30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
راهکار‌های اساسی برای افزایش تعداد مشترکین خبرنامه پیامکی

راهکار‌های اساسی برای افزایش تعداد مشترکین خبرنامه پیامکی

1

به عنوان یکی از برترین شرکت‌های ارائه‌کننده سامانه ارسال پیام کوتاه مفتخریم اعلام کنیم که یاری رساندن در موفقیت تجاری کاربرانمان یکی از اهداف اصلی ماست. کارشناسان فنی ملی پیامک از هیچ کمکی برای افزایش تعداد مشترکین خبرنامه پیامکی یا همان باشگاه مشتریان دریغ نمی کنند تا کاربران به خصوص مشاغل نوپا متوجه شوند، چقدر بازاریابی پیامکی می‌تواند بر روی کسب‌وکار آن‌ها تاثیرگذار باشد. به همین خاطر از شما دعوت می‌کنیم در ادامه این مطلب با ما همراه شوید تا هم به اهمیت باشگاه مشتریان پی ببرید و هم با راه و روش افزایش تعداد مشترکین خبرنامه پیامکی آشنا شوید.

راه و روش افزایش اعضای مشترکین خبرنامه پیامکی

هنگامی که شما به جمع کاربران ملی پیامک بپیوندید، متوجه خواهید شد که استفاده از بازاریابی پیامکی به مراتب آسان‌تر از دیگر روش‌های بازاریابی و جذب مشتری است، در واقع ارسال پیامک انبوه بر خلاف تصور بسیاری از افراد آپولو هوا کردن نیست!

اگر برای بازاریابی و تبلیغات کسب‌وکارتان سراغ ارسال پیامک انبوه بروید، بعد از مدتی کوتاه مطمئناً رونق کسب‌وکارتان را مشاهده خواهید کرد.

گاهی اوقات، حتی حرفه‌ای‌ترین کاربران هم در جذب مشتریان بیشتر برای ارسال اس ام اس انبوه دچار مشکل می‌شوند که البته این امر کاملاً طبیعی است. معمولا کاربران در ابتدا به قدری سرگرم راه‌اندازی کمپین برای تبلیغات پیامکی می‌شوند که فراموش می‌کنند با استفاده از امکاناتی که در اختیار دارند، مشتریان بیشتری را جذب کنند، به همین علت سعی کردیم در این مقاله چندین راه‌حل اساسی و کاربردی برای افزایش مشتریان بیشتر در اختیار شما قرار دهیم. پس به شما پیشنهاد می کنیم که این مطلب را تا انتها بخوانید.

استفاده از ویجت ثبت‌نام در وبسایت

این راه‌حل برای افزایش تعداد مشترکین خبرنامه پیامکی بسیار ساده و کارآمد است و می‌تواند در زمان کوتاهی فهرست مشتریان شما را حسابی گسترش دهد.

اگر برای کسب‌وکار خود یک سایت اینترنتی راه انداختید و بیشترین درآمد شما از طریق وبسایت و فروشگاه آنلاینتان رقم می‌خورد، می‌توانید با ایجاد باکس ثبت‌نام در وبسایت خود از کاربران و مشتریان دعوت کنید تا با وارد کردن نام و شماره تلفن در خبرنامه پیامکی شما ثبت‌نام کنند.

حضور در شبکه‌های اجتماعی

اگر شما از بازاریابی پیامکی برای تبلیغات کسب‌وکار خود استفاده می‌کنید، احتمالاً برای کسب درآمد بیشتر در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، لینکدین با توییتر عضو شده‌اید. به این ترتیب، می توانید به راحتی از طرفداران و اعضای صفحه شبکه اجتماعی خود بخواهید که به عضویت خبرنامه شما در بیایند. همچنین می‌توانید با نوشتن مطلب یا تهیه ویدئو دربارۀ مزایای عضویت در خبرنامه با مشتریانتان صحبت کنید.

البته با راه‌اندازی خبرنامه پیامکی نباید فقط به دنبال جذب مشتریان بیشتر و بیشتر باشید، بلکه باید سعی کنید در ازای عضویت، امکانات ویژه‌ای مانند کد تخفیف، هدیه خرید روز تولد یا هدیه تبریک تولد و ... را در اختیارشان قرار دهید. معمولاً مشتریان می‌خواهند بدانند که این عضویت چه سودی برایشان دارد، پس در هنگام ترغیب مشتریان به عضویت در خبرنامه همیشه این نکته را در ذهن خود داشته باشید.

در فروشگاه تبلیغ کنید

هیچ چیزی واضح‌تر و روشن‌تر از قرار دادن یک تابلو یا بنر کوچک در فروشگاهتان نخواهد بود تا از طریق آن بخواهید مشتریان در خبرنامه عضور شوند. اگرچه با این روش می‌توانید مشترکین خبرنامه پیامکی را حسابی افزایش دهید اما باید به روش ارائه آن هم حسابی فکر کنید. بگذارید مثالی بزنم:

برای دعوت مشتریان به عضویت در خبرنامه فکر نکنید که با دادن کارت ویزیت یا پاکت مخصوص می‌توانید این کار را انجام دهید، چون هر دو مورد می‌تواند به راحتی توسط کاربران نادیده گرفته شود، بلکه فقط کافیست متن موردنظرتان را آماده کرده، آن را پرینت بگیرید و در فروشگاه قرار دهید. مطمئن باشید که تاثیر گذاری این کار شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

روش‌های دیگری که باید امتحان کنید !

چاپ و توزیع بروشور، آگهی، بنرهای تبلیغاتی، رادیو، مجلات و روزنامه ها، رسید خرید مشتریان و .... همه این موارد می‌توانند در افزایش اعضا و مشترکین خبرنامه پیامکی کسب‌وکار شما موثر باشند. پس اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه‌اندازی نید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک می‌توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارتان برای شما، شیوه‌های تبلیغاتی مختلفی را معرفی کنند که برای کسب درآمد بیشتر یاری‌تان کنند.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی ملی پیامک 02163404 تماس بگیرید و اگر پنل دارید، برایمان تیکت بفرستید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید