30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
چگونه با پنل نمایندگی ملی پیامک کسب درآمد کنیم؟

چگونه با پنل نمایندگی ملی پیامک کسب درآمد کنیم؟

13

مشکل دقیقا اینجاست که بیشتر صاحبان کار و صنایع می خواهند همۀ کارها را خود به تنهایی انجام دهند. آنها زمان بسیاری را صرف دسته بندی اجناس در انبار می کنند، به حساب ها رسیدگی می کنند و در صورت نیاز اجناسی را سفارش می دهند. مطمئنا این افراد وقتی برای بازاریابی و فروش محصولات و خدمات خود ندارند. آنها دوست دارند که با افراد حرفه ای که متوجه قدرت بازاریابی پیامکی هستند، همکاری کنند.

پس راه حل این دسته از صاحب کاران چیست؟ آنها به شرکت ها و وب سایت های آنلاین روی می آورند. این شرکت ها یا وب سایت ها می توانند با پرداخت مبلیغ اندکی از ملی پیامک پنل نمایندگی دریافت نمایند. نمایندگان، شرکت های تبلیغاتی و بازاریابان وابسته فرصت دارند که با فروش پنل های ما، برای خود و ملی پیامک کسب درآمد کنند. اگر شما در حال حاضر خدمات ملی پیامک را به فروش می رسانید، بهتر اس نکات زیر را مطالعه نمایید.

در ابتدا، مطمئن شوید که کاملا با مفهوم بازاریابی پیامکی آشنا هستید

هیچ وقت سعی نکنید محصول یا خدماتی که از آن سر در نمی آورید را بفروشید. این کار نه تنها سودی برای شما ندارد، بلکه از شما تصویر احمقانه ای به مشتریان می دهد. سعی کنید جهت یادگیری مفهوم و نحوه عملکرد بازاریابی پیامکی، مقالات منتشر شده در وبلاگ ما را مطالعه نمایید. قاعدتا هرچه درباره پلت فرم ما بیشتر بدانید، راحت تر می توانید آن را بفروشید.

به یک صنف شغلی خاص پنل بفروشید

هنگامی که از بازاریابی پیامکی صحبت میکنیم، هزاران شغل مختلف می توانند از این سرویس به خوبی استفاده کنند. اما، طمع کار نباشید. به جای اینکه پنل های پیامک را به رستوران داران، مراکز مذهبی و ... بفروشید، بهتر است که یک زیر شاخه شغلی را انتخاب کنید و به آنها پنل اس ام اس بفروشید. اگر بتوانید در فروش پنل پیامک به یک شغل خاص حرفه شوید، در طولانی مدت مشتریان بسیاری به دست خواهید آورد.

در نهایت سعی کنید، به هر کدام از مشتریان مشاوره خصوصی بدهید

در ملی پیامک، ما بر اساس شغل افراد، برای خرید پنل به آنها سفارش می دهیم و برای آنها از مزایا و کاربردهای بازاریابی پیامکی می گوییم. اگر شما می خواهید پنل نمایندگی ملی پیامک را دریافت نمایید، حتما از این روش استفاده نمایید. با مشتریان ویژه خود به خوبی رفتار کنید و به آنها مشاوره بدهید.

***

اگر علاقه دارید که از سامانه ملی پیامک نمایندگی کسب کنید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک می توانند شما را بابت دریافت پنل نمایندگی راهنمایی کنند.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی ملی‌پیامک به شماره تلفن 02188003373 تماس بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
3دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • مرضیه اسلامی فرد

    30 مهر 1394، 07:29

    من ثبت نام کردم ولی نمی دونم پول رو به چه حابی بریزم لطفا راهنمایی کنید ؟؟؟
    با تشکر

    • پشتیبانی

      26 تیر 1395، 13:32

      با شماره 02188003373 تماس بگیرید تا کارشناسان ملی پیامک شما را راهنمایی کنند.

  • س.صمدانی

    31 شهریور 1394، 17:22

    اگر فرهنگ سازی بصورت پارالل انجام شود قطعا نتیجه ای بهتر خواهد داشن

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید