30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
چگونه اشتباه خود در بازاریابی پیامکی را جبران کنیم؟

چگونه اشتباه خود در بازاریابی پیامکی را جبران کنیم؟

2

اگر شما به تازگی با بازاریابی پیامکی آشنا شده اید، شکست خوردن پروژه های اولیه تان امری کاملا طبیعی است. بنابراین دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. اگر پیش از این مطالب وبلاگ ما را دنبال می کرده اید، مطمئنا با برخی از خطاها و اشتباهاتی که منجر به شکست اس ام اس های تبلیغاتی تان می شود آشنایی دارید. این گونه خطاهای تبلیغاتی بسیار خطرناکتر از شکست خوردن در فروش محصولات هستند، زیرا می توانند به سادگی شهرت شما را تخریب کنند. اما از آنجاییکه مشتریان شما قدرت تخیل بالایی دارند، می توانند به برخی از اشتباهات شما لبخند بزنند. پس از این نظر کاملا خوش شانس هستید. از آنجاییکه بیشتر این خطاها مربوط به غلطهای املایی می باشد، شما می توانید به سرعت جهت تصحیح این خطاها اقدام نمایید.

برای تصحیح این گونه اشتباهات شما باید از مشتریان و اعضای خبرنامه پیامکی خود عذرخواهی کنید. اگر شما اشتباهی در ارسال پیامک های تبلیغاتی خود مرتکب شدید، برای جبران اشتباه خود از قوانین زیر پیروی نمایید.

اول از همه، سعی کنید به سرعت متوجه اشتباه خود شوید و به آن پاسخ دهید. دیر یا زود اعضای خبرنامه پیامکی شما متوجه اشتباهتان خواهند شد. این اتفاق می تواند مایۀ خجالت و شرمساری شما شود، اما هر چه دیرتر برای جبران خسارت اقدام کنید، نتایج بدتری در انتظارتان خواهد بود. اشتباه خود را درک کنید، به رئیس خود در اینباره توضیح دهید و سریعا برای جبران این اشتباه اقدام کنید.

از افرادی که برایشان پیامک اشتباه فرستادید، عذرخواهی کنید. شاید از انجام این کار احساس خجالت کنید، اما دیر یا زود همه متوجه اشتباه شما می شوند پس بهتر است پیش از آنکه به شهرتتان ضربه وارد شود، دست به کار شوید. برای انجام این کار بهتر است در ابتدا متن پیامک عذرخواهی خود را آماده کنید. بهتر است که متن تان کمی حال و هوای طنز داشته باشد تا مشتریانتان نتوانند از شما دلخور شوند. شما حتی می توانید برای جبران این اشتباه به مشتریان خود تخفیف ارائه دهید. همۀ این راه حل ها، بخش هایی از بازاریابی پیامکی است.

سعی نکنید که اشتباه خود را انکار کنید. اشتباه خود را بپذیرید به گونه ای که بتوانید از آن برای قوی تر کردن روابط خود با مشتریانتان استفاده کنید. همچنین می توانید اشتباه خود را در سایت و شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی کنید و از اعضای خبرنامه خود عذر خواهی کنید. اگر اشتباهی که رخ داده است خنده دار است و افراد آن را به اشتراک می گذارند، سعی کنید جزو کسانی باشید که به اشتباه خود می خندد. اگر ما هر از گاهی به اشتباهاتی که مرتکب می شویم نخندیم، زندگی قطعا خسته کننده خواهد شد.

در آخر، نگذارید بروز این چنین اتفاقاتی شما را از رسیدن به اهدافتان باز دارد. شما انسان هستید و جایز الخطا. اجازه ندهید که یک رخداد اشتباه شما را از حرکت رو به جلو باز دارد.

یادگیری نحوۀ برخورد با مشکلات و اشتباهات به رشد شخصیتی و تجاری شما کمک خواهد کرد. همیشه برای این گونه مواقع آماده باشید.

***

اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی ملی‌پیامک به شماره تلفن 02188003373 تماس بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
1دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • امیر

    08 مرداد 1394، 19:19

    با سلام
    سایت خیلی عالی بود
    مطالبتون خیلی به دردم میخوره
    ممنون

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید