30% تخفیف خرید پنل پیامکی برای تبلیغات و تبریک عید فقط تا 1 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
پنل پیامکی چیست؟ + مزایای استفاده از سامانه اس ام اس

پنل پیامکی چیست؟ + مزایای استفاده از سامانه اس ام اس

252

پنل پیامکی یا سامانه اس ام اس چیست؟ پنل پیامکی یک سرویس ارسال پیامک اینترنتی است که به کسب‌وکارها امکان می‌دهد تا به صورت گسترده و از طریق یک پنل مدیریتی، پیامک‌های خود را به مخاطبان و مشتریان خود ارسال کنند. این سرویس برای ارسال پیام‌های تبلیغاتی، اطلاع‌رسانی، تایید هویت، رمز عبور، اعلان‌های سامانه و... استفاده می‌شود.

پنل پیامکی به کاربران امکانات مختلفی مانند مدیریت دفترچه تلفن، طراحی و استفاده از قالب‌های پیامک، گزارش‌گیری و ... را نیز فراهم می‌کند.

یک لحظه چشمان خود را ببیندید و سعی کنید به خاطر بیاورید که آخرین باری که در جمعی بودید و افراد از پیر و جوان، با مشاغل مختلف و جنسیت متفاوت گوشی موبایل دستشان نبود و از آن استفاده نمی‌کردند کی بوده است؟ احتمالا یادآوری چنین زمانی سخت است زیرا تقریبا 95 درصد افراد از موبایل استفاده می‌کنند و جالب است بدانیم هر فرد به طور میانگین 3 دقیقه یک‌بار گوشی خود را چک می‌کنند.

پنل پیامکی چیست؟

پنل اس ام اس یا سامانه پیامکی در حقیقت یک نرم‌افزار در فضای اینترنت است، که به شما اجازه می‌دهد تا بدون محدودیت و به صورت انبوه (یا حتی تکی) پیامک تبلیغاتی یا اطلاع‌رسانی ارسال کنید و علاوه بر آن امکان دریافت و تحلیل پیام کوتاه را نیز در اختیار شما  قرار می‌دهد.

اگر بدانید پنل پیامکی چیست و چه امکاناتی دارد روش‌های تبلیغاتی قدیمی را دور خواهید ریخت!

شاید این ساده‌ترین پاسخ به پرسش شما یعنی "پنل اس ام اس چیست؟" باشد. حالا مخاطب شما می‌تواند یک نفر باشد یا کل شاگردان یک مدرسه و یا در مقیاسی بزرگ‌تر، اهالی شهر یا کشوری را شامل شود. به عبارت دیگر شما بدون نیاز به سخت‌افزار یا برنامه جانبی خاصی می‌توانید مشتریان را دسته‌بندی کنید و پیامک‌های متناسب با هر دسته را ارسال کنید.

اگر می‌خواهید سری در سرها درآورید و نام برندتان را بر سر زبان‌ها بیندازید، سامانه پیامکی یکی از بهترین دوستان شماست. با خرید سامانه ارسال پیام کوتاه و استفاده از یک پنل پیامکی، انگار همراهی دارید که خالصانه در تلاش است تا ارتباط صمیمانه‌تری بین شما و مشتریانتان شکل دهد. پس همین حالا ارسال اس‌ام‌اس را در استراتژی بازاریابی خود بگنجانید.

خرید سامانه پیامکی و طرز استفاده از پنل اس ام اس

تصویری از یک موبایل که با پنل اس ام اس به آن پیامک تبلیغاتی فرستاده شده است.با سرچ کردن عبارت خرید پنل اس ام اس به احتمال زیاد با سامانه‌های متفاوتی مواجه می‌شوید، که به فروش پنل‌های اس ام اس مشغول هستند. توجه کنید که برای یافتن بهترین سامانه پنل پیامکی، باید گزینه‌های متفاوت را به‌دقت بررسی کنید و امکانات مختلف سامانه‌ها را بسنجید. این سامانه‌ها ممکن است در تعرفه پنل اس ام اس و امکانات و دیگر ویژگی‌ها با هم متفاوت باشند.

از آنجایی‌که نحوهٔ ثبت‌نام در سامانه‌های مختلف متفاوت است، مراحل ثبت‌نام در پنل پیامکی ملی پیامک را در ادامه برای شما توضیح می‌دهم.

برای داشتن پنل اس ام اس ملی ‌پیامک، ابتدا یک اکانت کاربری در سایت بسازید. برای ورود، ابتدا باید ثبت نام کنید. بعد از ثبت‌نام، نام کاربری و رمز عبور برای شما ارسال می‌شود. سپس با واردکردن نام کاربری و رمز عبور در صفحه‌ ورود به سامانه، وارد پنل ملی‌ پیامک می‌شوید.

تصویری از ثبت نام در ملی پیامک برای خرید پنل اس ام اس تبلیغاتی

پس از تکمیل ثبت نام می‌توانید از امکانات مختلف سامانه مانند ارسال تکی، ارسال انبوه، ارسال تدریجی، منطقه‌ای هدفمند، ارسال هوشمند، زماندار و غیره استفاده کنید. با توجه به نوع پنلی که انتخاب کردید، دسترسی ماژول‌های مختلف نیز مثل نظرسنجی، مسابقه، آزمون، تحلیلگر، منشی و سایر امکانات برای شما فعال می‌شود.

طرز استفاده از پنل اس ام اس کار سخت و پیچیده‌ای نیست و با کمی کار کردن با سامانه، می‌توانید راه خود را پیدا کنید. اما برای یادگیری نحوه استفاده از پنل اس ام اس می‌توانید از مقاله‌های متعددی که در بخش راهنما برایتان آماده کرده‌ایم استفاده کنید.

مزایای استفاده از پنل پیامکی

حالا که فهمیدیم پنل پیامکی چیست، وقت آن رسیده که به مزایا، ویژگی‌ها و قابلیت‌های این ابزار بپردازیم. یک پنل پیامک خوب باید گزینه‌های زیادی جلوی شما قرار دهد و به شما اجازه دهد به صورت فیلتر شده، تکی و انبوه به باشگاه مشتریان خود اس‌ام‌اس بفرستید. در ادامه بیایید مزایای استفاده از پنل اس ام اس را با هم مرور کنیم.

دسترسی به بانک شماره موبایل

دسترسی به بانک شماره موبایل و پنل اس ام اس تبلیغاتی منطقه ایاگر کسب‌وکارتان نوپاست و هنوز مشتریان زیادی ندارید و یا نتوانسته‌اید شماره موبایل مشتری‌های قدیمی و جدید خود را جمع‌آوری کنید، می‌توانید با استفاده از بانک شماره موبایل‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن بازاریابی پیامکی را شروع کنید. با استفاده از این بانک‌ها می‌توانید به تفکیک اس ام اس بفرستید.

مثلا اگر می‌خواهید پیامک‌های شما فقط به دست صنف خاصی برسد و یا نیاز دارید جنسیت خاصی اس ام اس شما را دریافت کنند، دیگر لازم نیست وقت، انرژی و هزینه را هدر بدهید و به‌راحتی با مشتریان هدف خود در ارتباط خواهید بود.

راهنمای نوشتن بهترین متن‌ تبلیغاتی برای پیامک‌حتما بخوانید: راهنمای نوشتن بهترین متن‌ تبلیغاتی برای پیامک‌

ارسال بر اساس سن و جنسیت

فرض کنید شما صاحب یک مهدکودک هستید و می‌خواهید امکانات و آموزش‌هایی را که در مهد ارائه می‌کنید، با بازاریابی پیامکی به گوش والدین برسانید. مشتریان شما در چه بازه سنی قرار دارند؟ آیا منطقی است که برای مردم کل شهر پیامک ارسال کنید؟

مسلماً نه! با استفاده از قابلیت بالا، شما فقط برای کسانی‌ که در بازه سنی 20 تا 40 سال قرار دارند پیامک می‌فرستید و به این شکل مشتریان واقعی خودتان را هدف می‌گیرید.

ارسال منطقه‌ای و ارسال BTS

دوباره همان مثال قبل را در نظر بگیرید. فرض کنید که مهدکودک شما در منطقه پونک قرار دارد. به نظرتان منطقی است کسی‌که نه ساکن آن منطقه است و نه محل کارش نزدیک پونک است، بخواهد بچه‌اش را در مهد شما ثبت‌نام کند؟

مسلماً باز هم نه! با استفاده از قابلیت ارسال منطقه‌ای می‌توانید فقط ساکنین پونک را هدف بگیرید و همچنین با به‌کارگیری امکان ارسال از دکل مخابراتی (BTS) می‌توانید تنها برای کسانی‌که به پونک رفت‌وآمد دارند، پیامک ارسال کنید. برای آشنایی بیشتر با ارسال BTS مقالۀ «ارسال پیامک از طریق آنتن مخابراتی» را بخوانید.

ارسال بر اساس شغل

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب پنل‌های پیامکی، ارسال بر اساس شغل است. این ویژگی زمانی به کار می‌آید که مشتریان جز شغل یا صنف خاصی باشند، در این صورت تبلیغات ارزان پیامکی حتی بهتر از تبلیغات پرهزینه تلویزیونی بازدهی دارد؛ چون دقیقاً با شناسایی مخاطب درست، پیامک را به افرادی که باید می‌رسانید.

علاوه‌بر امکانات بالا، پنل‌های پیامکی قابلیت‌های دیگری هم دارند که به شما این امکان را می‌دهند تا با دقت بیشتری تبلیغ کنید و فروش خودتان را به بالاترین حد ممکن برسانید. برای آشنایی با امکانات متنوع سامانه ملی‌پیامک می‌توانید پنل‌های چهارگانه ملی پیامک را بررسی و پنل مورد نیاز را تهیه کنید.

امکان دریافت پیامک

شاید با خودتان فکر کنید فقط ارسال پیامک برای کسب‌وکارتان کافی نیست و دوست دارید ارتباط بهتر و متقابلی با مشتریان برقرار کنید. برای این کار سامانه پیامکی باز هم به کمک شما خواهد شتافت و امکان دریافت اس ام اس را برایتان فعال می‌کند.
با استفاده از این مزیت بزرگ می‌توانید مسابقه پیامکی ترتیب دهید، نظرسنجی کنید و آزمون برگزار کنید.

افرادی که در حال مشاهده گزارش و آمارها در سامانه پیامکی هستنددسترسی به گزارش و آمارها

شاید تا اینجای داستان این پرسش پیش آمده باشد، که حالا چگونه می‌توانید بفهمید چند درصد از پیامک‌ها به دست مشتریان رسیده‌ است؟ آیا اصلاً چنین امکانی در پنل اس ام اس وجود دارد؟

پاسخ ما قطعاً برای شما رضایت‌بخش است. در پنل اس ام اس قابلیت گزارش‌گیری با دقت بسیار بالایی وجود دارد. هنگامی که یک پیامک را می‌فرستید، می‌توانید ببینید که پیامک ارسالی در چه وضعیتی قرار دارد.

پیامک‌های تبلیغاتی شما در سامانه پیامکی ملی پیامک سه حالت مختلف دارند. یا به دست افراد رسیده‌اند، یا به مخابرات رسیده‌اند و یا به دست افراد نرسیده‌اند که در این حالت آخر، هزینه پیامک به شما بازگشت داده می‌شود.

یعنی اگر شما پیامکی را برای گروهی از افراد بفرستید و آن افراد به هر دلیلی مثل خاموش بودن گوشی یا در دسترس نبودن اس ام اس شما را دریافت نکنند، هزینه آن عینا به اعتبار شما بازگشت داده می‌شود و حتی می‌توانید گزارش هزینه برگشت داده شده را هم در سامانه مشاهده کنید.

بازاریابی موفق با بهترین سامانه پنل پیامکی

بازاریابی موفق با بهترین سامانه پنل پیامکیاگر هنوز در مورد بازاریابی پیامکی و خرید پنل اس ام اس تردید دارید پیشنهاد می‌کنم سایر مقاله‌های ما را در وبلاگ ملی‌پیامک مطالعه کنید. مخصوصا مقاله چگونه با بازاریابی پیامکی مشتریان خود را درگیر نگه داریم، می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد.

اگر راهنمایی و مشاوره‌ نیاز دارید، کافیست تلفن خود را بردارید با شماره 02163404 تماس بگیرید. اگر علاقه دارید تا یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه‌اندازی کنید، کارشناسان فنی ملی‌پیامک می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما، روش‌ها و شیوه‌های تبلیغاتی متنوعی را پیشنهاد دهند و برای کسب درآمد بیشتر کمک‌تان کنند.

سوالات متداول

پنل اس ام اس رایگان چیست؟

اگر کمی در گوگل جستجو کرده باشید احتمالا به عبارت ارسال پیامک رایگان و یا پنل اس ام اس رایگان برخورده‌اید. اما نکته قابل توجه این است که با توجه به اینکه ارسال پیامک به خودی خود از هر اپراتوری شامل هزینه است، تئوری "پنل اس ام اس رایگان" به کل افسانه است!

چگونه می‌توان یک پنل پیامکی با قابلیت ارسال به بلک لیست مخابرات خرید؟

برای اینکه بتوانید در سامانه پیامکی به بلک لیست مخابرات پیامک ارسال کنید، باید خط شما خدماتی باشد. دقت کنید که نمی‌توانید از خطوط خدماتی پیام‌های تبلیغاتی بفرستید و محتوای پیام شما باید مبتنی بر اطلاع‌رسانی و خدمات باشد. از خطوط خدماتی را می‌توان به صورت اختصاصی یا اشتراکی استفاده کرد.

چگونه می‌توان بدون احراز هویت و مدارک پنل پیامکی خرید؟

به‌طور‌کلی امکان خرید پنل پیامکی بدون احراز هویت وجود ندارد و اگر خوب به آن فکر کنید، قانون خوبی است. سامانه‌های معتبر پیامکی هیچ‌گاه به اعتماد مشتریان خود خیانت نمی‌کنند. اگر هر کسی بدون ارائه مدارک معتبر و احراز هویت می‌توانست سامانه پیامکی خریداری کند، افراد سودجو به فکر کلاه‌برداری می‌افتند و ممکن است از افراد سوءاستفاده شود.

آیا کسب درآمد از پنل پیامکی امکان‌پذیر است؟

بله! افراد می‌توانند پس از خرید پنل نمایندگی پیامک و با فروش پنل های اس ام اس کسب درآمد کنند. با استفاده از پنل نمایندگی می‌توانید پنل کاربری بفروشید، خودتان نماینده بگیرید، پیامک یا خط اختصاصی بفروشید.
به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
60دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • بختیار

    18 شهریور 1401، 01:55

    سلام خدمت تمام دست اندر کاران تیم تحریریه ملی بانک، بابت مقاله آموزشی که ارائه می‌دهید نهایت تشکر و سپاسگزاری را دارم ، دوستان من یه سوال داشتم خیلی ممنونم که راهنماییم کنید و اگر مقالاتی در خصوص سوالم دارید خواهشا بمن معرفی کنید تا من از تجربیات خوبتون استفاده کنم . سوالم این است که چگونه و از چه راه وروشی استفاده کنم تا از راه تبلیغات بتوانم به کسب و کارهای دیگردوستان خدمات تبلیغاتی بدهم و از این طریق کسب درآمد کنم ، به عبارت دیگر من می‌خواهم واسطه تبلیغاتی بین کسب وکارها ومشتریان باشم و از این طریق کسب درآمد کنم ،،
    سوال دومم این است که آیا میشه با ایمیل کسب و کار تبلیغاتی راه انداخت ؟ و راهکار آن چگونه است . باتشکر فراوان از تمام دست اندر کاران گرامی.
    خواهشمند م جواب وحتی اگر مقاله ای در این مورد دارید آنرا به ایمیل من بفرستید .بسیار سپاسگزارم

  • امیر محمدی

    19 شهریور 1400، 14:11

    من از شما پنل پیامکی دریافت کردم ولی مشکلی که دارم اینه که بیشتر اوقات دسترسی به سیستم ندارم و باید از طریق موبایل بیشتر کارا رو انجام بدم با موبایل هم زیاد راحت نیستم شده بعضی چیزارو اشتباه وارد کردم آیا اپلیکیشنی دارید که بشه نصب کرد و این کار هارو انجام داد؟

    • زهره تاجیک

      29 آذر 1402، 16:29

      سلام دوست گرامی،
      روی مرورگر گوشیتون سایت ملی پیامک رو باز کنید. بعد به صورت وب اپلیکیشن سایت رو روی گوشیتون نصب کنید. چون سایت ملی پیامک ریسپانسیو هست، خیلی راحت می‌تونید روی گوشیتون استفاده کنید.

  • قدرت شمس الهی

    09 شهریور 1400، 18:01

    سلام پنل ارسال اس ام اس، یا همان پنل پیامکی قابلیت ذخیره شماره هم دارد؟
    ما روزانه تعداد زیادی شماره دریافت میکنیم که قصد داریم بصورت یکجا داشته باشیمش البته پنل مطمئن که با خیال راحت شماره ها را درج کنیم.

    • زهره تاجیک

      29 آذر 1402، 16:21

      سلام دوست عزیز،
      بله شما تو دفترچه تلفن پنل پیامکی می‌تونید شماره‌های خودتون رو ذخیره کنید و حتی امکان گروه‌بندی هم وجود داره. خیالتون راحت باشه!

  • اسماعیلی

    06 شهریور 1400، 11:41

    سلام وقت بخیر
    سوالى ازتون داشتم آیا درحال حاضر افراد حقیقی هم میتوانند خطشون رو خدماتی کنن من جواز کسب دارم اما شرکت ثبت نشده نداریم امکان خدماتى شدن را داریم ما تا بتونیم از شما پنل پیامکی خریداری کنیم؟

    • زهره تاجیک

      29 آذر 1402، 16:21

      سلام دوست عزیز؛
      بله الان خط 9999 و خط 9000 شرایطی رو به وجود آوردن که فقط با جواز کسب بشه خط خدماتی تهیه کرد. پیشنهاد می‌کنم از این دو اپراتور استفاده کنید چون هم سرعت ارسال بالایی داره و هم قیمت مناسبی.

  • هانی حسینی

    06 شهریور 1400، 08:58

    سلام
    من می خوام بدونم با خرید پنل پیامکی شما ارسال به صورت اصناف و مشاغل رو روی شهر هایی مثل شیراز اصفهان رو می تونم داشته باشم فقط قصد دارم به چند تا اصناف داخل این شهر ها فقط پیامک ارسال کنم

    • زهره تاجیک

      29 آذر 1402، 16:20

      سلام وقت شما بخیر؛
      بله می‌تونید تو شهر اصفهان و شیراز و شهرهای حومه به اصناف و مشاغل متفاوت پیامک ارسال کنید. لازم نیست به تمام مشاغل پیامک بدید، بلکه انتخاب می‌کنید پیامک شما به کدوم دسته از اصناف ارسال بشه و در کدوم شهر.

  • شیدا نظری

    04 شهریور 1400، 08:42

    سلام صبح شما بخیر
    به نظر بنده یکی از مهمترین دلایلی که کسب و کارها باید دارای یک پنل پیامکی باشند بحث ارتباط مشتریان هست از اونجایی که پنل پیامکی امکان دریافت و ارسال پیامک همزمان با هم انجام میده برای ارتباط با مشتریان بهترین روش در حال حاضر میباشد امیدوارم دوستان به این نکته توجه فراوانی داشته باشند و حتما در اسرع وقت یک پنل پیامکی تهیه کنند تا خودشون متوجه بشن چفدر میتونه در ارتباط با مشتریان تاثیرگزار باشه.

    • زهره تاجیک

      29 آذر 1402، 16:18

      سلام خانم نظری؛
      ممنونم بابت کامنتتون و اینکه تجربه خودتون رو با ما و بقیه کاربرها به اشتراک می‌گذارید.
      امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق و پیروز باشید.

  • غزاله رحی

    02 شهریور 1400، 09:28

    سلام با خریداری این پنل می تونم هم به شماره هایی که خودم دارم و بانک شماره ی شما پیامک ارسال کنم ایا این مورد امکان پذیر هست ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • زهره تاجیک

      29 آذر 1402، 16:18

      سلام دوست عزیز؛
      بله شما تو دفترچه تلفن پنل می‌تونید شماره‌های مشتریانتون رو ذخیره کنید و بهشون پیامک بدید.
      از طرفی بانک شماره هم موجوده. درواقع ما کلی قابلیت داریم که باهاشون می‌تونید مشتریان جدید پیدا کنید.

  • محمدعلی کلانی

    01 شهریور 1400، 20:17

    سلام خیلی بهتره از این دستگاها
    خدایی من دستگاه داشتم نمیشد برا بالای 20 نفر ارسال کرد.با این من 50.000 تا ارسال هم داشتم و خیلی راضی ام
    و بازدهیشم خوبه خدایی.
    درکل به بقیه دوستان هم پیشنهاد میکنم که استفاده کنند

    • سمیه جابری

      17 دی 1402، 17:57

      درودر بر شما
      خوشحالیم تجربه خوبی از استفاده از پنل داشتید

  • میرزاحسینی زرندی

    01 شهریور 1400، 16:10

    خب اینی که شما میگی دستگاه نیست و باید تو سایت وارد بشیم.
    ولی یه سری ها میگن که دستگاه داریم!
    اونا فرق میکنه با این؟

  • رامینی

    31 مرداد 1400، 11:13

    سلام وقت بخیر
    سوالى ازتون داشتم آیا درحال حاضر افراد حقیقی هم میتوانند خطشون رو خدماتی کنن من جواز کسب دارم اما شرکت ثبت نشده نداریم امکان خدماتى شدن براى ما هم اکنون وجود دارد یا خیر؟

    • زهره تاجیک

      29 آذر 1402، 16:17

      سلام دوست عزیز؛
      بله خط 9000 و 9999 شرایطی به وجود آوردن که افراد با جواز کسب بتونن خط خدماتی بگیرن. پیشنهاد می‌کنم از این دو اپراتور استفاده کنید.

  • سینا شجاعی

    30 مرداد 1400، 18:45

    سلام؛ یک راهنمایی میخواستم ازتون
    بنده مسئول خرید پنل پیامکی شدم، دمو سامانه های مختلف هم دیدم ولی توی امکانات سامانه تفاوتی ندیدم سامانه ها از چه نظر با یکدیگر تفاوت دارن؟
    البته شما جزو سرچ های اول گوگل هستید که این خودش نشانه خوبی هست یعنی سامانه خوبی دارید و بیشتر شرکت های بزرگ درحال فعالیت با شما هستن ولی اگر این تفاوت برای من شفاف تر بشه تا بتونم بهتر تصمیم بگیرم
    ممنون از شما

    • سمیه جابری

      17 دی 1402، 18:05

      درود بر شما
      پنل های مختلف ممکنه تو برخی از امکانات باهم تفاوت داشته باشند
      مثلا ارسال بر اساس کدپستی و یا ارسال پیامک زنده. برخی از پنل ها این قابلیت ها رو دارن و بعضی ها نه.
      شما باید ببینید نیاز اصلی سازمان شما چه نوع ارسالی هست و کدوم سامانه میتونه بیشتر به شما کمک کنه.
      توصیه میکنم با واحد پشتیبانی ما تماس بگیرید تا همکاران ما بهتر بتونن شما رو راهنمایی کنن.
      02163404

  • مرادی

    30 مرداد 1400، 16:16

    سلام خسته نباشین
    اخرین آپدیت شماره ها برای کی هستش؟
    هر سامانه ای میگه آپدیته ولی چطور میشه مطئن شد اینو؟

    • سمیه جابری

      17 دی 1402، 18:02

      سلام وقت شما به خیر
      شماره ها تقریبا به صورت سالانه آپدیت میشن داخل پنل ما

  • زارع

    25 مرداد 1400، 18:03

    وضعیت این ارسال های ارسال شده به مخابرات چجوری هستش؟
    هم هزینه اش کسر میشه هم ارسال نمیشه؟

    • زهره تاجیک

      29 آذر 1402، 16:16

      سلام دوست عزیز،
      این مورد بستگی به خود اپراتور داره اما در اکثر اپراتورها، هزینه پیامک‌های نرسیده به گوشی به پنلتون برگشت داده میشه.

  • معین الماسوندی

    03 مرداد 1400، 20:42

    خب من الان بعد از این مقاله متوجه شدم که پنل ها چی هستن
    میخواستم بدونم تعرفه هاشون چنده؟
    هزینه فعالسازی داره ایا؟
    با خط خودمون ارسالش انجام میشه؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • نیلوفر اکبریان

      04 مرداد 1400، 08:58

      سلام روزتون بخیر
      تعرفه ارسال پیامک هر پنل متفاوته؛
      پنل‌ها هزینه سالانه دارند؛
      ارسال با خط اختصاصی (شماره مجازی) پنل انجام میشه؛
      راجع به شرایط خطوط و تعرفه‌ها هزینۀ ارسال می‌تونین از لینک صفحه تعرفه‌ها مشاهده بفرمایین یا با بخش فروش 02163404 تماس بگیرید.

  • رسول نی زاده

    02 مرداد 1400، 10:24

    یعنی بدون خرید پنل امکان ارسال پیامک مقدور نیست؟
    یعنی فقط هزینه پیامک ها پرداخت بشه و ارسال پیامک صورت بگیره به این شکل ارسال پیامک انجام میدهید؟
    ممنون

    • نیلوفر اکبریان

      03 مرداد 1400، 09:23

      سلام
      اگر ارسال انبوه بالای 100,000 پیامک در نظر داشته باشید، می‌تونیم برای شما ارسال کنیم که توی صفحۀ ارسال انبوه، توضیحاتش رُ قرار دادیم.

  • تابان

    26 تیر 1400، 09:28

    سلام خسته نباشید من یک پیج اینستا گرام دارم که توش دارم کفش و کیف می فروشم می خواستم بپرسم ایا با پنل اس ام اس می تونم فالوئر هامو زیاد کنم یا نه ؟ لطفا منو راهنمائی کنید.

    • زهره تاجیک

      29 آذر 1402، 16:15

      سلام دوست عزیز؛
      بله شما می‌تونید لینک رو بگذارید انتهای پیامک و از افراد بخواید روی لینک کلیک کنن. قابلیت لینک ترکر هم هست که پیشنهاد می‌کنم حتما ازش استفاده کنید.

  • نجم الدینی

    26 تیر 1400، 09:26

    تیریک به تیم ملی پیامک و پشتیبانی خوبش من هر هفته به سایت شما سرر می زنم و وبلاگتون رو می خونم ممنون از خدماتی و پشتیبانی خوبتون . امیدوارم همیشه پایدار و مستدام و برقرار باشید.

  • ناصری

    26 تیر 1400، 09:10

    سلام من از مشتری های قدیم ملی پیامک هستم می خواستم از تیم پشتیبانی شون خیلی خیلی تشکر کنم من سال 93 پنل رو گرفتم و از اوون موقع دارم با ملی پیامک و یکی دو تا سرویس دیگه کار می کنم به صورت همزمان که باید بگم ملی پیامک از همه شون بهتره چون سیستم پشتیبانی اش واقعا قوی عمل میکنه امیدوارم همیشه به این شکل ادامه بدید

  • شجاعی

    26 تیر 1400، 09:08

    وقتتون بخیر خسته نباشید می خواستم بپرسم از خدممتون که بنده یک فروشگاه لوازم ورزشی دارم آیا پنل اس ام اس به درد کار بنده می خوره یا نه ؟ اگه راهنمایی کنید ممنون می شم

    • نیلوفر اکبریان

      26 تیر 1400، 15:45

      دوست عزیز چه استفاده‌ای می‌خواین از پنل داشته باشید؟
      برای ارسال انبوه و ارسال پیامک بر اساس جنس می‌تونین از پنل پیامکی استفاده کنید
      اگر هم سایت دارید، می‌تونید فروش آنلاین رو شروع کنید و از خدمات وب‌سرویس پیامکی استفاده کنید

  • محسن

    20 تیر 1400، 21:30

    سلام روز بخیر. من دیروز تماس گرفتم و پرسیدم از پشتیبانی، گفتند که آپدیت 1400 هستش. تشکر میکنم از پشتیبانی سریع ملی پیامک و به روز بودن بانک شماره‌هاشون. تقریبا 5 تا پنل دیگه از سامانه های دیگه داشتم که هیچکدوم آپدیت نبودن و شماره ها قدیمی بودن. ولی ملی پیامک بانک شماره‌ش کامل بود. مرسی

  • بهاره مرادی

    14 تیر 1400، 11:33

    سلام وقتتون بخیر من سوالی ازتون داشتم ما میتونیم هرمتنی که بخوایم در این پنل های پیامکی بنویسیم و ارسال کنیم محدودیتی در این خصوص وجود نداره؟ و همینطور که پیام انگلیسی هم امکان ارسالش رو داره؟

    • زهره تاجیک

      29 آذر 1402، 16:14

      سلام خانم مرادی؛
      شما میتونید پیامک انگلیسی بفرستید در این سامانه و حتی ارسال پیامک بین المللی هم به تازگی به امکانات ما اضافه شده.
      اما درمورد محدودیت، همون محدودیت کلمات فیلتر شده و محدودیت کاراکترها موجوده اگه سوالتون رو درست فهمیده باشم.

  • یاشار دلیری

    14 تیر 1400، 09:28

    سلام
    من چند سالی هست که از پنل پیامکی ملی پیامک استفاده می کنن و واقعا راضی هستم ابتدا برای پیامک تبلیغاتی استفاده می کردم و جواب خوبی از تبلیغات دریافت کردم
    الان یک سایت تاسیس کردم می خواستم بدونم برای ارسال به شماره های بلک لیست راه حلی وجود داره به من بگید از خط خدماتی استفاده کنم

    • زهره تاجیک

      29 آذر 1402، 16:13

      سلام دوست عزیز؛
      شما میتونید با استفاده از خدمات وبسرویس سایت خودتون رو به سامانه وصل کنید و به افراد پیامک خدماتی بفرستید.

  • الهه شایسته

    13 تیر 1400، 12:06

    سلام
    خسته نباشید
    من جاییو پیدا نکردم بابته این موضوع صحبت شده باشه بخاط همین براتون پیام ثبت کردم امیدوارم دیده بشه و پاسخ منو بدید ما اگر بخوایم به صورت حقوقی پنل خریداری کنیم به چه مدارکی نیاز هست؟
    و اینکه اونجور که متوجه شدم پنل تحت وب درسته؟ما هم میتونیم وقتی داخل شرکت هستیم ازش استفاده کنیم و هم وقتی که دور کارهستیم توو این شرایط کرونا میتونیم استفاده کنیم درسته؟ممنون

  • زهرا میراسماعیلی

    13 تیر 1400، 11:52

    خدا قوت به تیم خوب ملی پیامک
    من مدتی هستش که از ملی پیامک برای تبلیغات کسب و کارم کمک گرفتم و واقعا نتیجه کار عالی بود
    گویا بانک شماره ها آپدیت شده و پیشنهاد میکنم حتما هرکی میخونه استفاده کنه

  • جواد سالاری

    13 تیر 1400، 09:25

    سلام؛ من به تازگی مشتری شما شدم. من تمام سامانه های پیامکی برای شرکت های مختلف رو بررسی کردم.
    کار من فروش پوشاک هستش و چندین شعبه در تهران و کرج دارم و بیشتر بانک شماره به درد من میخوره. چیزی که من دیدم توی سامانه شما دسته بندی بیشتری بود. آیا این دسته بندی ها بعدا کامل تر و گسترده تر میشه یا نه؟

    • زهره تاجیک

      29 آذر 1402، 16:12

      سلام دوست عزیز؛
      بله این بانک شماره به روز میشه و گسترش پیدا می‌کنه.
      امیدوارم در کارتون موفق و پرفروش باشید.

  • شیلا عباسی

    12 تیر 1400، 21:00

    دوستان چیزی که این سامانه رو نسبت به بقیه متمایز میکنه پشتیبانی هستش که دارن
    برای فعالسازی وبسرویس خدماتیم با ویدیو های اموزشی کمکم کردن و خیلی راحت تونستم تنظیمات رو انجام بدم
    درکلی من ازشون راضی هستم به شما هم پیشنهاد میکنم.

  • قاسم اتابک

    12 تیر 1400، 18:03

    سلام وقت بخیر
    میخواستم بدونم بانک شماره ای برای دانش اموزان هست یا میشه بر اساس تفکیک سن به افراد بین 16 تا 18 سال ارسال کرد.
    باتشکر

    • زهره تاجیک

      29 آذر 1402، 16:11

      سلام دوست عزیز،
      بانک شماره برای دانش آموزان نداریم اما می‌تونید با استفاده از ارسال پیامک زنده نزدیک دبیرستان‌ها و مراکز آموزشی و تعریف یک بازه سنی، به دانش آموزان پیامک ارسال کنید.

  • S

    28 خرداد 1400، 20:40

    سلام می خواستم بدونم این پیامک ها برای محتواشون چه قوانینی دارن ؟ فقط کسی و کار ؟ مثلا برای تبلیغات یه صرافی خارجی مشکلی پیدا میشه؟

    • نیلوفر اکبریان

      29 خرداد 1400، 08:38

      دوست عزیز یک سری کلمات فیلتر شده هستند و اگه توی متن پیامک باشند، به دست مشتری نمیرسن
      میتونین با مشاوران تیم فنی ما صحبت کنید و متن پیامک تبلیغاتی رو برای صرافی با کلماتی بنویسید که فیلتر نباشه
      پیشنهاد می‌کنم با 02163404 تماس بگیرید و یا شمارتون رو برامون بگذارید تا خودمون با شما تماس بگیریم و راهنمایی‌تون کنیم

  • مهسا مهدوی

    19 آبان 1399، 16:14

    خیلی کامل و دقیق بود. ممنون
    فقط یک سوال. اگر بخوایم پیام انگلیسی بفرستیم میشه؟

    • نیلوفر اکبریان

      25 آبان 1399، 16:38

      بله، ولی هزینه پیام انگلیسی سه برابر بیشتر از پیام فارسی هست

  • سامان حسینی

    19 آبان 1399، 11:09

    ممنون از مقاله خوبتون.
    یکی از تفاوت هایی که ملی پیامک با بقیه سامانه ها داره همین محتواهای حرفه ای و کاربردی هست که در اختیار همه میزاره که باعث میشه ما بتونیم از کل امکانات سامانه استفاده کنیم و بهترین فیدبک رو داشته باشیم.

  • پنل اس ام اس

    09 آبان 1399، 13:45

    خیلی مطلب خوبی بود. پنل ارسال اس ام اس شما واقعا کاربردی و خوبه

  • پارسا

    14 اردیبهشت 1399، 18:07

    با سلام
    من متوجه نشدم که پنل به چه شکلی سن و سال جنیست رو تشخیص میده؟ یعنی باید شماره هامونو بنویسیم توی پنل با مشخصاتشون اینجوری همیشه موندگاری داشته باشن هر موقع خواستیم با کمک فیلتر پنل بتونیم استفاده بهینه بکنیم؟

    • نیلوفر اکبریان

      04 اردیبهشت 1400، 11:49

      سلام
      دوست عزیز پنل تا قبل از این ابزاری به اسم فیلتر سن و جنس داشت. یعنی با ابزار سن و جنس شما میتونستید برای آقایون مثلا 20 تا 40 سال پیامک بفرستید.
      این ابزار در حال حاضر غیر فعاله

  • رامینم

    30 اردیبهشت 1397، 10:21

    مقالتون خوب و مفید بود.
    اینجا یه سوال پیش میاد که چجوری از این راه کسب درآمد کنیم. مثله پیامک هایی که میاد و میگه فعال کنی فلان قدر از شارژت کم میشه برا هر پیام.

    • پشتیبانی

      02 خرداد 1397، 22:52

      سلام،

      نام سیستمی که مدنظر شماست، پیامک ارزش افزوده است و با سرویس های ارائه دهنده سامانه های پیامکی متفاوت است، شما باید با شرکت های ارائه دهنده این خدمات صحبت کنید.

      کسب درآمد بر روی سیستم های سامانه پیام کوتاه با دریافت نمایندگی و فروش پنل پیامک امکان پذیر است، اطلاعات بیشتر در لینک مقابل: http://www.melipayamak.com/reseller/

      ممنون

  • مرتضی

    16 خرداد 1396، 04:36

    متشکرم خوب بود

    • الینا اله‌بیگی

      30 مهر 1396، 11:16

      خوشحالیم که دوست داشتید

  • مظفری

    30 دی 1393، 08:29

    مچکرم ممنون از کمکتون

    عالی بود

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید