30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
چرا باید شروع به ارسال پیامک تبلیغاتی کنید؟

چرا باید شروع به ارسال پیامک تبلیغاتی کنید؟

5

دیگه هارد وفلش نمی خوام!

گوشیم هم پرنمیشه!

چون«ابرتو»هم تا1000گیگ فضای ذخیره سازی بهم میده، هم میشه تا31فروردین بابیشترین بارگذاری،یکی از10 برنده جایزه 1400گیگ اینترنتش شد!

lnk.amaroid.net/s/1FnQXQgD

پیامک تبلیغاتی بالا را بخوانید، صاحبان کسب‌وکار «ابرتو» نیاز مخاطب را شناخته و اس ام اس را بر اساس نیاز و مشکل احتمالی کاربر شروع کردند. در ادامه با گذاشتن زمان تا ۳۱ فروردین و لینک سایت، مخاطب را تشویق به کلیک روی لینک و خرید محصول می‌کند. ارسال پیامک تبلیغاتی یکی از روش‌های هوشمندانه و هدفمند برای جذب مشتری است، که همهٔ کسب‌وکارهای موفق برای رشد و دیده شدن محصولات، از آن استفاده می‌کنند. شما برای تبلیغات محصولات و خدمات خود از روش بازاریابی پیامکی استفاده می‌کنید؟

 در ادامه به بررسی مزایای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی می‌پردازیم و توضیح می‌دهیم که چرا پیامک یک ابزار مناسب است. 

در کار و وقت خود صرفه‌جویی کنید

ارسال پیامک تبلیغاتیلازم نیست که شما یک متن طولانی برای پیامک خود بنویسید. یا بهتر است بگویم که نمی‌توانید این کار را انجام دهید. بنابراین نوشتن و ارسال پیامک وقت چندانی نمی‌گیرد و  می‌توانید وقت خود را صرف کارهای دیگری کنید.

یک پیام کوتاه ولی شیرین 

مطمئن باشید که مشتریان قدر پیام‌های کوتاه شما را می‌دانند و از این موضوع خوشحال هستند که با متن‌های تبلیغاتی طولانی و حوصله سر بر روبرو نشدند. در نتیجه حتماً پیامک‌ها را می‌بینند و اگر پیام جذاب باشد، خرید می‌کنند.

مشتریان در متن تبلیغ گم نمی‌شوند

احتمال اینکه مشتری از کلمات گیج شده و نتواند منظور شما را متوجه شود، بسیار کمتر است. جمعاً 70 کاراکتر برای آن‌ها ارسال کردید و اصل مطلب را مستقیم گفتید، پس دلیلی برای سردرگمی مخاطب وجود ندارد.

ارسال پیامک تبلیغاتی

پیامک به عنوان اسپم شناخته نمی‌شود

ایمیل شما ممکن است توسط سیستم به عنوان یک اسپم شناخته شود و مخاطب هیچوقت آن را نبیند، اما این اتفاق برای پیامک تبلیغاتی نمی‌افتد و مطمئن باشید که حتماً به دست مشتری می‌رسد.

راهی صمیمی برای برقراری ارتباط 

برای بسیاری از افراد، موبایل تبدیل به بخشی از هویت آن‌ها شده است، بنابراین ارسال یک پیامک به معنی آغاز یک ارتباط صمیمی و مستقیم است. سعی کنید متن پیام هم لحنی صمیمی داشته باشد. هیچ مخاطبی پیام‌های تبلیغاتی تکراری را دوست ندارد.

تبلیغ محصولات را با پیامک بفرستید

ارسال پیامک تبلیغاتیبازاریابی پیامکی مزایای بسیار زیاد و گوناگونی دارد، ما در این مطلب به ۵ مورد از مزیت‌های این بازاریابی اشاره کردیم، که چرا بازاریابی پیامکی واقعاً ارزش وقت گذاشتن دارد. بهتر است بیش از این وقت را تلف نکنید و قبل از سایر رقبای خود شروع کنید. سامانه ملی پیامک بیش از ۱۰ سال است که در زمینه ارائه پنل پیامکی فعالیت می‌کند. می‌توانید از سامانه ملی پیامک برای خرید سامانه استفاده کنید و اگر نیاز به راهنمایی دارید، کافیست به شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ زنگ بزنید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

اگر تا به‌حال از بازاریابی پیامکی برای تبلیغات محصول و خدمات خود استفاده کردید، نظرات خود را در قسمت دیدگاه‌ها برای ما و کاربران ملی پیامک بنویسید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید