30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
۹ روش عالی برای تبلیغات آتلیه عکاسی

۹ روش عالی برای تبلیغات آتلیه عکاسی

176

در مطالب قبلی، راجع‌به راهکارهای تبلیغاتی برای مشاورین املاک، مدارس، هتل‌ها و باشگاه‌های ورزشی صحبت کردیم. با توجه به نظرسنجی که در اینستاگرام ملی‌پیامک داشتیم، موضوع مقالۀ امروزمان را به «راهکارهای تبلیغاتی برای آتلیه عکاسی» اختصاص دادیم.

در مطلب امروز با مزایای داشتن سایت برای کسب و کارتان + 9 راهکار تبلیغاتی تبلیغاتی موثر آشنا می‌شوید. قبل از هر چیز، پیشنهاد می‌کنم ویدئوی تبلیغ پیج عکاسی و جذب مشتری متن زیبا برای تبلیغ عکاسی را تماشا کنید.

 

وب‌سایت دارید؟

داشتن وب‌سایت برای هر کسب‌و‌کاری لازم و ضروری است. چرا؟ چون الان دیگر بازاریابی اینترنتی بهترین و پربازده‌ترین راه برای رشد کسب‌وکار است و برای این‌که بتوانید از ظرفیت بالای آن در کسب‌وکارتان استفاده کنید، لازم است که یک سایت داشته باشید.

راه‌های مختلفی برای راه‌اندازی سایت وجود دارد، اما آسان‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راه استفاده از سایت‌ساز پرتال است. با استفاده از سایت‌ساز پرتال می‌توانید بدون این‌که دانش تخصصی و مهارت برنامه‌نویسی داشته باشید، یک سایت زیبا و حرفه‌ای بسازید.

مزایای ایجاد سایت برای آتلیه‌های عکاسی

شک نکنید که سایت داشتن مزایای زیادی برای آتلیه‌های عکاسی دارد که در این‌جا به چند مورد مهم آن اشاره می‌کنم:

راهکار پیامکی برای عکاسی1- نمونه‌کارهایتان را به تعداد زیادی مخاطب نشان می‌دهید

یکی از مواردی که به مشتری کمک می‌کند تا در انتخاب شما به‌عنوان یک آتلیه معتبر اطمینان پیدا کند، دیدن نمونه‌کارهاست. با قرار دادن نمونه‌کارهای مختلف در سایتتان هم مخاطبان را به بازدید بیشتر از سایت ترغیب می‌کنید، هم اگر کارتان خوب باشد و قیمت خوبی هم ارائه داده باشید می‌توانید مشتری بیشتری جذب کنید.

2- دسته‌بندی‌های مختلف قرار می‌دهید

بسیاری از آتلیه‌ها هستند که در ژانرهای مختلف عکاسی فعالیت دارند. این آتلیه‌ها می‌توانند نمونه‌کارهای هر بخش را در دسته‌بندی جداگانه‌ای مثل عکاسی اسپرت، عکاسی فشن، عکاسی صنعتی، عکاسی کودک، عکاسی عروسی و ... قرار دهند و برای مخاطب هدف خودشان برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشند.

3- می‌توانید امکان رزرو وقت آنلاین قرار دهید

اگر برنامۀ بازاریابی اینترنتی شما به‌خوبی اجرا شده باشد و تعداد ورودی‌ها و مخاطبانی که وارد سایت شما می‌شوند افزایش پیدا کند، امکان رزرو وقت اینترنتی می‌تواند ایدۀ خوبی برایتان باشد. به این صورت که مراجعین به سایت پس از دیدن نمونه‌کارهای مورد انتظارشان زمان مشخصی را برای جلسۀ عکاسی تعیین می‌کنند.

خب حالا بیایید ببینیم از چه راه‌هایی می‌توانیم یک آتلیه عکاسی را تبلیغ کنیم.

9 راهکار عالی برای بازاریابی آتلیه عکاسی

در این بخش راهکارهایی را با شما در میان می‌گذارم که اگر بتوانید از آن‌ها برای بازاریابی و تبلیغ آتلیه عکاسی‌تان کمک بگیرید، رشد کسب‌وکارتان حتمی است. البته به دلیل پرهزینه بودن تبلیغات محیطی (مثل اجاره بیلبورد) از این بخش صرف‌نظر کرده‌ام و بیشتر تمرکزمان روی تبلیغات پربازده اینترنتی و پیامکی است.

راهکار اول: محتوای آموزشی تولید کنید

خوشبختانه یا متاسفانه، در منابع فارسی مقاله‌های با کیفیت زیادی در زمینه آموزش رایگان عکاسی وجود ندارد. اگر شما بتوانید محتوایی ارزشمند و باکیفیت (با موضوعات مرتبط مثل آموزش عکاسی، نکات عکاسی، قیمت عکاسی، عکاسی از کودک و ...) تولید کنید و آن را در سایتتان قرار دهید، می‌توان گفت که شانس زیادی برای دیده شدن، برند شدن و جذب مخاطبان هدف خواهید داشت.

جذب مخاطبان به سایت می‌تواند زمینه‌ساز هدایت آن‌ها به سمت استفاده از خدمات سایت و یا فروش و کسب درآمد باشد.راهکار پیامکی برای آتلیه

راهکار دوم: از رپورتاژ آگهی استفاده کنید

رپورتاژ به شکلی از آگهی گفته می شود که در قالب یک گزارش به مخاطبان عرضه می شود، به این معنی که مخاطبِ رسانه متوجه جنبۀ تبلیغاتی این گزارش نمی‌شود و تصور می کند که در حال مطالعه یا مشاهده یک گزارش کاملاً بی‌طرف است. این بی‌طرف بودنِ لحنِ گزارش باعث جلب اعتماد مخاطبان می شود.

حالا کاری که شما باید انجام دهید چیست؟ شما می‌توانید در ازای پرداخت پول به وب‌سایت‌های پربازدید و معتبر اینترنتی، درخواست کنید که گزارشی را در مورد سایت شما منتشر کنند. در این گزارش لینک‌هایی به سایت داده می‌شود و بازدیدکننده از آنجا می‌تواند وارد وب‌سایت شما شود. این کار باعث می‌شود بیش‌تر دیده شوید، ورودی‌های بیشتری داشته باشید و در نهایت مشتری‌های بیشتری جذب کنید.

راهکار سوم: از تبلیغات گوگل استفاده کنید

تبلیغات گوگل یا همان گوگل ادز یک راه سریع برای رفتن به صدر نتایج جستجوی گوگل است. احتمالاً خود شما هم تا الان بارها و بارها هنگام جستجو در اینترنت با چنین تبلیغاتی روبرو شده و شاید روی آن‌ها کلیک هم کرده باشید.

با استفاده از بازاریابی پیامکی فهرست خبرنامۀ ایمیل خود را گسترش دهیدحتما بخوانید: با استفاده از بازاریابی پیامکی فهرست خبرنامۀ ایمیل خود را گسترش دهید

در تصویر بالا نمونه‌ای از تبلیغات ادز را مشاهده می‌کنید. برای استفاده از تبلیغات گوگل ابتدا باید سایت داشته باشید و سپس یک اکانت گوگل ادز ایجاد کنید. بعد از اینکه گوگل اکانت شما را تایید کرد، درخواست خودتان را برای تبلیغات ارسال و هزینۀ برآوردشده را پرداخت کنید.

با این کار وقتی کاربران در گوگل کلمات کلیدی انتخابی شما (مانند آتلیه عکاسی، عکاسی اسپرت، عکاسی کودک، هزینه عکاسی کودک) را جستجو کنند، سایت شما در نتایج اولیه نشان داده می‌شود. حتماً می‌دانید که در صفحۀ اول گوگل بودن مساوی است با تعداد ورودی بیشتر به سایت.

فراموش نکنید: موفقیت در تبلیغات گوگل هم نیازمند رعایت نکات و اصولی است که صفر تا صد آن را می‌توانید در وبلاگ نوین بخوانید، یا اینکه کار را به دست کارشناسان گوگل ادز بسپارید.

راهکار چهارم: در اینستاگرام فعال باشید

اینستاگرام یک رسانۀ تصویرمحور است؛ برای همین برای بیزنسی مثل عکاسی ظرفیت فوق‌العاده‌ای دارد. حالا چطور می‌شود از این ظرفیت عالی استفاده کرد؟

  • نمونه‌کارهایتان را در اینستاگرام قرار دهید.
  • با مخاطبان تعامل داشته باشید.
  • از اینفلوئنسرهای اینستاگرام (افراد تاثیرگذاری که تعداد زیادی فاوور دارند) استفاده کنید.
  • با استفاده از ربات اینستاگرامی، فاوورهای واقعی و هدفمندتان را افزایش دهید.
  • مسابقات اینستاگرامی راه بیندازید.

برای این‌که با فوت‌وفن‌های بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید یک پیشنهاد عالی برای شما دارم: وبلاگ دیدوگرام.

راهکار پنجم: جذب مشتری با استفاده از ارسال پیام انبوه

ارسال پیامک انبوه راهکار خوبی برای شناخته شدن است، منتها نه ارسال پیامک بدون در نظر گرفتن مخاطبان هدف! ارسال پیامک اگر بر اساس دسته‌بندی مشخص باشد، کمک بسیاری به شناخته شدن آتلیه عکاسی شما در محدوده خودتان می‌کند. برای این‌که بتوانید پیامک‌های تبلیغاتی را به افراد درستی ارسال کنید، نیاز به سامانه‌ای دارید که مجهز به منطقۀ هدفمند یا پیامپ باشد؛ که سامانه ملی‌پیامک هر دوی آن‌ها را دارد.

طرز کار منطقه هدفمند به این صورت است که مخاطبان بر اساس ویژگی‌های مختلف مانند سن، جنسیت، محل زندگی، منطقه، شغل، صنف و غیره دسته‌بندی شده‌اند. برای مثال می‌توانید انتخاب کنید که پیامک شما برای خانم‌های منطقه 5 تهران که سن بین 20 تا 40 سال دارند ارسال شود.

فایدۀ استفاده از سامانه پیامکی و منطقه هدفمند این است که تبلیغات شما به جای درستی می‌رود و هزینه‌هایتان با ارسال پیامک به مخاطبان غیرهدف هدر نمی‌رود.

امروز، روز شلوغ شدن آتلیه شما است!

با ارسال پیامک هدفمند به محله و منطقه آتلیه عکاسی خود، مشتریان جدیدی را جذب کنید و با ارسال پیامک تبریک تولد، تخفیف و... از آن ها نگهداری کنید.
10% تخفیف!
MPC10
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

راهکار ششم: اتصال سامانه پیامک به سایت

با متصل کردن سامانه پیام کوتاه به وب‌سایت می‌توانید ثبت‌نام کاربران را با ارسال یک SMS تائید کنید و یا در مراحل خرید آن‌ها را در جریان روند ارسال سفارش قرار دهید. این کار یک مزیت خیلی بزرگ برای شما دارد و آن هم این است که: یک لیست طلایی از شماره‌تلفن‌های افرادی به‌دست می‌آورید که عضو خبرنامۀ پیامکی شده‌اند و ممکن است مشتری بعدی شما باشند.

راهکار هفتم: برای اعضای خبرنامۀ پیامکی پیشنهادات شگفت‌انگیز بفرستید

سعی کنید برای اعضای خبرنامه‌تان پیشنهاداتی بفرستید که نتوانند رد کنند. مثلاً پیشنهاد یک تخفیف 50 درصدی برای زوج‌های جوان یا 10 عکس رایگان برای نوزادان و کودکان، پیشنهاداتی هستند که کمتر کسی دست رد به سینۀ آن‌ها می‌زند. سعی کنید شرایط مختلف را بسنجید و با استفاده از خلاقیت خودتان پیشنهادات شگفت‌انگیزی ارائه کنید.

راهکار هشتم: یادآوری با استفاده از پیام کوتاه

در بخش یادآوری می‌توانید هر کدام از کارهای زیر را انجام دهید تا به مخاطب نشان دهید برند شما برای مشتری ارزش قائل است و به او اهمیت می‌دهد:

  • از یک‌روز قبل ساعت و مکان عکاسی را یادآوری کنید.
  • چنانچه مهلت تخفیف‌ها رو به پایان است با یک پیام کوتاه آن را به مشتری اطلاع دهید.
  • وقتی که عکس‌ها و سفارشات آماده شد، با یک اس‌ام‌اس به مشتری اطلاع دهید.

راهکار نهم: برگزاری رویداد

برگزاری رویدادها در عین حال که باعث شناخته شدن برند شما می‌شود، راهی برای جذب مشتری و افزایش فروش نیز هست. رویدادها می‌توانند موضوعات مختلفی داشته باشند؛ از جمله: ورکشاپ آموزش عکاسی با گوشی موبایل و یا تور یک روزۀ عکاسی در طبیعت.

جمع‌بندی

امروز با 9 راهکار تبلیغاتی برای آتلیه‌های عکاسی آشنا شدید که هر کدام به نوبۀ خود تاثیر خوبی روی بیزینس شما خواهند داشت. در پایان می‌خواهم سه مقالۀ دیگر به شما معرفی کنیم که با خواندن آن‌ها می‌توانید خطاهای احتمالی را برطرف کنید و نتیجۀ خوبی از تبلیغاتتان، به خصوص تبلیغات پیامکی بگیرید:

راهنمای نوشتن متن‌های جذاب در تبلیغات پیامکی

اهمیت زمان در ارسال پیامک تبلیغاتی

چگونه خبرنامه پیامکی خود را گسترش دهیم

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
93دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • جولائی

    28 شهریور 1400، 13:23

    بنظرم یکی از راه حل های ارسال برای اتلیه ها اینه که تو یه لینک نمونه کار هات رو بذاری و تو پیامک بنویسی دوس داری از تو هم از این عکسا بگیرم؟

    من خودم اینکارو کردم

    • سمیه جابری

      26 دی 1402، 11:18

      درودر بر شما
      ایده بسیار خوبی بود
      ممنون از اینکه تجربه هاتون رو با ما و بقیه به اشتراک گذاشتیذ

  • ساسان ابراهیمی

    22 شهریور 1400، 17:48

    من مدرس هستم توی زمینه عکاسی حرفه ایی مدرک بین‌المللی بابت این مورد هم ارائه میشه میخواستم ارسال پیامک داشته باشم به کسانی که توی این زمینه فعالیت میکنن ایا شما بانک شماره ایی بابت این مورد ارائه میدید

    • سمیه جابری

      26 دی 1402، 11:31

      سلام وقت شما به خیر
      شما میتونید به کمک ماژول منطقه هدفمند، به بانک شماره های آتلیه های عکاسی دسترسی داشته باشید و براشون ارسال پیامک انجام بدید

  • م.صادق زاده

    21 شهریور 1400، 16:21

    سلام خسته نباشین
    تو ماه صفر تخفیف 30درصدی برای عکاسی و فیلمبرداری عروس گذاشتیم و میخوایم از پنل ها برای تبلیغات استفاده کنیم
    راهنمایی میکنید از کجا شروع کنیم؟

    • سمیه جابری

      26 دی 1402، 11:46

      درود بر شما
      میتونید به کمک ماژول های ملی پیامک برای مناطق اطراف خودتون پیامک تبلیغاتی ارسال کنید و اون ها رو از تخفیف های خودتون با خیر کنید. ماژول های پیامپ، کد پستی همراه اول و کد پستی ایرانسل تو این مورد به شما کمک کنند.
      همچنین میتونید برای شماره موبایل هایی که از قبل دارید پیامک ابنوه تبلیغاتی ارسال کنید.
      بانک شماره های ملی پیامک که در بخش منطقه هدفمند هستند، میتونید برای اصنافه و مشاغل و مناطق مختلف پیامک ارسال کنید.

  • میرحسن کریمی

    20 شهریور 1400، 17:49

    لام من سایت دارم برای گالری هنریم و سعی میکنم مشتری هامو به سمت خرید از سایت هل بدم .چون خرید مطمن تری رو میتونن با درگاه پرداخت انلاینم انجام بدن
    برای تبلیغات هم از بی تی اس ارسال میکنم که واقعا خوب هستش

    • سمیه جابری

      26 دی 1402، 11:47

      درودر بر شما
      بله میتونه خیلی مفید باشه
      خوشحالیم تجربه خوبی از ارسال بی تی اس داشتید

  • مصطفوی

    16 شهریور 1400، 09:57

    سلام وقتتون بخیر من هم قصد دارم که پنلم رو به سایتم وصل کنم از طریق وب سرویس پیامام ارسال بشه و هم ارسال پیامک تبلیغاتی انجام بدم به محله های موردنظرم برای این 2مورد باید میتونم یک پنل هم خریداری کنم کافیه؟

    • سمیه جابری

      26 دی 1402، 11:49

      درود بر شما
      بله میتونید با خرید یک پنل همه این کارها رو انجام بدید و مانعی نداره.
      برای موردی که عرض کردید میتونید از پنل های اقتصادی، شرکتی و تجاری استفاده کنید.

  • هادی نادگران

    10 شهریور 1400، 11:09

    سلام من می خوام از سامانه ی شما استفاده کنم می خواستم بدونم می تو.نم ارسال لینک داشته باشم و و لینک پیجم رو داخل متن پیامک شما قرار بدم ممنون

    • سمیه جابری

      26 دی 1402، 11:54

      سلام وقت شما به خیر
      بله میتونید از لینک داخل متن پیامک خودتون استفاده کنید و مانعی نداره
      برای این کار باید از اپراتورهای 3000، 5000، 9000 و 9999 خط اختصاصی تهیه کنید

  • اتلیه جردن

    08 شهریور 1400، 17:12

    ما اتلیه عکاسی داریم و با تشریفات ها و تالار ها گل فروشی ها برای عروسی ها همکاری میکنیم در حال حاضر یک مجموعه از همه این خدمات با هم یک همکاری شروع کردیم من میخوام بدونم برای تبلیغ یک پنل کفایت میکنه با اینکه برای همه خدماتی که خدمتون ارسال کردم باید پنل های جداگانه خردیداری کرد؟
    سپاس از راهنمایی

    • سمیه جابری

      26 دی 1402، 12:00

      سلام وقت شما به خیر
      با یک پنل هم میتونید این کار رو انجام بدید و موردی نداره
      فقط تمامی پیام های دریافتی و ارسال شما یک جا قرار میگیرن

  • پدرام

    04 شهریور 1400، 14:17

    سلام و خسته نباشید الان تبلیغات برای عکاسی شما قبول می کنید ؟ یعنی برای مدلینگ و فیلمبرداری مجالس که الان خیلی بازارش کساد هست آیا تبلیغ پیامکی جوابگو هست ؟

    • سمیه جابری

      26 دی 1402، 12:03

      سلام وقت شما به خیر
      شما با خرید پنل میتونید به راحتی تبلیغات انجام بدید
      تجربه ما نشون داده تاثیر خوبی روی فروش شما خواهد داشت

  • عکاس باشی

    04 شهریور 1400، 14:16

    آیا پنل پیامکی برای عکاس عروسی و مجالس هم مناسبه مثلا میشه اس ام اس راجع به این چیزها فرستاد ؟ چون من خودم تا حالا ندیدم اس ام اس تبلیغاتی در زمینه عکاسی ارسال بشه

    • سمیه جابری

      26 دی 1402، 12:05

      درود بر شما
      بله میتونید در این زمینه تبلیغات انجام بدید و مانعی نداره

  • الهام نیکومنش

    04 شهریور 1400، 14:13

    ببخشید من یک پیج اینستاگرامی دارم که تعداد فالورش خیلی زیاده اما تعداد لایک و کامنت کم میگیرم اگر پنل داشته باشم میتونم برای افزایش فالور فعال اقدام کنم ؟

    • سمیه جابری

      26 دی 1402، 12:08

      در.در بر شما
      بله میتونید برای شماره موبایل هایی که دارید پیامک بفرستید و لینک پیج رو براشون قرار بدید.
      همچنین میتونید از راه ماژول هایی مثل پیامپ، کد پستی همراه اول، کد پستی ایرانسل و منطقه هدفمند به مشتری ها و شماره های جدید وصل بشید، برای اون ها تبلیغ ارسال کنید و لینک اینستاگرام خودتون رو براشون قرار بدید.

  • لیانی

    04 شهریور 1400، 09:21

    سلام ما میتونیم برای آتلیه عکاسیمون آدرس پیج اینستاگراممون رو بزارید تا وارد لینک بشن و فالو کنن و نمونه کارهامون رو بتونن ببینن؟

    • سمیه جابری

      26 دی 1402، 12:18

      درود بر شما
      بله میتونید این کار رو انجام بدید
      برای ارسال لینک باید از اپراتورهای 3000، 5000، 9000 و 9999 خط تهیه کنید.

  • مهرنوش شیپوری

    03 شهریور 1400، 14:50

    سلام خطایی که در اختیار ما قرار میدید ایا قابلیت ارسال لینک هم داره و اگر نداره برای ارسال لینک چه شرایطی باید داشتخه باشیم من شرکت ثبت شده نیستم ولی برام مهمه ارسال لینک برام فعال باشه

    • زهره تاجیک

      18 بهمن 1402، 12:22

      درود بر شما دوست عزیز،
      ما خط از سرشماره 5000 در اختیار شما می‌گذاریم که مشکلی بابت ارسال لینک نداره.

  • نازنین

    31 مرداد 1400، 10:47

    بهترین روش تبلیغات یه آتلیه اول اینستاگرام هستش که هرچی نمونه کار های جذاب قرار بدید و آموزش های خوبی داشته باشید فالور های بیشتری جذب میکنید بعد تبلیغات پیامکی هستش که پیج خودتون رو معرفی کنید و در آخر طراحی یک سایت کوچیک که هم توش نمونه کار قرار بدید و هم بتونید توس وقت بدید برای عکس گرفتن

    • سمیه جابری

      26 دی 1402، 12:26

      درودر بر شما
      بله دقیقا همینطوره
      ممنون که تجربه خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتید

  • علیرضا محمدی

    30 مرداد 1400، 21:07

    سلام و دورد من قصد دارم یک خط 14 رقمی ۱۰۰۰ برای تبلیغات در پیج اینستاگرام خریداری کنم
    حتما باید پنل داشته باشم؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • زهره تاجیک

      18 بهمن 1402، 12:23

      سلام دوست عزیز،
      بله باید حتما قبل از هر چیزی پنل داشته باشدی. بدون پنل اصلا نمی‌تونید از خط استفاده کنید.

  • یزدان پرست

    29 مرداد 1400، 16:16

    سلام وقت بخیر
    برای استفاده از تبلیغات گووگل ایا ایران تحریم نیست ؟
    چجوری میشه این کار رو کرد؟

    • مونا هادی

      30 مرداد 1400، 10:58

      سلام وقت شما هم بخیر
      متاسفانه تحریم هست، اما شرکت‌هایی هستند که این خدمات رُ با ارز سایر کشورها ارائه می‌کنند.

  • کیوان جلالی

    24 مرداد 1400، 21:26

    سلام من برای سایتم استفاده میکنم از پنل شما و خیلی راضی ام واقعا سرعت ارسال خوبی داره و من به بقیه دوستان هم پیشنهاد کنم و دارن استفاده میکنن
    نکته جالبش اینه که بابت هر کدوم که اشنا کردم با ملی پیامک 1000 پیامک هدیه گرفتم
    محشرید ممنون از سایتتون

    • مونا هادی

      25 مرداد 1400، 10:55

      سپاس از لطف شما
      مبارک‌تون باشه!

  • عباس رافع

    16 مرداد 1400، 09:05

    سلام و دورد من قصد دارم یک خط 5 رقمی 1000یا 2000 برای تبلیغات در تلویزیون خریداری کنم اما متاسفانه همچیم خط رندی پیدا نمی کنم و اصلا ازاد نیستند راهکار شما برای این مورد چی هست ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • مونا هادی

      16 مرداد 1400، 12:19

      سلام.
      لطفاً برای استعلام خطوط آزاد و تعداد ارقام خطوط، با واحد فروش تماس بگیرید. 02163404

  • اتلیه یادگاری

    12 مرداد 1400، 09:49

    سلام وقت بخیر
    من داخل اتلیم دیزاین تولد برای کودکان و بزرگسالان دارم و تقریبا همه اطلاعات مشتریانم مثله تاریخ تولداشونو دارم خواستم بدونم من اگر پنل تهیه کنم میتونم اطلاعات و تاریخ تولد مشتریانمو داخل پنل ذخیره کنم و چنند روز مونده به تولدشون یک پیامک تبریک تولد براشون ارسال بشه به همراه کد تخفیف به مناسبت تولدشون برای عکسی که تشریف بیارن اتلیه و با دیزاین تولد ما عکاسی براشون صورت بگیره اگر من پنل ملی پیامک تهیه کنم این امکان برای شما قابل انجام میباشد؟
    مرسی

    • مونا هادی

      18 مرداد 1400، 11:30

      سلام دوست عزیز
      چه روش خوبی برای تخفیف دادن انتخاب کردین! بله امکان‌پذیره و حداقل پنل شرکتی برای این مورد نیازه تا بتونین با ماژول “پیامک مناسبت” این کار رُ به راحتی انجام بدین!
      کافیه روی ویدیوی آموزشی پیامک مناسبت کلیک کنین!

  • میرزایی

    27 تیر 1400، 19:44

    سلام من میخوام یه مجموعه ای از عکاس هارو جمع کنم برای یه کسب و کاری
    میخواستم بدونم بانک شماره عکاس هارو شما دارید یا خیر؟

    • نیلوفر اکبریان

      28 تیر 1400، 09:49

      سلام. بله بانک شماره موبایل آتلیه عکاسی‌ها رُ داریم. آپدیت سال 1400 هم هست.

  • الهام دلیر

    27 تیر 1400، 18:50

    سلام
    پیشنهاد های شما برای تبلغیات یک گالری عکاسی عالی هستش و با طراحی سایت کاملا موافقم ولی من به هم صنف های خودم پیشنهاد میکنم که حتما توی اینستاگرام فعال باشن و هر روز ایده جدید بگیرن ارسال پیامک هم خوبه داشته باشید به خانم ها و پیج اینستاگرام خودتون رو معرفی کنید همین کارمیتونه برای شما کلی سودآوری داشته باشه

    • نیلوفر اکبریان

      28 تیر 1400، 10:08

      سلام، سپاسگزاریم از شما. بله روش‌هایی که معرفی شده حتما می‌تونن کاربرد داشته باشند.

  • اصغر محمودی

    23 تیر 1400، 19:04

    پیامک بازدهی داره ولی الان باید زیاد بفرستی دیگه
    باید حداقل ماهی 50.000 تا ارسال انجام بدی که مشتری بیاد برات
    اول پیامکتو میبینن و بعدش میان پیجتو میبینن و بعدش فالو میکنن و در نهایت اگر نیاز داشته باشن میان خرید رو انجام میدن

    • مونا هادی

      25 مرداد 1400، 10:57

      با تعداد کمتر هم میشه بازخورد گرفت که بستگی به محتوای تبلیغ، جامعه هدف، زمان ارسال و… داره!
      ممنون از نظرتون

  • سیرتی

    19 تیر 1400، 10:17

    سلام خسته نباشین من میخوام به تازگی از پنل های پیامکی شما جهت تبلیغات مجموعه استفاده کنم ولی مدیریت قبل از پرداخت میخوان بانک شماره های پنل رو ببینن و اگر امکانش باشه تست کنن پنل رو
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • نیلوفر اکبریان

      19 تیر 1400، 12:10

      دوست عزیز با 02163404 تماس بگیرید و با تیم پشتیبانی صحبت کنید تا در این مورد راهنمایی‌تون کنند

  • آرامشی

    19 تیر 1400، 09:49

    سلام من یک اتلیه عکاسی تازه باز کردم و خب زیاد مشتری ندارم میخوام ارسال تبلیغات تو منطقه ها و محله ها انجام بدم میخواستم بپرسم داخل متنم میتونم آدرس پیج اینستاگرامم که نمونه کارهام داخلش هستن رو بزارم که بتونن روش کلیک کنن و وارد بشن؟

    • نیلوفر اکبریان

      19 تیر 1400، 11:58

      دوست عزیز اگر خط 3000 یا 50004 تهیه کنی، می‌تونی ارسال لینک داشته باشی

  • یزدان اشرفی

    17 تیر 1400، 09:10

    من اتلیه دارم و پنل شمارو دارم و به پنلم مسلط هم هستم فقط یه سوال دارم من میتونم وقتی ارسال پیام انجام میدم کنارش نمونه عکس های اتلیه هم ارسال کنم داخل پیامک؟یعنی حالت mms ارسال پیامک از داخل پنل انجام بدم؟
    ممنون میشم این مورد توضیح بدید.
    سپاس

    • مونا هادی

      25 مرداد 1400، 11:20

      امکان ارسال عکس وجود نداره! اما شما می‌تونین عکس رُ توی سایت‌های آپلود فایل، آپلود کنین و لینکش رُ داخل متن بذارین! حتی پیشنهاد بهترم این هست که لینک پیج اینستاگرام‌تون رُ قرار بدین!

  • ترکاشوند

    24 اسفند 1399، 10:48

    من یکی از مشتری های قدیمی ملی پیامک هستم و خیلی وقته که ملی پیامک رو برای بازاریابی اس ام اسی کسب و کارم انتخاب کردم و دقیقا همین کارهایی که توی این مقاله گفته شده من برای آتلیه ام استفاده کردم و جواب هم گرفتم می خواستم همین جا از تیم قوی و حرفه ایه ملی پیامک تشکر کنم و ازتون می خوام همین طوری پرقدرت ادامه بدین امیدوارم هر جا که هستید موفق باشید

  • اصغریان

    22 اسفند 1399، 14:33

    من برای فروشگاهم از این راه تونستم برای لیست سیاه هم ارسال پیامک انجام بدم و جالب تر اینکه نسخه کرک شده افزونه هارو به صورت رایگان برام فعال کردین
    واقعا بابت این مسئله ازتون تشکر میکنم بسیار عالی هستش و تعرفه مناسبی هم داره
    از ایمل و این جور داستانا خلاص شدیم خلاصه…

  • سارا محکم

    20 اسفند 1399، 17:30

    یک سوال داشتم ازتون من خیلی وقت هستش که از شما پنل دارم و چند وقت بود که از پنل استفاده نکرده بودم و الان دیدم که نمیشه با پنل ارسال لینک داشت الان باید چیکارکنم.

    • نیلوفر اکبریان

      23 اسفند 1399، 15:57

      دوست عزیز برای ارسال لینک باید خط 3000 یا 50004 داشته باشید

  • جمیله عباسی

    20 اسفند 1399، 13:21

    سلام من دارم یه آتلیه عکاسی میزنم و در کنارش هم یک پیج اینستا میخوام بزنم که از اون طریق هم مشتری جذب کنم و نمونه کارهام رو ببینن مردم میخواستم بدونم که میشه آدرس لینک این پیج اینستا رو داخل متن تبلیغاتیم بزارم و ارسال کنم؟؟

    • نیلوفر اکبریان

      20 اسفند 1399، 15:31

      بله دوست عزیز، اگر خط 3000 یا 50004 داشته باشید، می‌تونید از طریق پیامک لینک سایت و پیج اینستاگرام رُ برای مشتری ارسال کنید

  • اکبرزاده

    20 اسفند 1399، 13:17

    سلام برای تبلیغ آتلیه هم برای عکاسی و هم برای آموزش امکانش هست از پنل اقتصادی استفاده کنیم و در آینده رو ارتقا بدیم؟
    فیلم آموزشی نداره کار کردن با پنل هاتون؟

    • نیلوفر اکبریان

      20 اسفند 1399، 15:33

      دوست عزیز می‌تونید پنل اقتصادی رُ تهیه کنید و بعد با پرداخت مابه‌التفاوت مدل پنل بالاتری تهیه کنید
      ویدئوهای آموزشی نحوه کار با پنل رُ هم میتونید از آپارات ملی پیامک که لینکشو براتون گذاشتم، مشاهده کنید

  • اسدالهی

    18 اسفند 1399، 20:24

    میخواستم ببینم شما سایت هم طراحی میکنید به صورتی که مشتری بتونه بره برای عکاسی نوبت بگیره

    • نیلوفر اکبریان

      14 فروردین 1400، 14:06

      دوست عزیز با 02163404 تماس بگیرید و با تیم پشتیبانی در این مورد صحبت کنید

  • شریف نیا

    18 اسفند 1399، 18:20

    روش تبلیغاتی برای قصابی های گوشت و مغازه های پروتئینی هم دارین؟ لینک مقالتون رو همسایه‌ام که آتلیه داره فرستادن و خیلی راضی بودن و بازخورد هم گرفتن ازتون.
    باهاشون صحبت میکردم که گفتن پنل دارن و لینک این مقاله رو فرستادن برام.
    میشه در خصوص قصابی و پروتئینی هم راهنمایی کنین؟
    عرضه محصولات پروتئینی و گوشت شریف نیا

    • نیلوفر اکبریان

      14 فروردین 1400، 14:12

      دوست عزیز به زودی برای کاربرد پنل در کسب‌وکار شما محتوا منتشر خواهیم کرد

  • فدایی

    05 اسفند 1399، 09:55

    سلام وقت بخیر خدا قوت به تیم شما
    من تازه پنل پیامکی خریداری کردم و تا الان بازخورد خوبی از ارسال پیامک ها داشتم فقط ارسال به بلک لیست طبق شرایط خب امکان پذیر نمی باشد می خواستم بدونم برای پیامک های تبلبغاتی می تونم از ماژول پیام صوتی استفاده کنم ایا پیام صوتی برای همه مخاطب ها پیامک رو ارسال میکنه ؟

    • نیلوفر اکبریان

      10 اسفند 1399، 08:51

      بله دوست عزیز، پیام صوتی برای کاربران مختلف ارسال میشه، میتونید صدای خودتون رُ بفرستید یا می‌تونید از ربات استفاده کنید

  • رضا

    27 بهمن 1399، 00:11

    اگه بخوایم وقتی سفارش مشتری آماده شد بجای زنگ براشون پیامک بره باید چیکار کنیم؟

    • نیلوفر اکبریان

      28 بهمن 1399، 08:21

      دوست عزیز با خدمات وب‌سرویس باید سایتتون رو به پنل وصل کنید تا بعد از آماده شدن سفارش برای مشتری، پیامک ارسال بشه

  • ژاله

    25 بهمن 1399، 14:57

    می خواستم تشکر کنم از مقاله خوبتون و می خواستم نظرم و به نوعی تجربیاتم رو اینجا با کاربرای سایت و وبلاگتون که دارن این مقاله رو می خونن به اشتراک بذارم. واقعا من دوسال پیش کار عکاسی از مجالسم خوابیده بود تا این که به فکر راه اندازی یه سایت افتادم تقریبا یکسال طول کشید تا سایتم رو با مقاله و عکس بروز کنم و ورودی سایتم رو بالا ببرم و الان از طریق سایت درآمدم واقعا خوبه برای عکاسی مدلینگ واقعا بهتون پیشنهاد می کنم

  • بهنام

    23 بهمن 1399، 17:38

    من به تازگی یک وبسایتی طراحی کردم برای توی زمینه کاری خودم گالری عکاسی هستش؛ توی این وبسایت نمونه کارها رو قرار میدم و وقت برای زمان عکاسی و عروسی ها و مجالس یک افزونه ایی دارم که فقط شمارو پشتیبانی میکنه به اسم بوکلی آیا این امکان هستش که من وبسرویس خدماتی شمارو توی این افزونه پیاده سازی کنم.

    • نیلوفر اکبریان

      26 بهمن 1399، 15:07

      دوست عزیز برای این مورد با 02163404 تماس بگیرید و با همکاران تیم وب‌سرویس صحبت کنید

  • امیر گرامی

    22 بهمن 1399، 17:42

    سلام وقت عالی بخیر. من تو فروش دوربین و لنز هستم. آیا شما بانک شماره ای در زمینه آتلیه ها و عکاسان رو دارید؟
    میخواستم واسط رو از فروش محصولاتم حذف کنم و تخفیف بیشتری بدم و در نتیجه فروشم بیشتر بشه. میشه راهنمایی کنین مرسی

    • نیلوفر اکبریان

      29 بهمن 1399، 15:40

      دوست عزیز بانک اصناف و مشاغل پنل تمامی شغل‌ها رُ با زیرمجموعه و تفکیک استان در اختیارتون قرار میده

  • عطری

    22 بهمن 1399، 17:38

    من به واسطه این نوع تبلیغات با یک اتلیه و عکاس استثنایی اشنا شدم که یک جوون پر انرژی هستن ایشون و کارشون حرف نداره.
    بعدش کنجکاو شدم و برای کار خودم که ارایشگر هستم هم پنل تهیه کردم و برای وقت دادن به مشتریانم عالی هستش

  • لاله طلوعی

    14 بهمن 1399، 11:36

    سلام من میخوام برای یک دوره آموزشی عکاسی که بعد از عید برگزار میشه تبلیغ کنم این آموزش بخاطر کرونا مجازی برگزار میشه و میخواستم نظر شما رو برای بهترین تبلیغ برای شروع کار بدونم
    هرچند طی بررسی ها و تحقیقاتی که کردم پنل پیامکی فعال ارزونترین راه و روش هستش

    • نیلوفر اکبریان

      15 بهمن 1399، 08:21

      دوست عزیز از ارسال انبوه پنل می‌تونید استفاده کنید و پیامک تبلیغاتی دورتون رُ برای بانک شماره ارسال کنید

  • فرزین ابراهیم زاده

    14 بهمن 1399، 10:31

    درود بر شما بنده مقالتونو مطالعه کردم با اینکه کار و صنفم در حوزه ای دیگریست واقعا از متون مقالتون لذت بردم و واقعا هم پیشنهادای مفیدی ارائه شده داخل مقالتون عرض کردم با اینکه حوزه کاریم در حوزه دیگریست حتما از پیشنهادات شما استفاده خواهم کرد مرسی از تیم تولید محتوا ارزنده ملی پیامک

  • عارفه محمودی

    13 بهمن 1399، 10:03

    سلام مقاله تون عالی بود من باتوجه با این مقالهی شما پنل پیامکی رو خریداری کردم برای آتلیه عکاسیم و در منطقه ی مورد نظرم تبلیغاتی آتلیه رو انجام دادم و مشتری های زیادی جذب کردم و حتی داخل متنم لینک پیج اینستاگرامم رو هم گذاشتم تا وارد پیجم هم بشن مردم و نمونه کارهام رو هم مشاهده کنن و خب خیلی در جذب مشتری تونسته تاثیر بزاره برام.

  • دانیال جاهد

    11 بهمن 1399، 10:59

    سلام من اتلیه عکاسی ندارم اما یک پیج اینستاگرام دارم که کارای خودمو داخل این پیج قرار میدم و تو یک شهر کوچک در شمال ایران این کارو انجام میدم ایا امکان پذیر هست من بتونمم لینک پیجمو برای شهر خودم پیامک ارسال کنم

    • نیلوفر اکبریان

      11 بهمن 1399، 13:47

      سلام دوست عزیز، باید برای خط 3000 و 50004 برای ارسال لینک پیج به مشتری درخواست بدید

  • فولادی

    01 بهمن 1399، 04:25

    سلام به نظرم بهتریین راهکار برای تبلیغات آتلیه اینه که از روش های ارسال لینک توی متن پیامک استفاده کنیم یعنی بیایم به افرادی که می خوای پیامک بزنیم نمونه کارهامون رو از طریق لینک اینستاگرام یا کانال نلگرام اس ام اس بکنیم . البته خیلی مهم هستش مه بتونیم خانم ها رو هدف قرار بدیم چوت به هر حال خاتم ها هستن که به این جور چیز ها اهمیت می دن و براشون مهمه.

    • نیلوفر اکبریان

      01 بهمن 1399، 10:53

      دوست عزیز متاسفانه درحال‌حاضر فیلتر سن و جنس فعال نیست، برای همین میتونین خبرنامه پیامکی داشته باشید و برای اعضای خانوم پیامکی که هدف بانوان هست، ارسال کنین.

  • نبوی

    30 دی 1399، 18:27

    یه سوال؟ بخوایم نمونه کار مون رو از طریق پیامک برای افراد به نمایش بذاریم باید چیکار کنیم؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • نیلوفر اکبریان

      05 اسفند 1399، 16:21

      دوست عزیز بهتره پیجی در اینستاگرام داشته باشید یا سایت بزنید و بعد لینک کارهاتون رُ از طریق پیامک برای مشتری ارسال کنید

  • زهره پورجعفر

    20 دی 1399، 00:44

    سلام توضيحاتتون خيلي كامل و مفيد بود به نظرم براى تبليغات ميشه از بانك هاى شماره استفاده كرد هم منطقه اى و هم حتى به صنف هاى مختلف پيامك رو فرستاد براى جذب مشترى بهتر.

  • مرضیه معصومی

    10 دی 1399، 16:47

    سلام؛ من به تازگی یک سایتی راه‌اندازی کردم برای آتلیه عکاسی و اصلا هیچ دانشی ندارم بابت این که روی سایتم از چه افزونه هایی استفاده کنم آیا همکاران شما بابت این مورد میتونن کمک کنن منو؟ سوال دیگم اینه آیا شما نمونه متن های پیامکی جذاب هم دارید برای حوزه کاری من؟

    • نیلوفر اکبریان

      11 دی 1399، 09:29

      سلام دوست عزیز، نمونه متن جذاب و گنجینه پیامک هم داریم. برای افزونه‌ها و سایتتون هم لطفا به قسمت پشتیبانی وب‌سرویس تیکت بزنین

  • زهرا خاتون

    10 دی 1399، 09:39

    سلام من پیج اینستاگرامی عکاسی دارم و بیشتر فعالیتم اونجاست.
    اتفاقا این محتوای آموزشی که گفتین خیلی مورد توجه کاربرام قرار گرفت.
    حالا میخوام از پنل های پیامکی برای ارسال لینک پیجم استفاده کنم آیا مورد امکان پذیره؟
    پنل ها قابلیت ارسال لینک دارند؟؟

    • نیلوفر اکبریان

      11 دی 1399، 09:56

      بله دوست عزیز، با خط 3000 و 50004 میتونین ارسال لینک هم داشته باشین

  • ارزو فرخنده

    08 دی 1399، 23:12

    سلام وقتتون بخیر من یه اتلیه عکاسی دارم و سایتم هم مربوط به همین زمینست از شما پنل دارم و از وب سرویس و ماژول نوبت دهیتون استفاده میکنم خیلی راحت افراد وارد سایتم میشنو برای عکاسی، روزمورد نظرشونو رزرو میکنن.
    مقالتونو خوندمو همین بهونه شد ازتون بایته پنل خوب و پشتبانای صبورتون تشکر کنم.

  • مهراب

    07 دی 1399، 21:42

    به واسطه پیامکی که اومده بود برام وارد لینک پیج اینستاشون شدم و بعد از بررسی پست های اینستا گرامیشون ارشون خواستم که بهم وقت برای اتلیه بدن.

  • امیر نوری

    01 دی 1399، 00:33

    سلام وقت بخیر بنده پیج عکاسی دارم اما شنیده بودم که نمیشه دیگه لینک در متن پیامک ها قرار داد اون پیامک ارسال نمیشه پس راه حل شما برای معرفی پیج بنده با پیامک چی هست

    • نیلوفر اکبریان

      01 دی 1399، 08:54

      دوست عزیز لینک رو با خط 5004 و 3000 میتونین برای مشتری ارسال کنین

  • عکاسی نخل

    25 آذر 1399، 11:12

    من از مقاله شما با دیدوگرام آشنا شدم و پیجمو ساختم. الانم پیامک هامو از شما دارم، از پنل پیامکی که گرفتم دارم بازخورد میگیرم فقط میخواستم ببینم میشه تو روز تولد مشتریام بهشون پیامک تولد بفرستم؟ به نظرتون بازخورد داره؟
    این متنش خوبه به نظرتون؟
    30 درصد تخفیف به عنوان کادوی تولدت
    فقط تا فردا
    لبخند از تو، ثبت عکس زیبا با ما
    عکاسی نخل
    شماره موبایل 0912…2111

    • نیلوفر اکبریان

      26 آذر 1399، 08:45

      ممنون از لطف شما! خوشحالیم که تونستیم بهتون کمک کنیم
      بله تبریک پیام تولد خیلی برای مشتری‌ها جذابه. متنتون هم خوبه

  • محمد

    12 دی 1398، 16:27

    سلام
    استفاده بردم
    سپاسگزار از درج و انتشار این مطلب سودمند

  • Agahi90.iR

    14 فروردین 1398، 19:39

    بسیار عالی بود ممنون موفق باشید و سرفراز سایت بسیار جالب دارید و مقالات خوب

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید