30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
اعضای خبرنامۀ پیامکی تان چه چیزی می خواهند؟

اعضای خبرنامۀ پیامکی تان چه چیزی می خواهند؟

1

اعضای خبرنامۀ پیامکی تان چه چیزی می خواهند؟

تحقیق و تهیه گزارش از مشتریان در بازاریابی کار چندان آسانی نیست. چگونه می توان فهمید مشتریان چه چیزی می خواهند؟ مطمئنا با ذهن خوانی نمی توان این کار را انجام داد. اگر شما نتوانید خواسته های مشتریان خود را بشناسید، کمپین تبلیغاتی تان با مشکل روبرو خواهد شد. سعی کنید برای شناخت علاقۀ مشتریان خود زمان بگذارید و سواالات مهمی را از خود در این زمینه بپرسید زیرا اجرای این فرآیند در طولانی مدت به نفع کسب و کار شما خواهد بود.

پیش از آنکه پیشنهادی را با پیامک به مشتریان خود ارسال کنید، از خودتان سوالات زیر را بپرسید.

محبوبترین محصولات من کدامند؟

نیازی نیست که برای جنس هایی که مدتی است در انبارتان هستند تخفیف ارائه دهید. مطمئنا دلیلی وجود دارد که این محصولات به فروش نمی رسند. کمپین های تبلیغات پیامکی شما باید محتوای ارزشمند و اختصاصی را به مشتریان ارائه کند. بهتر است فهرستی محبوبترین و پر فروش ترین محصولات خود تهیه کنید.

تا چه مقدار می توانم تخفیف بدهم؟

همان قدر که الزامی نیست برای اجناس باقی مانده در انبارتان تخفیف ارائه دهید، نیازی هم وجود ندارد برای اجناسی که سود کمی برایتان دارند تخفیف بدهید. همیشه برای اجناسی که حداقل 8/1 برابر به فروش می روند تخفیف بدهید. ارائه تخفیف 20% در این شرایط کاملا منطقی است.

آیا موقعیتی وجود دارد که دو مورد ذکر شده در بالا با هم تداخل ایجاد کنند؟

احتمالا در رستوران شما، همبرگر 100% گوشت محبوبترین آیتم منوی رستورانتان به حساب می آید. اما متاسفانه هزینه درست کردن این ساندویچ به گونه ای است که نمی توانید تخفیفی را برای آن ارائه دهید. حال، دومین آیتم پر طرفدار در منوی رستوران شما "بال کبابی" است و شما تقریبا 2/2 برابر قیمت اصلی آن را به فروش می رسانید. شما برای آیتم دوم خود می توانید تخفیف خوبی ارائه دهید. این کار توجه اعضای خبرنامۀ پیامکی تان را برای مراجعه به رستورانتان جلب می کند.

سعی کنید به این سه سوال پاسخ دهید، زیرا این کار به شما کمک می کند سلیقۀ مشتریانتان را پیدا کنید.

***

اگر علاقه دارید که از سامانه ملی پیامک نمایندگی کسب کنید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک می توانند شما را بابت دریافت پنل نمایندگی راهنمایی کنند.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی ملی‌پیامک به شماره تلفن 02188003373 تماس بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید