30% تخفیف خرید پنل پیامکی برای تبلیغات و تبریک عید فقط تا 1 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
تبلیغات پیامکی موفق برای وکلا + داستان جذاب اد برنشتاین

تبلیغات پیامکی موفق برای وکلا + داستان جذاب اد برنشتاین

151

روزانه در سراسر شهر با هزاران تصادف مواجهیم. احتمالاً اگر شما هم شاهد چنین اتفاقی باشید، دیدید که چطور مردم به یک صحنۀ تصادف هجوم می‌آورند. آن‌وقت است که همه کارشناس می‌شوند , نظرات کارشناسانه را ابراز کنند. برای همین شروع به راهنمایی می‌کنند. جالبی داستان آنجاست که هر کس برای خودش نظری دارد که خلاف نظر دیگریست!

تبلیغات پیامکی موفقحالا کمی به حال  راننده فکر کنید که علاوه‌بر استرس، باید به حرف‌هایی که مثل باد از هر طرف بر او می‌وزند گوش بدهد و تصمیم بگیرد!

این‌جور وقت‌ها هر کس از خدایش است که یک راهنمای حرفه‌ای، آشنا با قوانین و مقررات با اسب سفید سر صحنه برسد و راهنمایی‌اش کند. شما این داستان را همین جا نگه دارید، تا بگویم که ادوارد برنشتاین به عنوان وکیل عمومی دادگستری چگونه کمپین خلاقانه تبلیغاتی راه انداخت و از این استرس‌های هر روزه خیابان‌ها به نحو احسن استفاده کرد.

در ادامه کمپین تبلیغاتی ادوارد ام برنشتاین (Edward M. Bernstein) را بررسی می‌کنم که در سال 1997 در ایالت نوادای آمریکا غوغا به ‌پا کرد.

ادوارد‌ ام برنشتاین کیست؟

تبلیغات پیامکی موفقاد برنشتاین یکی از مطرح‌ترین چهره‌ها در ایالت نوادا (Nevada) آمریکا است. او یکی از اولین وکیل‌مدافعان شخصی در ایالات متحده بود که بعدها به عنوان قاضی جایگزین در دادگاه شهرداری لاس‌وگاس و یکی دیگر از شهرهای شمالی ایالت نوادا منصوب شد. در سال 2000 هم یکی از کاندیدهای اصلی دموکراسی‌خواهان برای مجلس سنا بود.

یکی از مهم‌ترین دستاوردهای آقای برنشتاین برنامۀ شوی تلویزیونی او یعنی شوی اد برنشتاین است. او بیش از 25 سال این شو را در تلویزیون پخش می‌کرد که به طولانی‌ترین شوی تلویزیونی در تاریخ نوادا تبدیل شد. اما در این میان داستان تبلیغاتش چه بود؟

داستان تبلیغات اد برنشتاین

اد برنشتاین در برنامۀ تلویزیونی خودش یک امکان ویژه تعریف کرد. او به تمام کسانی که تصادف کردند و در شرایط اضطراری و اورژانسی قرار داشتند، این امکان را داد که برای راهنمایی و مشاوره بتوانند برای او یک پیامک بفرستند و از او راهنمایی بگیرند. هر کس در هر جای شهر دچار تصادف می‌شد، می‌توانست یک پیامک برای شمارۀ 24000 ارسال کند تا تیم اد برنشتاین و همکارانش به آن‌ها مشاوره بدهند.

به شمارۀ پیامک او دقت کنید: 24000 خیلی رند است و کاملاً در ذهن می‌ماند. اد برنشتاین حسابی به همه جای کار فکر کرده بود. حواسش بود که در شرایط تنش‌زای یک تصادف شماره‌اش آنقدری سرراست باشد که بی‌درنگ به ذهن آدم‌ها بیاید. او این شماره تلفن را در وب‌سایت و برنامۀ تلویزیونی‌اش تبلیغ کرد. اگر به وب‌سایت او مراجعه کنید، ویدیویی را می‌بینید که او در آن توضیح می‌دهد، چگونه در طول 40 سال به میلیون‌ها آدمی که تصادف کرده بودند، راهنمایی و مشاوره داده است!

برنشتاین چیزی حدود 50 هزاردلار برای تبلیغات پیامکی خود هزینه کرد. عنوان تبلیغش چنین چیزی بود:

اگر شما در لاس وگاس دچار تصادف شدید و نیاز داشتید با یک متخصص آگاه در این زمینه مشورت کنید، تیم اد برنشتاین و همکاران آماده پاسخگویی به شما هستند. فقط یک پیامک برای 24000 ارسال کنید تا شما را راهنمایی کنیم.

برنشتاین از همین تبلیغات پیامکی، میلیون ها دلار درآمد کسب کرد. اکثر کسانی که برای او پیامک می‌فرستادند و از او راهنمایی می‌خواستند، در نهایت با خودش قرارداد وکالت می‌بستند.

حالا اد برنشتاین چطور اس‌ام‌اس می‌فرستاد؟

نحوه کار پنل پیامکی اد برنشتاینوقتی کاربر بعد از تصادف به شمارۀ سر راست 24000 یک پیامک بفرستد، فوراً یک پاسخ به شرح زیر برایتان می‌آید:

  1. با ارسال SPK به‌صورت زنده می‌توانید با وکیل صحبت کنید و از او راهنمایی بگیرید.
  2. با ارسال ASK سوال خودتان را پیامک کنید و منتظر پاسخ ما از سامانه باشید.
  3. با ارسال APP برای شما یک قرار ملاقات حضوری ترتیب داده می‌شود. برای شما جلسه‌ای تنظیم می‌کنیم و از طریق اس‌ ام ‌اس زمان آن را به اطلاعتان می‌رسانیم.
  4. با ارسال TIP تمام راهنمایی‌هایی را که لازم است در مورد یک صحنۀ تصادف بدانید، از طریق سامانه پیامک دریافت می‌کنید.

شما همان لحظه، بر اساس شرایط تصمیم می‌گیرید که از کدام‌ یک از خدمات بالا می‌خواهید استفاده کنید.

چرا تبلیغات پیامکی برنشتاین موفق شد؟

نکتۀ درخشانی که در بررسی تبلیغات پیامکی موفق برنشتاین باید به آن توجه کرد، جلب توجه مخاطبان جوان است. در سال 1997 به تازگی استفاده از تکنولوژی موبایل متداول شده بود. وقتی برنشتاین روی تبلیغات پیامکی سرمایه‌گذاری می‌کرد، اکثر تصادفات از طرف جوانان زیر سی سال بود. تبلیغات پیامکی او هم دقیقاً به همان هدفی که مد نظر داشت، رسید.

دلایل زیادی وجود دارد که کمپین تبلیغاتی برنشتاین را در دسته تبلیغات موفق و پربازده قرار می‌دهد. در ادامه این دلایل را بررسی می‌کنیم:

رویکرد جدید و خلاقانه

تبلیغات پیامکی موفقبا بررسی تبلیغات پیامکی موفق متوجه می‌شویم که برنشتاین از جلب توجه عموم به عنوان اولین اصل تبلیغات اصیل و خلاقانه استفاده کرد. زمانی که تمام دفاتر وکالت تبلیغات خودشان را به لینکدین، فیس‌بوک، توئیتر و سایر شبکه‌های اجتماعی سپرده بودند، اد برنشتاین با تبلیغات خلاقانه پیامکی از دفتر وکالت خودش یک برند مطرح ساخت.

تبلیغات محلی

مردم اصولاً برای برندها و تبلیغات محلی اهمیت زیادی قائلند. بررسی تبلیغات پیامکی موفق نشان می‌دهد، مردم با تبلیغات محلی احساس نزدیکی و صمیمیت بیشتری می‌کنند. تبلیغات محلی خیلی سریع واکنش مردم را برمی‌انگیزد. این یک واقعیت است که مردم به صداهای دوردست اهمیت چندانی نمی‌دهند.

بازاریابی دهان به دهان چیست؟حتما بخوانید: بازاریابی دهان به دهان چیست؟

شاید ندانید اما بهترین روش برای تبلیغات محلی استفاده از سامانه پیامک است. سامانه قابلیت ارسال پیام منطقه‌ای دارد. اگر وکیل هستید یا دفتر حقوقی دارید بدانید که هزاران نفر در مجاورت شما هستند که با انواع اقسام مسائل حقوقی درگیر هستند و حسابی به کمکتان نیاز دارند، فقط کافیست خودتان را به آنها معرفی کنید.

ایجاد تعامل از طریق پیامک

در داستان برنشتان، مردم بعد از ارسال پیامک فوراً از سامانه برنشتاین، پنج پاسخ دریافت می‌کردند. این پاسخ‌ها در اصل 5 انتخاب متفاوت اما متناسب با نیازشان را تحویل‌ می‌داد. همین باعث شد تا برنشتاین را در سراسر وگاس بشناسند.

برنشتاین سریع معروف شد. مردم در خیابان، فروشگاه و هرجای دیگری که او را می‌دیدند، به او سلام می‌کردند. بالاخره هر کدام از آن‌ها حداقل یکبار تصادف کرده بود، ماشینش را جایی کوبانده بود و با استرس یک اس ‌ام ‌اس برای سامانۀ برنشتاین فرستاده بودند.

او یک نیاز منطقی را هدف گرفته بود

بر اساس تحقیقات پژوهشگران مجلۀ تبلبغات تعاملی (Journal of Interactive Advertising) در حوزۀ بررسی تبلیغات پیامکی موفق، رفع خواسته‌ها و نیازهای منطقی کاربران بهترین روش برای تبلیغات است. ارائه اطلاعات مفید و کاربردی در شرایطی که مخاطبان نیاز به راهنمایی و کمک دارند، تاثیر شگفت‌انگیزی روی مخاطبان‌تان می‌گذارد و به‌سرعت از شما یک برند مقتدر می‌سازد.

تنها یک ایراد!

ایراد تبلیغات اد برنشتاین

البته کار برنشتاین بدون ایراد هم نبود. بررسی تبلیغات پیامکی موفق نشان داد که او یک نقص بزرگ هم در کارش داشته است. برنشتاین در متن پیامک‌هایش از پیشنهاد تخفیف یا پیشنهاد ویژه استفاده نکرده بود.

علت این کار ضرورت کوتاه نوشتن پیام بود. اگر متن پیامک او بیش از 140 کاراکتر می‌شد، دو پیامک محسوب می‌شد و خیلی صرفۀ اقتصادی نداشت. اما اگر می‌خواهید از بازاریابی پیامکی برای تبلیغات دفتر وکالت استفاده کنید، حتماً در اولین پیامک تبلیغاتی‌تان از تخفیف یا پیشنهاد ویژه استفاده کنید.

برای اینکه تکنیک‌های جلب توجه مخاطب را بیشتر یاد بگیرید مقالۀ چطور مشتریان خودم را درگیر کنم؟ را حتماً بخوانید.

اد برنشتاین در مصاحبه‌ای با مجله‌ی لاس‌وگاس گفته است که:

"ما به اندازه‌ی کافی بزرگ هستیم که پابه‌پای کمپانی‌های بزرگ حرکت کنیم، اما آنقدر کوچکیم که هنوز سرویس‌های شخصی مانند سامانۀ پیامکی را پیشنهاد می‌کنیم. در دسترس بودن و سرویس راحت برای ما بسیار مهم است. در زمانی (اوایل دهه‌ی 80) که هنوز بازاریابی پیامکی رایج نشده بود ما با استفاده از یک سرویس اس‌ام‌اس یک کمپین سرویس مشتری ایجاد کردیم و همیشه سعی کردیم خلاق باشیم."

در همین مصاحبه در پاسخ به سوال خبرنگار درباره‌ی تبلیغات وکیلان و دفاتر حقوقی چنین می‌گوید:

تبلیغات باید باوقار باشند. شما باید درمورد خدمات خود صادقانه حرف بزنید. اما شما نمی‌توانید با قانون مردم را متقاعد کنید به شما مراجعه کنند، در حقیقت قانون برای شما مشتری نمی‌فرستد. این تبلیغات شماست که همه‌چیز را تعیین می‌کند. من این روزها خیلی از تبلیغات وکلا را می‌بینم که اصلاً به نظرم خوشایند نیستند. در تبلیغات خود تجدیدنظر کنید و اشخاص را هدف بگیرید.

جمع‌بندی

حتماً بعد از بررسی تبلیغات پیامکی موفق اد برنشتان متوجه شدید که سامانۀ پیامک تاثیر فوق‌العاده‌ای برای دفتر وکالت شما دارد. این تنها یک نمونه موفق از وکیلی است که با انتخاب هوشمندانه، توجه اطرافیان را به خودش جلب کرد. اگرچه امروزه شرایط تقریباً عوض شده است، اما دلایل موفقیت کار برنشتاین راه را برای شروع کار به وکلا نشان می‌دهد.

در صورتی که برای کسب‌وکارتان به پنل پیامکی نیاز دارید، در صفحه اصلی سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید یا با شمارۀ 02163404 تماس بگیرید. ما در این مسیر می‌توانیم با انواع راهکارها و ایده‌های تبلیغاتی شما را در شناخته شدن دفتر کار و البته ارائۀ انواع مشاوره‌های حقوقی کمک کنیم.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
95دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • محمد قبادی

    13 شهریور 1400، 09:38

    سلام از لحاظ قانونی کسی نمیتونه شکایت کنه بابت عدم دریافت پیامک؟
    چطوری میتونیم قبل از ارسال پیامک اجازه بگیریم؟
    ممنون میشم زودتر راهنمایی کنید
    سپاس

    • سمیه جابری

      21 دی 1402، 10:33

      سلام وقت شما به خیر
      شما میتونید یک پیامک برای مخاطب های خودتون ارسال کنید و ازشون بخواید اگر علاقه ای به دریافت پیامک های شما دارن، این رو اعلام کنن. مثلا عدد 1 رو بفرستن. با این کار از اون ها برای ارسال اس ام اس ها اجازه گرفتید و با رضایت خودشون این کار رو انجام مدید.

  • فلاحتی

    09 شهریور 1400، 10:19

    سلام وقتتون بخیر من قصد خرید پنل از شمارو دارم میخواستم بدونم که بانک ماره های شما آپدیت هستند یا خیر؟ و بعد از ارسال پیامک امکان گزارش گیری وجود داره؟
    ممنون از پاسخگوییتون

    • سمیه جابری

      21 دی 1402، 10:34

      درود بر شما
      بانک شماره ها سالانه به روز میشن
      شما میتونید بعد از ارسال پیامک هاتون، گزارش اون ها رو در پنل مشاهده کنید

  • محسن بیگلری

    07 شهریور 1400، 09:15

    سلام وقت بخیر
    من میخوام به ساکنین شهر بوشهر یک پیامک ارسال کنم که داخل متن پیاامکم یک لینک هم دارم اول می خواستم بدونم بانک شماره داخل پنل هست و دوم این که می تونم لینک رو ارسال کنم ایا محدودیتی داره یا خیر

    • سمیه جابری

      21 دی 1402، 10:36

      درودر بر شما
      بله میتونید برای این شهر به روش های مختلف پیامک ارسال کنید.
      امکان ارسال لینک هم داخل متن پیامک توسط برخی از اپراتورها امکان پذیر شده

  • دفتر وکالت حکیم

    04 شهریور 1400، 09:18

    وقت بخیر
    مقاله جالبی بود برای من که وکیل هستم واقعا جذاب بود اما یه سوال من اگر بخوام به صورت منطقه ای و انلاین ارسال پیامک انجام بدم مثلا هر کس از اطراف دفتر ما گذر کرد براشون ارسال پیامک بشه و ادرس دفتر وکالت ما اطلاع رسانی بشه من میتونم با خریدپنل پیامکی این فعالیت انجام بدم؟

    • سمیه جابری

      21 دی 1402، 10:38

      درودر بر شما
      ممنون از توجه تون
      بله میتونید به کمک ماژول های مختلفی که در پنل هست، برای مناطق مختلف اس ام اس بفرستید.
      برای ارسال پیامک آنلاین و زنده باید از قابلیت LBS استفاده کنید.

  • رحیم سحری

    02 شهریور 1400، 17:17

    سلام من ارسال هوشمند انجام میدم
    باید اعتراف کنم که از خودتون یاد گرفتم و دارم تقلید میکنم!
    یه پیامک اومد برام که رحیم سحری عزیز 50 درصد تخفیف تمدید پنل پیامکی می باشد و …
    منم اومدم همین کارو کردم و نتیجه خوبی داشته برام

    • سمیه جابری

      21 دی 1402، 10:39

      درود بر شما
      خوشحالیم این روش برای شما مفید بوده

  • سعید اقایی

    02 شهریور 1400، 10:06

    سلام ما قصد داریم یک خط 2000 بخریم که نهایتا بین 6 و یا 7 رقم باشه قبل خریداری پنل از کجا می تونم مطئن بشم این خطی که قصد خریداری شو دارم آزاد هستند یا خیر
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید خدا قوت

    • سمیه جابری

      21 دی 1402، 10:40

      درود بر شما
      بهتره برای این موضوع با گشتیبانی ما با شماره 02163404 تماس بگیرید یا تیکت ارسال کنید تا همکاران بخش پشتیبانی شما رو راهنمایی کنن.

  • بیدار

    01 شهریور 1400، 16:25

    سلام وقت بخیر
    ما میخوایم پیامک تبلیغاتی ارسال کنیم.
    قبلاً پنل داشتیم و میفرستادیم به تهران از شهرستان زنگ میزدن.
    بانک شماره شما صحت داره آیا؟

    • سمیه جابری

      21 دی 1402، 11:15

      سلام وقت شما به خیر
      ما همواره سعی کردیک بانک شماره ها رو به روز نگه داریم تا دارندگان پنل به راحتی بتونن از اون ها استفاده کنن

  • یاسر دادور

    01 شهریور 1400، 09:35

    برای ارسال پیامک تو منطقه ی خاصی شما ارسال پیامک از طریق کدپستی رو پیشنهاد می فرمایید یا از طریق دکل های مخابراتی و ایا از هر دو روش برای ایرانسل و همراه اول امکان پذیر است

    • سمیه جابری

      21 دی 1402، 11:20

      درود بر شما
      اگه کد پستی منطقه مورد نظرتون رو دارید، میتونید به کمک کد پستی همراه اول به شماره های همراه اول اون منطقه پیامک بفرستید.
      برای ارسال اس ام اس به شماره های ایرانسل هم باید از ماژول کد پستی ایرانسل استفاده کنید.
      ارسال از طریق دکل های مخابراتی هم راهکار دیگه است. LBS و BTS هم راهکار مناسبی برای این کاره. توصیه میکنم مقالات مربوط بهشون که براتون لینک کردیم رو مطالعه کنید.

  • شورابی

    31 مرداد 1400، 18:00

    وقت بخیر ممنون از مقاله خیلی خوبتون میخواستم بدونم پنل ملی پیامک چه امکاناتی به ما می ده و آیا ما اینجا در ایران هم می تونیم این امکانات رو داشته باشیم یا نه ؟ و چطور میشه مثل ایشون خلاق و با ابتکار بود.

    • سمیه جابری

      21 دی 1402، 11:37

      درود بر شما
      بله تو ایران و حتی تمامی شهرها میتونید از پنل استفاده کنید.
      برای دیدن امکانات ما، بهتره به صفحه امکانات مراجعه کنید

  • دارایی

    31 مرداد 1400، 17:58

    سلام میخواستم بدونم آیا همه اوون امکاناتی که این آقای اد برنشتاین توی کارشون با اراسل پیامک از پنل اس ام اسشون داشتن ما اینجا در ایران هم می تونیم داشته باشیم یا نه ؟ و اینکه آیا این امکانات در چه حدی هستن لطفا توضیح بدین

    • زهره تاجیک

      26 اسفند 1402، 14:46

      درود بر شما،
      بله میشه گفت تمام این امکانات رو میتونید استفاده کنید. برای دیدن انواع امکانات و قیمت اون‌ها به صفحه تعرفه‌ها مراجعه کنید.

  • شادروان

    31 مرداد 1400، 17:55

    وقتتون بخیر خیلی خیلی خیلی مقاله جالب و سرگرم کننده ای بود من واقعا غرق خوندن مقاله تون شدم و اصلا و ابدا متوجه گذر زمان نشدن داستان واقعا سرگرم کننده ای بود و عبرت آموز به نویسندگان سایتتون خسته نباشید می گم

    • سمیه جابری

      21 دی 1402، 11:46

      درود بر شما
      خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بود

  • میلاد آزادی

    30 مرداد 1400، 19:14

    در اصل اگر بخواییم حساب کنیم عامل اصلی پیشرفت تعمل بیش از اندازه با مشتری هستش وقتی مشتری کارش گیر باشه اصولا دنبال یه راهکار سریع میگرده که اد برنشتاین این کار رو خیلی راحت کرده گفته با ارسال یک عدد هم من مشکلت رو میفهمم هم خودم باهات تماس میگیرم.

    • زهره تاجیک

      26 اسفند 1402، 14:45

      درود بر شما،
      بله دقیقا همین‌طوره!

  • میرزائی

    30 مرداد 1400، 16:32

    سلام وققتون بخیر من وکیل هستم و برای انجام تبلیغات نیاز دارم شماره های اصناف رو داشته باشم
    خواستم بدونم داخل پنل شما بانک شماره های اصناف هست ؟
    ممنون

    • سمیه جابری

      21 دی 1402، 11:49

      سلام وقتتون به خیر
      بله شما بعد از خرید پنل میتونید به ماژول منطقه هدفمند که بانک شماره های ملی پیامک هست دسترسی داشته باشید و برای شماره های اصناف مختلف پیامک ارسال کنید.

  • عبدالهی

    25 مرداد 1400، 18:13

    سلام وقت بخیر
    برای تبلیغات پیامکی برای وکلا مجوز میخواد.
    میخواستم ببینم برای ارسال صوتی برای کار های حقوقی هم مجوز جدا باید ارسال بشه؟

    • سمیه جابری

      24 اسفند 1402، 12:32

      سلام وقت شما به خیر
      خیر همون مجوز وکلا کافی هست

  • شمسی

    06 مرداد 1400، 17:38

    سلام وقتتون بخیر بابته بحث تعامل و گفت و گو با مشتریانمون خواستم ازتون بپرسم پنل ها قابلیت دریافت پیامک هم دارند و این بستگی به پنل دارد و یا اینکه بستگی به خط ارسال پیامک دارد ممنون میشم این موارد را توضیح بدید.
    سپاس

    • مونا هادی

      19 مرداد 1400، 13:22

      سلام وقت شما هم بخیر
      خطوط اختصاصی پنل، قابلیت دریافت پیامک رُ دارند. پس می‌تونین پیامک‌های دریافتی رُ داخل سامانه مشاهده بفرمایید. هر خطی که اختصاصی باشه، قابلیت دریافت رُ هم داره!

  • صبا برزویی

    05 مرداد 1400، 20:57

    درود بر شما من برای کسب کار مجازی گل فروشی از سامانه شما استفاده کردم و درکل برای بانوان تهران و البرز ارسال پیامک رو انجام دادم و از طریق لینکی که قرار داده بودم توی پیامک تقریبا از هر 10 نفر 5 نفر روی لینک کلیک کرده بودند و سایت من بازدید انجام دادند
    من به بقیه دوستان هم پیشنهاد دادم و هرکدوم که پنل خریدند من 1000 پیامک هدیه بابتشون دریافت کردم
    واقعا مشتری مدار هستید
    باتشکر از شما

    • مونا هادی

      18 مرداد 1400، 11:53

      چه عالی! ممنون که نظرتون رُ با ما به اشتراک میذارین!

  • معصومه صداقت

    23 تیر 1400، 14:36

    خیلی داستان جالبی داشته آقای ادوارد ام برنشتاین، با پنل تبلیغات پیامکی شما هم میشه دقیقا مثل ایشون استفاده کرد؟ یعنی سامانه پیامکی شما قادر خواهد بود که اتوماتیک تشخیص بده در ازای دریافت پیامک، چه پاسخی را برگرداند؟
    من و دو تا از همکارانم به دنبال پنل اس ام اس خوبی هستیم. با توجه به مقاله شما و داستان آقای ادوارد ام برنشتاین، آیا میشه همزمان تبلیغ کرد و مشاوره رو از طریق پیامک ارائه کرد؟

    • زهره تاجیک

      10 اسفند 1402، 12:28

      درود بر شما،
      بله قابلیت منشی و منشی هوشمند اینجوریه که وقتی کاربر براتون پیامک میفرسته، یه پاسخ خودکار براش ارسال میشه.

  • بابک رضایی

    14 تیر 1400، 12:08

    سلام ممنون ازتون
    من قصد تبلیغ دارم میخواستم بدونم سامانه شما امکان ارسال به همه ی شماره هارو داره چون بیشتر شماره ها پیامک هاشون رو بستن و خب درصد زیادی هست میخواستم بدونم شما ارسال انجام میدید اگر خیر چه راه حلی برای این مورد دارید؟

    • سمیه جابری

      21 دی 1402، 11:57

      درود بر شما
      برای ارسال به شماره موبایل های بلک لیست میتونید از خط خدماتی و وبسرویس خدماتی استفاده کنید.

  • موسسه حقوقی رستگار

    14 تیر 1400، 11:41

    وقت بخیر
    ما یک موسسه حقوقی نزدیکای میدان ونک داریم و میخواهیم به هرکسی که در میدان ونک به صورت انلاین حضور داره ارسال پیامک انجام دهید برای اینکار چه اقداماتی باید انجام بدیم؟
    ممنون از راهنمایی شما

    • سمیه جابری

      21 دی 1402، 11:59

      درود بر شما
      برای ارسال این نوع پیامک میتونید از LBS یا پیامک زنده استفاده کنید.

  • امیر حسین زاده

    14 تیر 1400، 10:52

    من مقالتون رو به طور کامل خوندم و عالی بود و ایده های جدیدی گرفتم. میخواستم بدونم این ایده هایی که توی این زمینه کاری استفاده شده ما هم که کارمون ثبت برند و شرکت هستش میتونیم استفاه کنیم؟
    چون کار خوبی هستش ما به افراد ارسال پیامک انجام میدیم و بهش میگیم مثلا برای مشاوره عدد 1 رو ارسال کن و ما باهاش تماس میگیریم دیگه خودش درگیر این که بخواد با ما تماس بگیره نشه.

    • زهره تاجیک

      13 اسفند 1402، 10:39

      درود بر شما،
      بله قطعا تو هر کسب‌وکاری با خلاقیت خودتون می‌تونید از این ایده استفاده کنید.

  • راسخ زاده

    14 تیر 1400، 10:51

    سلام وقت بخیر
    می خواستم بدونم شما بانک شماره هایی که در سامانه دارید از کجا دریافت کردید و ایا قابل اعتماد هست و اخرین به روز رسانی بانک شماره ها برای چه سالی بوه من نیازدارم توی صنف خاصی مثل صرافی ها و طلا فروشی پیامک های رو ار سال کنم ایا این مورد امکان پذیر هست ؟

    • زهره تاجیک

      10 اسفند 1402، 12:29

      درود بر شما،
      بانک شماره‌ها رو ما از مخابرات تهیه می‌کنیم و کامل و به روز هستن.

  • حسین زاده

    14 تیر 1400، 10:45

    سلام من از هر سامانه ای میپرسم میگن امکان ارسال کلمه هایی مثل دادگستری و جرم و … ندارند لطف میکنید در خصوص لیست کلمات فیلتر شده اعلام کنید چه کلماتی در سامانه شما فیلتر میشه و نیاز به چه مجوزهایی دارید برای تایید متن و رفع فیلتر؟
    پیشاپیش ممنون از پاسخگوییتون

    • سمیه جابری

      21 دی 1402، 12:01

      درود بر شما
      برای این کار بهتره با پشتیبانی ما به شماره 02163404 تماس بگیرید یا تیکت ارسال کنید تا همکاران ما شما رو راهنمایی کنن.

  • ایلار قره باغی

    13 تیر 1400، 18:49

    سلام و درود فراوان
    من خودم خیلی پیگیر این داستانای تبلیغاتی ام
    مثل تبلیغات م دونالد و برگر کینگ یا کل کل های پپسی و کوکا یا حتی بنز و بی ام و که تبلیغای کره ایی می سازن
    در کل به نظرم اگه تبلیغ تو سر طرف بمونه تمومه دیگه

  • رضا جباری

    12 تیر 1400، 20:56

    من کاربر شما هستم ولی وقتی میخوام پیامک ارسال کنم پیامکم دو صفحه ای میشه و نمیتونم کوتاه کنم. اخه لینک اینستام طولانیه و واقعا بصرفه نیست برام

    • نیلوفر اکبریان

      13 تیر 1400، 08:13

      دوست عزیز متن پیامکتون رُ برامون بگذارین تا جای ممکن راهنمایی‌تون می‌کنیم

    • جمشیدی

      13 تیر 1400، 18:46

      اقا میتونید از سایت b2n استفاده کنی من استفاده کردم راضی ام

  • هیچکس

    23 اسفند 1399، 17:03

    ممنون فقط بهم بگید چطوری می تونم تبلیغاتی پیامکی بکنم که به همه شماره ها ارسال بشه و چه متنی بنویسم که مثل این آقا که داستانش رو توی مقاله تون آوردین کسب و کارم حسابی بگیره و مشتری پیدا بکنم ؟ من در زمینه فروش قطعات یدکی خوردو فعالیت می کنم و واقعا نیاز دارم تا یه کم با تبلیغات کارم رو رونق بدم ؟ البته فک کنم این مقاله تون بیشتر در مورد کساییه که وکیلن ولی ممنون می شم منم راهنمائی کنید

    • نیلوفر اکبریان

      24 اسفند 1399، 09:52

      دوست عزیز هر کسب‌وکاری که داشته باشید، می‌تونید از تبلیغات پیامکی استفاده کنید
      پیشنهاد می‌کنم کتابچه بازاریابی پیامکی که لینکشو براتون گذاشتم، مطالعه کنید

  • کیوان امیری

    21 اسفند 1399، 18:35

    سلام خیلیا که پیامک رو دریافت میکنن واقعا حال ندارن زنگ برنن!
    منم میگم که یه عددی یه متنی چیزی بفرستن برام که من باهاشون تماس بگیرم یا رو یکی دیگه از خطام تحلیلگر رو فعال کردم و بعد از فرستادن اون چیزی که تعیین کردم یه پیامک که الز قبل تنظیم کردم براشون ارسال میشه
    واقعا عالی هستش با تشکرر ازشما و همکاراتون.

  • محسن پاشا

    20 اسفند 1399، 16:10

    سلام؛ من کارم وکالت نیست ولی از داستانی که درباره یکی از شخصیت ها نوشتید خوشم اومد واقعا ایده جذابی بود.

  • فرشید طالبی

    20 اسفند 1399، 13:03

    سلام من قصد خرید پنل را دارم اما واسم خیلی مهم هستش که بتونم به لیست سیاه مخابرات هم پیامم ارسال بشه چون پیام من قراراه به مشتریانم ارسال بشه تا بتونم یک سری اطلاع رسانی براشون ارسال کنم. ملی پیامک این امکان را دارد یا خیر؟

    • نیلوفر اکبریان

      14 فروردین 1400، 12:32

      دوست عزیز برای ارسال پیام به لیست سیاه، در نظر داشته باشید که ارسال پیام تبلیغاتی برای این گروه از مخاطبین بر خلاف قوانینه
      اما برای ارسال پیام اطلاع‌رسانی و موارد مشابه می‌تونید از خط خدماتی و اگر سایت دارید، از وب‌سرویس پیامکی استفاده کنید

  • اشکان کاشف

    16 اسفند 1399، 11:35

    سلام وققتون بخیر من وکیل هستم و برای انجام یک پروژه کاری نیاز دارم شماره های همکارانمو داشته باشم خواستم بدونم داخل پنل شما بانک شماره های وکلا هست که من بتونم با استفاده از این شماره ها با همکارانم در ارتباط باشم؟
    ممنون

    • نیلوفر اکبریان

      15 فروردین 1400، 10:34

      بله دوست عزیز، بعد از دریافت پنل به بانک شماره‌های اصناف و مشاغل به تفکیک استان و شغل دسترسی دارید

  • میرابیان

    13 اسفند 1399، 12:47

    وقتتون بخیر
    من از مجموعه شما برای کارای هماهنگی دفتر وکالتمون استفاده کردم و خیلی خیلی کارمون جلو افتاد
    دیگه بهونه نمیارن شما اطلاع رسانی نکردید.
    ممنون واقعا و خسته نباشین

  • کوشا دانش

    04 اسفند 1399، 09:44

    سلام و درود
    ما یک موسسه در امور مالی و مالیاتی دارم و می خوام برای شرکت ها و مدیر عامل های موسسه و شرکت ها پیامک ارسال کنم ایا بانک شماره ای در این مورد دارید تا در اختیار بنده قرار بدید
    ممنون از شما

    • نیلوفر اکبریان

      05 اسفند 1399، 09:52

      بله دوست عزیز، می‌تونید از ابزار منطقه هدفمند برای ارسال به بانک اصناف و مشاغل استفاده کنید

  • حقیقت دوس

    27 بهمن 1399، 00:01

    خط های پیامک همشون دریافت دارن یا باید خط خاصی خریداری بشه که دریافت هم داشته باشه؟

    • نیلوفر اکبریان

      27 بهمن 1399، 12:57

      دوست عزیز دریافت پیامک مشتری فقط با خط اختصاصی امکان‌پذیره

  • سالار

    23 بهمن 1399، 17:00

    من به تازگی با یک وکیل شروع به کار کردم و ایشون میخوان که یک تبلیغات ارزون داشته باشن و طبق سرچ های من در حال حاضر تبلیغات پیامکی ارزون ترین شکل ممکن رو داره میخواستم بدونم ایا شما توی بانک شماره های خودتون کسب و کار های بزرگ رو ساپورت میکنید و این که کسایی که تیو محدوده دادگاه ها رفت و آمد دارن میشه شماره اون هارو جمع کنم؟

    • نیلوفر اکبریان

      29 بهمن 1399، 14:16

      دوست عزیز سوالتون رُ واضح@تر بپرسید. دقیقا چه بانک شماره‌ای مدنظرتونه؟

  • مریم محمودی

    19 بهمن 1399، 16:41

    ببخشید این تعامل که شما دارید ازش صحبت می کنید تا زمانی که ما نتونیم به شماره های بلک لیست ارسال پیامک داشته باشیم اتفاق نمی افته و یکی از بزرگترین مشکلات ما هم این هستش که چرا نمی تونیم به بلک لیست ها پیامک بزنیم و این تعامل هم معنیش این هستش که مشتری راضی هست که براش پیامک ارسال بشه چرا نباید امکان ارسال اس ام اس به این شماره ها ووجود داشته باشه

    • نیلوفر اکبریان

      20 بهمن 1399، 08:28

      دوست عزیز کاربری اگر تمایل به دریافت پیامک داشته باشه، عضویت در لیست سیاه رُ لغو میکنه. اگر هنوز تمایلی به دریافت پیام‌ها ندارن باید به حریم شخصی‌شون احترام گذاشته بشه. متاسفانه بسیاری از کسب‌وکارها هنوز اصول بازاریابی پیامکی رو نمی‌دونن و با ارسال پیام‌های پشت سرهم خیلی از کاربران رُ کلافه می‌کنند. برای همین ما همیشه توصیه میکنیم در ساعت مناسب و با رعایت فاصله زمانی برای مشتری پیامک بفرستند

  • شهرام باروقی

    19 بهمن 1399، 00:15

    با سلام و عرض ادب
    اینطور که بنده تا حدودی تخقیق کردم، متن پیامک ها از فیلترینگ عبور میکنند. آیا در خصوص موسسات حقوقی و مشاوران دعاوی حقوقی و کیفری، این مورد تاثیر خواهد داشت؟
    ضمنا حتما در اسرع وقت با شماره شما تماس خواهم گرفت.
    با تشکر

    • نیلوفر اکبریان

      19 بهمن 1399، 08:40

      دوست عزیز بستگی به متن ارسالی شما داره، برای اطلاع از لیست کلمات فیلتر شده با بخش پشتیبانی 02163404 تماس بگیرید

  • ملیکا عابدی

    18 بهمن 1399، 21:00

    سلام خدا قوت
    شما برای ارسال به لیست سیاه چه مقدراتی رو اندیشیده اید؟ ارسال با سیم کارت دارید؟ و اینکه پشتیبانی سایتتون به چه شکل هستش؟

    • نیلوفر اکبریان

      19 بهمن 1399، 08:47

      دوست عزیز به شرط ارسال پیام غیر تبلیغاتی می‌تونید از خط خدماتی و وب‌سرویس پیامکی استفاده کنید و برای لیست سیاه مخابرات پیامک ارسال کنید
      پشتیبانی ملی پیامک هم تمام روزهای هفته از ساعت 8 صبح تا 10 شب برای راهنمایی کاربران فعاله

  • بیتا قلی نژاد

    14 بهمن 1399، 09:21

    درود من پنل شماروتهیه کردم فقط سوال بنده اینه به بانک شماره های وکلای سراسر ایران میتونم دسترسی داشته باشم ؟
    یعنی به صورت تفکیک شده مثلا وکلای استان اصفهان_فارس_و… به این ترتیب میباشد یا اینکه به صورت کلی میباشد؟
    و اینکه ویدیو اموزشی هم برای استفاده از بانک شماره های پنل میتونم داشته باشم؟
    ممنون از راهنمایی های شما

    • نیلوفر اکبریان

      15 بهمن 1399، 09:09

      بله دوست عزیز، بانک اصناف و مشاغل هم به تفکیک مشاغل مختلف هست و هم به تفکیک استان‌ها که می‌تونید برای ارسال پیامک استفاده کنید

  • زهره شاهدی

    14 بهمن 1399، 09:20

    سلام از این پنل های پیامکی برای یادآوری جلسات دادگاه هم میتوان استفاده کرد؟ یا برای وب سایتمون برای پرداخت هزینه مشاوره و تعیین وقت؟

    • نیلوفر اکبریان

      15 بهمن 1399، 09:13

      دوست عزیز با تیم پشتیبانی 02162404 تماس بگیرید، شرایط و مدارکتون رُ اعلام کنید تا راهنماییتون کنند.

  • صبا تیموری

    12 بهمن 1399، 09:36

    سلام ممنون از توضیحات کاملتون
    من میخواهم به یکسری از وکلای تهران پیامکی جهت اطلاع رسانی ارسال کنم سوالی ازتون داشتم که ایا ملی پیامک بانک شماره ی وکیلان تهران را در پنل خود دارد تا برای ارسال از آن استفاده کنیم؟ و اینکه آیا امکان دسترسی به خود شماره ها هم وجود دارد بعد از ارسال پیامک که بتونیم با شماره ها تماس هم بگیریم.

    • نیلوفر اکبریان

      13 بهمن 1399، 08:52

      بله دوست عزیز، شما می‌تونید از امکان ارسال به بانک اصناف و مشاغل استفاده کنید که توضیحاتش در لینکی که براتون گذاشتم، مفصل اومده!

  • مینو غضنفزی

    03 بهمن 1399، 22:32

    سلام ممنون از مقاله من می خواستم بدونم از کجا مطمئن بشیم که اون پیامک به دست مخاطبا رسیده ایا گزارشی به ما داده میشه و اگر اون پیامک به دست مخاطب نرسه و اون تو بلاک لیست باشه هزینه ی اون کسر میشه یا بر میگرده اگر برگرده کجا می تونیم اونو ببینیم

    • نیلوفر اکبریان

      04 بهمن 1399، 09:08

      دوست عزیز بعد از هر ارسال، فایل گزارش‌گیری براتون ارسال میشه که می‌تونید تعداد پیام‌های رسیده به دست مشتری رو ببینید، هزینه پیامک‌های ارسالی به لیست سیاه هم به حسابتون برمی‌گرده و در فایل گزارش ثبت میشه.

  • تارا جباری

    01 بهمن 1399، 03:55

    با سلام و خسته نباشید خدمت سایت خوب و مفید ملی پیامک . اول می خوام کلی تشکر کنم بابت این مقاله جذاب و آموزنده که داستانش باعث شد من درس عبرتی بگیرم برای تبلیغات کارم و حسابی آموزنده بود. سوالی که دارم ابنه که آیا برای یک دفتر وکالت چه نوع پتلی مناسب هستش و دقیقا امکانات کاربردی که به درد ما می خوره به عنوان وکیل در کدامیک از پلن های شما موجود هستش ؟
    ممنون از راهنمائی شما

    • نیلوفر اکبریان

      01 بهمن 1399، 11:05

      دوست عزیز تعداد پیام‌های ارسالی در ماه و هدفی که از بازاریابی پیامکی دارید رو باید برامون مشخص کنین تا بهترین پنل رو از بین 4 مدل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری بتونیم بهتون پیشنهاد بدیم

  • رضا قربانی

    08 دی 1399، 22:08

    سلام عرض شد.
    میخواستم ببینم برای کار وکالت، برای دریافت پنل، جز مدارک احراز هویت که نوشته بودید مدارک دیگه هم لازمه

    • نیلوفر اکبریان

      09 دی 1399، 12:09

      دوست عزیز برای دریافت سامانه، باید مدارکی رو جهت احراز هویت صاحب پنل ارسال کنید. میتونین قسمت مدارک درخواست پنل که لینکش رو براتون گذاشتم مطالعه کنید و بعد از آماده کردن مدارک برای استفاده از سامانه ملی پیامک درخواست بدین

  • پژمان منفرد

    08 دی 1399، 22:07

    سلام وقتتون بخیر ما یه دفتر وکالت در غرب تهران داریم خوب چند تا وکیل درجه یک هم داخل دفترمون مشغول هستند که هرکدوم تووو حوزه های مختلف حقوقی فعالیت دارن الان ما بخوایم از پنل شما برای تبلیغات دفترمون و خوب نهایتا وکلامون تبلیغ کتیم برای هر کدوم از وکلامون باید یک پنل جدا بخریم؟یا میتونیم یک پنل تهیه کنیمو هم دفتر وکالتمونو تبلیغ کنیم و هم برای وکلامون هرکدوم به صورت اختصاصی تبلیغات داشته باشیم؟

    • نیلوفر اکبریان

      09 دی 1399، 12:19

      دوست عزیز برای استفاده از پنل، با توجه به اینکه مشترک کار می‌کنین میتونین به عنوان شخص حقوقی درخواست بدین.

  • اصغر شاه نعمت اللهی

    06 دی 1399، 22:10

    واقعا از مقاله های خوبتون ممنونم چون خیلی راه های متفاوتی جلوی پامون میزارید، فقط من یه سوال داشتم آیا میشه ارسال پیامک های تبلیغاتی از طریق وبسرویس هم داشت؟

    • نیلوفر اکبریان

      10 دی 1399، 12:04

      دوست عزیز برای راهنمایی در مورد ارسال پیامک از طریق وبسایت و خدمات وب‌سرویس لطفا برای تیم پشتیبانی تیکت بزنین تا دقیق راهنمایی‌تون کنن

  • آزاده عليپور

    06 دی 1399، 10:55

    سلام يك سوالي داشتم ايا امكان ارسال متن تبليغاتي با خط خدماتي هستش، ما شركت ثبت شده هستيم و ميخواهيم خطمان را خدماتي كنيم درصورت خدماتي شدن امكان ارسال متن تبليغات وحود دارد؟

    • نیلوفر اکبریان

      10 دی 1399، 12:22

      دوست عزیز برای خدماتی کردن خط با تیم فروش (02163404) تماس بگیرین تا راهنمایی‌تون کنند. متاسفانه بر اساس قوانین اجازه ارسال متن تبلیغاتی از طریق خط خدماتی رو ندارین

  • امیرسالار

    03 دی 1399، 22:19

    من از تحلیلگر استفاده میکنم و واقعا نتیجه هم گرفتم.مشترایا من با ارسال 1 منو رو دریافت میکنن و با ارسال 2 عضو خبرنامه ما میشن.تشکر از شما.

  • مینا رستمی

    03 دی 1399، 17:08

    ببخشید پنل ها قابلیت ارتقا رو دارند؟
    ما کار یه کار کوچک وشخصی هستش و خیلی نمیتونیم بابتش هزینه کنیم میشه از پنل های پایینتر شروع کنیم؟بعد اگر به امکانات پنل های بالاتر نیاز بود ارتقا بدیم؟

    • نیلوفر اکبریان

      04 دی 1399، 08:29

      بله دوست عزیز، با پرداخت مابه‌التفاوت وقتی کارتون توسعه پیدا کرد، میتونین پنل رو ارتقا بدین

  • سیما سعیدی

    28 آذر 1399، 23:12

    ممنون از مقالتون لطف می فرمایید بگید فرق پنل ها در چی هست برای کسی که بخواد فقط به مخاطب های خود پیامک ارسال کنه به صورت تبلیغاتی و تو مناسب های مختلف بهشون پیامک داد کدوم پنل مناسب تر هست

    • نیلوفر اکبریان

      29 آذر 1399، 08:38

      فرق پنل ها در مزایای و کاربردها هست، مثلا ارسال پیامک به خارج از ایران یا عضویت خودکار در دفترچه تلفن فقط بعضی پنل‌ها دارن. بر اساس نیازی که از بازاریابی پیامکی دارن مثل تعداد پیام‌های ارسالی باید پنل مورد نظرتون رو انتخاب کنین

  • جواد

    21 آذر 1399، 17:32

    مدارک مورد نیاز برای فعالسازی پنل برای موسسات حقوقی چی هستن؟ من شنیدم یه سری کلمه ها فیلتر هستن، درسته؟ اگه بله، چه کلماتی فیلتر میشن؟ من کارآموز وکیل هستم، میخواستم راهنمایی کنین

    • نیلوفر اکبریان

      23 آذر 1399، 09:27

      دوست عزیزبزن کلماتی مثل قرعه‌کشی، جایزه، برنده، کلمات تخصصی پزشکی، در رابطه با موسسات حقوقی ( دادگستری، جرم، …)، شارژ، و … فیلتر هستند که اگر مجوز داشته باشن، رفع فیلتر میشن.
      کلماتی مثل شوخی، تهدیدآمیز، دخانیات (سیگار و توتون و …) و الفاظ رکیک ممنوع هستن
      برای اطلاعات بیشتر هم می‌تونین با شماره 02163404 بگیرین تا همکاران من در قسمت پشتیبانی لیست مدارک مربوط به شرکت‌ها و موسسات رو در اختیارتون قرار بدن

  • سانیارتیم

    12 آذر 1396، 16:46

    جالب بود، به شرطی که وکلا به این نصایح گوش بدن
    من فک میکنم این دوستان خودشون هرچی خودشون فک میکنن درسته

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید