30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
نکاتی مهم برای استفاده از پیامک در فروشگاه های اینترنتی

نکاتی مهم برای استفاده از پیامک در فروشگاه های اینترنتی

0

ecomنکاتی مهم برای استفاده از پیامک در فروشگاه های اینترنتیmerce

اگر شما کسب و کاری اینترنتی برای خود راه انداخته اید، احتمالا می دانید که این تجارت چقدر می تواند سخت و متغیر باشد. امروزه ما در عصر دیجیتال زندگی می کنیم، و بازاریابی و روند تغییرات آن با هر وزش بادی تغییر می کند. در یک روز همه چیز درباره بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی می باشد و در روزی دیگر، وبلاگنویسی تاثیر گذاری خود را در بازاریابی الکترونیکی به ما نشان می دهد. هر چند که لازم به گفتن این جمله نیست، اما به عنوان یک فروشنده اینترنتی شما با تغییرات آشنایی بسیار خوبی دارید.

اکنون سوال اساس این است، آیا تا به حال از بازاریابی پیامکی استفاده کرده اید؟ آیا می دانستید که این ابزار بسیار ساده می تواند چه تاثیرات مثبتی بر روی کسب و کار و درآمد شما داشته باشد؟ در این مقاله سعی داریم نکات مهمی در رابطه با استفاده از پنل اس ام اس برای تاجران اینترنتی را برای شما بیان کنیم.

هنگامی که سامانه پیامک خود را راه اندازی می کنید، در همان ابتدا باکس ثبت نام را در وبسایت خود قرار دهید.

اگر شما فروشگاه اینترنتی خود را می خواهید به خوبی مدیریت نمایید، داشتن باکس ثبت نام برای سامانه پیامکتان بسیار ضروری است. از طریق این باکس کاربرانتان می توانند به سرعت و از طریق پر کردن یک فرم، به عضویت خبرنامه پیامکی شما در بیایند. با این حال، این نکته را در نظر داشته باشید، از این کاربران بخواهید که دوباره و از طریق ارسال اس ام اس نیز در خبرنامه شما ثبت نام کنند تا مراحل یک بار نیز به طور قانونی طی شوند. شاید اکنون بپرسید که مزیت این کار چیست. شما اگر مراحل ثبت نام را به طور قانونی و از طریق ارسال اس ام اس انجام ندهید، هر فردی می تواند وارد سایت فروشگاه اینترنتی شما شود و هر شماره ای را که می خواهد در خبرنامه پیامک شما ثبت نام نماید. مطمئنا این کار فهرست بانک موبایل شما را افزایش خواهد داد، اما در نهایت این کار غیر قانونی است و همچنین شما نخواهید فهمید که آیا مخاطبانتان را درست هدف گیری کرده اید یا خیر.

می توانید از بازاریابی ایمیلی یا بازاریابی پیامکی برای جمع آوری اطلاعات مشتریان خود استفاده نمایید.

این کار به شما اجازه خواهد داد که به آسانی و تنها از طریق پست الکترونیکی یا اس ام اس اطلاعات اعضای خبرنامه پیامکی خود را جمع آوری نمایید. شما می توانید با ارسال یک اس ام اس از اعضای خبرنامه پیامکی خود بخواهید که به اشتراک خبرنامه ایمیلی شما نیز در بیایند. هر چقدر شما بتوانید از راه های مختلفی با مشتریان خود در ارتباط باشید، به نفع شما خواهد بود.

با ارسال پیامک از مشتریان خود بخواهید که فعالیت شما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنند.

این کار به شما این امکان می دهد که خبرها و اتفاقاتی را که از طریق پیامک برای کاربرنتان ارسال می کنید را نیز در شبکه های اجتماعی نیز به روز رسانی نمایید. اگر این روش را با فعالیت و تجارت خود مناسب می دانید، می توانید لحن و بیان اطلاعیه های خود را به گونه ای تغییر دهید که با حال و هوای شبکه های اجتماعی متناسب باشد.

***

اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی ملی‌پیامک به شماره تلفن 02188003373 تماس بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید