    • زهره تاجیک

      13 اسفند 1402، 10:40

      درود بر شما،
      بله چرا که نه؟ با خرید یک پنل اقتصادی به بالا میتونید نرم افزار رو به سامانه متصل کنید و اطلاع رسانی انجام بدید.

  • سایه جهانگرد

    14 تیر 1400، 09:35

    سلام و دورد
    من منشی یک مطب زیبایی هستم می خوام برای نوبت دهی به مراجعه کنندگان از پنل پیامکی استفاده کنم این مورد امکان پذیر هست که به صورت خودکار انجام بشه و برای انجام این کار کدوم پنل پیامکی باید خریداری کنیم
    و ایا برای تبلیغات هم می تونم از پنل پیامکی استفاده کنم تو محدوده ی ازگل تبلیغات کنم

    • زهره تاجیک

      28 بهمن 1402، 14:00

      درود بر شما،
      بله دوست عزیز می‌تونید از ماژول شماره دهی استفاده کنید که باید براش یک پنل تجاری خریداری کنید. با همین پنل هم می‌تونید به انواع و اقسام امکانات دسترسی داشته باشید و تو محدوده خودتون تبلیغات کنید.

  • مینا اشکان

    13 تیر 1400، 12:45

    روزبخیر من منشی یک کلینینک زیبایی در منطقه غرب تهران هستم دکترمون گفتن که یک پنل برای تبلیغات پیامکی خریداری کنیم و پیامک تبلیغاتی ارسال کنیم من با مشاورین فروش شما بابته این موضوع صحبت کردم گفتن امکان ارسال پیامک تبلیغاتی در منطقه مورد نظرمون در سطح شهر تهران داریم من سواله دیگه ای که دارم و ممنون میشم پاسخ بدید این هست که ما میتونیم به تفکیک سن و جنسیت هم به صورت منطقه ای ارسال پیامک انجام دهیم چون بیشتر مراجعه کنندگان ما خانم هستن و اکثر خدمات برای خانم ها صورت میگیرد امکان انجام این فعالیت بر روی پنل ملی پیامک داریم؟
    خیلی ممنون

    • زهره تاجیک

      26 بهمن 1402، 12:33

      درود بر شما،
      بهتره که از ارسال پیامک زنده استفاده کنید که بتونید هم تفکیک جنسیت داشته باشید، هم بازه سنی و هم به منطقه!

  • s.samin

    13 تیر 1400، 11:56

    سلام بانک شماره های پزشکان به تفکیک تخصص هم دارید؟
    من تازه با پنل های پیامکی آشنا شدم و اگر امکانش باشه میخوام قبل از استفاده دمو از سایت داشته باشم
    ممنون میشم راهنمایی کنید.

    • زهره تاجیک

      26 بهمن 1402، 11:48

      درود بر شما،
      برای استفاده از پنل دمو باید به جای نام کاربری و رمز عبور کلمه mdemo رو بنویسید.

    • زهره تاجیک

      26 بهمن 1402، 12:24

      سلام دوست عزیز،
      برای استفاده از پنل دمو باید به جای نام کاربری و رمز عبور کلمه mdemo رو بنویسید.

  • دکتر مهشید جمشیدی

    12 تیر 1400، 21:06

    ما برای سایتمون استفاده کردیم از این مورد
    چون خط خدماتی نداشتیم به لیست سیاه پیامکمون نمیرفت
    ولی از طریق سایت که ثبت نام میکنن از همون طریق اطلاع رسانی هارو انجام میدم

  • حمیدرضا عظیمی

    12 تیر 1400، 20:34

    سلام وقت بخیر
    میشه یه راهنمایی کوچک بفرمائید برای مطب پزشک باید چجوری یک سیستم نوبت دهی پیامکی تهیه کرد و آیا کار سختیه یا راحت میشه انجام داد این کار رو

    • نیلوفر اکبریان

      13 تیر 1400، 08:20

      دوست عزیز باید پنل تجاری تهیه کنید و از قسمت ابزار ویژه سراغ ماژول نوبت‌دهی بشید
      کار دشواری نیست و ویدئو آموزشی هم داره که در آپارات منتشر شده
      اگر پنل ندارید، با 02163404 تماس بگیرید تا هم پنل براتون فعال بشه و هم آموزش کامل در اختیارتون قرار بگیره

  • dr.arasteh

    23 اسفند 1399، 17:12

    سلام من پزشک هستم و در زمینه پوست و مو و زیبایی فعالیت میکنم و نظام پزشکی دارم ولی مجوز تبلیغات رو ندارم
    میخواستم بدونم با نظام پزشکی امکان تبلیغات برای عید وجود دارد یا خیر؟
    همچنین از بانک شماره های شما میخوام استفاده کنم راهنمایی کنید لطفا

    • نیلوفر اکبریان

      24 اسفند 1399، 09:41

      دوست عزیز اگر برای مطبتون پنل می‌خواین برای ارائه مدارک با 02163404 تماس بگیرید تا همکاران تیم پشتیبانی راهنمایی‌تون کنند

  • رضا ارفعی

    21 اسفند 1399، 18:18

    من پزشک کودکان هستم و رزرو وقت یک سایت ایجاد کردم و از افزونه بوکلی استفاده میکنم شایط استفاده از خط خدماتی رو باید کجا بخونم

    • نیلوفر اکبریان

      23 اسفند 1399، 14:53

      دوست عزیز شرایط خط خدماتی رُ در لینکی که براتون گذاشتم مطالعه کنید

  • جهانبینی

    21 اسفند 1399، 16:55

    سلام به نظرم اینگونه پیامک ها به دلیل اینکه باید برای همه ارسال بشوند و باید از خط خدماتی استفاده بشه در غیر اینصورت پنل به نظرم بی مورد هستش
    اومدیمو یه مریض تبلیغاتش بسته بود اگه دریافت نکنه اذیت میشه…

    • نیلوفر اکبریان

      10 فروردین 1400، 15:00

      دوست عزیز می‌تونید پنل داشته باشید و از وب‌سرویس پیامکی و خط خدماتی استفاده کنید. در ضمن پنل ابزار نوبت‌دهی هم داره که در مطب دکتر، آزمایشگاه، رادیولوژی و …. قابل استفادست

  • اقای دکتر ازگار

    20 اسفند 1399، 15:29

    من منشی یک پزشک هستم و به تازگی از پنل پیامکی شما برای استفاده از افزونه بوکلی بر روی سایتمون استفاده میکنیم برای نوبتدهی به بیماران بسیار خوبم داره کار میکنه اما خوب منتظر خدماتی شدنش هستیم خبری نشد از بوکلی خدماتی؟
    مرسی از پاسخدهی

    • نیلوفر اکبریان

      10 فروردین 1400، 15:44

      درخواستتون برای تیم وب‌سرویس ارسال شد دوست عزیز

  • تیمور حسنعلی

    20 اسفند 1399، 15:03

    سلام ممنون از مقاله تون من قصد خرید پنل پیامکی رو دارم میخواستم بدونم که من پنل رو خریداری کنم روی پنل بهم خط اختصاصی میدید یا خودم باید خط خریداری کنم؟ و قصد خرید پنل شرکتی رو دارم

    • نیلوفر اکبریان

      10 فروردین 1400، 16:03

      دوست عزیز با تیم فروش 02163404 تماس بگیرید تا در این مورد راهنمایی‌تون کنند

  • کلینیک فوق تخصصی پوست مو و زیبایی

    19 اسفند 1399، 15:09

    سلام وقتتون بخیر.
    برای کلینیک فوق تخصصی پوست مو و زیبایی آیا امکان ارسال پیامک های اطلاع رسانی در خصوص مصرف دارو و میزان مصرف و موارد این چنینی امکان پذیر هست؟ لطفا شرایط و تعرفه ها را اعلام کنید.

    • نیلوفر اکبریان

      20 اسفند 1399، 10:38

      دوست عزیز لطفا متن پیامک رو برامون اینجا بنویسید تا برای کلمه‌های فیلتر شده بررسیش کنیم

  • زیبا حیدریان

    18 اسفند 1399، 21:31

    سلام خسته نباشید
    آیا از پنل های پیامکیتون برای یک ساختمون پزشکان میشه استفاده کرد برای نوبت دهی و ارسال جواب آزمایشات؟

    • نیلوفر اکبریان

      19 اسفند 1399، 10:13

      بله دوست عزیز، فرقی نداره چه شغلی دارید، می‌تونید از پنل استفاده کنید

  • سیاوش راجهلی

    16 اسفند 1399، 10:10

    مرسی از مقاله
    بانک شماره علاوه بر استان و شهر ایا بر اساس اصناف و مشاغل وجود داره من می خوام برای پزشکین و متخصصین پوست و مو ارسال پیامک انجام بدم و ایا این بانک شماره ها به صورت به روز در پنل ها قرار می گیرند ممنون میشم پاسخ بدید

    • نیلوفر اکبریان

      16 فروردین 1400، 13:51

      بله دوست عزیز، در قسمت بانک اصناف و مشاغل پنل می‌تونید برای اصناف و گروه‌های شغلی مختلف بر اساس استان یا زیرمجموعه شغلی پیامک بفرستید

  • بتن سازه ساوه

    01 اسفند 1399، 15:57

    با سلام مقاله ایی در رابطه با شغل مهندسین هم دارید؟
    بانک شماره هارو دارید چون من تو کار ساحتمان هستم میخواستم ببینم به چه صورت هستش و کاربرد داره برای من یا خیر.

    • نیلوفر اکبریان

      02 اسفند 1399، 10:49

      بله دوست عزیز، در بانک اصناف و مشاغل به جامعه مهندسان هم دسترسی دارید. شماره‌های این لیست با تفکیک استان و تفکیک زیرشاخه شغلی بهتون ارائه میشه!

  • نجف زاده

    27 بهمن 1399، 01:37

    علاوه بر اینکه میشه نوبت بیمار رو براشون یادآوری کرد، سیستمی دارید که نوبت دهی پیامکی باشه؟
    یعنی خود سامانه نوبت بده بهش

    • نیلوفر اکبریان

      27 بهمن 1399، 10:23

      بله دوست عزیز، پنل ملی پیامک ابزار نوبت‌دهی هم داره که برای مطب، کلینیک، آرایشگاه و هر کسب‌وکاری که مراجع زیاد داشته باشه، استفاده میشه

  • شهرزاد

    26 بهمن 1399، 17:24

    سلام خسته نباشید من نیاز به تعدادی شماره پزشکان دارم برای ارسال پیامک های تبلیغاتی که می خوام بفرستمپیامک هایی که می خواستم بفرستم برای پزشکان برای تبلیغ املاک و ویلا هستش در شمال کشور که فکر می کنم پزشکان مهندسین یا وکلا قدرت خرید از املا ک ما رو دارند واقعیتش هزینه قابل توجهی رو برای تبلیغات کنار گذاشتم اما می خوام که هدف گیری م هم درست باشه تا پولم به هدر نره

    • نیلوفر اکبریان

      28 بهمن 1399، 11:26

      بله دوست عزیز می‌تونید از بانک اصناف و مشاغل پنل استفاده کنید و برای جامعه شغلی موردنظرتون به تفکیک استان، پیامک بفرستید

  • ساغر زیارتی

    24 بهمن 1399، 16:55

    من کارم زیبایی هستش و از هر کجا که پنل خریداری کردم به من گفتن که نمیتونم از سامانه بابت ارسال پیامک های زیبایی استفاده کنم و باید مجوز بگیرم میشه راهنمایی کنید که باید از کجا مجوز تهیه کنم من جواز پزشک رو دارم و مشکلی هم ندارم دیگه باید چه مجوزی دریافت کنم که بتونم ارسال پیامک داشته باشم.

    • نیلوفر اکبریان

      25 بهمن 1399، 09:13

      دوست عزیز باید مدارک محل کارتون رُ به عنوان شخص حقوقی یا شخص حقیقی به عنوان مجوز تحویل بدید. برای اطلاعات بیشتر با 02163404 تماس بگیرید

  • نگار صحرایی

    21 بهمن 1399، 11:25

    سلام خسته نباشین
    من در یک مطب کارای ماساژ و ماسک های گیاهی رو انجام میدم بصورت شخصی
    آیا ارسال اینگونه متون مورد تایید هستش برای اپراتور؟ یا این کلمات هم مجوز میخواد؟
    نزدیکه عیده میخوام تبلیغ کنم برای جوانسازی پوست

    • نیلوفر اکبریان

      04 اسفند 1399، 11:17

      دوست عزیز باید مدارکتون بررسی بشه، با تیم فروش 02163404 تماس بگیرید

  • میرعلی اکبری

    20 بهمن 1399، 10:42

    عذرخواهی میکنم من چی جوری میتونم قبل از خرید پنل بانک شماره پزشکان پنل شما هم چک کنم بعد اگر مورد تاییدم بود پنل خریداری کنم چون من تمامی تخصص هارو نیاز ندارم یک سری تخصص خاص مد نظرم هست.
    اگر پنل دمو باشه که بتونم این موارد چک کنم سپاسگذار شما خواهم بود.

    • نیلوفر اکبریان

      20 بهمن 1399، 14:22

      دوست عزیز متاسفانه چنین امکانی وجود نداره، پنل بانک شماره‌های جامع و به‌روزی به تفکیک مشاغل و استان داره و شما بعد از دریافت سامانه به این بانک شماره دسترسی دارید

  • داوود رفسنجانی

    19 بهمن 1399، 15:21

    سلام ممنون از مقاله تون
    من برای یک مطب میخواهم از این پنل پیامکی استفاده کنم فقط این امکان را دارید که برای هر مریض نوبت بهش پیامک بشه و این نوبت ها به صورت اتوماتیک ارسال بشن و بین همه ی بیماران به صورت درست و غیرتکراری ثبت بشه؟ این امکان در پنل وجود داره یا خیر باید نرم افزاری برای این کار تهیه کنیم؟

    • نیلوفر اکبریان

      20 بهمن 1399، 08:51

      بله دوست عزیز پنل ابزار منشی و نوبت‌دهی داره که می‌تونید برای وقت دادن به بیمار، بعد از ارسال عدد یا حرف مشخصی، تنظیم و فعالش کنید

  • راحله سرو

    14 بهمن 1399، 08:40

    سلام وقت بخیر بنده یک فروشگاه دارم در منطقه ی 10 تهران و فروشگاه محصولات فرهنگی مثل کتاب ویدیو های اموزشی هست و یک سایت هم جدیدا برای خودم درست کردم می خواستم بدونم من می تونم لینک سایت خودمو تو متن پیامک ها قرار بدم یا این که امکان پذیر نیست

    • نیلوفر اکبریان

      02 اسفند 1399، 14:54

      دوست عزیز برای ارسال لینک باید از سرشماره‌های خط 3000 و 50004 درخواست خط بدید

  • dr مازیار مهرپرور

    03 بهمن 1399، 04:54

    ببخشید من میخواستم پنل پیامکی تهیه کنم اما متوجه شدم که انگار ارسال بعضی کلمات مربوط به خدمات پزشکی فیلتر میشه . چون ما یک کلینیک زیبایی هستیم و نیاز داریم که به مخاطب های خانم بیشتر تبلیغات انجام بدیم که شامل کلماتی مثل لیزر و بوتاکس و تزریق ژل هست. همین طور برامون مهمه که به خانمها و آقایان برای اساس تفکیک جنسیت پیامک ارسال کنیم . و برای آقایون کلمه مزوتراپی یا کاشت مو آیا فیلتره؟

    • نیلوفر اکبریان

      05 بهمن 1399، 10:15

      دوست عزیز کلماتی که انتخاب کردید، متاسفانه فیلتره! برای لیست کلمات با 02163404 تماس بگیرین!

  • دكتر غلامى

    01 بهمن 1399، 01:43

    با عرض سلام و خسته نباشيد ممنون از مقاله مفيدتون
    سوالى از خدمتتون داشتم بابت اين امكان نوبت دهى كه گفتيد اين امكان در پنل شما طراحى شده تا اين مورد ارسال بشه يا ما بايد خودمون نرم افزاري در اين خصوص داشته باشيم كه پنل متصل كنيم جهت اختصاص نوبت ها.
    ممنون از پاسختون

    • نیلوفر اکبریان

      07 بهمن 1399، 16:21

      خیر نیازی به هیچ برنامه‌ای نیست، این ابزار در پنل طراحی شده و در اختیارتون قرار می‌گیره فقط باید تنظیمات موردنظرتون رو انجام بدید

      • shima

        29 بهمن 1399، 22:08

        امکان تست و بررسی این امکان روی پنل وجود داره؟ کدوم پنل این قابلیت رو داره؟

        • نیلوفر اکبریان

          30 بهمن 1399، 09:01

          دوست عزیز پنل ملی پیامک دمو نداره ولی بعد از خرید پنل، ابزارهای ارسال پیام رُ می‌تونید تست کنید

  • علیرضا رجبی

    30 دی 1399، 20:30

    یه سوال داشتم. میخواستم ببینم ملی پیامک چرا برای ارسال پیامک تبلیغاتی برای پزشکان، در ازای دریافت مجوز ارسال اجازه ارسال رو میده و حتما باید مجوز داشته باشیم؟ یعنی این هایی که ارسال میکنند همگی مجوز دارند؟

    • نیلوفر اکبریان

      05 اسفند 1399، 14:23

      بله دوست عزیز بر اساس قوانین، به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی باید حتماً مجوز داشته باشید.

  • نسرین شیاثی

    30 دی 1399، 17:37

    از وفتی خانم دکترمون شروع کرده به تبلیغات برای مطبش تاثیرشو گذاشته واقعا . البته هیچوقت مریض شدن مردم عزیز رو نمیخوایم ما صرفا جهت تعریف و تشکر از ملی پیامک این متن رو نوشتم.

  • یاسمین

    30 دی 1399، 17:24

    سلام برای ارسال پیامکهای مرتبط با پزشکی، نظام پزشکی دکترمون مورد تاییده یا باید مجوز تبلیغات رو داشته باشیم
    ما پیج اینستاگرام داریم و بیشتر از پنل پیامکی اون رو برای مشاهده نمونه کارهای جراحی دکتر میخوایم معرفی و تبلیغ کنیم.
    پیشاپیش سپاس از پاسخگوییتون

    • نیلوفر اکبریان

      10 اسفند 1399، 12:44

      دوست عزیز اگر کلینیک یا درمانگاه هستید، برای تحویل دادن مدارکتون به عنوان شخص حقوقی با تیم فروش 02163404 تماس بگیرید

  • یاسر نوری

    30 دی 1399، 15:18

    باسلام خدمت شما عزیزان؛ من یک سایتی ایجاد کردم با وردپرس و از افزونه بوکلی دارم استفاده میکنم این افزونه فقط شما و یک شرکت دیگه رو پشتیبانی میکنه اون شرکت میگه من خط خدماتی اشتراکی ارائه نمیدم و حتی این افزونه خط خدماتی مارو پشتیبانی نمیکنه میخواستم بدونم آیا از شما موقعی که پنل خریداری کنم مشکلی بابت استفاده از خط خدمایت اشتراکی شما وجود ندارد.

    • نیلوفر اکبریان

      19 اسفند 1399، 13:58

      دوست عزیز با تیم ملی پیامک باید صحبت کنید، با 02163404 تماس بگیرید

  • مهرنوش بخشی

    20 دی 1399، 22:59

    من منشی دکتر حقیقت پناه دندانپزشک بسیار محترم در محدوده شرق شهر تهران هستم و از پنل پیامکی شما برای تعیین وقت یاداوری نوبت بیماران چند روز قبل از موعد و همچنین نوبت دهی به صورت انلاین در سایت و تبلیغات در محدوده شرق استفاده میکنم مقالتونو خوندم به خوبی همه چی توضیح داده شده و واقعا به همبن ترتیب میباشد از همینجا خواستم از تیم بسیار توانمند ملی پیامک تشکر کنم و بگم همه دکترها در هر تخصصی که هستنند حتما باید یک پنل پیامکی داشته باشند تا همه چی از جمله تعیین وقت بیماران به درستی و منظم انجام بشه، قطعا بی تاثیر نخواهد بود.
    با تشکر از ملی پیامک

  • دکتر پورقهرمان

    07 دی 1399، 22:17

    سلام وقت بخیر.
    چند وقت پیش تو ایام پیک کرونا یک پنل از یه سایت دیگه گرفتم که رایگان بود. پیامک های تست از پنل ارسال میشد اما پیامک هایی در رابطه با کرونا و اصطلاحات تخصصی ارسال نمیشد. هرچقدر با پشتیبانیشون تماس میگرفتم، جواب نمیدادن.
    شما علت رو میدونین؟ تو سامانه شما هم همینطوره؟ راهکار برای رفع مشکل چیه؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمائید.

    • نیلوفر اکبریان

      08 دی 1399، 10:49

      دوست عزیز بعضی از کلمات فیلتر شده هستن و برای ارسال تائید نمیشن، در مورد لیست کلمه‌های فیلتر دار هم می‌تونین از بچه‌های پشتیبانی (02163404) راهنمایی بگیرین و هم اینکه متن پیامتون رو مجدد بدون این کلمات بازنویسی کنید

  • سارا جواهری

    06 دی 1399، 21:57

    سلام بنده می خوام برای هر مریض نوبتش بهش پیامک بشه بعد از هر ویزیت هم مشخصات پرونده براش ارسال بشه همچنین می خوام نظر سنجی کنم بابت خدماتی که ارائه میدهیم یک مرکز مشاوره هستیم

    • نیلوفر اکبریان

      07 دی 1399، 11:13

      سلام، دوست عزیز همه این امکانات نظرسنجی، کددهی و منشی رو پنل پیامکی داره و میتونین کارتون رو انجام بدین. برای تهیه پنل مرکز مشاوره، با تیم پشتیبانی 02163404 تماس بگیرین تا شرایط رو براتون توضیح بدن.

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید