30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
روش های قدیمی تبلیغات خود را دور بریزید!

روش های قدیمی تبلیغات خود را دور بریزید!

1

روش های قدیمی تبلیغات خود را دور بریزید!

در ملی پیامک، ما اعتقاد داریم که استفاده از بازاریابی پیامکی اگر به درستی صورت گیرد می تواند تاثیرات بسیار مثبتی در روند کسب درآمد شرکت ها و فروشگاه ها داشته باشد. برای انجام این کار شما باید نکاتی را در نظر بگیرید. اگر هنوز هم از متدهای قدیمی برای ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده می کنید، بهتر است که این مطلب را تا آخر دنبال کنید. در ابتدا باید ذکر کنیم که پیش از ارسال پیامک تبلیغاتی حتما از مشتریان خود اجازه بگیرید. این کار نه تنها اخلاقی است بلکه نشان دهنده ی مهم بودن مشتریان برای برند شما می باشد.

در مقاله ای که مشاهده می فرمایید 6 راهکار قدیمی را برای شما نام خواهیم برد که باید از انجام آنها پرهیز نمایید. بله، درست است، پرهیز نمایید. شاید در گذشته این 6 راهکار، بازدهی بالایی داشتند اما اکنون وقت آن است که شیوه های تبلیغاتی خود را تغییر دهید زیرا این 6 روش نه تنها دیگر پاسخگوی نیاز مشتریان نیستند بلکه باعث آزرده خاطر شدن آنها نسبت به برند شما می شوند. بنابراین شما را به خواندن ادامه مطلب دعوت می کنیم.

اضافه نمودن شماره های تلفن همراه از بانک های شماره به فهرست پیامکی تان

این کار نه تنها تجاوز به حریم خصوصی افراد محسوب می شود بلکه کاملا غیر قانونی است. فناوری بازاریابی پیامکی ما به گونه ای پایه گذاری شده است که از این روش جلوگیری می کند. بهتر است پیامک های خود را برای آن دسته از افرادی که در فهرست خبرنامه پیامکی شما ثبت نام نموده اند ارسال کنید. سعی نکنید که این قانون را دور بزنید زیرا شهرت و برند شما و ملی پیامک، هر دو در گروی مشتری مداری الکترونیکی می باشد. تجربه به ما نشان داده است که اگر تبلیغات پیامکی درست و به صورت قانونی انجام شوند بازدهی فوق العاده ای خواهند داشت.

پیامک بیشتر، بازدهی بالاتر

این جمله کاملا اشتباه است. لام نیست که مشترکان خبرنامه ی خود را با پیامک های غیر ضروری بمباران نمایید. کارشناسان ملی پیامک کیفیت را به کمیت ترجیح می دهند. ارسال پیامک های غیر ضروری به مشتریان در فاصله ی زمانی کوتاه آنها را نه تنها به خرید ترغیب نمی کند بلکه آنها را وادار می کند که عضویت خبرنامه ی پیامکی خود را لغو نمایند.

از سامانه ارسال پیام کوتاه فقط برای فروش بیشتر استفاده کنید

احتمالا خودتان تا کنون متوجه شده اید که شیوه ی فروش حراج پر سر و صدا دیگر تاثیری بر فروش شما نخواهد داشت. مطمئن باشید که اعضای خبرنامه ی پیامکی شما هنگامی که به این نکته پی ببرند که شما فقط قصد فروش محصولات و خدمات خود را دارید، در اولین فرصت عضویت خبرنامه ی خود را لغو خواهند کرد.

نگه داشتن همه ی اعضای خبرنامه در یک لیست عمومی

با آغاز سال 2015 میلادی، یکی از اهدافی که ملی پیامک کاربرانشان را به آن ترغیب می کند، جداسازی فهرست هایشان است. جداسازی فهرست ها نه تنها به کسب و کار شما کمک می کند بلکه تجربه ی بسیار خوبی برای شما خواهد بود. هنگامی که شما فهرست پیامک های خودتان را بر اساس عناوین مختلف جداسازی می نمایید، مطمئن خواهید بود که تمامی پیامک های ارسالی شما به درستی ارسال شده اند و همان چیزی هستند که مشتریان از شما انتظار دارند. این کار باعث خواهد شد که مشتریان نیز به پیامک های شما پاسخ دهند.

ارسال پیامک انبوه و شخصی سازی نکردن پیامک ها

از اینکه پیامک صمیمی و شخصی سازی شده ارسال کنید، نهراسید. می توانید با ارسال پیامک های تبریک (تولد، اعیاد و ...) به کاربران به آنها نشان دهید که به حمایت های آن ها اهمیت می دهید.

ارسال پیامک های تبلیغاتی در هر زمان

علی رغم اینکه سامانه ملی پیامک به شما اجازه می دهد که در هر زمانی با استفاده از خطوط اختصاصی خود، پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال کنید، اما استفاده از سامانه را در هر ساعت از شبانه روز توصیه نمی کنیم. هرچند که ما از پیامک های شخصی سازی شده پشتیبانی می نمایید، اما از شما تقاضا داریم که به صورت حرفه ای رفتار نمایید و به درستی از سامانه ارسال پیامک خود استفاده نمایید. مطمئنا ارسال پیامک در ساعت 2 صبح هیچ بازخوردی برای شما نخواهد داشت و فقط منجر به از دست دادن مشتریان خواهد شد.

***

اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی ملی‌پیامک به شماره تلفن 02188003373 تماس بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید