30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
آموزش ارسال پیامک تبلیغاتی

آموزش ارسال پیامک تبلیغاتی

3

در عصر تکنولوژی، عرضه بیشتر از تقاضاست و در این شرایط عرضه کننده‌ای موفق خواهد بود که در وحله اول مشتری‌های بالقوه خود را بشناسد، در وحله دوم مشتریان بالقوه خود را به مشتری‌های بالفعل تبدیل کند، در وحله سوم به تعداد مشتریان بالفعل خود بیافزاید و مشتریان قبلی خود را حفظ کند. اما اکثر کسب‌و‌کارها به دنبال راهی هستند تا هم مقرون به‌صرفه باشد و هم در سریع‌ترین زمان ممکن، نتیجه و بازخورد آن را ببینند.

حتماً برای بازاریابی کسب‌و‌کار خود راه‌های مختلفی را امتحان کرده‌اید و طبیعتاً به این نتیجه رسیده‌اید که یکی از موثرترین راه‌های بازاریابی و ارتباط با مشتری، ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه از طریق "سامانه پیامکی" است. اما شاید افرادی باشند که این سئوال در ذهنشان به وجود آمده باشد، چرا با وجود شبکه‌های اجتماعی باز هم ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی یا بازاریابی پیامکی، طرفداران بسیاری دارد؟

چرا با وجود شبکه‌های اجتماعی باز هم ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در جایگاه اول قرار دارد؟

مشاهده پیامک‌ها توسط افراد به دلیل عدم نیاز به اینترنت و دریافت سریع توسط گوشی‌های هوشمند، نسبت به بقیه پل‌های ارتباطی یعنی "شبکه‌های اجتماعی" مورد پذیرش‌تر و در دسترس‌تر است.

آمار نشان می دهد که 96درصد از کاربران تلفن‌های هوشمند با توجه به هزینه پیامک همراه اول، هنوز هم از پیامک استفاده می‌کنند؛ از طرف دیگر تحقیقات نشان داده است که بازاریابی پیامکی، 10برابر تاثیرگذاری بیشتری نسبت به سایر روش‌های بازاریابی و تبلیغات دارد. بنابراین با توجه به اهمیت "ارسال پیامک‌های تبلیغاتی انبوه" به عنوان موثرترین پل ارتباط با مشتری، کیفیت پیام‌ها و هدفمند بودن این روش، بسیار حائز اهمیت خواهد بود. در ادامه به بیان چیستی و مزایای ارسال پیام تبلیغاتی می پردازیم.

حال که با مضمون پیامک انبوه آشنا شدیم باید بدانیم که استفاده از این روش تبلیغاتی "مخاطب دوست" چه مزایایی برای انواع و اقسام کسب‌و‌کارها دارد، که در ادامه به بررسی مزایای این روش تبلیغاتی پربازده می‌پردازیم.

پیام تبلیغاتی انبوه چیست؟ و چه مزایایی دارد؟

متن کوتاه، جذابی که برای معرفی محصولات و خدماتتان ببرای مخاطبتان ارسال می‌کنید، پیامک تبلیغاتی نامیده می‌شود. حال اگر همین پیامک را به بیش از یک مخاطب بفرستید، اقدام به ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه نموده‌اید. اما این شیوه ارسال پیامک چه مزایایی دارد؟ در ادامه به برخی از این مزایا اشاره نموده‌ایم...

  • تبلیغات هدفمند متناسب با نوع کسب‌و‌کار، خدمات و محصولات؛
  • امکان ارسال پیامک با انتخاب نوع مخاطب، به صورت زیر:

- ارسال پیامک با کدهای پستی
- ارسال پیامک به مشاغل مختلف
- ارسال پیامک به اپراتورهای مختلف
- ارسال پیامک بر اساس نقشه
- ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت
- ارسال پیامک به دفترچه تلفن

  • ارسال پیامک مناسبتی؛
  • ارسال پیامک از طریق دکل مخابرات (BTS)؛
  • ارتباط مستقیم با مشتری ها و ایجاد ارتباط موثر (CRM)؛
  • موانع کمتر نسبت به شبکه‌های اجتماعی در برابر فیلترینگ؛
  • هزینه کمتر در برابر هزینه‌های تبلیغات تلویزیونی، اینترنتی و...؛
  • گسترش سریع تبلیغات پیامکی نسبت به سایر تبلیغات؛ (آمار نشان میدهد 95 درصد پیام ها در چند دقیقه اول ارسال، خوانده می شوند.)
  • اطمینان از خوانده شدن پیامک‌های ارسال شده؛

روش‌های ارسال پیام تبلیغاتی انبوه

1- استفاده از پنل اس ام اس؛

در این روش با خرید پنل اس ام اس از شرکت‌های ارائه دهنده سامانه‌های پیامکی، می‌توانید برای مخاطبان و بانک شماره‌هایی که این سامانه در اختیار شما، قرار می‌دهد، اقدام به ارسال پیامک تبلیغاتی به صورت تکی و یا انبوه نمایید.

به جرئت می‌توان گفت یکی از بهترین و کارآمدترین سامانه‌های پیامکی معتبر و شناخته شده سامانه پیام کوتاه "ملی پیامک" است که از امکانات منحصر به فردی من جمله امکان ارسال حجم زیادی از پیامک‌های تبلیغاتی به طور همزمان و در کمتر از یک دقیقه، برخوردار است.

2- مودم GSM؛

ساز‌و‌کار ارسال و دریافت پیامک انبوه در مودم GSM کاملاً با پنل پیامکی متفاوت است. در حقیقت این مودم‌ها سیستم‌های ارتباطی بین‌المللی (Global System for Mobile Telecommunications) هستند که به اختصار به آنها (GSM) گفته می شود. در واقع GSM ها امکان ارتباط دو طرفه بین سیستم‌های مختلف را فراهم می‌کنند.

این مودم‌ها برای مناطقی که دسترسی به سیستم‌های مخابراتی معمولی یا دکل‌های ارتباطی وجود ندارد، به کار گرفته می‌شوند و معمولاً موبایل‌ها را به سایر سیستم‌های ارتباطی متصل می‌کنند. مودم GSM در ارسال پیامک انبوه نیز به کاربرد دارد اما استفاده از آن با دردسرهای زیادی همراه است.

عدم ارائه گزارش، عدم بازگشت هزینه پیامک‌های ارسال نشده (درست برعکس پنل اس ام اس) و همچنین نیاز به تجهیزات فیزیکی با هزینه‌های بالا، از معایب این سیستم می‌باشد؛ همین دلایل سبب شده تا اکثر کاربران، استفاده از پنل پیامکی و سامانه پیام کوتاه را به سیستم GSM ترجیح دهند.

همانطور که قبلاً بیان شد استفاده از پنل پیامکی به دلیل کیفیت بالا، مقرون به صرفه بودن و امکانات ویژه آن، مخاطبین زیادی را به خود جلب کرده است.

از طرفی تعداد شرکت‌های ارائه دهنده پنل‌های پیامکی روز به روز در حال افزایش است، اما در میان این همه پنل‌های پیامکی که هریک از این شرکت‌ها ارائه می‌دهند، کدام‌یک بهترین گزینه برای خرید پنل اس ام اس و تبلیغات کسب‌و‌کار شماست؟!

برای پاسخ به این سوال باید با ویژگی‌ها و امکاناتی که یک پنل ایده‌آل در اختیار شما می‌گذارد آشنا باشید تا هریک از این امکانات رو در پنل‌های مختلف باهم مقایسه و بهترین آنها را انتخاب کنید؛ ما همراه باشید.

امکانات یک پنل پیامکی ایده‌آل

  • سرعت بالا؛
    یک پنل اس ام اس خوب و مناسب باید سرعت ارسال پیامک بالایی داشته باشد. یعنی بتوان در کمترین زمان، بیشترین پیام کوتاه را برای مخاطبین ارسال کرد.
    به طور مثال درپنل پیام کوتاه سامانه "ملی پیامک"، می‌توان بیش از چند‌صد پیامک را در کمتر از یک دقیقه ارسال کرد، این سرعت نسبت به پنل های پیامکی موجود در بازار، فوق العاده بالاتر است.
  • ارائه گزارش پیامک‌های ارسالی؛
    در زمان استفاده از پنل اس ام اس باید این امکان برای کاربر فراهم باشد که فرایند انجام شده را به صورت گزارش دریافت کند.
    این گزارش شامل آیتم‌هایی همچون: پیام دریافت شده، پیام ارسال شده، پیام ارسال نشده، پیام دریافت نشده و... میباشد.
    با این مزیت و امکان ویژه می‌توان استراتژی بیزینسی خود را طرح‌ریزی نمود. به‌طور مثال، در پنل پیام کوتاه "ملی پیامک" جزئیات عملکرد پنل، همانند پیامک‌های ارسال نشده و میزان وجه بازگشتی از آنها نیز گزارش می‌شود.
  • بازگشت هزینه پیامک‌های برگشت خورده؛
    گاهاً ممکن است در جریان ارسال و دریافت پیامک‌ها، مشکلاتی به وجود آید و برخی پیام‌ها به مخاطب مورد نظر نرسد، در اینصورت پنل اس ام اس با کیفیت نه تنها در گزارشی پیام‌های ارسال نشده را به شما یادآور می‌شود، بلکه امکان بازگشت هزینه پیام‌های نرسیده را نیز فراهم می‌کند.
    در پنل اس ام اس "ملی پیامک" اگر شما 10000 پیام ارسال کنید ولی 50 پیام ارسالی به دست مخاطب نرسد، هزینه آن 50 پیامک به حساب کاربری شما، عودت داده می‌شود.
  • داشتن بانک شماره‌های کامل؛
    با توجه به اینکه هدف اصلی استفاده از پنل اس ام اس، ارسال پیام‌های تبلیغاتی به طیف خاص مورد نظر ماست، سامانه‌های پیام کوتاه با داشتن بانک شماره‌های دسته‌بندی شده، در زمان ارسال به شما کمک می‌کنند تا لیست مخاطبین مورد نظر خود را مشخص کنید و حتی ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت را برای شما فراهم می‌سازد، بنابراین هرچه شماره‌های بانک اطلاعاتی پنل بیشتر و کامل‌تر باشد، مخاطبین بیشتری را می‌توانید هدف بگیرید.
  • پشتیبانی فنی قوی شرکت ارائه دهنده پنل؛
    از مهم‌ترین ویژگی‌های یک پنل اس ام اس ایده‌آل، برخورداری از پشتیبانی قوی و پاسخگویی 24 ساعته و به موقع آن است. پشتیبانی شرکت‌ ارائه دهنده‌ پنل، باید به صورت شبانه‌روزی در دسترس کاربران باشند تا در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوالی، پاسخگوی کاربران باشد.
    "ملی پیامک" از جمله پنل‌هایی است که در 7 روز هفته و به صورت 24 ساعته به صورت تلفنی، تیکت و ایمیل، در خدمت تمامی کاربران خود می‌باشد.
  • تعرفه مناسب و امکانات کامل؛
    این آیتم یعنی تعرفه‌ها، یکی از مورد توجه‌ترین بخش برای همه کاربران است. زیرا کاربر توقع دارد در مقابل هزینه‌ای که می‌پردازد امکاناتی متناسب با نیاز خود و با تعرفه‌های مناسب و مقرون به صرفه، بهره ببرد.قیمت پنل اس ام اس "ملی پیامک" در مقابل امکانات و پشتیبانی که به شما ارائه می‌دهد، بسیار مناسب است.

در همین جا باید خاطر نشان کرد که پنل رایگان اس ام اس سرابی بیش نیست و با تهیه این نوع پنل‌ها خواهید دید که نه تنها پشتیبانی مناسبی به شما ارائه نخواهد شد، بلکه با چند برابر هزینه معمول باید امکانات مورد نیاز را نیز خریداری کنید. اما "ملی پیامک" پنل‌های خود را به گونه ای طرح‌ریزی نموده است تا، هر کسب‌و‌کاری، چه نوپا و چه شناخته شده، متناسب با نیاز و بودجه خود بتواند آن را تهیه کند و از امکانات اختصاصی آن من جمله افزونه تایید و فعالسازی ثبت نام وردپرس توسط پیامک، استفاده نماید.

در نهایت اینکه...

انتخاب رسانه تبلیغاتی باید علاوه بر اینکه متناسب با هدف و بودجه هر کسب‌و‌کاری صورت پذیرد، در دسترس همه افراد جامعه نیز باشد و از آنجاکه اکثر مخاطبان و افراد جامعه، تلفن همراه دارند، تبلیغات پیامکی با استفاده از سامانه پیامکی، بیشترین بازده را در جذب مخاطب و تبدیل آن به مشتری وفادار خواهد داشت.

چگونه وفاداری مشتری را با پیامک افزایش دهید؟حتما بخوانید: چگونه وفاداری مشتری را با پیامک افزایش دهید؟

اگر هنوز درباره انتخاب رسانه تبلیغاتی خود، مردد هستید و تصمیم نگرفته‌اید، ما به استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق پنل پیامکی "ملی پیامک" را پیشنهاد می‌کنیم.

با استفاده از این پنل و امکانات کامل و منحصر به فرد آن، دیگر نگران جذب و حفظ مخاطب نخواهید بود چراکه پنل ملی پیامک علاوه بر امکانات ویژه‌ای که دارد، با قرار دادن امکان 30 روز بازگشت وجه، خیال شما را از کیفیت امکانات و پشتیبانی فنی قوی خود، راحت می‌کند تا انتخابی دقیق و مقرون به‌صرفه داشته باشید.

پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا با مراجعه به وبسایت "ملی پیامک" به آدرس  www.melipayamak.com و یا تماس با شماره 63404-021 داخلی 1، پنل خود را سفارش دهید و شاهد رونق کسب‌و‌کار خود باشید.

 

 

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
1دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • هادی افتخاری

    29 اسفند 1401، 01:50

    من تازه کارمو راه انداختم مشتری ندارم آیا به دردم میخوره اس ام اس یا حتما باید مشتری های خودمو داشته باشم؟

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید