30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
اس ام اس های زماندار را چگونه بفرستیم؟

اس ام اس های زماندار را چگونه بفرستیم؟

328

ارسال اس‌ ام‌ اس زماندار با اهداف مختلف، زندگی و کار را منظم‌‌تر از قبل کرده است، چون در دنیای دیجیتال امروز بسیاری از مناسبت‌ها از طریق پیامک آن هم درست سر وقت، به اطلاع افراد می‌رسد. حالا شاید برای شما هم این سوال پیش آمده که این اس ام اس‌ها چگونه ارسال می‌شود؟

ارسال اس‌ ام‌ اس زماندارابزارهای مختلفی در دنیای امروزی دست ماست تا با کمک آن بتوانیم با صرفه‌جویی در وقت، ارتباطات دوستانه خود را با مشتریان و مخاطبان حفظ کنیم. ارسال اس‌ ام‌ اس زماندار هم دقیقاً همان چیزیست که برای ارتباط بیشتر نیاز داریم تا درست سر وقت اطلاع‌رسانی کنیم، برخی مناسبت‌های تقویم را تبریک و تسلیت بگوییم و خلاصه هر زمان که لازم است، یادآوری‌های مشتری را برایش بفرستیم.

برنامه‌های ارسال اس ام اس زماندار

برای ارسال اس ام اس ‌های زماندار در گوشی‌ اندروید باید از برنامه‌های زمان‌بندی پیامک استفاده کنید، که اولین برنامه، Scheduled است.

ارسال اس‌ ام‌ اس زماندار در اندروید

برای ارسال اس ام اس‌ زمان‌دار از طریق برنامه Scheduled، ابتدا باید این نرم‌افزار را نصب کنید و بعد متن مورد نظرتان را بنویسید. حالا مخاطب مورد نظر را از لیست شماره‌های گوشی پیدا کرده و زمان موردنظر برای ارسال پیام را تنظیم کنید.

حالا برنامه Scheduled دو گزینه را پیش روی شما قرار می‌دهد: اولین گزینه ارسال پیامک در تاریخ موردنظر است و دومین گزینه انتخاب پیام‌رسان ارسال اس ام اس است.

گزینه‌های برنامه Scheduled

اگر گزینه اول را انتخاب کنید، پیام موردنظر تنها برای اس ام اس ‌های زمان‌دار استفاده می‌شود. اما اگر گزینه دوم را انتخاب کنید، پیامک برای هر یک از پیام‌رسان‌هایی که انتخاب کنید، کاربرد خواهد داشت. بهتر است گزینه اول را انتخاب کنید، زیرا بسیار از افراد به اینترنت وصل نیستند، اما تقریباً همه افراد از اس ام اس استفاده می‌کنند.

یکی‌دیگر از قابلیت‌های این برنامه، امکان تکرار پیام است. برای این تکرار هم لازم نیست، پیامک را چندبار بنویسید زیرا برنامه موردنظر، گزینه‌هایی دارد که می‌توانید چندبار از همان متن استفاده کند. این نرم افزار قابلیت نصب برای سیستم عامل ios در آیفون را هم دارد و از اپ استور هم قابل دسترسی است. اگر قصد داشتید این برنامه را روی گوشی اندروید نصب کنید، می‌توانید آن را از گوگل پلی اندروید یا لینک زیر دانلود کنید.

دانلود برنامه Phone Schedule - Call, SMS, Wifi

برنامه Scheduled برای آیفون

برنامه scheduled روی ios نیز نصب می‌شود. این رابط کاربری برای زمانبندی پیام‌های پیش‌نویس است و برای شروع کار اول باید روی گزینه create massage کلیک کنید.

چگونه اس‌ام‌اس زماندار بفرستیم؟ ارسال پیامک زماندار چگونه است؟

پس از آن بر روی گزینه To Whom بروید و از لیست مخاطبین، گزینه یا گزینه‌های مورد نظر را انتخاب کنید. از طریق گزینه When تاریخ و زمان دلخواه باید تنظیم شود. وقتی زمان ارسال پیام فرا برسد، با یک نوتیفیکیشن پیام به شما یادآوری خواهد شد. با انتخاب send with ابزار ارسالی را انتخاب کنید تا پیام در زمان موردنظر به مخاطب برسد.

چگونه اس‌ام‌اس زماندار بفرستیم؟ ارسال پیامک زماندار چگونه است؟

بسیاری از کاربران به دنبال نصب برنامه یا نرم‌افزار جهت ارسال اس ام اس ‌های زماندار هستند، اما نمی‌توانند با گوگل پلی ارتباط برقرار کنند. این افراد که معمولاً از طریق "اپلیکیشن بازار" برنامه‌های مورد نظر خود را دانلود می‌کنند، بهتر است برای پیشبرد کار از نرم افزار تایمر SMS استفاده کنند. این نرم‌افزار  یکی دیگر از برنامه‌های ارسال پیامک زماندار است که از طریق درج پیام و تنظیم تاریخ ارسال آن، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دانلود برنامه تایمر SMS

ارسال اس‌ ام‌ اس زماندار از طریق پنل پیامک

پنل پیامک یکی دیگر از نرم‌افزارهایی است که امکان ارسال اس ام اس زمان‌دار را برای افراد علاقمند را از طریق اینترنت فراهم می‌کند. پنل پیامکی، ابزاری را به عنوان ارسال پیامک مناسبتی دارد که با استفاده از آن می‌توان برای یک تاریخ خاص و زمان خاص پیامک ارسال کرد.

از طریق پنل پیامکی می‌توانید برای مشتریان اس ام اس مناسبتی بفرستید. توضیحات مربوط به استفاده از این ابزار را در ویدئوی آموزشی ارسال پیامک زمانبندی شده با پیامک زماندار می‌توانید ببینید:

چرا باید شروع به ارسال پیامک تبلیغاتی کنید؟حتما بخوانید: چرا باید شروع به ارسال پیامک تبلیغاتی کنید؟

استفاده از ارسال پیامک زماندار

کاربرد پیامک زماندار، محدوده وسیعی دارد. این محدوده شامل افراد رده‌بالای جامعه مثل ریاست‌جمهوری برای تبریک سال نو، اعلام پیش‌بینی یک حادثه غیرمترقبه مثل سیل توسط هواشناسی عمومی، تبلیغ یک کالای خاص در یک زمان مشخص برای مشتری تا تبریک رمانتیک سالگرد ازدواج از طرف یک فرد به همسرش می‌شود.

همچنین این برنامه برای افرادی که قصد دارند، رویدادهای خاص را به خاطر بسپارند اما به دلیل مشغله زیاد این کار برای آنها ممکن نیست، ضروریست. این افراد ممکن است صاحب مشاغلی باشند که بخاطر سپردن برخی از رویدادها برای آنها اهمیت زیادی داشته باشد. با استفاده از این برنامه‌ها ارسال اس ام اس ‌های زمان‌دار ساده‌تر می‌شود.

افرادی دیگری هم هستند که دوستان بسیار زیاد و مخاطبان مهمی دارند که ارتباط با آنها اهمیت زیادی دارد. این افراد برای به خاطر سپردن تاریخ اعیاد و مناسبت‌های مختلف برای ارسال پیامک، می‌توانند از این نرم‌افزار برای ارسال اس ام اس ‌های زماندار استفاده کنند و به دوستان و مخاطبان خود تبریک بگویند.

پیامک زماندار

استفاده از نرم‌افزارهای ارسال پیامک زماندار

استفاده از ارسال پیامک زماندار برای اهداف شخصی یا استفاده در کسب‌وکار باعث نظم ارسال پیام‌های ضروری می‌شود. با ارسال اس ام اس زماندار دیگر نیاز نیست از سر رسیدهای سالانه، یادداشت‌برداری برای انجام وظایف، محول کردن وظایف به دیگران، که هر کدام درصد خطای بسیار بالایی دارند، استفاده کنید. این روش ارسال، قابلیتی دارد تا در دقیق‌ترین زمان پیامک‌های خود را برای یادآوری، انجام وظایف یا اطلاع رسانی ارسال کنید.

در صورتی که مایل هستید در رابطه با بازاریابی پیامکی یا استفاده از پیامک‌های زمان‌دار اطلاعات بیشتری کسب کنید، با شماره 02163404 تماس بگیرید تا کارشناسان ملی پیامک به صورت رایگان مشاوره‌های لازم را در خصوص استفاده از پیامک زماندار به شما ارائه دهند. همچنین می‌توانید برای اطلاع از قیمت‌ها به صفحه تعرفه‌ها مراجعه کنید و با بررسی پنل‌های مختلف ارسال پیامک، مناسب‌ترین سرویس را برای کسب‌وکارتان انتخاب کنید یا در قسمت کامنت‌ها برایمان بنویسید تا به سرعت راهنمایی‌تان کنیم.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
3دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • .

    24 دی 1399، 12:20

    اگه میشه برای اندروید هم عکس آموزشی بزارید

  • mia

    04 آذر 1399، 06:16

    سلام ، چ گوشیایی خودشون تو قسمت پیامک ، گزینه پیامک زمان دار داره ؟ من الان گوشیم شیائومیه بدون نصب برنامه با اپدیت ورژنش این امکان فراهم شده، ولی خب چون قراره عوضش کنم میخوام گوشی بعدیمم این امکانو داشته باشه بدون نصب برنامه دیگه

    • نیلوفر اکبریان

      21 فروردین 1400، 11:42

      دوست عزیز باید بروشور مدل‌های موردنظرتون رُ مطالعه کنید. این مورد در حوزه فعالیت ملی پیامک نیست!

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید