30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
پنل اس ام اس برای جذب چه مشتریانی مناسب است؟

پنل اس ام اس برای جذب چه مشتریانی مناسب است؟

6

قطعا شما برای افزایش فروش خود به مشتری یا خریدار نیاز دارید، مشتریانی که به تدریج زیاد شوند تا چرخۀ کسب‌وکار شما رونق بگیرد. "آیا تا به حال فکر کرده‌اید که مشتری دقیقا از کجا می‌آید؟"، "چند نوع مشتری وجود دارد؟"، "آیا حفظ مشتریان فعلی مهم‌تر است یا یافتن مشتریان جدید؟"

در یک تقسیم‌بندی خیلی کلی 2 نوع اصلی مشتری وجود دارد:

  • مشتریان فعلی
  • مشتریان جدید

در این مقاله قرار است به طور کامل شما را راهنمایی کنم که چگونه بازاریابی پیامکی و استفاده از پنل پیامک قرار است به شما در افزایش هر دو دسته مشتری کمک کند.

سامانه پیام کوتاه چگونه به حفظ مشتریان فعلی شما کمک خواهد کرد؟

ابتدا خیلی مختصر به این می‌پردازم که اساسا حفظ و رضایت مشتریان فعلی چه کمکی به شما خواهند کرد؟

مشتریان فعلی سرمایه‌های شما هستند

قبل از شروع این بحث شاید بد نباشد که با هم یک آمار مربوط به مشتریان را بررسی کنیم. شاید برایتان جالب باشد بدانید که 40% از درآمد ثابت بیزینس شما از مشتریان فعلی شما تامین می‌شود. قطعا متوجه نیروی این عدد هستید! 40%.... شاید یکی از مهم‌ترین رازهای برندهای بزرگ همین حفظ مشتریان فعلی و تبدیل آنها به مشتریان دائم است. با حفظ مشتریان فعلی، شما حلقه‌ای از مشتریان وفادار برای برند خود ایجاد می‌کنید. این مشتریان وفادار علاوه بر اینکه بارها و بارها از شما خرید می‌کنند و این خود به فروش شما کمک قابل ملاحظه‌ای می‌کند، مدام کسب‌وکار شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی می‌کنند.

مشتریان فعلی شما هستند که بازاریابی دهان به دهان را به بهترین شکل برای شما انجام می‌دهند؛ بدون اینکه شما هیچ هزینه‌ای پرداخت کنید.

پنل اس ام اس چگونه به حفظ مشتریان فعلی شما کمک می‌کند؟

تا اینجا فهمیدید که حفظ مشتریان فعلی از نان شب برای شما واجب‌تر است. اما چگونه با خرید پنل اس ام اس مشتریان فعلی را حفظ کنید؟

شما در ابتدا باید یک خبرنامۀ پیامکی ایجاد کنید. خبرنامۀ پیامکی به این معناست که شما همراه با یک پیشنهاد هیجان‌انگیز از تمام مشتریان خود می‌خواهید که با ارسال کلیدواژه‌ای مشخص به خبرنامۀ پیامکی شما بپیوندند. سپس با یک برنامه‌ریزی منظم و خلاقانه برایشان به طور منظم پیامک های تخفیف یا پیشنهادات خاصی ارسال می‌کنید. یکی از مهم‌ترین ماژول‌های ملی‌ پیامک که برای ایجاد خبرنامۀ پیامکی به شما کمک می‌کند، ماژول تحلیلگر است. برای آشنایی با نحوۀ استفاده از ماژول تحلیلگر می‌توانید به راهنمای استفاده از تحلیلگر در سایت ملی پیامک مراجعه کنید.

به این روش بازاریابی اجازه‌ای می‌گوییم. چراکه مشتریان شما با میل و ارادۀ خودشان به خبرنامۀ شما می‌پیوندند و قطعا از اکثر پیشنهادات شما استقبال خواهند کرد. حتی خبر خوش برای شما این است که قطعا پیامک‌های شما را برای دوستان و آشناهایشان نیز فوروارد می‌کنند.

خبرنامه پیامکی

با ارسال پیامک انبوه مشتریان کاملا هدفمند برای خود پیدا کنید

و اما شاید شما به تازگی کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کرده باشید و هنوز مشتریان زیادی ندارید، یا به هر دلیل دیگری شما به مشتریان جدید نیاز داشته باشید، حال پنل sms چگونه قرار است به شما کمک کند؟

مسئله اساسی در تبلیغات پیامکی این است که شما نباید بی‌هدف پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. شما باید بتوانید تصمیم بگیرید که چه کسانی پیامک تبلیغاتی شما را دریافت کنند و سعی کنید تا جای ممکن پیامکتان را برای مرتبط‌ترین افراد ارسال کنید.

خیالتان راحتِ راحت باشد. ما در سامانه ملی پیامک انواع بانک‌های شماره را قرار داده‌ایم تا شما به راحتی بتوانید متناسب با نیاز و کسب‌وکار خود روش مناسب ارسال را انتخاب کنید. در ادامه تعدادی از مهم‌ترین روش‌های ارسال هدفمند را به شما معرفی می‌کنم. اما قبل از ارسال پیامک تبلیغاتی به محتوای پیامک و چیزی که پیشنهاد می‌دهید، حتما دقت کنید؛ چراکه قرار است این پیامک انگیزه‌ای باشد که مخاطبان را به سمت شما بکشاند. برای اطلاع بیشتر در این مورد می‌توانید به مقالۀ جملات کلیدی مورد استفاده در پیامک تبلیغاتی در وبلاگ ملی پیامک مراجعه کنید.

و اما...

انواع روش‌های هدفمند ارسال

ارسال بر اساس سن و جنسیت: 
سن و جنسیت در خیلی از کسب‌وکارها نقش اساسی دارد. برای مثال تصور کنید شما یک مزون لباس عروس دارید. در چنین شرایطی عمدۀ مخاطبان شما زنان 20 تا 30 سال هستند. شما می‌توانید در سامانه ارسال پیامک خود تنها همین قشر را هدف قرار دهید و بیشترین نتیجه را از اس ام اس تبلیغاتی خود بگیرید.

ارسال منطقه‌ای هدفمند
این نیز یکی از موثرترین روش‌های ارسال پیامک است. شما در این روش ارسال به انواع اقسام بانک شماره‌های متفاوت دسترسی دارید که می‌توانید متناسب با نیازتان از آنها استفاده کنید. چند مورد از این بانک شماره‌ها عبارتند از
  • بانک شماره استان‌های کشور
  • بانک شماره‌های مشاغل مختلف
  • بانک شماره‌های 5 محلۀ اصلی تهران
  • بانک شماره‌های ایرانسل بر اساس کدپستی

و بسیاری موارد دیگر. برای مشاهدۀ تمام این امکانات می‌توانید به صفحۀ ارسال منطقه‌ای، هدفمند در سایت ملی پیامک مراجعه کنید.

ارسال پیامپ:

تفاوت خطوط پیامکی اختصاصی و عمومی در پنل اس ام اسحتما بخوانید: تفاوت خطوط پیامکی اختصاصی و عمومی در پنل اس ام اس

این نیز یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین ماژول‌های ملی پیامک است. در این روش شما می‌توانید از روی نقشه انتخاب کنید که پیامک شما برای چه کسانی ارسال شود. در حقیقت این روش برای تبلیغات محلی فوق‌العاده عالی و پربازده است. مثلا تصور کنید شما به تازگی یک کافی شاپ باز کرده‌اید. بهترین روش برای تبلیغات شما تبلیغات در محدودۀ کافی شاپ شماست؛ به راحتی با انتخاب محدودۀ موردنظرتان می‌توانید پیامک خود را ارسال کنید.

ارسال اس ام اس از روی نقشه

بنابرین اگر درست حرکت کنید و پیامک‌های جذابی بنویسید، قطعا کلی مشتری جدید می‌توانید برای خودتان پیدا کنید.

حرف آخر

داشتن پنل ارسال اس ام اس برای تمام کسب‌وکارها مفید و خارق‌العاده است. چه یک کسب‌وکار کوچک داشته باشید با یک کارمند و چه یک شرکت بزرگ با صد پرسنل، در هر حالت پیامک به شما کمک زیادی خواهد کرد. اما تبلیغات اس ام اسی نیز مانند هر نوع دیگری از تبلیغات، به آموزش نیاز دارد. شاید برای خیلی از شما این تصور پیش بیاید که اس ام اس فرستادن که کاری ندارد خودمان هم بلدیم. اما دقیقا همین نقطه است که تفاوت شما را با رقیبانتان مشخص می‌کند. از همین رو ما برای شما یک ای‌بوک کامل در مورد بازاریابی پیامکی تهیه کرده‌ایم که پیشنهاد می‌کنم حتما قبل از شروع بازاریابی پیامکی ای‌بوک بازاریابی پیامکی ملی پیامک را مطالعه کنید.

 

 

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
1دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • تبلیغات در تلگرام

    05 فروردین 1397، 09:53

    ممنون از سایت خیلی خوبتون

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید