30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
آموزش اتصال نرم افزار حسابداری هلو به سامانه پیامکی

آموزش اتصال نرم افزار حسابداری هلو به سامانه پیامکی

159

تا حالا به این فکر کردید که چقدر راحت همۀ محاسبات مالی و فاکتورهای مهم را می‌شود خیلی راحت روی گوشی تلفن همراه داشت؟ اشتباه نکنید، منظورم ارسال ایمیل نیست! قضیه خیلی ساده‌تر از این حرف‌هاست. می‌خواهم دربارۀ نرم افزار حسابداری هلو صحبت کنم و خیلی ساده راهی را به شما نشان دهم که برای هر تعدا کاربر که می‌خواهید، گردش‌های مالی مهم، فاکتورها و برخی اطلاعات دیگر را پیامک کنید.

نرم افزار حسابداری هلو یکی از نرم‌افزارهای مالیست که قابلیت اتصال به پنل پیامکی را دارد. این برنامه به دلیل ارتباط با مشتری، انتقال اطلاعات مالی و وضعیت خرید به مشتری‌ها و طرف‌های حساب قابلیت اتصال به سامانه پیامک هم دارد. به همین بهانه، در این مقاله نحوۀ اتصال نرم افزار هلو به سامانه ارسال پیامک را آموزش می‌دهیم.

نحوه اتصال نرم افزار هلو به ارسال پیامک

برای ارسال پیامک از طریق نرم‌ افزار حسابداری هلو، باید نسخه‌ای از این نرم ‌افزار را نصب کنید که امکانات ارسال اس ام اس را داشته باشد. نسخه‌های قدیمی نرم ‌افزار قابلیت ارسال پیامک را ندارند.

برای اتصال نرم ‌افزار به سامانه ارسال پیامک، ابتدا باید به منوی تنظیمات نرم افزار بروید. اگر منوی تنظیمات، گزینۀ تنظیمات سرویس‌دهنده داشت، برنامه قابلیت ارسال پیامک را دارد. حالا می‌توانید پیامک‌های موردنظرتان را از همین طریق ارسال کنید.

اتصال پیامک به نرم افزار هلو

ارسال پیامک از نرم افزار حسابداری هلو

ارسال پیامک از طریق مودم

برای ارسال پیامک از طریق نرم ‌افزار حسابداری هلو، باید آن را به یک پنل وصل کنید. این اتصال از دو طریق، مودم و پنل به ‌صورت اینترنتی انجام می‌شود.

در روش اول، ارسال پیامک با استفاده از مودم است. اول باید یک سیم‌کارت را داخل مودم بگذارید. بعد مودم را به کامپیوتر وصل کنید و با پرداخت شارژ ماهیانه به اپراتور، شروع به ارسال پیامک کنید.

ارسال پیامک از طریق سامانه پیامک

روش دوم ارسال پیامک با نرم‌افزار حسابداری هلو از طریق سامانه پیامکی است. پنل پیامکی از طریق وب‌سرویس، قابلیت ارسال پیامک انبوه را دارد. برای استفاده از پنل پیامکی باید به اینترنت دسترسی داشته باشید. وب‌سرویس این امکان را دارد تا با سرعت بیشتر و در حجم بالاتری برای مخاطبان پیامک ارسال کنید.

استفاده از مودم برای ارسال پیامک، چندان توصیه نمی‌شود. همچنین این روش تقریباً سخت و پیچیده‌ است. به همین دلیل افرادی که نیاز به ارسال پیام از طریق نرم‌افزار حسابداری هلو دارند، سراغ پنل پیامکی می‌روند.

برای اتصال نرم‌افزار هلو به سامانه  پیامک، آدرس وب‌سرویسی که با نرم‌افزار سازگاری دارد را وارد کنید. سپس نام کاربری و رمز عبور را بنویسید. با وارد کردن شماره گیرنده و فرستنده در بخش مورد نظر، اطلاعات کامل است و می‌توانید ارسال پیامک را شروع کنید.

اتصال نرم افزار هلو به مودم gsm

ارسال پیامک با مودم gsm از نرم افزار هلو

نحوه اتصال برنامه هلو به پنل اس‌ام‌اس ملی پیامک

پنل اس ام اس ملی پیامک قابلیت اتصال به نرم‌افزار حسابداری هلو را دارد و خدمات وب‌سرویس را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

برای اتصال دو نرم افزار، نام MELIPAYAMAK و آدرس وب سرویس زیر را در محل مورد نظر در تنظیمات وارد کنید. بعد از دریافت نام کاربری و رمز عبوری، آن را در محل مورد نظر وارد کنید. در صفحۀ بعد، شماره اختصاصی و شماره پنل مورد نظر را بنویسید و آن را ذخیره ‌کنید.

http://api.payamak-panel.com/post/sendsms.ashx?

ارسال پیامک کد تخفیف با روش‌های کاربردیحتما بخوانید: ارسال پیامک کد تخفیف با روش‌های کاربردی

در صورت عمل نکردن آدرس بالا، می‌توانید از آدرس دوم استفاده نمایید.

http://37.228.138.118/post/sendsms.ashx?

 

اتصال سامانه پیامکی به نرم افزار هلو

پس از ذخیره اطلاعات، روی تنظیمات کلی در انتهای صفحه مطابق با تصویر زیر کلیک کنید تا پنجرۀ زیر باز شود. سپس در بخش‌های مورد نظر اطلاعات زیر را وارد کنید:

نام کاربری username
رمز عبور password
شماره فرستنده from
شماره گیرنده to
پیام ارسالی text

تنظیمات نرم افزار هلو برای پیامک

حالا می‌توانید با خیال راحت از طریق نرم ‌افزار هلو برای مشتریان خود پیامک ارسال کنید

اتصال موفق هلو به پیامک

اتصال هلو به سامانه پیامکی

اتصال نرم افزار هلو به پنل اس ام اس

مزایای اتصال نرم‌افزار حسابداری هلو به سامانه پیامکی

ارسال پیامک از طریق نرم ‌افزار حسابداری هلو، به حسابداران و مشتریان کمک می‌کند تا به راحتی گزارش‌های مالی را برای مشتریان بفرستند. با اتصال این نر‌م ‌افزار به سامانه پیامک، می‌توانید در مواقع لزوم به طور خودکار پیامک ارسال کنید. برای مشتری هم‌زمان با صدور فاکتور، اطلاعات مالی را پیامک کنید.

ارسال‌ پیام‌هایی در زمینه تسویه حساب، یادآوری اقساط، تسویه فاکتور خرید و فروش، یادآوری مربوط به چک و دیگر اطلاعات و یادآوری‌های مهم مالی از جمله مواردیست که می‌توان از طریق پنل پیامکی برای مشتری ارسال کرد.

اتصال نرم‌افزار هلو به سامانه پیامک، ارتباط با مشتری را آسان‌تر می‌کند. بنابراین کسانی که این نرم ‌افزار را به پنل وصل کنند، می‌توانند در شرایط مختلف ارتباط و تعامنل با مشتری را حفظ کنند. استفاده از پیامک در زمینه‌های مختلف فروش، یکی دیگر از مهم‌ترین مواردیست که با این برنامه انجام می‌شود.

جمع‌بندی

نرم‌افزار هلو، یکی از پرطرفدارترین نرم‌افزارهای مالی بین اصناف و مشاغل مختلف است. این نر‌م‌افزار مدل‌های گوناگونی دارد که مدل فروشگاهی آن توانسته بین افراد غیرحسابدار هم جا بیفتد. اتصال نرم‌افزار حسابداری هلو به سامانه پیامک، می‌تواند برای تبلیغات فروش هم استفاده شود. از این‌رو، امروزه تمامی کسانی که از برنامۀ هلو استفاده می‌کنند، چه در زمینه حسابداری و چه در زمینه فروش، نر‌م‌افزارشان را به پنل هم وصل می‌کنند.

اگر از برنامه هلو استفاده می‌کنید و قصد دارید که با اتصال آن به سامانه پیامکی، جزییات حسابداری را به مشتریان ارسال کنید، برای دریافت پنل در صفحه اصلی سایت ملی ییامک ثبت‌نام کنید. همچنین، می‌توانید با شماره تلفن 02163404 تماس بگیرید تا کارشناسان ملی پیامک شما را راهنمایی کنند. در ضمن، هزینه‌های پنل و امکانات هر کدام را می‌توانید در قسمت تعرفه‌ها مشاهده کنید تا با اطمینان بیشتری پنل پیامکی کسب‌وکارتان را از ملی پیامک دریافت کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
93دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • امیرحسین گلبان

    20 شهریور 1400، 17:52

    در وضعیت فعلی که نرم افزار هلو از وبسرویس خدماتی پشتیبانی نمیکنه میشه از خط 9999 استفاده کرد؟ من شرکت به ثبت رسیده نیستم ولی جواز کسب دارم آیا میتونم این خطو خدماتی کنم؟

    • زهره تاجیک

      15 فروردین 1403، 10:02

      درود بر شما،
      بله با جواز کسب می‌تونید خط 9999 رو خدماتی کنید.

  • مهدی لطیف پور

    15 شهریور 1400، 08:40

    سلام و روز خوش
    بنده با پشتیبان های هلو تماس گرفتم و گفتن معلوم نیست کی وب سرویس خدماتی را راه اندازی کنند
    لطفا شرایط خدماتی کردن خطوط رو میفرمایین تا زودتر اقدام کنیم
    ممنون

    • زهره تاجیک

      15 فروردین 1403، 10:03

      درود بر شما دوست عزیز،
      اگر سایت دارای اینماد یا جواز کسب دارید، از خطوط 9999 استفاده کنید.

  • عبداله

    10 شهریور 1400، 19:44

    سلام وقت بخیر
    این نرم افزار وبسرویس خدماتی نداره کلاً
    میخوام ببینم میتونیم خط خدماتی بخریم؟

    • حمید اکبری

      28 فروردین 1403، 16:17

      درود بر شما
      متاسفانه نرم افزار هلو امکان اتصال به وبسرویس خدماتی را ندارد.
      برای دریافت راهنمایی بیشتر درباره خرید خط خدماتی ، میتوانید با بخش پشتیبانی ارتباط بگیرید.

  • خلیل نژاد

    10 شهریور 1400، 09:52

    سلام خسته نباشید
    من اگر پنل پیامکی از شما تهیه کنم ایا میتونم هم این پنل رو به نرم افزارم متصل کنم و هم برای ارسال پیامک تبلیغاتی استفاه کنم یا خیر باید برای هرکدام پنل جدایی خریداری کنم
    ممنون از پاسخگوییتون

    • زهره تاجیک

      26 اسفند 1402، 15:08

      درود بر شما،
      بله هم میتونید تبلیغات کنید و هم به وبسرویس متصل بشید.

  • مریم بابلی

    07 شهریور 1400، 18:19

    سلام وقت بخیر من میخواستم برای سایتم ارسال رو انجام بدم شرایطش به چه صورت هستش؟ایا ارسال به لیست سیاه هم انجام میشه؟
    من سایتم زرین پال داره اوکیه؟

    • حمید اکبری

      28 فروردین 1403، 16:14

      درود بر شما
      امکان اتصال به سایت وجود خواهد داشت.
      پیامک های ارسالی با خط اختصاصی که ملی پیامک با خرید پنل به شما هدیه می‌دهد ، به همه نمیرسد.
      ولی با خطوط خدماتی اشتراکی میتوانید پیامک های اطلاع رسانی سایت خود را ارسال بفرمایید.

  • مائده خلیل

    07 شهریور 1400، 15:53

    سلام
    من یک نرم افزار حسابداری دارم که تقریبا مثل نرم افزار هلو هست اسم نرم افزار آرین سیستم هست مس خواستم بدونم این نرم افزار حسابداری نیز می تونه به پنل پیامکی متصل بشه

    • حمید اکبری

      28 فروردین 1403، 16:10

      درود بر شما
      درود بر شما با توجه به بررسی صورت گرفته به نظر این نرم افزار امکان ارسال پیامک ندارد.

  • هلدینگ رزم

    07 شهریور 1400، 09:26

    دوست عزیز من وقت بخیر
    ما برای بخش حسابداری شرکتمون از نرم افزار حسابداری مایکروسافت استفاده میکنیم خواستم بدونم شما فقط نرم افزار هلو پشتیبانی میکنید یا اینکه برای همه نرم افزار های حسابداری خدمات دارید؟
    ممنون از راهنمایی

    • حمید اکبری

      28 فروردین 1403، 16:06

      درود بر شما
      وبسرویس ملی پیامک تقریبا با همه زبان های برنامه نویسی سازگار است و همچنین به جز هلو با بقیه نرم افزار های حسابداری مثل برلیان نیز سازگاری داره .

  • جودی ابوت

    03 شهریور 1400، 17:54

    امکاناتی که پنل در اختیار سایت ما میذاره چیه ؟ من نرم افزار حسابداری هلو دارم آیا با پنل اس ام اس می تونم فاکتور رو همون لحظه که واسه مشتری صادر می کنم اس ام اسشم بفرستم یا نه ؟ اگر میشه لطفا راهنمایی کنید من رو سپاسگذار و ممنونم از شما

    • حمید اکبری

      28 فروردین 1403، 16:01

      درود بر شما
      بله این امکان وجود دارد.

  • متین

    03 شهریور 1400، 17:51

    سلام خوب هستید خسته نباشید می خواستم بپرسم آیا برنامه هلو قفل شدست یا اپن سورس هستش آیا خود شرکت هلو باید کدهاشو تغییر بده چون من میخوام به بلک لیست مخابرات و کسایی که بستن هم اس ام اس های من ارسال بشه

    • حمید اکبری

      28 فروردین 1403، 16:00

      درود بر شما
      نرم افزار هلو قفل شده است و نمیتوان کد های اون رو تغییر داد.

  • پاکنژاد

    03 شهریور 1400، 17:49

    سلام میخ واستم بگم که ما شرکت ثبت شده و یا ارگان دولتی نیستیم که بتونیم خط مون رو خودمون خدماتی کنیم و بلک لیست ها رو باید حتما ارسال کنیم خب برای نرم افزار هلو چطوری ارسال به بلک لیست داشته باشم؟

    • حمید اکبری

      28 فروردین 1403، 15:59

      درود بر شما
      در حال حاضر تنها اپراتوری که میتوانید با آن خط خدماتی داشته باشید ، اپراتور 9999 و 998 است که میتوانید با خرید خط اقدام به خدماتی کردن خط در صورت داشتن شرایط خدماتی کردن خط را داشته باشید.

  • پدرامی

    01 شهریور 1400، 09:53

    سلام آیا امکان استفاده از امکانات در همه ى پنل هاى شما وجود دارد تا بتوانیم پنل را از طریق افزونه وردپرس با سایتمان وصل نمایید تا پیامک هاى ثبت سفارش و کدتایید براى مشترى ارسال بشه؟؟

  • حسین نوعی

    30 مرداد 1400، 22:37

    چرا نرم افزارهلو از خط خدماتی پشتیبانی نمیکنه این مورد رو نمیتونید با هلو برطرف کنید. چون هلو فقط شمارو پشتیبانی میکنه این باعث شده مشکلات زیادی ایجاد بشه اگر این مشکل رو بشه با هلو برطرف کنید خیلی عالی میشه

    • حمید اکبری

      28 فروردین 1403، 15:56

      درود بر شما
      ممنون بابت ثبت نظرتون ، این مورد را باید نرم افزار هلو پشتیبانی کنه.
      میتوانید این پیشنهاد را با نرم افزار هلو در میان بگذارید.

  • صفابخش

    30 مرداد 1400، 17:52

    سلام خسته نباشین
    نرم افزار هلو شما رو معرفی کررده برای وب سرویس
    کدوم پنل رو تهیه کنم؟

    • زهره تاجیک

      15 فروردین 1403، 10:07

      درود بر شما،
      برای استفاده از وب سرویس یک پنل اقتصادی به بالا تهیه کنید.

  • نیلوفر یعقوبی

    29 مرداد 1400، 16:10

    درود بر شما برای زمان سایت وردپرسی میخوام از سامانه تون استفاده کنم میخواستم بدونم شرایط رو دارید شما؟
    برای همه ارسال انجام میشه؟
    حتی اونا که بستن تبلیغاتشونو؟
    و اینکه قیمت هر پیامکتون چه قدر هستش؟

    • حمید اکبری

      28 فروردین 1403، 15:53

      درود بر شما
      بسته به افزونه مورد استفاده در سایت وردپرسی شما امکان اتصال نیز وجود خواهد داشت.
      پیامک های ارسالی با خط اختصاصی که ملی پیامک با خرید پنل به شما هدیه می‌دهد ، به همه نمیرسد.
      ولی با خطوط خدماتی اشتراکی میتوانید پیامک های اطلاع رسانی خود را ارسال بفرمایید.
      هزینه هر پیامک نیز با توجه به تعرفه پنل نتخابی شما محاسبه میشود ، جهت دریافت اطلاعات بیشتر ، میتوانید با همکاران پشتیبانی ارتباط حاصل بفرمایید.

  • سمیرا حجازی

    10 مرداد 1400، 21:03

    سلام معذرت میخوام من با ایفون میتونم وارد پنل پیامکیم بشم؟ چون ایفون تحریم هستش و نرم افزارهای ایرانی رو باز نمیکنه بابت اون میپرسم خدمتتون
    و اینکه تعرفتون ثابت هستش؟

    • نیلوفر اکبریان

      12 مرداد 1400، 11:51

      سلام دوست عزیز،
      بله با مرورگرهای آیفون (سافاری، گوگل کروم، موزیلا فایرفاکس و…) می‌تونین وارد پنل بشین! بله تعرفۀ ارسال پیامک هر پنل ثابت است.

  • میلاد فروزش

    10 مرداد 1400، 09:03

    من برای سایتم از وب سرویس خدماتی ملی پیامک استفاده میکنم برای نرم افزار هلو هم میتونم از وب سرویس خدماتی استفاده کنم که ارسال برای همه صورت بگیره حتی افرادی که تبلیغات پیامکی خودشون مسدود کردند؟سپاس از راهنمایی

    • نیلوفر اکبریان

      12 مرداد 1400، 12:55

      سلام بله امکان استفاده از وب‌سرویس خدماتی برای نرم افزار هلو وجود داره!

    • اشکان

      09 تیر 1401، 13:02

      سلام وقت بخیر
      نرم افزار فروشگاهی هلو کد ۱۳ امکان اتصال به پنل پیامک رو داره ؟

  • مطهری

    24 تیر 1400، 16:12

    سلام روز بخیر. من با پشتیبانی هلو تماس گرفتم و شما رو معرفی کردن. درسته که برای وبسرویس خدماتی با پشتیبانی هلو یکم به چالش کشیده شدم ولی خب بعد از پرداخت هزینه، با خط خدماتی شما اوکی شد و الان ارسال پیامک برقراره. مرسی از شما

  • سونیا قاسمی

    23 تیر 1400، 17:42

    سلام وقت بحیر
    این وبسرویس خدماتی نداره کلاً؟
    با پشتیبانی هلو صحبت کردم گفتن هزینه خیلی سنگینی داره پیاده سازیش

    • نیلوفر اکبریان

      24 تیر 1400، 11:19

      دوست عزیز برنامه هلو قفل شدست، خود شرکت هلو می‌تونه تغییر بده و از دسترس ما هم خارجه!

  • نادر سیار

    18 تیر 1400، 20:40

    من تازه نرم افزار حسابداری هلورو خریداری کردم میخواستم بدونم میخواستم بدونم این نرم افزار فقط سامانه ملی پیامک رو ساپورت میکنه. اگه فقط شمارو پشتیبانی میکنه باید کدوم یک از پنل های شمارو خریداری کنیم.

    • نیلوفر اکبریان

      20 تیر 1400، 10:50

      دوست عزیز باید پنل اقتصادی به بالا بخرید که قابلیت دسترسی به api رو دارند.
      آموزش استفاده از هلو هم در لینکی که براتون گذاشتم، کامل نوشته شده

  • ثریا قهرمانی

    16 تیر 1400، 11:54

    سلام وقتتون بخیر وب سرویس ملی پیامک خیلی عالیه ولی اگر وب سرویس خدماتیش هم اوکی بشه محشر میشه چون ما شرکت ثبت شده و یا ارگان دولتی نیستیم بتونیم خط رو خودمون خدماتی کنیم و بلک لیست ها برامون خیلی بد میشه ارسال نشه
    ممنون

    • نیلوفر اکبریان

      16 تیر 1400، 13:57

      دوست عزیز برای ارسال پیامک تبلیغاتی به لیست سیاه مخابرات، از داخل پنل به همکاران تیم وب سرویس تیکت بفرستید تا راهنمایی‌تون کنند

  • الهی

    16 تیر 1400، 09:26

    سلام وقتتون بخیر من از شما پنل پایه رو خریداری کدم میخواستم بدونم این پنل این امکان رو داره که به نرم افزار هلو وصل بشه؟ و همینطور که این امکان رو داره که بتونیم از خط خدماتی در این افزونه استفاده کنیم؟

    • زهره تاجیک

      15 فروردین 1403، 10:08

      سلام دوست عزیز،
      خیر باید پنل رو به اقتصادی یا بالاتر ارتقا بدید.

  • رضا دایی

    15 تیر 1400، 09:15

    ما نرم افزار هلو داریم و از وب سرویس ملی پیامک برای ارسال پیامکمون استفاده میکنیم فقط مشکلی که هست ارسال پیامک به کسانی که تبلیغاتشون بستن ارسال نمیشه راهکار ملی پیامک برای این مورد چی هستش؟
    مرسی

    • حمید اکبری

      28 فروردین 1403، 15:41

      درود بر شما
      تنها راه ممکن استفاده از خط خدماتی اختصاصی یا همان خدماتی کردن خط فرستنده خود است.
      برای دریافت راهنمایی بیشتر ، میتوانید با بخش پشتیبانی ارتباط بگیرید.

  • مینا غفاری

    15 تیر 1400، 09:07

    سلام من طبق همین مواردی که گفتید نرم افزار هلو رو روی پنل متصل کردم فقط نکته ای که وجود این که متوجه شدم که متاسفانه ارسال به بلک لیست رو انجام نمیده لازم به ذکره ما شرکت ثبت شده هستیم می خواهم حتما فاکتور به دست مشتری ها برسه
    ممنون میشم در این خصوص بنده رو راهنمایی بفرمایید

    • حمید اکبری

      28 فروردین 1403، 15:25

      درود بر شما
      با توجه به اینکه شرکت ثبت شده هستید ، شما میتوانید خط خود را خدماتی کرده و با خط خدماتی خود اقدام به ارسال پیامک بفرمایید.
      برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران پشتیبانی ارتباط بگیرید.

  • علی ترابی

    14 تیر 1400، 21:17

    نمردیمو بالاخره یه اموزش به درد بخور یجا دیدیم
    گرگیجه گرفتیم از دست این هلو.ولی خب شما اموزش جامع و خوبی رو ارائه دادین تشکر از سایت شما
    برای بقیه اموزشاتون چیو باید سرچ کنیم؟

    • نیلوفر اکبریان

      16 تیر 1400، 08:57

      دوست عزیز برای آموزش‌های ویدئویی می‌تونین از آپارت ملی پیامک استفاده کنید
      برای ترفندهای فروش حتما اینستاگرام ملی پیامک رُ دنبال کنید و برای بقیه آموزش‌ها از وبلاگ کمک بگیرید

  • مریم خیری

    20 اسفند 1399، 14:22

    سلام به شما؛ من طبق راهنمایی های بالا پیش روی کردم ولی ارسال پیامک انجام نمیشه راهکار چی هستش کجای کار رو اشتباه رفتم؟

    • نیلوفر اکبریان

      11 فروردین 1400، 15:04

      دوست عزیز اگر از ملی پیامک پنل تهیه کردید با تیم پشتیبانی 02163404 تماس بگیرید

  • جوادزاده

    19 اسفند 1399، 10:49

    سلام و وقت بخیر می خواستم بدونم آیا امکان ارسال به بلک لیست مخابرات و کسانی که تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند وجود دارد یا خیر ؟ اگر امکان پذیر هست لطفا بنده رو راهنمایی کنید و اگر این امکان روی سامانه شما نیست لطفا سریع تر این مورد رو اضافه کنید ممنون می شم چون در حال حاضر 90 درصد مشتریکین در لیست سیاه مخابرات هستن و امکان ارسال پیامک بهشون وجود نداره

    • نیلوفر اکبریان

      14 فروردین 1400، 13:57

      دوست عزیز با خط خدماتی و وب‌سرویس پیامکی به لیست سیاه دسترسی دارید ولی توجه داشته باشید که ارسال پیامک تبلیغاتی برای بلک لیست مخابرات ممنوع و بر خلاف قانونه

  • مظفری

    18 اسفند 1399، 18:11

    من از هلو استفاده میکنم و وبسرویس خدماتی رو پشتیبانی نمیکنه
    میخواستم بدونم نرم افزار حسابداری مشابه ای هست که از وبسرویس خدماتی پشتیبانی کنه؟

    • نیلوفر اکبریان

      15 فروردین 1400، 09:27

      دوست عزیز برای تیم وب‌سرویس تیکت بفرستید یا با 02163404 تماس بگیرید تا همکاران پشتیبانی راهنمایی‌تون کنند

  • نوید پورفلاح

    16 اسفند 1399، 11:18

    سلام؛ من نرم‌افزار حسابداری خودمو به پنل پیامکی شما وصل کردم.
    سوالی که داشتم اینه که شما خط خدماتی به کاربرانتان هم میدهید؟
    اگر من از این نرم‌افزار استفاده کنم آیا این امکانش هست که برای استفاده از این نرم‌افزار خط خدماتی اشتراکی به من بدید؟
    همینطور اگر پنل نمایندگی بگیرم به کاربرانم هم خط خدماتی اشتراکی میدهید؟

    • نیلوفر اکبریان

      16 فروردین 1400، 13:45

      دوست عزیز متاسفانه در حال حاضر خط خدماتی ارائه نمیشه
      برای دریافت پنل نمایندگی هم می‌تونید لینکی که براتون گذاشتم، مطالعه کنید

  • کوثر کلانتری

    15 اسفند 1399، 17:30

    سلام خسته نباشید و عرض ادب
    بنده یک نرم افزار حسابداری به نام شاهوار تهیه کردم و این پنل درگاه پیامکی هم داره. میخواستم بپرسم که شما از این نرم افزار پشتیبانی می کنین؟ یک سری از افراد هم پیامک های تبلیغاتیشون رو بلاک کردند، برای این افراد چه راهکاری دارین؟
    سپاسگزارم

    • نیلوفر اکبریان

      16 اسفند 1399، 08:52

      دوست عزیز با تیم وب‌سرویس 02163404 تماس بگیرید تا در مورد پشتیبانی نرم افزار راهنمایی‌تون کنند.
      برای ارسال پیامک غیر تبلیغاتی می‌تونید از خدمات وب‌سرویس پیامکی استفاده کنید

  • هورا سوران

    11 اسفند 1399، 23:43

    به به هلو برو تو گلو
    عالی بود
    با تشکر از مقاله خوبتون.فقط اینکه ارسالش برای لست سیاه هم میره؟ یعنی برای اونایی که تبلیغاتشونم بسته اس دریافت می کنن؟
    برام خیلی مهمه که برای همه ارسال بشه.

    • نیلوفر اکبریان

      12 اسفند 1399، 09:40

      دوست عزیز اگر خط تبلیغاتی داشته باشید، هیچ پیام تبلیغاتی برای لیست سیاه ارسال نمیشه

  • لیلا شهرابی

    10 اسفند 1399، 11:22

    خدا خیرتون بده راحت شدیم از دست مشتری ها
    الان دیگه براشون همه موارد پیامک میشه فقط اونایی که پیامک های تبلیغاتیشون رو مسدود کردن دریافت ندارند که دیگه این قسمتش مشکل مشتری هاست 😁
    خیلی خیلی ممنوون

  • علامه زاده

    10 اسفند 1399، 10:17

    وقت بخیر من پنل شمارو دارم و نرم افزار هلو هم بهش اتصال دادم و ارسال پیامک هم انجام میشد الان چند روزیه ارسال پیامک انجام نمیشه قبلا این اتفاق افتاده بود فکر میکنم موجودیم تموم شده بود یا پنلم منقضی شده بود الان مطمئن نیستم چه اتفاقی افتاده چطور میتونم با پشتیبانان فنیتون در ارتباط باشم این مورد باهاشون چک کنم؟تشکر

    • نیلوفر اکبریان

      11 اسفند 1399، 10:20

      دوست عزیز با 02163404 تماس بگیرید

  • مجید بختیاری

    26 بهمن 1399، 22:49

    کاش میشد از حالت خدماتی برای نرم افزار هلو استفاده کرد. خیلی از پیامکا نمیره اینجوری.
    راه حل دیگه ای داره آیا؟

    • نیلوفر اکبریان

      28 بهمن 1399، 09:28

      دوست عزیز با 02163404 تماس بگیرید و با تیم وب‌سرویس صحبت کنید تا در این مورد راهنمایی کنند

  • یاسمن آروین

    20 بهمن 1399، 18:18

    سلام
    من از نرم افزار crm دارم استفاده میکنم ولی هرچی گشتم توی سایتتون آموزشی ندیدم که بتونم پیاده سازیشو انجام بدم چون ازم داره url با فرمت get میخواد این موردی که توی این صفحه بود من زدم ولی متصل نشد باید آیا کار دیگه ایی انجام بدم که اتصال بین سامانه و نرم افزارم برقرار بشه.

    • نیلوفر اکبریان

      10 اسفند 1399، 09:14

      دوست عزیز به پشتیبانی تیکت بزنید یا با 02163404 تماس بگیرید تا راهنمایی‌تون کنند

  • شایان صدری

    20 بهمن 1399، 08:50

    سلام
    من خیلی وقته از وب سرویس خدماتی شما برای سایت وردپرسی خودم استفاده میکنم و تا الان راضی بودن تازگی برای مجموعه یک نرم افزار حسابداری به اسم رافع دریافت کردیم که برای فاکتور ها می خوام پیامک به مشتریا ارسال کنم الالن می خوام بدونم پنل شما این نرم افزار رو پشتیبانی می کنه در حال حاضر و علاوه بر این وب سرویس خدماتی هم دارد یا خیر ؟

    • نیلوفر اکبریان

      02 اسفند 1399، 16:06

      دوست عزیز نرم افزارهای آنلاین توسط پنل پشتیبانی می‌شوند

  • پیمان انصاری نژاد

    11 بهمن 1399، 11:18

    درود
    بنده از شما پنل دارم و برای وب سرویس سایتمون از وب سرویس شما استفاده میکنم و به تازگی با توجه به شرایطی که داشتیم تونستیم از وب سرویس خدماتی نیز استفاده کنیم و اسال پیامک های سایتمون به همه شماره ها حتی کسانی که تبلیعات پیامکی خود را مسدود کرده اند ارسال میشود حالا شرکت ما قصد داره از نرم افزار هلو استفاده کنه خواستم بدونم ایا امکان وب سرویس خدماتی روو این نرم افزار هم مقدوره؟

    • نیلوفر اکبریان

      11 بهمن 1399، 12:52

      بله دوست عزیز، نرم افزار هلو و هر نرم افزار تحت وب دیگه‌ای از خدمات وب‌سرویس استفاده میکنه

  • محمدجواد

    11 بهمن 1399، 11:13

    با سلام و خسته نباشین خدمت تیم پشتیبانی فنی ملی پیامک
    ما تنظیمات نرم افزارمون رو با هماهنگی بخش فنی انجام دادیم و خیلی راحت ارسال پیامها بصورت خودکار انجام میشه
    فقط خواستم از این طریق خسته نباشین بگم به تیم قوی ملی پیامک

  • جواد شالی

    11 بهمن 1399، 10:57

    سلام ممنون از مقاله ی خوبتون من خودم با همین آموزش شما تونستم اتصال نرم افزار را به پنل پیامکی بدون نیاز به بخش فنیمون انجام بدم خیلی عالی بود ممنون

  • مرادمرد

    06 بهمن 1399، 21:51

    بسیار عالی بود بخش فنی ما تونست به هلو متصل کنه پنل رو.فقط یک سوال.اینکه ار همه نرم افزار ها پشتیبانی میکنید ؟ و اینکه باقی نرم افزار های حسابداری هم از خط خدماتی پشتیبانی می کنن؟

    • نیلوفر اکبریان

      07 بهمن 1399، 08:35

      دوست عزیز نرم افزارهای آنلاین، قابلیت اتصال به پنلو دارن

  • معین رنجبر

    01 بهمن 1399، 04:10

    سلام وقتتون بخیر ، آدرس های uRL که نوشتین برای ارسال اس ام اس از خط اختصاصی هستش که اگر خدماتی نباشه، ارسال نمیکنه. امکان هست URL خدماتی رو هم بذارین، چون دو تا از مشتریانم از شما پنل گرفتن، از شانس شرکت داشتن و خطشون رو خدماتی کردن، ولی الان سه تا مشتری دیگه دارم که میخوام اگر Url خدماتی دارین که معرفی کنم سمت ملی پیامک.
    ممنون. من آدرس ایمیلمو میذارم، اگه ممکن باشه برای ایمیلم هم جواب رو ارسال کنین

    • نیلوفر اکبریان

      01 بهمن 1399، 11:02

      دوست عزیز درخواستتون رو به تیم وب‌سرویس انتقال دادم، برای مشاوره تلفنی هم با 02163404 تماس بگیرین

  • امیر اکبری

    30 دی 1399، 16:48

    اگه پنل اس ام اس به نرم افزار نصب بشه به شماره های مسدود شده هم پیامک میره یا باید خط خدماتی جداگونه بخریم؟
    ممنون

    • نیلوفر اکبریان

      13 اسفند 1399، 08:56

      دوست عزیز ارسال پیامک از خط تبلیغاتی به لیست سیاه نمیرسه
      برای ارسال پیام به لیست سیاه باید حتماً خط خدماتی داشته باشید و این خط فقط برای ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانیه
      از خط خدماتی اجازه ارسال پیام تبلیغاتی ندارید

  • کیان افشار

    30 دی 1399، 10:38

    سلام من طبق این مقاله قبلا تونستم پنل به نرم افزار هلو متصل کنم و واقعا هم اوکی بوده مشکلی نداره اما در حال حاضر نرم افزار دیگه داریم کارمون رو اغاز می کنیم نرم افزار حسابداری ارین هست ایا این نرم افزار هم می تونیم متصل کنیم به پنل. و مثل همین روش هلو جلو بریم

    • نیلوفر اکبریان

      08 بهمن 1399، 11:14

      سلام دوست عزیز، با تیم وب‌سرویس تماس بگیرید تا راهنمایی‌تون کنند

  • احسان توتونچی

    08 دی 1399، 00:30

    سلام وقتتون بخیر مقالتونو خوندم، بسیار مفید بود البته برای کسانی که از نرم افزار هلو استفاده میکنن سوال بنده اینه شما همه نرم افزارهای حسابداریو پشتیبانی میکنید؟
    منتظر پاسختون هستم

    • نیلوفر اکبریان

      10 دی 1399، 11:56

      دوست عزیز به طور کلی سامانه ملی‌پیامک محدودیتی برای وبسرویس و API نذاشته و هر نرم‌افزار میتونه از API ملی‌پیامک استفاده بکنه تا قابلیت ارسال اس ام اس رو هم داشته باشه.

  • صادق نورایی

    01 دی 1399، 17:08

    سلام؛ من با کمک پشتیبان فنی شما تونستم نرم‌افزار حسابداری خودمو وصل کنم. سوالی که داشتم اینه من شنیدم که شما خط خدماتی اشتراکی در اختیار کاربرانتون قرار میدید، اگر من از این نرم‌افزار استفاده کنم آیا این امکانش هست که برای استفاده از این نرم‌افزار خط خدماتی اشتراکی به من بدید؟

    • نیلوفر اکبریان

      10 دی 1399، 12:35

      سلام، بله دوست عزیز از خط خدماتی اشتراکی هم میتونین استفاده کنین. برای تیم پشتیبانی تیکت بزنین تا باهاتون تماس بگیرن و شرایط رو بهتون اعلام کنن

  • مجید محمودی

    01 دی 1399، 14:01

    سلام و وقت بخیر. ممنون از مقاله مفید و کاربردی تون. من نرم افزار هلو دارم و چند ماه هستش که پنل شما رو بهش متصل کردم اما مشکلی که من دارم اینه که به شماره های بلک لیست پیامک نمیره یعنی کسی که بسته باشه تبلیغاتی شو بلاک میشه می خواستم بپرسم آیا راهی برای این مشکل وجود داره تا بتونیم همه پیامک ها مون رو به دست همه مشتری هامون برسونیم یا خیر؟ ممنون از پاسخ گویی تون.

    • نیلوفر اکبریان

      21 دی 1399، 09:31

      دوست عزیز برای استفاده از شرایط وب‌سرویس خدماتی و ارسال پیامک به لیست سیاه، با 02163404 تماس بگیرین و با تیم پشتیبانی وب‌سرویس صحبت کنین

  • امير فلاح

    26 آذر 1399، 21:16

    سلام من نرم افزار هلو داشتم و پنل شما رو فعال كردم و نرم افزارم رو به پنل ملي پيامك وصل كردم ، پشتيبانى فنى خوبى داشتيد و خيلي كمكون كردن در اين مورد و به راحتى اتصال انجام شد.

    • نیلوفر اکبریان

      27 آذر 1399، 10:11

      ممنون از لطفتون دوست عزیز

  • مازیار علامه

    26 آذر 1399، 20:25

    بنده یک فروشگاه کوچیک دارم که نرم افزار هلو در اون استفاده میکنم کلی دنبال سامانه گشتم که بتونه این هلو رو پشتیبانی کنه و از همه مهم تر این که چون من کار تخصصیم نرم افزار و وب سرویس نیست یک راهنما داشته باشه حداقل
    که با مقاله ی شما برخوردم تا خوندم دیدم عجببببب چقدر کامل و روان توضیح داده شده همون موقع با کارشناش شما تماس گرفتم و با پیشنهاد ایشون پنل اقتصادی رو تهیه کردم و این نرم افزار رو روی پنل ست کردم و خداروشکر در حال حاضر راضی هستم

  • مازیار خورشیدی

    24 آذر 1399، 22:21

    برای من که رستوران دارم و از هلو استفاده میکنم خیلی خوب بود مطلبتون . با تشکر از تیم ملی پیامک

    • نیلوفر اکبریان

      25 آذر 1399، 09:56

      خوشحالیم که تونستیم بهتون کمک کنیم

  • حسین کریم زاده

    18 آذر 1399، 13:16

    چه خوب توضیح داده شده بود ، تصویری و برای راه اندازی کافی بود. ویدیو هم دارین؟ البته نیروهای پشتیبانی که هر دفعه با صبر و حوصله مرحله به مرحله توضیح میدن

    • نیلوفر اکبریان

      25 آذر 1399، 10:09

      ممنون از لطفتون، ویدئوهای آموزشی رو میتونید در آپارات ملی پیامک مشاهده کنید

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید