30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
3 ویژگی بازاریابی پیامکی که شما بیش از حد به آن ها اهمیت می دهید

3 ویژگی بازاریابی پیامکی که شما بیش از حد به آن ها اهمیت می دهید

0

3 ویژگی بازاریابی پیامکی که شما بیش از حد به آن ها اهمیت می دهید

آیا اکنون آماده استفاده از بازاریابی پیامکی هستید، اما نمی دانید که باید از کجا شروع کنید؟ یا شاید از یک پنل اس ام اس به صورت آزمایشی استفاده کرده اید اما از آن رضایت نداشته اید. بیایید همه چیز را ساده بررسی کنیم. در ابتدا پیشنهاد می کنیم که هرچه تا به حال درباره بازاریابی پیامکی شنیده اید را دور بریزید. ابتدا این مقاله را مطالعه کنید و سپس اقدام به تصمیم گیری کنید. اگر شما هم اشتباهات زیر را انجام می دهید، وقت آن رسیده است که کمپین تبلیغاتی خود را دوباره راه اندازی کنید. در این مقاله سعی داریم به شما 3 ویژگی بازاریابی پیامکی را که شما بیش از حد به آن اهمیت می دهید را برایتان بیان کنیم. بنابراین بهتر است که این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

نوشتن یک پیامک تبلیغاتی شما بیش از 30 دقیقه به طول می انجامد

ما همیشه از شما می خواهیم که تمام تلاشتان را برای راه اندازی کمپین تبلیغات پیامکی انجام دهید. هیچ وقت پیش از اینکه موقعیت خود را بررسی کنید، به مشتریانتان تخفیف ندهید. اما، در عین حال نیز برای نوشتن یک پیامک تبلیغاتی 2 ساعت زمان صرف نکنید. همیشه از دو هفته قبل کمپین تبلیغات پیامکی خود را برنامه ریزی کنید. با این روش، شما این امکان را دارید تا باقی مانده زمان خود را صرف فکر کردن به ایده های جدید کنید. در طولانی مدت، این روش میزان خلاقیت و موفقیت شما را چند برابر خواهد کرد.

روش های ارائه پیشنهاد و تخفیف های شما پراکنده و ناموثر هستند

احتمالا سراسر فروشگاه خود را با تبلیغات خود می پوشانید. در شبکه های اجتماعی خبرنامه پیامکی خود را تبلیغ می کنید. حتی از همکاران و کارکنان خود می خواهید که به صورت سنتی برای شما تبلیغ کنند. اما برای کدام از این روش های تبلیغاتی، هیچ برنامه ریزی وجود ندارد. شما نمی دانید کدام یک از این روش هایی که در پیش گرفتید تاثیر گذاری بیشتری دارند. متاسفانه این گونه بازاریابی پراکنده تیری در تاریکی است که در نهایت پروسه ی بازاریابی و تبلیغاتی شما را بیش از پیش پیچیده می کند.

شما ساعات بسیاری را صرف صحبت تلفنی با تیم پشتیبانی ما می کنید، اما باز هم باید کمپین تبلیغاتی خود را راه اندازی کنید

ما همگی بازاریابی پیامکی را دوست می داریم. این را می گوییم، چون نمی خواهیم هیچ کدام از آموزش هایی که در وبلاگ خود ارائه می کنیم نادیده گرفته شوند. شما می توانید در صورت بروز هرگونه مشکل با تیم پشتیبانی ملی پیامک تماس بگیرید و از آنها کمک بخواهید. اما در ابتدا بهتر است که کمپین تبلیغات پیامکی خود را راه اندازی کنید.

***

اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی ملی‌پیامک به شماره تلفن 02188003373 تماس بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید