30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
پیامپ چیست یا چگونه از روی نقشه پیامک ارسال کنیم؟

پیامپ چیست یا چگونه از روی نقشه پیامک ارسال کنیم؟

99

تبلیغاتی محلی یا Local Advertising، بخش مهمی از استراتژی‌های بازاریابی را تشکیل می‌دهد. مطمئناً کسب‌و‌کار جدیدی که در یک منطقه راه‌اندازی می‌شود، علاقه دارد خود را به بهترین شکل به اهالی یا رهگذران آن منطقه معرفی کند. مشتریان محلی، از چند جهت مزیت دارند و ترغیب کردن آن‌ها به استفاده از خدمات‌تان برای شما نفع بیشتری دارد. از این رو قصد داریم در این مقاله مزیت‌ها ارسال پیامک از روی نقشه (پیامپ) را بررسی و نحوه انجام آن را شرح دهیم.

قدرت پیامک تبلیغاتی را دست کم نگیرید!

اگر به دنبال افزایش درآمد و گسترش کسب و کار خود هستید، با ثبت نام در ملی پیامک و ارسال پیامک تکی و انبوه، مشتریان جدیدی جذب و از آن ها نگهداری کنید و رابطه و تعاملی طولانی ایجاد کنید.
10% تخفیف!
MPC10
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

مزیت‌های ارسال پیامک از روی نقشه

ارسال پیامک از روی نقشه سه مزیت مهم دارد:

جذب هم‌محله‌ای‌ها با ارسال پیامک از روی نقشه

اولین مزیت این است که مشتریان محلی در مجاورت کسب‌و‌کار شما زندگی می‌کنند؛ پس به‌راحتی ترغیب می‌شوند تا برای رفع نیازهایشان به شما مراجعه کنند. همین موضوع باعث گسترش روابط و مراودات شما با مشتریان‌تان می‌شود. شاید تعجب کنید، اما بیشتر افراد ترجیح می‌دهند از آرایشگاه، باشگاه، فروشگاه، رستوران و امکانات موجود در محل زندگی خودشان، خدمات دریافت کنند. یک آرایشگاه به‌سادگی می‌تواند با تبلیغات محلی درست، مشتریان خودش را در آن منطقه افزایش دهد.تبلیغات محلی

افزایش تعداد مشتریان دائمی

دومین مزیت که در تبلیغات محلی وجود دارد این است که با اطلاع‌رسانی درست در یک محدوده می‌توانید تعداد مشتریان دائمی خودتان را افزایش دهید. مطمئناً خرید یک محصول یا استفاده از یک خدمات توسط مشتری اتفاق بسیار خوشایندی است، اما نکته‌ای که شما را به یک کسب‌و‌کار موفق تبدیل می‌کند، تکرار خرید مشتریان است. مطمئن باشید هیچ چیز مانند مشتریان وفادار به کسب‌و‌کار شما کمک نمی‌کند.

کاهش هزینه تبلیغات

سومین مزیت، استفاده بهینه از هزینه‌ تبلیغات است. دسترسیِ هدفمند به مشتریان با مشخص کردنِ مکان جغرافیایی در بازاریابی محلی، به کسب‌و‌کارها کمک می‌کند تا به جای راه‌انداختن یک کمپین بازاریابی عمومی، متناسب با کاربران آن ناحیه، بازاریابیِ شخصی‌تری انجام دهند. با این روش شما کاملاً هدفمند هزینه‎ تبلیغات‌تان را ساماندهی می‌کنید. اگر از تبلیغات هدفمند و مکان‌محور چیزی نمی‌دانید حتماً مقاله «چرا از تبلیغات مکان‌محور تشکر کنیم؟» را بخوانید.

همان‌طور که می‌دانید یکی از روش‌های تبلیغات محلی، استفاده از پنل پیامک است. با استفاده از یک پنل اس ام اس شما می‌توانید به‌راحتی آب خوردن استان‌ها، شهرها و حتی مناطق مختلف را برای ارسال پیامک تبلیغاتی هدف بگیرید. در این مقاله قصد داریم یکی از روش‌های ارسال پیامک را که می‌تواند هدفگیری و دقت تبلیغات پیامکی شما را دو چندان کند به شما معرفی کنیم.

این روش جادویی چیزی نیست جز پیامپ!

ارسال پیامک از روی نقشه یا پیامپ چیست؟

پیامپاگر از پنل ملی پیامک استفاده کرده باشید، می‌دانید که چندین روش برای ارسال پیامک در آن وجود دارد. برای مثال شما می‌توانید پیامک‌های‌تان را به تفکیک استان، شهرستان، منطقه یا حتی کدپستی ارسال کنید. برای انجام این کار، پس از ورود به پنل باید نوع ارسال را مشخص کنید؛ بعد باید از بانک‌ شماره‌های موجود، یک یا چند بانک شماره را برای ارسال اس ام اس انتخاب کنید. اما بهتر است بدانید که این تنها راه ارسال پیامک برای تبلیغات محلی نیست! روش دیگری هم در سامانه ملی پیامک وجود دارد به نام ارسال پیامک از روی نقشه یا پیامپ! که روند ارسال منطقه‌ای را بسیار آسان کرده است!

در روش ارسال پیامپ (ارسال پیامک از روی نقشه) تنها کافیست که شهر مورد نظرتان را از روی نقشه انتخاب کنید. سپس مناطق انتخابی‌تان در آن شهر را روی نقشه مشخص کنید. با انتخاب هر محدوده، می‌توانید تعداد مشترکین همراه اول و ایرانسل را به تفکیک روی نقشه مشاهده کنید.

بانک شماره موبایل‌ها به تفکیک کد پستی

در واقع، از آنجایی‌که ممکن است پیدا کردن کدپستی محدوده‌ موردنظر و ارسال از ماژول‌های کدپستی ایرانسل و همراه اول برای کاربران کمی سخت به نظر بیاید، در روش پیامپ شما دسترسی به بانک کامل شماره‌های همراه اول و ایرانسل کل کشور به تفکیک کدپستی دارید و می‌توانید به‌راحتی پیامک‌های خودتان را به شماره‌های ایرانسل و همراه اول آن محدوده ارسال کنید.

حالا پیامپ با روش‌های دیگر چه فرقی دارد؟

زمانی که وارد سامانه ملی پیامک شوید، متوجه می‌شوید که روش‌های مختلفی برای ارسال پیامک وجود دارد؛ مثل ارسال انبوه، ارسال هوشمند، ارسال متناظر، ارسال منطقه‌ای هدفمند، ارسال زماندار، ارسال تدریجی و ... . پیامپ هم یکی از این روش‌ها به حساب می‌آید که چند وقتی است به سامانه ملی پیامک اضافه شده است.

شاید بتوان گفت مزیت اصلی پیامپ، نسبت به سایر روش‌های ارسال پیامک راحتی استفاده از آن و دسترسی آسان به بانک شماره‌ها به تفکیک منطقه باشد. همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، اگر قصد دارید تا برای محدوده خاصی اس ام اس ارسال کنید، به کد پستی آن منطقه یا محدوده نیاز دارید. سرویس پیامپ به شما این امکان را می‌دهد تا با انتخاب شهر و محدوده مورد نظرتان، بدون داشتن کد پستی، پیامک‌های خودتان را ارسال کنید.

ارسال اس ام اس با نقشه گوگل به کلانشهرها

البته روش ارسال پیامک از روی نقشه یک مشکل دارد و آن، محدود بودن تعداد شهرهای تحت پوشش است. برای مثال در حال حاضر، پیامپ تنها برای شهرهای بزرگ و مرکزی ایران در دسترس است و امکان ارسال از روی نقشه برای سایر شهرستان‌ها ممکن نیست. امیدواریم که این قابلیت به‌صورت کامل برای تمام شهرهای ایران اجرایی شود.

مراحل ارسال پیامک از پیامپ

1- برای شروع روی آیکون پیامپ واقع در منوی ارسال کلیک نمایید تا صفحه زیر به شما نمایش داده شود.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید یک فهرست کشویی شامل نام شهرها، در این قسمت قرار دارد. با کلیک کردن روی کشو، فهرست کامل شهرهای تحت پوشش پیامپ به شما نمایش داده می‌شود. با انتخاب هر یک از شهرها، نقشه کامل آن شهر برای شما باز خواهد شد.

پنل اس ام اس شیراز ، 30% تخفیف ویژه شروع بازاریابی پیامکیحتما بخوانید: پنل اس ام اس شیراز ، 30% تخفیف ویژه شروع بازاریابی پیامکی

پیامپ - ارسال پیامک از روی نقشه

شکل 1 - ارسال پیامک از روی نقشه

انتخاب محله برای ارسال پیامک از روی نقشه

2- بعد از بارگذاری کامل نقشه، برای انتخاب محدوده‌ مورد نظرتان کافیست تا روی آن محدوده، در نقشه کلیک کنید. همان‌طور که در تصویر می‌بینید با کلیک روی هر محدوده، چند رقم ابتدایی کد پستی آن منطقه به همراه تعداد شماره‌های ایرانسل و همراه اول آن، به شما نمایش داده می‌شود.

در ارسال پیامپ هم مانند ارسال منطقه‌ای هوشمند این امکان را دارید که از شماره‌های موجود در آن محدوده، تعداد دلخوا‌ه‌تان را انتخاب کرده و مشخص کنید که قصد دارید به مشترکین کدام اپراتور پیامک ارسال کنید؛ ایرانسل یا همراه اول؟ پس از وارد کردن این اطلاعات، گزینه ثبت در لیست را بزنید.

انتخاب محله از روی ماژول پیامپ

شکل 2 - انتخاب محله از روی ماژول پیامپ

تنظیم متن و شماره فرستنده در پیامپ

3- پس از انتخاب گزینه ثبت در لیست، صفحه‌ای مانند تصویر زیر مقابل شما باز می‌شود. از کشوی بالای این صفحه می‌توانید خط و شماره‌ای را که قصد دارید پیامک‌تان را با آن ارسال کنید انتخاب کنید. در بخش متن پیامک، محتوای پیامک خودتان را وارد کنید. در بخش عنوان ارسال، عنوانی جهت ذخیره پیامک در سامانه وارد می‌کنید. در قسمت نحوه ارسال هم شما می‌توانید روش ارسال خودتان را به شکل تصادفی یا ترتیبی تنظیم کنید.

پیامپ - ارسال پیامک از نقشه

شکل 3 - تنظیمات پیامپ

تنظیم تعداد شماره موبایل‌های درخواستی در ارسال پیامک از روی نقشه

4- بعد از انجام تنظیمات و کلیک روی دکمه تایید صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که می‌توانید تعداد شماره‌های درخواستی و ردیف انتخابی را در صورت لزوم ویرایش کنید. پس از انجام تمامی تنظیمات روی دکمه مرحله بعد کلیک کنید.

تعداد و ردیف ارسال پیامک در پیامپ

شکل 4 - تعداد و ردیف ارسال پیامک در پیامپ

پیش‌نمایش ارسال پیامک از روی نقشه

در نهایت اطلاعات کامل ارسال، مانند متن پیامک، تعداد شماره‌های صحیح، ردیف ارسالی و هزینه ارسال به شما نمایش داده می‌شود. همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید، می‌توانید از این قسمت، زمان ارسال پیامک ها را مشخص کنید. پس از تایید، ارسال شما در وضعیت منتظر تایید قرار می‌گیرد و رکورد مرتبط به ارسال در لیست ارسال‌های انبوه نمایش داده می‌شود.

پیش‌نمایش ارسال پیامک از روی نقشه

شکل 5 - پیش‌نمایش ارسال پیامک از روی نقشه

با یک متن خوب تاثیر پیامک خود را افزایش دهیدحتما بخوانید: با یک متن خوب تاثیر پیامک خود را افزایش دهید

گزارش ارسال sms از روی نقشه

پس از آنکه پیامک‌ها برای مخاطبان ارسال شد، وضعیت آن‌ها از منتظر تایید، به ارسال شده تغییر می‌کند و تمام!

رکورد پیامپ و ارسال پیامک از نقشه

شکل 6 - رکورد پیامپ و ارسال پیامک از نقشه

نتیجه گیری

شخصی بودن ذاتی پیامک آن را به یک کانال بازاریابی ایده‌آل برای دسترسی و ارتباط با جامعه محلی شما تبدیل کرده‌ است. از طریق پیامک، مشتریان محلی را به رویدادها، کارگاه‌های آموزشی، حراج‌های بزرگ و فرصت‌های طلایی‌تان دعوت کنید. از آنها بخواهید تا پیش شما بیایند و از نزدیک با کسب‌و‌کارتان آشنا شوند. مخصوصاً اگر شرکت یا موسسه جدیدی تاسیس کرده‌اید و یا مرکز خدماتی دارید، بهترین حالت تبلیغات برای شما فقط در منطقه و یا محدوده مشخص شده‌ای از محل کار است.

سرویس پیامپ سامانه ملی پیامک، قابلیت آسان و کاربردی است که با استفاده از آن می‌توانید به‌راحتی برای مشترکین موجود در یک شهر و منطقه، پیامک ارسال کنید. ارسال پیامک از روی نقشه، نیازی به بانک شماره و دردسرهای بارگذاری آن ندارد و کافیست تا مناطق مورد نظر خود و همچنین اپراتورهای تلفن همراه مشتریان را انتخاب کنید.

اگر دلتان غنج می‌رود تا یک کمپین تبلیغاتی راه اندازی کنید و با تبلیغات هدفمند پیامکی دقیقاً وسط خال بزنید، با ما به شماره 02163404 تماس بگیرید! بچه‌های کارشناس ملی پیامک بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما، روش و شیوه‌های تبلیغاتی کارآمدی را تعیین می‌کنند تا میزان فروش و سوددهی کسب‌وکارتان روز به روز بیشتر شود.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
41دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • آرمین

    13 آذر 1400، 18:36

    سلام برای شهرستان سوادکوه یا شهر های کوچک مثل پلسفید و زیراب و … هم استفاده میشه؟

    • نیلوفر اکبریان

      20 آذر 1400، 15:18

      خیر دوست عزیز، قابلیت پیامک در حال حاضر فقط برای 17 کلانشهر ایران فعاله

  • پورکاویان

    24 شهریور 1400، 10:28

    سلام وقتتون بخیر من از شما پنل پایه تون رو قبلا خریداری کرده بودم این مقاله تون رو خوندم و ارسال از روی نقشه تون برام خیلی جذاب بودش اما توی پنلم وقتی روی پیامپ کلیک میکنم میزنه شما دسترسی به این بخش را ندارید ممنون میشم کمکم کنید

    • ایمان عمادی

      30 آبان 1400، 11:22

      سلام دوست عزیز
      وقت شما هم بخیر؛ برای ارتقا پنل و دسترسی به قابلیت ارسال پیامک از روی نقشه گوگل، لطفاً با بخش پشتیبانی 02163404 تماس بگیرید.

  • درخشان

    23 شهریور 1400، 09:53

    سلام با استفاده ارسال به صورت نقشه و کدپستی ایا گزارش ارسال در اختیار ما قرار می گیرد که بتونیم مشاهده کنیم چقدر از پیامک ها به دست مخاطب ها ارسیده یا نرسید چون بعضی از روش های ارسال گزارش ارسال در اختیار ما نمی زارند

    • ایمان عمادی

      30 آبان 1400، 11:28

      سلام دوست عزیزم
      بله حتماً! شما بعد از ارسال، می‌تونین گزارش ارسال رو در قالب فایل اکسل دریافت بفرمایید.
      این گزارش به صورت ارائه میشه:
      1- گزارش بدون وضعیت دلیوری
      2- گزارش به همراه وضعیت دلیوری

  • بهادر باقری

    17 شهریور 1400، 17:24

    سلام ببخشید من مستاجرم الان میخوام کد پستیمو پیدا کنم برای قبض و اینجور داستانا
    لطف میکنید برام ارسال کنید به ایمیلی که وارد کردم؟
    ممنون از لطفتون

    • ایمان عمادی

      30 آبان 1400، 11:29

      سلام
      دوست عزیز برای پیدا کردن کد پستی، لطفاً مقالۀ آموزش دریافت کد پستی رو مطالعه بفرمایید.

  • موبایل پرند

    09 شهریور 1400، 10:12

    ارسال از روی نقشه برای حومه شهر تهران هم صورت میگیره مثلا من میخوام نقشه پرند برام باز بشه و به مناطق مورد نظرم در پرند ارسال پیامک انجام بدم میشه این کارو کرد؟

  • سیدجواد قره داغی

    08 شهریور 1400، 16:43

    سلام وقت بخیر
    من بخاطر نقشه پنل رو تهیه کردم و دارم استفاده میکنم و خدارشکر بازدهی خوبی داشته برام
    فقط نکته ای که وجود داره اینه که بعضی از جاها نمیشه کلیک کرد و تعدادی نشون نمیده
    مشکل از سیستم منه؟

    • ایمان عمادی

      30 آبان 1400، 11:40

      سلام دوست عزیز
      خیر مشکلی از سیستم شما وجود نداره!
      فقط میشه به 17 تا کلان‌شهر ارسال کرد.

  • زهرا قلیزاده

    07 شهریور 1400، 10:06

    سلام خسته نباشین پنل رو تهیه کردم و امکان نقشه روش فعال نیست؟
    در دمو نقشه موجود بود و خیلی کارآمد میتونه باشه برامون

    • ایمان عمادی

      30 آبان 1400، 11:41

      درود بر شما
      برای ارتقا پنل، لطفاً از طریق پشتیبانی (تیکت) و یا تماس با پشتیبانی 02163404 اقدام بفرمایید.

  • خاجوی

    06 شهریور 1400، 12:36

    طبق صحبت های انجام شده با پشتیبان شما بانک شماره جدید داخل سامانه قرار داده شده، من چطوری میتونم به این بانک شماره دسترسی داشته باشم کجا ثبت شده این بانک؟

  • حامدی

    06 شهریور 1400، 09:14

    سلام وقتتون بخیر شما روی این ارسال از نقشه هاتون ارسال به اصناق رو هم دارید که هم بتویم منطقه رو مشخص کنیم و هم صنف موردنظرمون رو انتخاب کنیم و ارسال پیامک انجام بدیم؟
    ممنون از پاسخگویی

    • ایمان عمادی

      30 آبان 1400، 11:48

      درود بر شما؛ خیر دوست عزیز، برای ارسال پیامک به اصناف به تفکیک استان یا شهر، لطفاً از قابلیت منطقه،هدفمند استفاده بفرمایید.

  • azari

    05 شهریور 1400، 23:39

    سلام وقت بخیرررر من میخوام ارسال از طریق نقشه انجام بدم تو شهر مشهد میخوااستم بدونم این امکان روی کدوم یکی از پنل های شما فعال هست همشون این دسترسی رو دارند. ایا

    • ایمان عمادی

      30 آبان 1400، 11:49

      سلام دوست عزیز
      برای ارسال از روی نقشه، حداقل پنل اقتصادی به بالاتر رو می‌تونین تهیه بفرمایید.
      در ضمن امکان مقایسه امکانات پنل‌ها از صفحۀ “تعرفه‌ها” برای شما وجود داره!
      مقالۀ پنل اس ام اس مشهد هم میتونه کمکتون کنه!

  • سیامک راج

    31 مرداد 1400، 22:11

    سلام وقت بخیر پیامپ فقط برای همراه اول و ایرانسل هست ارسال به رایتل امکان پذیر نیست اصلا بانک شماره ای از خطوط رایتل وجود داره یا خیر
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • ایمان عمادی

      30 آبان 1400، 11:50

      سلام دوست عزیز، متاسفانه بانک شماره موبایلی برای رایتل وجود نداره! اما اگر خودتون بانک شماره‌ای از رایتل داشته باشید، می‌تونین براشون پیامک تبلیغاتی خودتون رو ارسال بفرمایین!

  • هندیانی

    31 مرداد 1400، 10:09

    عذرخواهی میکنم برای ارسال از روی نقشه ، مپ شما اپدیت هستش؟
    ما پرند هستیم و خوب پرند شهر جدیده میخواستم بدونم ارسال از روی نقشه برای شهر پرند هم مقدوره؟
    و سوال دیگه با استقاده از پیامپ ایا امکان مشخص کردن سن و جنسیت هم مقدوره؟

    • ایمان عمادی

      30 آبان 1400، 11:56

      سلام و عرض ادب
      امکان ارسال پیامک از روی نقشه گوگل، فقط برای 17 تا از کلان‌شهرهای کشور امکان‌پذیره!
      برای شهرهای دیگۀ کشورمون، می‌تونین از قابلیت ارسال پیامک از طریق کدپستی استفاده بفرمایید. متاسفانه به دلیل مسائل اخلاقی و امنیتی، امکان ارسال پیامک به تفکیک جنسیت از طریق پیامپ وجود نداره! اما تو مقالۀ پنل اس ام اس تهران، راجع به این موضوع کامل اشاره کردیم.

  • امیرعباس ملایری

    30 مرداد 1400، 18:55

    من پنل شمارو دارم تقریبا اکثر کلان شهر ها ارسال از روی نقشه براشون مقدور هست به جز شهر همدان چطور میتونم به بانک شماره های این شهر دسترسی داشته باشم؟ حالا اگر هم از روی نقشه هم نبود موردی نیست.
    سپاس از راهنمایی

  • مینو اسدی

    24 مرداد 1400، 21:30

    سلام
    ارسال از روی نقشه برای شهرهای کوچیک و کم جمعیت هم انجام میشه؟

    • مونا هادی

      25 مرداد 1400، 10:46

      سلام ارسال پیامپ برای 17 تا کلانشهر امکان‌پذیره! شما برای چه شهری مد نظر دارید؟

  • حدیث براتی

    19 مرداد 1400، 20:08

    سلام من ارسال از روی نقشه برای شهر کرمانشاه رو انجام میدم و راضی ام خداروشکر
    ولی کاش صرفا برای کلانشهر ها نباشه این سیستم و برای همه شهر را فعال بشه که بتونن از سیستم استفاده کنند
    ممنون از شما و سامانه خوبتون

    • مونا هادی

      20 مرداد 1400، 09:14

      سلام دوست عزیز، شما ‌می‌تونین بر اساس کد پستی محله‌ها پیامک ارسال کنید. تو این روش به هر شهری بخوایین، امکان‌پذیره!

  • اصغری راد

    12 مرداد 1400، 16:37

    سلام من مدتی است از پنل های شما برای تبلیغات استفاده میکنم و وقتی نقشه رو زوم میکنم فقط بزرگتر میشه و محله جزئی تر نمیشه
    برای ارسال پیامک به نزدیک ترین نقطه (کوچه و خیابون) به شرکت چطور میتونیم اقدام کنیم؟

    • مونا هادی

      18 مرداد 1400، 10:44

      سلام کوچکترین محدوده‌‌ای که میشه پیامک فرستاد، 5 رقم اول کدپستی همون محدوده‌س و متاسفانه جزئی‌تر امکان‌پذیر نیست.

  • ابراهیم

    02 مرداد 1400، 00:13

    من چون کارم فروشگاه اینترنتی هستش برام فرقی نمیکنه به چه شهری ارسال پیامک بزنم، من از ملژول پیامپ استفاده میکنم برای ارسال پیامک ولی برخی شهر هارو نداره آیا در آینده شهر های جدید هم اضافه میشه؟

    • نیلوفر اکبریان

      02 مرداد 1400، 10:46

      بله ممکنه که اضافه بشه؛ اما بانک شماره‌های شهرهای دیگه رُ ما اخیراً آپدیت کردیم و می‌تونین از ماژول “منطقه،هدفمند” یا “کد پستی همراه اول” و “کد پستی ایرانسل” استفاده بفرمایید.

  • نریمانی

    26 تیر 1400، 18:50

    ببخشید یه نقاطی رو میخوام ارسال کنم از روی نقشه، نمیذاره کلیک کنم؟ دلیلش چی میتونه باشه؟ پنل من مشکل داره؟

    • نیلوفر اکبریان

      27 تیر 1400، 09:35

      دوست عزیز پنلتون پایه هست و شما به قسمت پیامپ دسترسی ندارید

  • محمد مکرانی

    24 تیر 1400، 16:15

    سلام من از پیامپ استفاده میکنم که خوبه واقعا راضی ام ازش فقط تنها مشکلی که داره اینه که باید از موزیلا استفاده کرد برای ارسال از روی نقشه
    اونم تقصیر شما نیست به خاطر مشکل نقشه در مرورگر کروم هستش
    درکل به صرفه و خوبه ممنون از سایت شما

  • محمد آشناگر

    23 تیر 1400، 18:23

    ببخشید من یکی از مشتریانتون هستم. داشتم در مورد پیامپ میخوندم که تو مقاله نوشتین ارسال هوشمند، متناظر، تدریجی، زماندار. میشه یه توضیحی بدین که هر کدوم چی هستن؟ داخل پنل هم دیده بودم ولی یکم اطلاعاتم پایینه و تازه تهیه کردم، هنوز بلد نیستم. مرسی

    • مونا هادی

      25 مرداد 1400، 12:34

      لینک ویدیوهای آموزشی ملی پیامک توی سایت آپارات رُ براتون قرار میدم.
      اینجا کلیک کنین: ویدیوهای آموزشی ملی پیامک

  • ارش یوسف زاده

    23 تیر 1400، 13:52

    با سلام و احترام
    من پنل ملی پیامک دارم و به صورت اکتیو فعالیت دارم اما این امکان برام خیلی جدید بود از کدوم قسمت میتونم به ارسال از روی نقشه دسترسی داشته باشم؟
    اصلا پنل من این دسترسی داره؟چون من پنل پایه دارم و فقط 20% امکانات پنل پیامکی برای من فعال و قابل استفاده هست ممنون میشم راهنمایی بفرمایید ایا باید پنلمو ارتقا بدم؟پنل ها قابل ارتقا هستند؟

    • مونا هادی

      25 مرداد 1400، 10:49

      سلام و عرض ادب خدمت شما
      برای این مورد از ماژول “پیامپ” استفاده بفرمایید.
      پنل پایه امکان استفاده از پیامپ رُ نداره!
      برای استفاده می‌تونین از بخش ارسال تیکت، درخواست بفرمایین تا پنل‌تون رُ ارتقا بدند.

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید