30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
چرا پیامک های تبلیغاتی تان مورد توجه قرار نمی گیرد؟

چرا پیامک های تبلیغاتی تان مورد توجه قرار نمی گیرد؟

0

چرا پیامک های تبلیغاتی تان مورد توجه قرار نمی گیرد؟

آیا حدس می زنید که کاربران پیامک های شما را نادیده می گیرند؟ احتمالا حدس شما درست است. در حقیقت، ممکن است در شرایط خاص، مشتریان حتی پیامک های شما را باز نکنند. ما نمی خواهیم شما را از این بابت نگران کنیم. این اتفاق در شرایط عادی رخ نخواهد داد. اما اگر شما فکر می کنید که پیامک هایتان با چنین بازخوردی روبرو می شود، بهتر است راه حلی برای این مسئله بیاندیشید. به شما پیشنهاد می کنیم از راه کارهایی که در زیر برای شما پیشنهاد داده ایم استفاده کنید و مطمئن شوید که هیچ کدام از این اشتباهات را مرتکب نمی شوید.

پیامک های زیادی را برای مشتریان خود ارسال می کنید

حتی اگر شما به همان میزان پیامکی که وعده داده بودید، اس ام اس ارسال نمایید ممکن است تعداد پیامک هایتان مناسب شرایط و نیازهای برخی از مشتریانتان نباشد. فرض کنید شما به مشتریان خود وعده داده اید که در ماه 6 پیامک به آنها ارسال می کنید، اما ممکن است 6 پیامک برای برخی از مشتریان زیاد باشد و موجب آزرده خاطری آنها شود. برای برقرار کردن تعادل بین مشتریان خود بهتر است این رقم را به 5 کاهش دهید. همچنین، هیچ وقت بدون هدف پیامک ارسال نکنید. همیشه هدف از ارسال پیامک را برای خود و مشتریانتان شفاف سازی کنید.

پیامک های شما با نیازهای مشتریانتان ارتباطی ندارند

این فرض را همیشه در ذهن داشته باشید که شاید پیامک ها و پیشنهادهای شما به علایق و نیاز های برخی از مشتریانتان در ارتباط نیستند. به این ترتیب پس از چند بار ارسال پیامک به ایشان، آنها تصمیم می گیرند که دیگر پیامک های شما را مطالعه نکنند و در نهایت نیز عضویت خود در خبرنامه پیامکی شما را لغو می کنند.

اعضای خبرنامه پیامکی شما صلاحیت کافی را ندارند

این احتمال وجود دارد که پیشنهاد ها و پیامک های شما بسیار فوق العاده باشند اما شما این اس ام اس ها را برای افراد مناسب ارسال نمی کنید. در بازاریابی پیامکی باید بیشتر به کیفیت اهمیت دهید تا کمیت. اگر شما برای 1000 نفر پیامک تبلیغاتی ارسال می کنید و تنها 1% از آنها به پیامک های شما اهمیت می دهند، تجارت شما با مشکل روبرو خواهد شد. بهتر است که افرادی که به تجارت و فعالیت شما علاقه دارند را به فهرست خبرنامۀ پیامکی خود دعوت کنید.

***

اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی ملی‌پیامک به شماره تلفن 02163404 تماس بگیرید.

 

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید